Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

In eerste instantie een 4770K bij Vincent besteld. Na 3 weken wachten nog niks binnen gehad.
Hij vertelde dat de 4770K niet meer te krijgen was en ik automatisch een 4790K voor de prijs van de 4770K kon krijgen.
Deze zou na een paar dagen binnen zijn. Helaas was dit niet het geval.

Gelukkig na 5 dagen had hij toch de 4790K binnen. En kon ik deze dezelfde avond nog ophalen.

Het verdient niet de schoonheidsprijs. Maar al met al toch een webshop die zich aan zijn woorden houdt.
Professioneel dat hij schuld erkent. En dat ik een beter product voor de prijs van het ''minder'' snelle product mag hebben.

Klantenservice

Goed bereikbaar.
Altijd vriendelijk.
Ook via Whatsapp bereikbaar.
Soms lijkt het een inconsistent verhaal.
Veel leugens

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie