€ 65,90
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 26.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
JimmyMars 3 oktober 2021 Product gekocht

Razer Basilisk V3

De V3 is eerder een gepatchte V2 maar dat neemt niet weg dat het een goede patch is. Een bijna uitgeëvolueerde V2. Ben je op zoek naar de perfecte all-rounder dan denk ik dat de Basilisk V3 een hele goede kandidaat is. Lees mijn uitgebreidere review voor alle updates!

Pluspunten

• Geweldige clicks
  • Prettige scroll
  • Vederlicht snoer
  • Vloer RGB
  • Nog altijd geweldige vorm
  • Nog altijd veel knoppen

Minpunten

• Gedateerd logo
  • Te korte derde duimknop
  • Rammel in scrollwiel (QC?)

Giltix 27 oktober 2022 Product gekocht

Razer Basilisk V3

Product is geweldig voor de actuele prijs (66 euro). Zit lekker in de hand (en ik heb grote handen!) en klikt heerlijk. Ik merk nu pas wat ik gemist heb ten opzichte van mijn vorige muis (Razer Mamba Tournament).

Pluspunten

• Lekkere klik
  • Goede prijs
  • Scroll is erg robuust
  • RGB is mooi; licht straalt mooi uit over de muismat
  • Veel instellingen

Minpunten

• Maar één knop om te wisselen tussen DPI, je moet iedere keer door alle presets en kan niet terug

LuRi 18 juni 2022 Product gekocht

Razer Basilisk V3

Echt een topmuis als je gewend ben aan een iets grotere en zwaardere muis. Het ligt mooi in je hand en de knoppen hebben een goed gevoel, de freescroll is ook een hele fijne functie om snel door pagina's te bladeren. De rgb is ook mooi en leidt niet af.

Pluspunten

• fijne vorm
  • freescroll
  • mooie rgb
  • niet te licht, niet te zwaar
  • super lichte kabel

Minpunten

• De 'sniper' button links iets te ver naar voren

SpitfireFrl 24 februari 2022 Product gekocht

Razer Basilisk V3

Vorm van de muis komt overeen met mijn vorige muis, een Logitech G502, welke ik prettig vind. Helaas worden de licht instellingen niet in on-board geheugen opgeslagen en zal de muis altijd het standaard lichtschema gebruiken als de Razer software (nog) niet draait (aanzetten/resetten van de computer).

Pluspunten

• Fijne vorm
  • Tactile/Free-spin scroll
  • Snoer

Minpunten

• Verlichting niet in on-board memory

Philip_Janssen 8 januari 2022 Product gekocht

Razer Basilisk V3

Een waardige vervanger voor mijn 15 jaar oude Logitech MX510. De Razer ligt heerlijk in de hand, de muisknoppen geven een goed gedefinieerde klik de instelbare resolutie maken dat je on-the-fly je gevoeligheid kunt aanpassen. Enige nadeel is dat de zogeheten 'sniper-button' wat ver naar voren zit.

Pluspunten

• Fijne vorm
  • Goed gedefinieerde kliks
  • Kabellengte is voldoende
  • On the fly resolutie/gevoeligheid aanpassen

Minpunten

• Voorste knop links zit te ver naar voren (voor mijn hand)

LostInNight 15 september 2021 Product gekocht

Razer Basilisk V3

Ik wilde toevallig net een nieuwe bedrade muis en toen werd deze aangekondigd. Ligt lekker in de hand en lekker precies! Ik ben zeer tevreden! In tegenstelling tot andere vind ik het fijn dat het 3e duimknopje niet per ongeluk ingedrukt kan worden. Daarvoor wilde ik ook een andere muis.

Pluspunten

• Mooie felle RGB verlichting
  • Infinite scrolling werkt goed!
  • Ligt lekker in de hand!
  • Lekker precies
  • Geen overbodige knopjes

Minpunten

• Kan niks bedenken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Basilisk V3?