Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Beste mensen, koop niet bij bij deze oplichter!! Hij verstuurd nooit iets en komt enkel met smoezen! Zelfs onder deze reviews staan niets anders dan leugens en uitvluchten. Dus trap daar aub niet in! Vincent is een oplichter en gebruikt uw geduld, wat altijd 4 weken op de proef wordt gesteld. Maar je krijgt niets. Hoe? Lees hieronder...

Verzending

Hier het scenario wat zich laatst op Marktplaats heeft afgespeeld.
Een i7 cpu 4790k voor 249 euro (kost ergens anders 349 euro). Dus bewust heel goedkoop zodat mensen denken dat ze 100 euro goedkoper uit zijn.

Echter:

Stel dat 80 mensen deze cpu bestellen, is dus 12.000,- euro die hij ontvangt.
Vervolgens houdt hij iedereen een aantal weken voor de gek en trekt de rente van dit bedrag. Hiermee betaald hij zijn huur, levensstyle, etc. Of eigenlijk: U BETAALD ZIJN HUUR, GWL, ETC... Begrijpt u?!

Stel nu eens voor dat hij dit met ca. 20 niet bestaande producten doet!!!!!!!!
Zoals cpu, laptop, videokaart, etc....
Ik hoop dat u nu doorkrijgt HOE hij dit voor elkaar krijgt. Hij moet daarvoor oplichten, bedriegen, liegen en zoveel en zo lang mogelijk de terugbetaling uitstellen!!
Daarom krijgt u niets geleverd, OF, na 3 a 4 weken, uw geld terug.

En zo laat hij iedereen denken dat het ALTIJD goed komt!

Dus, DOE GEEN ZAKEN MET HEM....

Klantenservice

Nogmaals:

Deze Vincent van der Linden, Computerhulp Groesbeek, is een echte oplichter en misbruikt uw geld, tijd, moeite..... terwijl u niets krijgt behalve ellende!

Waar hij adverteert wordt hij gelijk verwijderd. Andere bedrijven willen niets met hem te maken hebben!

Koop niets bij hem!

Momenteel verkopen wij ook niets meer. en de politie weet er namens mijzelf ook van. Dus iedereen die geld krijgt krijgt zijn geld terug en er zijn mensen die netjes artikelen hebben gekregen. die gene die niks krijgt krijgt hun geld voor 28 april terug en dat is geen oplichting. Wij hebben een fout gemaakt en die maken we goed, maar dit hebben we niet alleen gedaan. Advertenties staan er niet meer en komen er ook niet. webshop kan momenteel niks besteld worden tot alles is opgelost !

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie