Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

ik heb bij computerhulp groesbeek een bestelling gedaan maar de beste man heeft na de betaling nooit iets verstuurd. met smoesjes wilde die laten lijken of er iets niet goed was gegaan. daarna maar mijn geld teruggevraagd. zou die netjes overmaken maar nooit ontvangen. zijn rede probeerde die maar te onderbouwen met leugens. Inmiddels is er een aanmaning naar hem verstuurd en wanneer ik voor maandagavond niets heb ontvangen denk ik dat dat grote gevolgen zal hebben voor deze persoon.

Verzending

er is nooit iets verzonden dus hier kan ik niet eens serieus op ingaan.

Klantenservice

Mailen doet die heel snel. Jammer alleen dat alles waar letters in voorkomt bestaat uit leugens.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie