Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Gtx 960 besteld en na een maand was er nog niks geleverd, schijnt dat Computerhulp Groesbeek is opgelicht door de leverancier. Ik wacht al meer dan een maand op m'n geld.

Klantenservice

Er is meerder keren gezegd dat ik het geld binnen een aantal dagen terug zou hebben maar dat is nog steeds niet gebeurd.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie