Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Gebruikers over webshop Computerhulp Groesbeek

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

We zijn bijna 3 jaar verder en ik heb 2/3e van mijn geld ongeveer terug. Na veel mailen, bellen krijg je langzaam wat los... Nu is hij via de email ook niet meer bereikbaar. Triest om te lezen dat mijn geld blijkbaar komt van mensen die k weer opgelicht worden. Ondertussen doet justitie niks. Vincent van der Linden, jij gaat jezelf nog heel erg hard tegenkomen en ik zal niet stoppen tot ik al mijn geld terug heb!

Algemeen

Via Marktplaats.nl harde schijven besteld. Via Viwamedia.nl. helaas blijkt nu dat Vincent van der Linden hier achter zit en ik waarschijnlijk naar mij geld kan fluiten.

Verzending

Nooit ontvangen. "Gek dat ze nog niet zijn verstuurd" .

Klantenservice

Smoesjes Smoesjes smoesjes Smoesjes smoesje's Smoesjes Smoesjes Smoesjes Smoesjes smoesjes

Algemeen

Naar aanleiding van een advertentie op Marktplaats heb ik op 26 september 2014 (jazeker, u leest het goed) voor het eerst contact gehad met Vincent. In de advertentie gaf hij aan dat hij WD Red WD40EFRX 4TB (8x) schijven te koop had, voor 85 euro per stuk. Fantastische prijs, aangezien de nieuwprijs bijna het dubbele was op dat moment. Hij gaf aan de schijven nog te hebben, hij ze apart zou houden voor mij, en ik volgende week (2 oktober) langs mocht komen.
Een dag vr de daadwerkelijke overname nam ik nog even contact met hem op, om na te gaan of alles nog doorgaat. Helaas bleek dit niet het geval. Vervelend dat ik er achter moest komen door zelf te bellen, en niet door een tijdige notificatie van hem uit. Hij gaf aan dat het nog een paar weken kan duren voordat hij daadwerkelijk kan leveren. (vreemd, als je eerst aangeeft de schijven op voorraad te hebben)

Klantenservice

Wat hierna volgde, was een zeer lange reeks van telefoontjes, SMS-berichten, Whatsapp-gesprekken en e-mailberichten, waarin ik iedere keer (varierend van eens per maand tot enkele keren per week) zelf moest informeren naar de huidige stand van zaken. Iedere keer kreeg ik te horen dat de schijven in bestelling waren, en hij er geen zicht op had wanneer de goederen binnen zouden zijn. Hele slechte zaak, zeker omdat ook iedere keer het initiatief van mij uit moest komen. Maar Vincent stond mij iedere keer wel vriendelijk te woord, was redelijk goed bereikbaar, en gezien de lage prijs mocht ik (vond ik zelf) niet mopperen.

Ineens leek er een verandering te zijn in de situatie: op 12 april 2015 kreeg ik (bij mijn wekelijks verzoek om een status-update) de notificatie dat de schijven bij 'hun' (wie dan?) binnen zijn, en wij een afspraak konden maken voor volgende week. Ik kom zelf uit Lelystad, hij zit in Groesbeek, maar zijn ouders wonen in Wageningen, en dat zou dan de beste oplossing zijn. (hoewel ik al had aangegeven het geen probleem te vinden om naar Groesbeek te komen, maar goed) Het verzoek was om het bedrag contant te voldoen, en hij had mij zelfs al het adres van zijn ouders doorgegeven. Maar je raadt het al: een dag van tevoren informeerde ik weer even per e-mail of de afspraak nog doorgaat, en kreeg toen pas te horen dat ik nog maar even moest wachten. Lekker op tijd!
In de tijd die toen volgde, kreeg ik wekelijks te horen dat hij het te druk had met een verhuizing/verbouwing, hij niet in het land was, hij zijn ouders niet te pakken kreeg voor het maken van een afspraak met mij, de schijven toch niet in zijn bezit waren (maar bij 'die jongen'.. wie?) en meer van dat soort smoesjes. Ik concludeer dat het hier gaat om smoesjes en excuses, want spannender dan het overdragen van de schijven van hem aan mij, en het overhandigen van de centen van mij naar hem, had het niet hoeven zijn (paar minuten werk?), waarbij ik ook nog eens speciaal ervoor naar hem zou toe komen. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik zaken doe met hem en zijn zaak, en ik niet afhankelijk hoor te zijn van derden (zoals zijn ouders).

Ondertussen begon ik de schijven erg nodig te hebben, aangezien mijn huidige NAS het begon te begeven, en ik mijn nieuwe NAS graag in gebruik wilde nemen. (met de schijven die ik dus bij Vincent wilde afnemen) Daar ik de schijven nog altijd niet had, was ik genoodzaakt om uit te wijken naar een andere oplossing in de vorm van de aanschaf van schijven die duurder waren. Desondanks contact blijven houden met Vincent, om hem toch de kans te geven om de schijven te leveren. Week na week kreeg ik te horen dat hij er op terug zou komen, en dat het wel goed zou komen, maar helaas.
Op 11 juni 2015 uiteindelijk te horen gekregen dat hij de schijven niet meer heeft (alsof hij ze ooit in zijn bezit heeft gehad...), omdat hij al zijn voorraden heeft moeten inleveren (reden niet gegeven), maarrr nog wel even vermelden dat hij binnenkort misschien weer kan leveren. Maar natuurlijk, geloof je het zelf! Aangegeven dat ik het vertrouwen in hem heb opgezegd, en dat hij mij ruim 8 (!) maanden aan het lijntje heeft gehouden. Op dit bericht heb ik geen reactie meer mogen ontvangen.

Al met al heb ik geluk gehad dat ik de gewenste goederen op het moment van contact niet hard nodig had (en toen ik ze wel nodig had, heb ik actie ondernomen, door de schijven elders aan te schaffen) en dus mijn tijd had genomen om geduldig te wachten en hem de kans te geven om zich te bewijzen. Bovendien was er nog geen sprake van een betaling, dus ben gelukkig geen geld kwijt.
De conclusie is echter erg triest: Hoewel Vincent vriendelijk overkomt en jou als klant wil doen geloven dat hij er alles aan doet om zijn best te doen voor jou, is hij f een beroerde zakenman, f een leugenaar, f beiden. Dit beeld kan enkel veranderen door daadwerkelijk de gewenste goederen met mijn eigen ogen te zien, maar dat zie ik niet gauw gebeuren.

Zo blijkt maar weer: if it seems too good to be true, it probably is.

Algemeen

Gtx 960 besteld en na een maand was er nog niks geleverd, schijnt dat Computerhulp Groesbeek is opgelicht door de leverancier. Ik wacht al meer dan een maand op m'n geld.

Klantenservice

Er is meerder keren gezegd dat ik het geld binnen een aantal dagen terug zou hebben maar dat is nog steeds niet gebeurd.

Algemeen

Zoals vele anderen heb ik een hoop narigheid ervaren met Computerhulp Groesbeek cq. Vincent van der Linden. 16 april jl. heb ik een bestelling bij hem geplaatst voor, jawel, een goedkope processor en een videokaart. Gevonden via een Marktplaatsadvertentie.

Uit andere reviews bleek dat de man zijn producten wel leverde, echter met de nodige moeite. Ik had dhr. van der Linden hierdoor nog vr het plaatsen van een bestelling gebeld, met de vraag of de producten op voorraad waren. "Ja", was het antwoord. Tevens gaf hij aan dat hij nu enkel nog maar vanuit eigen voorraad verstuurt, omdat hij in het verleden last had van leveranciers die hun beloftes niet nakwamen. Van de processor, waar er slechts drie van werden aangeboden, waren er nog twee beschikbaar. Geruststellend allemaal, maar het waren slechts loze woorden.

Na een hoop gedoe over de levering, kreeg ik een bericht met uitleg over de situatie waarin van der Linden aangifte had gedaan van een leverancier die niet bij hem leverde. Terwijl hij mij had toegezegd de producten op voorraad te hebben. Ik eiste mijn geld terug en wilde inzage in deze aangifte. In ieder mailtje vroeg ik hiernaar; in geen enkele reply heb ik hier antwoord op ontvangen. Ik kan hierdoor een heleboel aannemen, maar dat zal ik wel voor me houden. Via een geschil dat ik heb gestart op PayPal heb ik uiteindelijk het geld terug weten te vorderen.

Bestel hier gewoonweg niets - het enige dat je namelijk krijgt is een hoop heisa en geen producten.

Verzending

Het product zou binnen enkele werkdagen aankomen. Daarna weer de vrijdag daarop. Het was verstuurd, het werd nagegaan. Onduidelijkheid bij de betaling van PayPal, opnieuw uitstelling van de levering. Problemen met de leverancier! Terwijl de producten op voorraad hadden moeten zijn? Argwaan. Het is verstuurd, oh nee - de dag erop toch niet! Het is dan maar besteld bij Alternate, zodat ik de producten alsnog zou krijgen. Ook dit ging niet door.

Toen kwam de brief. Meneer was zelf de dupe van een leverancier die zijn afpspraken niet na kwam. Gek, gezien hij de producten zelf op voorraad had. Uiteindelijk niets ontvangen - wel mijn geld terug kunnen krijgen.

Klantenservice

Tja, van der Linden reageert snel, is vaak bereikbaar en geeft telkens uitleg over de situatie waarin de bestelling zich verkeert. Dit wekt valse hoop en pas na een paar keer merk je op dat iedere uitleg anders is en dus zeer waarschijnlijk gelogen is. Grappig genoeg heeft hij zijn aangifte nooit willen laten zien.

Algemeen

Kijk uit voor deze zogenaamde winkel, het adres staat geregistreerd op een huur woning en de eigenaar (Vincent van der Linden) houdt iedereen aan het lijntje met talloze beloftes en afspraken die hij niet na komt.

Ik heb Vincent al meerdere malen gebeld en gemaild en elke keer als we bellen/mailen probeerde hij er onderuit te komen met smoesjes en leugens om maar niet mijn bestelde product te leveren of ons geld terug te storten.

Op 12 April een videokaart gekocht voor 139 in zijn webshop die hij helemaal niet heeft, opzich vervelend maar deze man weigert geld terug te geven en komt aanzetten dat zijn rekening bevroren is en niks kan doen.

Als ik dit eerder had geweten had ik hier never nooit iets gekocht wat je toch niet gaat krijgen. Het was ook gewoon te mooi om waar te zijn een Asus Strix GTX960 zo goedkoop nieuw in doos met 3 jaar garantie.

Na het lezen nu van andere reviews die geplaatst zijn begin ik toch sterk het vermoeden te krijgen dat ik zwaar ben opgelicht.

wij zijn van plan om aangifte bij de politie te doen en rechtshulp in te schakelen tegen deze persoon als het aankoops bedrag niet binnen 1 week terug gestort is.

Want ik blijf natuurlijk niet wekelijks mailen en bellen en voor de gek gehouden te worden een maand lang door meneer van der Linden!

Verzending

Geen want je krijgt werkelijk niks, Vincent heeft dit ook nog bevestigd in een email dat het niet geleverd gaat worden na 3 weken wachten, maar wel 4 maal aan toe met zekerheid zeggen dat het geleverd gaat worden. Prima maar waar is mijn geld dan ?????????

Klantenservice

Deze man komt aardig en vriendelijk over via de telefoon maar dat is dan ook het enige. Hij doet alsof hij aan een oplossing aan het denken is voor je maar al snel kom je er achter dat je gewoon in de zeik genomen wordt.

Algemeen

Zelfde verhaal als alle anderen! 30 Maart besteld, was zogenaamd enkele dagen later opgestuurd en alleen maar smoesjes te horen gekregen.
PostNL track and trace gehad, maar pakket is nooit verstuurd. Wacht nu alweer een week op me geld. Geld zou overgemaakt zijn 4 dagen geleden, nog steeds geen betalingsebewijs ook al is het me meerdere keren beloofd. Aan de telefoon aardige kerel en ook goed bereikbaar, jammer dat het meer woorden zijn dan daden. Ik wacht nog steeds geduldig af op de terugstorten en het betalingsbewijs. Zolang ik die niet zie geloof ik ook niet dat het over is gemaakt. Als ik van het weekend geen betalingsbewijs heb doe ik aangifte wegens oplichting. Wil je dit niet hebben? Maak dan gewoon mijn geld terug over and be done with it!

Gr. Hille

Verzending

Nooit wat verzonden, alleen een smoes gekregen dat niet complete adres was genoteerd en een track and trace gekregen die niks trackte want er was geen pakket.

Klantenservice

Communicatie prima, maar ik heb werkelijk nog nooit zoveel gedoe gehad rond een bestelling, geen levering krijgen of geen pakket krijgen. Tip voor de koper, zorg dat het pakket al bij hem ligt voor je het besteld en haal het op met contant geld! Zo voorkom je problemen!

Goedemiddag,

Ook voor u geldt het zelfde als andere mensen, allemaal krijgen ze hun geld terug !

Dus ook u, ook al is het ongeloofwaardig. alles ia na te checken bij de Politie en de mensen die ermee bezig zijn. Iedereen krijgt zijn geld !

Algemeen

Gewoon deze winkel vermijden. De producten hebben allemaal een mooie prijs, maar al gauw kom je erachter dat de winkel ze niet heeft en ze dus natuurlijk ook niet gaat verzenden.

De prijzen waren te mooi om waar te zijn. De man achter de telefoon klonk erg aardig en legde alles netjes uit hoe het in elkaar is geregeld. Ik nam de gok en ik verloor. Weg is mijn paar honderd euro.

Verzending

Track & Trace code gekregen na een aantal telefoontjes en mails terwijl het al na de eerste bestel bevestiging al had moeten gebeuren. Helaas is dit maar een registratie en bij PostNL wordt helemaal niks afgegeven. Hierdoor wordt het bezorgmoment ieder keer met een dag uitgesteld. Inmiddels geeft PostNL geen datum meer aan.

Klantenservice

Alle telefoontjes en e-mails netjes beantwoord. Helaas zijn alle woorden gebaseerd op leugens. Belofte na belofte werd ik aan het lijntje gehouden en er kwam geen eind aan zicht.

Ik vind het ook erg knap dat Vincent van der Linden inmiddels hetzelfde spelletje zit te spelen op Tweakers ook nog.

uw paar honderd euro is niet weg, alle mensen krijgen hun geld terug ook al gelooft u het niet. maar goed, ik kan onder elk bericht wel iets zetten, mensen geven er geen gehoor aan en dat snap ik ook wel. Alleen iedereen krijgt zijn pakket of geld terug dus ook u !!

tevens zijn er mensen die wel netjes het product hebben ontvangen

Een oplichter zou niet meer reageren en ik zorg voor een oplossing alsnog.
Inmiddels netjes hulp er bij gekregen die mij helpt hiermee !
Dus nogmaals alles word opgelost

Algemeen

Beste mensen, koop niet bij bij deze oplichter!! Hij verstuurd nooit iets en komt enkel met smoezen! Zelfs onder deze reviews staan niets anders dan leugens en uitvluchten. Dus trap daar aub niet in! Vincent is een oplichter en gebruikt uw geduld, wat altijd 4 weken op de proef wordt gesteld. Maar je krijgt niets. Hoe? Lees hieronder...

Verzending

Hier het scenario wat zich laatst op Marktplaats heeft afgespeeld.
Een i7 cpu 4790k voor 249 euro (kost ergens anders 349 euro). Dus bewust heel goedkoop zodat mensen denken dat ze 100 euro goedkoper uit zijn.

Echter:

Stel dat 80 mensen deze cpu bestellen, is dus 12.000,- euro die hij ontvangt.
Vervolgens houdt hij iedereen een aantal weken voor de gek en trekt de rente van dit bedrag. Hiermee betaald hij zijn huur, levensstyle, etc. Of eigenlijk: U BETAALD ZIJN HUUR, GWL, ETC... Begrijpt u?!

Stel nu eens voor dat hij dit met ca. 20 niet bestaande producten doet!!!!!!!!
Zoals cpu, laptop, videokaart, etc....
Ik hoop dat u nu doorkrijgt HOE hij dit voor elkaar krijgt. Hij moet daarvoor oplichten, bedriegen, liegen en zoveel en zo lang mogelijk de terugbetaling uitstellen!!
Daarom krijgt u niets geleverd, OF, na 3 a 4 weken, uw geld terug.

En zo laat hij iedereen denken dat het ALTIJD goed komt!

Dus, DOE GEEN ZAKEN MET HEM....

Nogmaals:

Deze Vincent van der Linden, Computerhulp Groesbeek, is een echte oplichter en misbruikt uw geld, tijd, moeite..... terwijl u niets krijgt behalve ellende!

Waar hij adverteert wordt hij gelijk verwijderd. Andere bedrijven willen niets met hem te maken hebben!

Koop niets bij hem!

Momenteel verkopen wij ook niets meer. en de politie weet er namens mijzelf ook van. Dus iedereen die geld krijgt krijgt zijn geld terug en er zijn mensen die netjes artikelen hebben gekregen. die gene die niks krijgt krijgt hun geld voor 28 april terug en dat is geen oplichting. Wij hebben een fout gemaakt en die maken we goed, maar dit hebben we niet alleen gedaan. Advertenties staan er niet meer en komen er ook niet. webshop kan momenteel niks besteld worden tot alles is opgelost !

Algemeen

ik heb bij computerhulp groesbeek een bestelling gedaan maar de beste man heeft na de betaling nooit iets verstuurd. met smoesjes wilde die laten lijken of er iets niet goed was gegaan. daarna maar mijn geld teruggevraagd. zou die netjes overmaken maar nooit ontvangen. zijn rede probeerde die maar te onderbouwen met leugens. Inmiddels is er een aanmaning naar hem verstuurd en wanneer ik voor maandagavond niets heb ontvangen denk ik dat dat grote gevolgen zal hebben voor deze persoon.

Verzending

er is nooit iets verzonden dus hier kan ik niet eens serieus op ingaan.

Klantenservice

Mailen doet die heel snel. Jammer alleen dat alles waar letters in voorkomt bestaat uit leugens.

Algemeen

ALSJEBLIEFT, koop NOOIT bij deze persoon (Vincent van der Linden) of zijn bedrijf Computerhulp Groesbeek.

Is echt een ware oplichter pursang. Je kunt werkelijk van alles bestellen, maar je zult het NOOIT ontvangen.
Mr dan 1000 leugens, uitvluchten, valse beloftes.... maar nooit zijn afspraken nakomen.

Misbruikt zelfs andere bedrijven (zoals POst NL koeriersbedrijf MSG Enschede) voor valse opdrachten tot levering. Valse vooraf aangemelde 3S codes, etc , etc, etc...

Verzending

Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie (waar deze persoon een bekende van is!).
Advocaat is ook op de hoogte gesteld, want deze meneer MOET worden gestopt met zijn handelen/verkopen!

Onbegrijpelijk dat dit soort mensen een bedrijf (na al een keer failliet te zijn gegaan door dit soort praktijken) mogen hebben.

Klantenservice

Nog slechter dan WAARDELOOS!

DUS..... Bent u ook slachtoffer van deze man? DOE AANGIFTE! En help daarmee ook andere mensen (en haal Vincent van der Linden van de straat!)

misbruik maak ik niet van andere bedrijven, heb meerdere malen aangegeven dat er problemen waren. en dat alles opgelost word... Maar goed de politie is door mijzelf ingelicht dus heeft niks met bekende te maken. Mensen krijgen hun bestelling of hun geld terug. altijd is er een oplossing. en hebben veelal gemaild voor meerdere producten. Dus kwam steeds wat bij enzo. maar goed voor de mensen die het geld terug hebben of toch hun product hebben ontvangen is het opgelost. Ook u ontvangt dus zoals belooft het geld terug. en er zijn mensen die wel netjes zijn spulletjes hebben gehad

Algemeen

Standaard webshop en via marktplaats plaatst eigenaar advertenties.

Na een bestelling geplaatst te hebben op 26 maart kreeg ik na een week bericht over een verzending. Maar deze kreeg ik pas nadat ik navraag heb gedaan.

Nu een maand later en hetzelfde verhaal als de vele reviews hieronder. Afgaande van de verkoper moeten er nu ongeveer 3 a 4 verzendingen geplaatst zijn die ergens verdwaald zijn. Onzin natuurlijk.

Onlangs de eigenaar verzocht om het aankoopberag terug te storten. In afwachting daarvan zet ik alvast deze review neer om toekomstige klanten te waarschuwen.

Geen verzending.

Wel een barcode aangemaakt om de schijn op te houden. Bedrijf die de zendingen behandelen gecontacteerd en een melding gemaakt.

Op 27-04 heeft deze beste man netjes zijn geld terug gestort. en heb er verder telefonisch contact mee gehad.

Algemeen

Website ziet er redelijk uit. Webshop module werkt wel okay, je kan betalen en krijgt hierover ook status updates via de mail.

Verzending

Na lang aandringen ontvang je een Track&Trace code maar dit is enkel een code welke is voorgemeld bij PostNL. Het bedrijf gebruikt deze code om je aan een lijntje te houden. Daadwerkelijke aflevering vind nooit plaats.

Klantenservice

Hier begint de ellende. op de website werd een videokaart aangeboden voor een erg voordelige prijs. Na hiervoor een order te plaatsen en een aantal maal te mailen hierover werd mij telkens verteld dat de kaart echt voor dit geld geleverd kon gaan worden en dit zsm zou gebeuren. Communicatie via de mail gaat doorgaans erg snel bij dit bedrijf. Eerst waren er problemen met de leverancier, toen met de aanlevering. Vervolgens zou er een andere leverancier gebruikt gaan worden. Een week lang zou ik een track and trace code krijgen en dit werd iedere dag uitgesteld.
Vervolgens zou de vervangende kaart (voor dezelfde prijs) dan uiteindelijk binnen zijn en naar mij verstuurd worden. Ook dit gebeurde niet. Dit maal kreeg ik een track and trace code maar bij navraag via PostNL (escalatiemanager customer service) werd mij verteld dat het pakket enkel was voorgemeld en nog nooit was afgegeven. De levering werd op de website van PostNL telkens een dag opgeschoven.
Hier heb ik 3-4 dagen bijna elke dag over gemailed en kreeg ik antwoord van Computerhulp Groesbeek waarbij men wel bleef volhouden dat er een pakket was afgegeven. Dit is dus niet waar!
Uiteindelijk was ik hier dus ontevreden over (dat is namelijk een leugen) en heb ik mijn geld terug gevraagd.
Mijn geld had ik na 1 dag netjes terug op mijn rekening staan.
Ondanks dat het pakket dus al 4-5 dagen bij PostNL zou liggen, kreeg ik wel direct mijn geld terug (terwijl het pakket dan ook bij mij bezorgd zou kunnen gaan worden? Dat klopt in mijn ogen dus niet).
Al met al was er gedurende het hele traject dus zeer weinig duidelijkheid en heeft dit hele fiasco wel zo'n 3,5 week geduurd.
Kortom gelukkig heb ik mijn geld nog terug gekregen maar een nette manier van zaken doen is anders. Dit was simpelweg amateuristisch. Erg jammer, maar het was gewoon verre van wat je mag verwachten van een hedendaagse winkel.
Als het geld niet terug was gekomen, was er sprake geweest van regelrechte oplichting.

Goedenavond,

Wij hebben inderdaad wat levering problemen en zijn deze aan het oplossen. Alle bestellingen of openstaande betalingen worden voor 24 april opgelost. We vragen nog eenmaal geduld. Helaas door meerdere oorzaken gaat het niet zoals het moet gaan.

We lossen het spoedig op.

Bedankt voor uw recensie.

Beste Tweakers,

in n zin. NOOIT EN DAN OOK NOOIT HIER IETS BESTELLEN.

Laptop besteld, vooruit betaald.

Levertijd, 3 werkdagen.

Week later niks binnen. Gedurende die week 2 x om een code gevraagd.
Smoesjes op een rij.
Ik wacht op de code.
Ik verwacht dat hij al verzonden is, maar ik heb nog geen code.

De ene x zou de code naar hem komen, de andere keer naar mij.

Iets fout gegaan bij leverancier, komt na Pasen.

Weer zelfde zelfde verhaal over codes en dagen uitstel.

En dan nog het smoesje dat ie er zelf even ook niks meer van snapt. Nee dat heb ik door.

Daarna kan de leverancier hem niet leveren en komt hij via Nederland en betaalt de voorgaande leverancier het verschil in prijs.
De fout die Vincent toen maakte was een bedrijf noemen, namelijk Wavecomputers.

Niet alleen weet wavecomputers niks van hem, ze kunnen het betreffende model laptop niet eens leveren. Het verhaal dat de laptop zou komen is dus fictie. Die had nu inmiddels bijna een week na zogenaamde deadline van die wavecomputers allang binnen moeten zijn.
Nadat wavecomputers mij opbelde heb ik Vincent meteen een aangetekende brief verzonden. Een aanmaningsbrief met een termijn van 4 dagen na dagtekening voor restitutie aankoopbedrag.
Bedrag was op de vierde dag binnen.

Het heeft mij bijna een maand wachten en 7,95 voor een aangetekende brief gekost.

Moet je nagaan als ik bewust thuis was gebleven om een pakketje in ontvangst te nemen.

Eindconclusie, leugen na leugen. Deze jongen van 25 jaartjes jong houd zich bezig met onbetrouwbaar/slecht handelen..

In 2012 al eerder failliet gegaan met n ictbedrijfje.

Verzending

Product wordt niet geleverd. Dit bedrijf levert helemaal niets aan de klant.

Klantenservice

Indirect contact als een email schroomt hij niet te negeren.
Elk woord is een leugen.

Algemeen

Ik had eerder bij dit bedrijf een bestelling staan. Na een week niks te hebben gehoord, Heb ik dan toch een mailtje gestuurd maar ik werdt aan het lijntje gehouden door de ene meneer genaamd Vincent. Hij zei dat de onderdelen nog niet op voorraad waren en pas over een paar dagen beschikbaar zal zijn maar hij zou me contacten. Dus ik wachte de mailtje af maar kreeg niks terug, na 1 week nog steeds geen mail maar wel een mailtje na hem gestuurd. Blijkbaar was het nog niet binnen en kreeg de excusses van hem en spijte hem enorm, na mate heb ik dan toch een grote bestelling weten neer te zetten en kon kiezen voor achteraf betaling. Wat ik dus gedaan heb! de bestelling loopt nu al iets langer als een week. Ik heb elke dag contact met Vincent opgenomen (na mate hij me eerst niet had terug gemailed en een week liet wachten) maar werdt steeds aan het lijntje gehouden en met excuses. Dan eindelijk vrijdag dan toch de track en trace code ontvangen! en wat denk je ? de 3s code is aangemaakt maar het pakket is nog niet afgeleverd bij POSTNL...

oplichterij ?

3s code ontvangen maar het pakket is niet ingeleverd bij POSTNL

Klantenservice

ik nam uit me zelf elke dag contact met vincent op omdat ik zeker van wou zijn dat mijn bestelling serieus werdt genomen maar helaas.. valse beloftes,aan het lijntje houden en dan ook nog eens een week laten wachten

Goedenavond,

We lossen het spoedig op.

Bedankt voor uw recensie.

Algemeen

helaas heb ik op mij bestelling 1.5 maand moeten wachten. Deze is wel netjes gekomen. Duidelijke uitleg waarom het niet op tijd kwam. De 2e bestelling heb ik netjes binnen 1 week kunnen afhalen. Ik had speciaal voor afhalen gekozen omdat ik de beste man wilde ontmoeten. Deze is zeer sociaal en vriendelijk. Ook duidelijk uitgelegd waarom het niet altijd liep. Ze kunnen nog veel leren maar gaan de goede weg in.

Verzending

Slechte verzending de eerste keer, de tweede keer netjes op tijd geleverd
Raad mensen aan, bel voor u een bestelling plaatst. voorheen werkten ze met zending vanuit de leverancier momenteel niet meer. vertrouwd u het niet ga het afhalen

Klantenservice

Snel te bereiken, zie je niet veel. zelfs tot 10 uur savonds. per mail snelle reacties.

Algemeen

Webshop biedt mooie producten aan voor zeer lage prijzen op marktplaats.
Deze kan je dan bestellen in zijn webshop.
De betaalmogelijkheden zijn:
vooruit betaling, paypal en betalen bij afhalen

Verzending

Wil jij een hoge bloeddruk? Dan moet je bij deze webshop bestellen.
Ik heb een videokaart bij deze webshop besteld, maar hij werd nooit verzonden.
Steeds contact gezocht, en werd steeds aan het lijntje gehouden.
Morgen wordt hij verstuurd werd er een aantal keer gezegd. Komt er niks wordt er gezegd dat er ergens iets mis is gegaan bij de leverancier, systeem, PostNL etc.
Anderhalve week later nog niks ontvangen. Pas na de druk ernstig te hebben opgevoerd (ik zou hem persoonlijk benaderen) heeft deze persoon een videokaart bij Coolblue besteld en naar mij verzonden.
Ik heb mensen gesproken die al langer dan 2 maanden wachten en nog niks hebben ontvangen.

Klantenservice

Deze persoon was wel altijd goed bereikbaar, maar je schiet er niet veel mee op aangezien je continue aan het lijntje wordt gehouden met leugens.
Ik zou alleen zaken doen met deze webshop als je in staat bent het product af te halen en te betalen bij afhalen.

Algemeen

In eerste instantie een 4770K bij Vincent besteld. Na 3 weken wachten nog niks binnen gehad.
Hij vertelde dat de 4770K niet meer te krijgen was en ik automatisch een 4790K voor de prijs van de 4770K kon krijgen.
Deze zou na een paar dagen binnen zijn. Helaas was dit niet het geval.

Gelukkig na 5 dagen had hij toch de 4790K binnen. En kon ik deze dezelfde avond nog ophalen.

Het verdient niet de schoonheidsprijs. Maar al met al toch een webshop die zich aan zijn woorden houdt.
Professioneel dat hij schuld erkent. En dat ik een beter product voor de prijs van het ''minder'' snelle product mag hebben.

Goed bereikbaar.
Altijd vriendelijk.
Ook via Whatsapp bereikbaar.
Soms lijkt het een inconsistent verhaal.
Veel leugens

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8