Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Beste Tweakers,

in één zin. NOOIT EN DAN OOK NOOIT HIER IETS BESTELLEN.

Laptop besteld, vooruit betaald.

Levertijd, 3 werkdagen.

Week later niks binnen. Gedurende die week 2 x om een code gevraagd.
Smoesjes op een rij.
Ik wacht op de code.
Ik verwacht dat hij al verzonden is, maar ik heb nog geen code.

De ene x zou de code naar hem komen, de andere keer naar mij.

Iets fout gegaan bij leverancier, komt na Pasen.

Weer zelfde zelfde verhaal over codes en dagen uitstel.

En dan nog het smoesje dat ie er zelf even ook niks meer van snapt. Nee dat heb ik door.

Daarna kan de leverancier hem niet leveren en komt hij via Nederland en betaalt de voorgaande leverancier het verschil in prijs.
De fout die Vincent toen maakte was een bedrijf noemen, namelijk Wavecomputers.

Niet alleen weet wavecomputers niks van hem, ze kunnen het betreffende model laptop niet eens leveren. Het verhaal dat de laptop zou komen is dus fictie. Die had nu inmiddels bijna een week na zogenaamde deadline van die wavecomputers allang binnen moeten zijn.
Nadat wavecomputers mij opbelde heb ik Vincent meteen een aangetekende brief verzonden. Een aanmaningsbrief met een termijn van 4 dagen na dagtekening voor restitutie aankoopbedrag.
Bedrag was op de vierde dag binnen.

Het heeft mij bijna een maand wachten en ¤7,95 voor een aangetekende brief gekost.

Moet je nagaan als ik bewust thuis was gebleven om een pakketje in ontvangst te nemen.

Eindconclusie, leugen na leugen. Deze jongen van 25 jaartjes jong houd zich bezig met onbetrouwbaar/slecht handelen..

In 2012 al eerder failliet gegaan met n ictbedrijfje.

Verzending

Product wordt niet geleverd. Dit bedrijf levert helemaal niets aan de klant.

Klantenservice

Indirect contact als een email schroomt hij niet te negeren.
Elk woord is een leugen.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie