Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Zelfde verhaal als alle anderen! 30 Maart besteld, was zogenaamd enkele dagen later opgestuurd en alleen maar smoesjes te horen gekregen.
PostNL track and trace gehad, maar pakket is nooit verstuurd. Wacht nu alweer een week op me geld. Geld zou overgemaakt zijn 4 dagen geleden, nog steeds geen betalingsebewijs ook al is het me meerdere keren beloofd. Aan de telefoon aardige kerel en ook goed bereikbaar, jammer dat het meer woorden zijn dan daden. Ik wacht nog steeds geduldig af op de terugstorten en het betalingsbewijs. Zolang ik die niet zie geloof ik ook niet dat het over is gemaakt. Als ik van het weekend geen betalingsbewijs heb doe ik aangifte wegens oplichting. Wil je dit niet hebben? Maak dan gewoon mijn geld terug over and be done with it!

Gr. Hille

Verzending

Nooit wat verzonden, alleen een smoes gekregen dat niet complete adres was genoteerd en een track and trace gekregen die niks trackte want er was geen pakket.

Klantenservice

Communicatie prima, maar ik heb werkelijk nog nooit zoveel gedoe gehad rond een bestelling, geen levering krijgen of geen pakket krijgen. Tip voor de koper, zorg dat het pakket al bij hem ligt voor je het besteld en haal het op met contant geld! Zo voorkom je problemen!

Goedemiddag,

Ook voor u geldt het zelfde als andere mensen, allemaal krijgen ze hun geld terug !

Dus ook u, ook al is het ongeloofwaardig. alles ia na te checken bij de Politie en de mensen die ermee bezig zijn. Iedereen krijgt zijn geld !

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie