Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Website ziet er redelijk uit. Webshop module werkt wel okay, je kan betalen en krijgt hierover ook status updates via de mail.

Verzending

Na lang aandringen ontvang je een Track&Trace code maar dit is enkel een code welke is voorgemeld bij PostNL. Het bedrijf gebruikt deze code om je aan een lijntje te houden. Daadwerkelijke aflevering vind nooit plaats.

Klantenservice

Hier begint de ellende. op de website werd een videokaart aangeboden voor een erg voordelige prijs. Na hiervoor een order te plaatsen en een aantal maal te mailen hierover werd mij telkens verteld dat de kaart echt voor dit geld geleverd kon gaan worden en dit zsm zou gebeuren. Communicatie via de mail gaat doorgaans erg snel bij dit bedrijf. Eerst waren er problemen met de leverancier, toen met de aanlevering. Vervolgens zou er een andere leverancier gebruikt gaan worden. Een week lang zou ik een track and trace code krijgen en dit werd iedere dag uitgesteld.
Vervolgens zou de vervangende kaart (voor dezelfde prijs) dan uiteindelijk binnen zijn en naar mij verstuurd worden. Ook dit gebeurde niet. Dit maal kreeg ik een track and trace code maar bij navraag via PostNL (escalatiemanager customer service) werd mij verteld dat het pakket enkel was voorgemeld en nog nooit was afgegeven. De levering werd op de website van PostNL telkens een dag opgeschoven.
Hier heb ik 3-4 dagen bijna elke dag over gemailed en kreeg ik antwoord van Computerhulp Groesbeek waarbij men wel bleef volhouden dat er een pakket was afgegeven. Dit is dus niet waar!
Uiteindelijk was ik hier dus ontevreden over (dat is namelijk een leugen) en heb ik mijn geld terug gevraagd.
Mijn geld had ik na 1 dag netjes terug op mijn rekening staan.
Ondanks dat het pakket dus al 4-5 dagen bij PostNL zou liggen, kreeg ik wel direct mijn geld terug (terwijl het pakket dan ook bij mij bezorgd zou kunnen gaan worden? Dat klopt in mijn ogen dus niet).
Al met al was er gedurende het hele traject dus zeer weinig duidelijkheid en heeft dit hele fiasco wel zo'n 3,5 week geduurd.
Kortom gelukkig heb ik mijn geld nog terug gekregen maar een nette manier van zaken doen is anders. Dit was simpelweg amateuristisch. Erg jammer, maar het was gewoon verre van wat je mag verwachten van een hedendaagse winkel.
Als het geld niet terug was gekomen, was er sprake geweest van regelrechte oplichting.

Goedenavond,

Wij hebben inderdaad wat levering problemen en zijn deze aan het oplossen. Alle bestellingen of openstaande betalingen worden voor 24 april opgelost. We vragen nog eenmaal geduld. Helaas door meerdere oorzaken gaat het niet zoals het moet gaan.

We lossen het spoedig op.

Bedankt voor uw recensie.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie