Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

We zijn bijna 3 jaar verder en ik heb 2/3e van mijn geld ongeveer terug. Na veel mailen, bellen krijg je langzaam wat los... Nu is hij via de email ook niet meer bereikbaar. Triest om te lezen dat mijn geld blijkbaar komt van mensen die k weer opgelicht worden. Ondertussen doet justitie niks. Vincent van der Linden, jij gaat jezelf nog heel erg hard tegenkomen en ik zal niet stoppen tot ik al mijn geld terug heb!

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie