Computerhulp Groesbeek

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Op het <a href='https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633696'>forum loopt een topic</a> over de situatie bij Computerhulp Groesbeek. Discussie hoort daar, hier horen enkel daadwerkelijke reviews.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Kijk uit voor deze zogenaamde winkel, het adres staat geregistreerd op een huur woning en de eigenaar (Vincent van der Linden) houdt iedereen aan het lijntje met talloze beloftes en afspraken die hij niet na komt.

Ik heb Vincent al meerdere malen gebeld en gemaild en elke keer als we bellen/mailen probeerde hij er onderuit te komen met smoesjes en leugens om maar niet mijn bestelde product te leveren of ons geld terug te storten.

Op 12 April een videokaart gekocht voor 139 in zijn webshop die hij helemaal niet heeft, opzich vervelend maar deze man weigert geld terug te geven en komt aanzetten dat zijn rekening bevroren is en niks kan doen.

Als ik dit eerder had geweten had ik hier never nooit iets gekocht wat je toch niet gaat krijgen. Het was ook gewoon te mooi om waar te zijn een Asus Strix GTX960 zo goedkoop nieuw in doos met 3 jaar garantie.

Na het lezen nu van andere reviews die geplaatst zijn begin ik toch sterk het vermoeden te krijgen dat ik zwaar ben opgelicht.

wij zijn van plan om aangifte bij de politie te doen en rechtshulp in te schakelen tegen deze persoon als het aankoops bedrag niet binnen 1 week terug gestort is.

Want ik blijf natuurlijk niet wekelijks mailen en bellen en voor de gek gehouden te worden een maand lang door meneer van der Linden!

Verzending

Geen want je krijgt werkelijk niks, Vincent heeft dit ook nog bevestigd in een email dat het niet geleverd gaat worden na 3 weken wachten, maar wel 4 maal aan toe met zekerheid zeggen dat het geleverd gaat worden. Prima maar waar is mijn geld dan ?????????

Klantenservice

Deze man komt aardig en vriendelijk over via de telefoon maar dat is dan ook het enige. Hij doet alsof hij aan een oplossing aan het denken is voor je maar al snel kom je er achter dat je gewoon in de zeik genomen wordt.

Scorekaart voor Computerhulp Groesbeek

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie