Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

helaas heb ik op mij bestelling 1.5 maand moeten wachten. Deze is wel netjes gekomen. Duidelijke uitleg waarom het niet op tijd kwam. De 2e bestelling heb ik netjes binnen 1 week kunnen afhalen. Ik had speciaal voor afhalen gekozen omdat ik de beste man wilde ontmoeten. Deze is zeer sociaal en vriendelijk. Ook duidelijk uitgelegd waarom het niet altijd liep. Ze kunnen nog veel leren maar gaan de goede weg in.

Verzending

Slechte verzending de eerste keer, de tweede keer netjes op tijd geleverd
Raad mensen aan, bel voor u een bestelling plaatst. voorheen werkten ze met zending vanuit de leverancier momenteel niet meer. vertrouwd u het niet ga het afhalen

Klantenservice

Snel te bereiken, zie je niet veel. zelfs tot 10 uur savonds. per mail snelle reacties.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie