Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Zoals vele anderen heb ik een hoop narigheid ervaren met Computerhulp Groesbeek cq. Vincent van der Linden. 16 april jl. heb ik een bestelling bij hem geplaatst voor, jawel, een goedkope processor en een videokaart. Gevonden via een Marktplaatsadvertentie.

Uit andere reviews bleek dat de man zijn producten wel leverde, echter met de nodige moeite. Ik had dhr. van der Linden hierdoor nog vr het plaatsen van een bestelling gebeld, met de vraag of de producten op voorraad waren. "Ja", was het antwoord. Tevens gaf hij aan dat hij nu enkel nog maar vanuit eigen voorraad verstuurt, omdat hij in het verleden last had van leveranciers die hun beloftes niet nakwamen. Van de processor, waar er slechts drie van werden aangeboden, waren er nog twee beschikbaar. Geruststellend allemaal, maar het waren slechts loze woorden.

Na een hoop gedoe over de levering, kreeg ik een bericht met uitleg over de situatie waarin van der Linden aangifte had gedaan van een leverancier die niet bij hem leverde. Terwijl hij mij had toegezegd de producten op voorraad te hebben. Ik eiste mijn geld terug en wilde inzage in deze aangifte. In ieder mailtje vroeg ik hiernaar; in geen enkele reply heb ik hier antwoord op ontvangen. Ik kan hierdoor een heleboel aannemen, maar dat zal ik wel voor me houden. Via een geschil dat ik heb gestart op PayPal heb ik uiteindelijk het geld terug weten te vorderen.

Bestel hier gewoonweg niets - het enige dat je namelijk krijgt is een hoop heisa en geen producten.

Verzending

Het product zou binnen enkele werkdagen aankomen. Daarna weer de vrijdag daarop. Het was verstuurd, het werd nagegaan. Onduidelijkheid bij de betaling van PayPal, opnieuw uitstelling van de levering. Problemen met de leverancier! Terwijl de producten op voorraad hadden moeten zijn? Argwaan. Het is verstuurd, oh nee - de dag erop toch niet! Het is dan maar besteld bij Alternate, zodat ik de producten alsnog zou krijgen. Ook dit ging niet door.

Toen kwam de brief. Meneer was zelf de dupe van een leverancier die zijn afpspraken niet na kwam. Gek, gezien hij de producten zelf op voorraad had. Uiteindelijk niets ontvangen - wel mijn geld terug kunnen krijgen.

Klantenservice

Tja, van der Linden reageert snel, is vaak bereikbaar en geeft telkens uitleg over de situatie waarin de bestelling zich verkeert. Dit wekt valse hoop en pas na een paar keer merk je op dat iedere uitleg anders is en dus zeer waarschijnlijk gelogen is. Grappig genoeg heeft hij zijn aangifte nooit willen laten zien.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie