Google staakt na tien maanden verkoop van Pixel 4- en Pixel 4 XL-smartphones

Google is gestopt met het produceren en verkopen van de Pixel 4- en Pixel 4 XL-telefoons. Beide telefoons werden afgelopen oktober aangekondigd. Een reden voor het stoppen geeft Google niet. De Google Pixel-smartphones zijn officieel niet in de Benelux te koop.

Hoewel de telefoons uitverkocht zijn in de Amerikaanse Google Store, zijn de modellen nog wel te koop bij partnerwinkels, zegt Google tegen The Verge. Het bedrijf benadrukt wel dat het stoppen van de verkoop niet betekent dat de ondersteuning ook stopt. Beide Pixel-telefoons worden nog ruim twee jaar lang van updates voorzien.

Dat Google de verkoop en productie staakt is opvallend, aangezien beide telefoons nog maar op 15 oktober jongstleden werden aangekondigd. Zowel de Pixel 3 als de Pixel 3a zijn bijna anderhalf jaar in productie geweest. Met het stoppen van de productie heeft Google momenteel geen topmodel in de verkoop. Wel kondigde Google eerder deze week de Pixel 5 aan, een telefoon waarover het in de herfst meer gaat vertellen. Ook is er binnenkort de Pixel 4a, een goedkopere variant van de Pixel 4.

De Pixel 4 en Pixel 4 XL hebben allebei een Snapdragon 855-soc en een 90Hz-oledscherm. Bij de Pixel 4 is deze 5,7" groot, de Pixel 4 XL heeft een 6,3"-scherm. Tweakers schreef een uitgebreide review van beide toestellen. Daarbij werd onder meer de camera geroemd, al was de matige accuduur een minpunt.

Door Hayte Hugo

Redacteur

06-08-2020 • 18:32

87 Linkedin

Reacties (87)

87
78
32
3
0
31
Wijzig sortering
Omdat de telefoons zwak waren. Leuk dat je de vingerafdrukscanner vervangt voor een faceID oplossing, maar zorg dan dat het werkt. Dus met ogen open alleen, en in bankenapps waar je normaal inlogged met je vinger moet het nu met je gezicht lukken.
Dan nog het radar systeem, compleet nutteloos en dom. Koppel dat met een matige accuduur. Het is weer een echte pixel geweest, en dat is niet een compliment. Alleen de pixel 3a was eigenlijk niet een echte pixel, die was daadwerkelijk goed en niet raar of slecht.
Inmiddels is het unlocken niet meer mogelijk met dichte ogen (indien aangezet).
Verder is de radar wel degelijk een handige feature, maar redelijk beperkt. Maar voor wat het ding kan, is het echt, voor mij, een leuke toevoeging en zeker niet dom.
De batterij is niet denderend, maar beter dan ik had op mijn pixel2 en, voor mijn gebruik, ruim voldoende.

Al met al vind ik de P4 een prima telefoon en pixel waardig.
Hier in de VS werden ze aangeboden door Sprint, dat sinds enige tijd onderdeel van T-Mobile is. De Pixel 4 werd lange tijd aangeboden met een twee halen, een betalen actie. Die actie zou een aantal weken duren en daarbij werd bij de start van de actie op=op aangegeven. Ze dachten dat ze er snel vanaf zouden zijn, maar de actie is zeker 3 maal verlengd. De Pixel kan in de VS onvoldoende concurreren met de iPhone en Galaxy. Je kunt dan als de voorraad op is nieuwe produceren, maar als je al zoveel moeite moet doen om van je bestaande voorraad af te komen dan heeft nieuw produceren geen enkele zin.
Batterij is mijn grootste probleem. En t zou beter moeten zijn dan mijn pixel2, maar die kon na 2jaar nog 1 dag mee, terwijl ik de p4 al vaak 2x op een dag moet opladen.

Nu kan dit aan verschillende dingen liggen:
1. Wellicht gebruik ik mijn p4 veel meer (heb niet vergeleken met p2 op screen time) en dit kan want behalve de batterijduur is de telefoon gewoon geweldig
2. Soli/radar/90hz screen kost meer batterij
3. Er is iets mis met specifiek mijn p4

Was een beetje overpriced en de batterij mag veel beter naar mijn mening, maar verder is t gewoon een geweldige telefoon waar alleen specjunkies over klagen
Maar "prima" ga je het niet meer mee redden in deze markt.
Met een "prima" toestel voor een relatief lage prijs kan je het best redden, maar dan moet je wel de juiste keuzes maken. De pixel 4(a) had dat voor de meeste mensen niet. Als een toestel het niet redt, dan moet je er gewoon de stekker uit trekken en de productie gewoon eerder stoppen.
Touché
:)

Je hebt helemaal gelijk.
Automatische woordaanvulling is geen excuus. Ik was inderdaad te haastig.

Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik ongelijk had.
;-p

Ik zal het niet verbeteren dan kunnen anderen zich ook verkneukelen.
Zo sportief ben dan ook nog wel.

[Reactie gewijzigd door Pfeffa-rah op 7 augustus 2020 21:05]

Je krijgt een downvote maar je hebt wel gelijk. Schokkend hoeveel op zich toch slimme mensen hier op Tweakers zitten die niet zonder dt-fouten kunnen schrijven.

Ik kan mensen ook niet serieus nemen als ze zo'n joekels van fouten maken :X

[Reactie gewijzigd door humpus op 7 augustus 2020 09:35]

Overigens is "zo'n joekels"ook niet helemaal correct..... ;)
Bij mijn weten is het "zulke joekels" :+
Daar is discussie over. ;) In België zegt niemand 'zulke' en is er zelfs twijfel of het niet tot de standaardtaal behoort.

https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/

Maar even serieus: taalfouten maak ik ook, en ook in de artikels op de hoofdpagina staan taalfouten als je echt streng bent. Maar het kaliber aan dt-fouten swingt op tweakers echt de pan uit.
Die downvotes krijg ik natuurlijk ook omdat het best wel off topic was.
Temeer omdat ik best begreep wat hij bedoelde.
Maar dit keer kon ik het niet laten.

Ik geef de warmte maar de schuld.
:)
Geen erg ;)
En het is inderdaad zwaar off topic, maar ook ik kon het niet laten :X
Triest dat jij die mensen niet serieus neemt. Mr. Perfect neemt alleen mensen serieus die minimaal even goed zijn.
Daar gaan we weer met overdrijven. Dus omdat ik correct Nederlands kan schrijven ben ik ineens perfect? Ik heb genoeg andere gebreken hoor :D

Dan kunnen we op de voorpagina ook schrijffouten laten staan? En woon jij ineens in Nederlant?

Dit is gewoon basiskennis. Heeft niks met mister perfect te maken.
Het gaat mij erom wat iemand zegt niet hoe iemand het schrijft. Ik vind dat jij overdrijft door iemand niet serieus te nemen omdat hij iets met een t schrijft in plaats van een d.
Heb je hem zelf gehad of baseer je dit op reviews? Want ik lees in alle reviews dat het een slechte telefoon is, terwijl mijn Pixel 4 XL de beste telefoon is die ik ooit heb gehad. Nooit crashes (itt mijn vorige Galaxy S8+), super snel zonder freezes (ook itt de S8) en een waanzinnige camera. Accu houdt het makkelijk een dag uit, wat voldoende is want als ik ga slapen mag hij van mij ook lekker opladen.
Face unlock is ook heerlijk, veel fijner dan dat eeuwige gepiel van het vinden van de juiste plek van de fingerprint reader.
Ik vind het juist wel handig dat het ook met ogen dicht werkt.. hoef je iig je zonnebril niet af te zetten 8-)
En als je bang bent dat iemand snachts je telefoon unlockt zonder dat je het weet dan heb je denk ik andere problemen, en daarbij zou een vingerafdruk scanner ook op die manier misbruikt kunnen worden
De face unlock zit verwert in de "nieuwe" android api.. helaas maken veel bank apps daar nog geen gebruik van, maar dat is een kwestie van tijd
iPhone ontgrendeld door een zonnebril heen (iig de mijne) en als ik mijn ogen dicht heb dan weer niet. Overigens als de 4 niet zo'n slechte reputatie had gehad (qua batterij) dan was ik misschien wel overgestapt, misschien als de 5 goed presteert dat ik het eens ga proberen.
Jij hebt waarschijnlijk zelf geen Pixel 4 gehad? Ik heb een pixel 4XL en ben er zeer tevreden over.
De facial recognition werkt prima. Mijn telefoon is unlocked nog voor ik mijn telefoon goed en wel vast heb.

Het radar systeem is voor mij ook een goede toevoeging. Ligt je GSM s' nachts in je kamer, dan ligt hij even op als je in de buurt komt. Ik heb een QUAD lock op mijn fietsstuur dus liedje skippen is gewoon even een gesture maken. Het is wat minder toe te passen als in hun promo filmpjes maar ik vind het een handige feature.

Batterijduur slecht? We hebben hier in het gezin enkele Iphones van een recente generatie en die zijn echt geen haar beter. Ik kom met gemak de hele dag door en met de fast charging is hij, indien toch nodig, binnen enkele minuten voldoende opgeladen om weer enkele uren door te komen.

Camera is top en je bent verzekerd van de laatste nieuwe updates.

Voor mij een top telefoon.
Iphones tot de huidige nieuwste generatie hadden allemaal een zwakke accuduur. En de SE heeft nog steeds een zwakke accuduur.

Maar, al met al, de pixel 4 is niet beter dan de concurrentie. Slechter zelfs op veel vlakken. Dat maakt het niet direct een onbruikbare telefoon waar je niet tevreden mee kan zijn, maar het is niet goed genoeg.

Kijk er zijn ook mensen tevreden met een Peugeot 308. Maar het ding is onbetrouwbaar, traag, lelijk, kent veel elektronische problemen. Rijdt niet beter dan de concurrentie, is niet zuiniger dan de concurrentie, is niet veiliger dan de concurrentie. Top Gear noemde het niet voor niets de #2 in hun lijst van worst cars in the world. Tuurlijk is het mogelijk om tevreden te zijn met die auto, maar dat maakt het nog niet een goede auto.
Kijk er zijn ook mensen tevreden met een Peugeot 308. Maar het ding is onbetrouwbaar, traag, lelijk, kent veel elektronische problemen. Rijdt niet beter dan de concurrentie, is niet zuiniger dan de concurrentie, is niet veiliger dan de concurrentie. Top Gear noemde het niet voor niets de #2 in hun lijst van worst cars in the world. Tuurlijk is het mogelijk om tevreden te zijn met die auto, maar dat maakt het nog niet een goede auto.
Je verhaal snijdt hout totdat je deze onzin begint te spuwen. De 308 T9 is zeer betrouwbaar gebleken. Lelijk? Nah, die ouwe gedateerde mitsu van jou kan je vrij lelijk noemen ja, Aziatisch en gedateerd: geen best verhaal voor het design.

Traag? Een oude atmosferisch blok is traag. Een PureTech motor is alles behalve traag.

Je roept maar wat in de rondte.
Lol

https://www.consumentenbo...-pech-met-een-peugeot-308

(Niet het T9 model, maar alsnog een 308, dus mijn verhaal snijdt hout).

Zet dat eens tegenover een mazda 3 of ford focus ofzo. En mijn 1993 en 1998 mitsubishi's vergelijken met moderne auto's... Over in de rondte roepen gesproken.

[Reactie gewijzigd door Ruw ER op 7 augustus 2020 19:55]

Je weet dus inderdaad niet waar je het over hebt. Dat is de 308 van de vorige generatie. Het model dat vanaf 2014 tot heden op de markt is, is een heel ander verhaal.

https://www.anwb.nl/auto/...4c-4a31-a0b3-117954caeba2

Kortom, zeer betrouwbaar en ondergewaardeerd.
Ik weet wel waar ik het over heb. De 1e 308 was bijzonder zwak vergeleken met de concurrentie. En daar had ik het over.
De 11-serie had wel een oke accuduur toch? En de XR ook. De SE is wel zeer slecht, vriend van me heeft die en zn vorige SE met brakke accu kon niet eens zo heel veel korter mee.

De pixels hebben wel een verrassend kleine accu, maar je zou de dag nog kunnen redden als je geen zware of energieslurpende apps draait. Ik tik hier met 3000mah soms zelfs de 9 uur sot aan op een dag (ja, schaam schaam), geen pixel, maar in principe is een kleinere accu nog wel te doen. Zeker met de zuinigere chips van tegenwoordig :)
Aparte manier van marketing van Google. Dit geeft weinig vertrouwen
Het is natuurlijk gissen naar de daadwerkelijke reden op dit moment, maar ik kan me voorstellen dat, indien bijv de verkopen tegenvielen, het besluit om de productie te staken verstandiger is dan gedwongen een jaar vol te maken.
De Pixel 4 serie is vernietigend ontvangen en Google signaleert al geruime tijd, dat je, als betrekkelijke nieuwkomer, in het topsegment kansloos bent nu zelfs de Big 5 hun wonden aan het lukken zijn. Consumenten hebben hun keuze verlegd naar het midrange segment. Verstandig als je dan vroegtijdig het vizier verschuift in de richting waar je wel goed presteert (Pixel 3a) en nog iets te winnen valt.
Ik betreur het wel dat Google bij de nieuwe modellen de bijzondere features w.o. Soli radar en Active edge heeft losgelaten.
Deze features bevallen mij uitstekend op de ondergewaardeerde Pixel 4 XL. Dat gezeur over de batterij - SoT van 7-8 uur - en specs die gedrukt op papier zogenaamd dealbreakers zijn, maar in de praktijk geheel wegvallen of onbelangrijk zijn. Dat pure Android op de Pixel 4 laat de telefoon zo lekker accelereren dat een wat zwaardere processor niet eens nodig is. Ja de prijs is heftig en in het volle zonlicht komt de Pixel 4 XL niet sterk voor de dag. Het eigenwijze karakter van de Pixel en een design dat afwijkt van de smakeloze Aziatische eenheidsworsten van de concurrentie, was voor mij juist interessant om voor een Pixel te gaan kiezen.
Neen Google gooit haar strategie rigoureus om en neemt nu versneld afscheid van haar vlaggeschepen. Dat gaan later nog veel meer aanbieders doen. In het midrange segment gaan straks munten verdiend worden en Google wil daar nu echt een keer maan mee doen. Met de introductie van de Pixel 4A komt Google zeker sterk voor de dag.
Tja, als je hem bijvoorbeeld al niet eens in de Benelux verkoopt, dan is dat ook wel erg dom natuurlijk. Het zal geen gigantische afzetmarkt zijn, maar toch.
Ik snap de reden niet, maar de afzetmarkt zal het normaal niet zijn..Er worden hier dingen via de store verkocht. Ik heb in België een Nexus 6P via de shop gehaald een Pixel C. Die kwamen uit Ierland.

Mijn Pixel 2 heb ik via de Duitse Google store besteld. Dat werd ook vanuit Ierland geleverd. Ik vermoed dus dat alles wat je in Europa bestelt uit Ierland komt.

De assitant is nu ook beschikbaar in alle landstalen hier in België.

De Pixel 4 hebben ze waarschijnlijk verwijderd omwille van project soli. Face unlock is nu wel erg vervelend in corona tijden.
Mijn pixel 4 heb ik via Duitsland gekocht en die kwam fysiek uit een depot in Eindhoven.
Met andere woorden, de telefoons waren in Nederland, maar werden er niet verkocht.
Tja, als je hem bijvoorbeeld al niet eens in de Benelux verkoopt, dan is dat ook wel erg dom natuurlijk.
Denk je niet dat de marketing en sales afdeling dat soort cijfers kan voorspellen? Als jij denkt dat Google 'erg dom' is is en dat jij het veel beter weet, denk ik dat Google graag met je wilt praten.
Dom is te bot... is 'niet zo slim' een betere omschrijving? :)

Heb de 3 gehad en heb nu de 4 (non-xl). Fijnste telefoons die ik ooit gehad heb.

Vroeger iPhones gehad, daarna alle Samsungs tot en met de S9. Was de bloatware zat en het scherm werd me veel te groot, daarom destijds overgestapt naar de Pixel 3.

Nu ik de 4 heb is de 3 naar mijn vriendin gegaan. Voor haar geldt hetzelfde; fijnste telefoon die ze gehad heeft.

Het beleid van Google met de Pixel is warrig. Je krijgt het gevoel dat ze er niet volledig voor willen gaan. Waarom niet wereldwijd uitbrengen? Waarom deze nu al van de markt halen? Het apparaat is nog bloedsnel!

Enige minpunt van de non-xl is de accuduur. Die had van mij wel een tikje meer gemomen.
Er zijn vast en zeker mensen bij Google marketing of sales die ook denken dat het dom zou zijn om de Pixel nooit in de Benelux te verkopen. Het is een bijzondere beslissing gezien het aanbod van andere fabrikanten, maar erg complex dus ze zullen er zeker goed over nagedacht hebben. Aan de andere kant worden er ook fouten gemaakt bij Google en er kan op een later moment alsnog besloten worden om de apparaten hier te verkopen, of dat nou het plan was of niet.

[Reactie gewijzigd door Blackice09 op 6 augustus 2020 19:13]

Tegenwoordig kun je alles overal bestellen. Dus stel dat iemand in de benelux een Pixel wilt, dan is het toch heel makkelijk om die gewoon te bestellen, alleen zijn het dan geen sites zoals Bol of CoolBlue.
Ja dat is zeker waar. Maar je mist hier toch de marketing etc. En dan blazen Apple, Samsung en Huawei je gewoon omver.
Dat klopt, maar ook de marketing bereikt de Benelux uiteindelijk wel. Ik snap dat een casual user zich daar niet in verdiept, maar er zijn genoeg mensen die de Pixel telefoons wel kent. Hoeveel reclames e.d. zijn tegenwoordig niet vertaald vanuit het Engels?
Als werknemer binnen de marketing afdeling van een multinational in consumenten electronica kan ik je vertellen dat benelux vaak gewoon de moeite niet waard is. Een campagne in de benelux opzetten kost vaak evenveel of zelfs soms meer effort dan in US, UK. Dan kan je die tijd beter steken in werken aan extra zaken in de grote markten.
Understatement van het jaar :D
Tja, als je hem bijvoorbeeld al niet eens in de Benelux verkoopt, dan is dat ook wel erg dom natuurlijk. Het zal geen gigantische afzetmarkt zijn, maar toch.
Dank! :D Krijg ik nu een prijs? Zeg alsjeblieft dat het waar is! Ik win nooit wat.
Een schietgebedje voor het volgende Tweakers prijzencircus :*)
Serieuze vraag:

Met Google telefoons zou het toch duidelijker moeten zijn welke opeenvolgende Android OS'en worden ondersteund?
Wat is er niet duidelijk aan dan? Een pixel komt met een bepaalde versie van Android en krijgt nog X versies als update, ongeacht hoe lang het toestel te verkrijgen is.
Ze hanteren een X aantal jaren gegarandeerde updates, ze hebben geen glazen bol waarin ze kunnen zien op welke versie ze na 3 jaar zitten.
Mijn pixel 1 is van 2016 en draait android 10, heeft eind 2019 zijn laaste beveiligingsupdate gehad.
Dus 3 jaar updates, vanaf launch.

[Reactie gewijzigd door toeschouwer op 6 augustus 2020 20:02]

Denk eerder dat Corona de productieprocess vermoeilijkt heeft en Google dacht dat gegeven de verwachte verkopen, het stopzetten van het productieprocess voordeliger zal zijn dan er extra veel moeite in steken voor een telefoon die niet denderent verkoopt en binnenkort al een opvolger heeft.

Zie ook Pixel Buds 2 die flink problemen ondervonden hebben: (alleen verkrijgbaar in wit initieel, heel gelimiteerd beschikbaar). Die konden ze niet zo maar stoppen en moesten ze wel uitbrengen.

Google's telefoon hardware divisie is niet zo groot als Apple/Samsung etc dat het productieprocess door MOET gaan
Het stopzetten van productie kan ook als reden hebben dat er een nieuwe line-up aankomt.
Nog 2 jaar van updates voorzien, toe maar Google pakt uit!

Van een Google mag je toch iets anders verwachten, zijn zouden op Android het voorbeeld moeten geven, maar nee.
Ik had een Nexus 4 en een Nexus 7. Inderdaad, netjes steeds major Android versies. Maar de support houdt gewoon in 1 keer helemaal op. Geen 'lifeline support waarbij er alleen nogsecurityfixes komen. Maar gewoon boem ho stop.
De supportduur is kort maar krachtig, zeg maar.
En met de 4 gemerkt dat Google ver van klanten afstaat. Het ding is voor developers. Dat er battery drain issues waren met een MVNO heeft lang geduurd. Als developer gebruik je wel een andere SIM natuurlijk.
Zeker het houd een keer op, maar stel je koopt hem vandaag nog, dan mag je hopen op iets meer dan 2 jaar. Het is gewoon (te) mager.
Juist van een Google zou ik langer ondersteuning willen zien, voor de andere een goede stimulans om dit ook te doen en een beetje in de buurt van hun grote tegenhanger te komen.
Het ligt een beetje aan wanneer de twee jaar ingaan, maar als dat na oktober is, dan krijgt de P4 in z'n leven 4 updates van Android.

Eerlijk gezegd vind ik dat meer dan genoeg, na 4 jaar ben ik wel klaar met een telefoon, dan ga ik lekker stoeien met een custom rom.
Als ik een nieuwe telefoon koop bij een partner van de fabrikant dan verwacht ik wel wat meer dan "ruim 2 jaar softwarematige ondersteuning"
Specs van de 4a kloppen niet. Er staat dat de 4a een 855-soc heeft en scherm van 90hz. Beide klopt niet.
Ik denk dat ze de 4 XL bedoelen
Anoniem: 44530
6 augustus 2020 18:43
Voorraad opmaken waarschijnlijk.
De Pixel 4a is in bijna alle opzichten superieur aan de 4 en bovendien veel goedkoper. Veel vraag naar de 4 zal er dus niet meer zijn. Blijkbaar verwacht Google ook zoiets voor de 4XL.
Ik denk eerder dat de Pixel 5 'in de plaats' komt van deze beide modellen. Met eventueel de Pixel 4a 5G daartussen. Zou de XL variant hiermee gestorven zijn?

[Reactie gewijzigd door Blackice09 op 6 augustus 2020 18:53]

Anoniem: 1330988
@M!chiel6 augustus 2020 19:10
Leg dan eens uit waarom een Snapdragon 730 volgens jou beter is dan een 855?
Superieur aan de 4?
Ja, de 4A is goed in vergelijking met de 4, maar superieur? Hier even een opsomming waarom ik de 4 beter vind:

- draadloos laden
- ip certificiering
- snellere soc
- 2x zoom
- face unlock
- premium feel

Ik zeg niet dat de 4 per se beter is dan de 4a. Maar dat dat de 4a superieur is over de 4.. Nee sorry.
Zoals welke?

Ja er zijn wat punten waar de 4a beter in is, maar ik ben benieuwd of het hier iets anders betreft dan betere accu duur en meer base opslag (Pixel 4 bestaat wel als 128gb net als de 4a, echter de base Pixel 4 is 64gb, vandaar)

en de 4a heeft een 3.5mm jack

[Reactie gewijzigd door Mizgala28 op 6 augustus 2020 18:50]

En dan heb je nog dat de 4a een stuk goedkoper is dan de 4.
Maar dat is logisch, je krijgt minder dus je betaald minder in dit geval.
4a is veel betere camera in het donker dan 3a, groot verschil in nachtfotos

[Reactie gewijzigd door A87 op 6 augustus 2020 22:48]

Dat weet ik, maar waar ik op reageerd had te maken met de claim dat de 4a beter is op bepaalde fronten dan 4.

Dat 4a beter is dan 3a is logisch :)
Bedoel je niet "de Pixel 4a is in bijna alle opzichten superieur aan de 3a"? De 4 heeft namelijk op alle vlakken betere specs dan de 4a. Moet ook wel want de 4 was een high-end telefoon terwijl de 4a een mid range toestel is.
Vreemd... zou nu wel een brok in m’n keel krijgen als ik een Pixel 4 had... waarom? Wat is er mis mee? :?
Waarom zou je een brok in je keel krijgen? De 5 komt er aan (begin oktober) en zeer binnenkort kun je de 4a kopen.

Daarnaast krijgt de P4 gewoon de beloofde updates, dus wat is er mis met deze nu uit de handel halen?
Is toch vreemd? Het haalt zelfs de frontpage... heel apart...
Het is wat sneller dan gebruikelijk, maar om daar nu emotioneel van te worden.. :)
Hier in de Playstore in Spanje allebei (4 a 659 en de 4XL a 799) nog te koop en ook de Pixel 3a nog voor 349.

De Pixel 4a kun je reserveren a 389 euro.

[Reactie gewijzigd door aveenhuysen op 6 augustus 2020 21:06]

Voor een betere prijs kun je dan beter naar Duitsland om te bestellen zo te zien (Amazon bijv.)

Pixel 4 is daar € 585
Pixel 4 XL is € 704

En de Pixel 4a kun je in Duitsland reserveren voor € 340
Net een 3a gekocht wat een vooruitgang TOV LG G3. letterlijk 2-10x sneller reageren met alles
Ik doe niet aan wachtwoorden of vingerafruk onzin. Als iemand je wilt hebben zet hij wel een mes of pistool op je kop. Zo simpel is het helaas

[Reactie gewijzigd door A87 op 6 augustus 2020 22:43]

Ik ben benieuwd of ze dit mogelijk doen omdat de pixel 5 misschien een nieuwe technologie met zich meebrengt en ze dat door willen duwen, waarbij de oudere pixels een soort complicatie zouden kunnen vormen als er teveel van zijn...?

Nouja, zal wel niet

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee