Specificaties 2,5" • 3d v-nand (QLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Samsung 870 EVO - Waarom en voor wie?

Samsung heeft na zijn 870 QVO-serie SATA-drives nu de 870 EVO-drives geïntroduceerd. Deze drives zouden voor de mainstreammarkt geschikt zijn als standaard-ssd.

142 dinsdag

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2020

Het heeft een tijd geduurd, maar we hebben na een hiaat van enkele maanden een nieuwe ssd-BBG voor je samengesteld.

103 15 okt

Round-up - 40 SATA-ssd's - Heeft de SATA-ssd nog bestaansrecht?

De goedkoopste NVMe-ssd’s zijn amper nog duurder dan SATA-modellen. Heeft de SATA-ssd nog bestaansrecht? Wij testten er 40.

267 4 jan

Review - Samsung 870 QVO - Massaopslag op herhaling

In november 2018 introduceerde Samsung zijn 860 QVO-serie ssd's. De nieuwe 870 QVO zal een maximale opslagcapaciteit van 8TB bieden. We vergelijken de 870 QVO met de 860 QVO.

100 30 jun

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Cpl_van_Zeeland 22 september 2020 Product gekocht

Samsung 870 QVO 1TB

Deze 870 QVO leek me een goede 2e ssd voor mijn laptop. Welke met een 1TB WD m.2 toch krap werd in de ruimte. Tegen beter weten in deze SSD gekocht en hij valt erg tegen. Bespaar je de miskoop en geef ietsjes meer uit aan een fatsoenlijke SSD.

Pluspunten

• Goed in kleine bestandjes
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Erg traag bij grotere bestanden
  • Duur

JJCP Trading 23 januari 2021 Product gekocht

Samsung 870 QVO 1TB

prima ssd voor een notebook of pc. Niet d esnelste en qlc geheugen blijft wat mij betreft toch minder dan TLC. Maar verder een prima SSD

Pluspunten

• prijs
  • garantietermijn

Minpunten

• QLC
  • Snelheid

Memes23 17 oktober 2020 Product gekocht

Samsung 870 QVO 1TB

is een goede SSD voor vergelijkbaar weinig geld. Snel en simpel

Pluspunten

• Snel
  • Tot nu toe niks fout

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 870 QVO 1TB?