Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Gewoon deze winkel vermijden. De producten hebben allemaal een mooie prijs, maar al gauw kom je erachter dat de winkel ze niet heeft en ze dus natuurlijk ook niet gaat verzenden.

De prijzen waren te mooi om waar te zijn. De man achter de telefoon klonk erg aardig en legde alles netjes uit hoe het in elkaar is geregeld. Ik nam de gok en ik verloor. Weg is mijn paar honderd euro.

Verzending

Track & Trace code gekregen na een aantal telefoontjes en mails terwijl het al na de eerste bestel bevestiging al had moeten gebeuren. Helaas is dit maar een registratie en bij PostNL wordt helemaal niks afgegeven. Hierdoor wordt het bezorgmoment ieder keer met een dag uitgesteld. Inmiddels geeft PostNL geen datum meer aan.

Klantenservice

Alle telefoontjes en e-mails netjes beantwoord. Helaas zijn alle woorden gebaseerd op leugens. Belofte na belofte werd ik aan het lijntje gehouden en er kwam geen eind aan zicht.

Ik vind het ook erg knap dat Vincent van der Linden inmiddels hetzelfde spelletje zit te spelen op Tweakers ook nog.

uw paar honderd euro is niet weg, alle mensen krijgen hun geld terug ook al gelooft u het niet. maar goed, ik kan onder elk bericht wel iets zetten, mensen geven er geen gehoor aan en dat snap ik ook wel. Alleen iedereen krijgt zijn pakket of geld terug dus ook u !!

tevens zijn er mensen die wel netjes het product hebben ontvangen

Een oplichter zou niet meer reageren en ik zorg voor een oplossing alsnog.
Inmiddels netjes hulp er bij gekregen die mij helpt hiermee !
Dus nogmaals alles word opgelost

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie