Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik had eerder bij dit bedrijf een bestelling staan. Na een week niks te hebben gehoord, Heb ik dan toch een mailtje gestuurd maar ik werdt aan het lijntje gehouden door de ene meneer genaamd Vincent. Hij zei dat de onderdelen nog niet op voorraad waren en pas over een paar dagen beschikbaar zal zijn maar hij zou me contacten. Dus ik wachte de mailtje af maar kreeg niks terug, na 1 week nog steeds geen mail maar wel een mailtje na hem gestuurd. Blijkbaar was het nog niet binnen en kreeg de excusses van hem en spijte hem enorm, na mate heb ik dan toch een grote bestelling weten neer te zetten en kon kiezen voor achteraf betaling. Wat ik dus gedaan heb! de bestelling loopt nu al iets langer als een week. Ik heb elke dag contact met Vincent opgenomen (na mate hij me eerst niet had terug gemailed en een week liet wachten) maar werdt steeds aan het lijntje gehouden en met excuses. Dan eindelijk vrijdag dan toch de track en trace code ontvangen! en wat denk je ? de 3s code is aangemaakt maar het pakket is nog niet afgeleverd bij POSTNL...

oplichterij ?

Verzending

3s code ontvangen maar het pakket is niet ingeleverd bij POSTNL

Klantenservice

ik nam uit me zelf elke dag contact met vincent op omdat ik zeker van wou zijn dat mijn bestelling serieus werdt genomen maar helaas.. valse beloftes,aan het lijntje houden en dan ook nog eens een week laten wachten

Goedenavond,

Wij hebben inderdaad wat levering problemen en zijn deze aan het oplossen. Alle bestellingen of openstaande betalingen worden voor 24 april opgelost. We vragen nog eenmaal geduld. Helaas door meerdere oorzaken gaat het niet zoals het moet gaan.

We lossen het spoedig op.

Bedankt voor uw recensie.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie