Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Webshop biedt mooie producten aan voor zeer lage prijzen op marktplaats.
Deze kan je dan bestellen in zijn webshop.
De betaalmogelijkheden zijn:
vooruit betaling, paypal en betalen bij afhalen

Verzending

Wil jij een hoge bloeddruk? Dan moet je bij deze webshop bestellen.
Ik heb een videokaart bij deze webshop besteld, maar hij werd nooit verzonden.
Steeds contact gezocht, en werd steeds aan het lijntje gehouden.
Morgen wordt hij verstuurd werd er een aantal keer gezegd. Komt er niks wordt er gezegd dat er ergens iets mis is gegaan bij de leverancier, systeem, PostNL etc.
Anderhalve week later nog niks ontvangen. Pas na de druk ernstig te hebben opgevoerd (ik zou hem persoonlijk benaderen) heeft deze persoon een videokaart bij Coolblue besteld en naar mij verzonden.
Ik heb mensen gesproken die al langer dan 2 maanden wachten en nog niks hebben ontvangen.

Klantenservice

Deze persoon was wel altijd goed bereikbaar, maar je schiet er niet veel mee op aangezien je continue aan het lijntje wordt gehouden met leugens.
Ik zou alleen zaken doen met deze webshop als je in staat bent het product af te halen en te betalen bij afhalen.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie