Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

PlayerUnknown's Battlegrounds is vanaf 12 december beschikbaar op Xbox One

Microsoft en PUBG Corp. hebben bekendgemaakt dat PlayerUnknown's Battlegrounds vanaf 12 december beschikbaar is voor de Xbox One. Het gaat dan nog om een vroegtijdige versie. De 1.0-versie voor de pc moet eind december uitkomen.

Als PUBG op 12 december verschijnt voor de Xbox One, is het net als de huidige pc-versie nog een Early Access-game die nog werk behoeft. De game zal beschikbaar komen via het Xbox One Game Preview Program en kost 30 dollar. Er staat nog geen europrijs in de Nederlandse Windows Store, maar dat zal neerkomen op 30 euro, gelijk aan de pc-versie.

Tegelijkertijd heeft PUBG Corp. aangekondigd dat versie 1.0 van de game eind december af moet zijn. Dat betekent dat het spel dan uit Early Access komt en als volwaardig product aan de man gebracht zal worden op Steam.

Beide versies worden tegelijkertijd ontwikkeld, maar volgen ieder een eigen roadmap. Volgens de aankondiging komen verschillende features van de Xbox One-versie na verloop van tijd beschikbaar, net zoals dat bij de pc-versie gebeurde. Uit die bewoording lijkt op te maken dat de Xbox-versie die op 12 december uitkomt niet alles bevat wat de pc-versie nu heeft. Concrete details geven de uitgever en ontwikkelaar echter niet.

Tijdens de E3-gamebeurs in juni werd aangekondigd dat PlayerUnknown's Battlegrounds naar de Xbox One komt. Op de gamescom in augustus maakte Microsoft bekend dat het de consoleversie van de game zelf gaat uitgeven. De Zuid-Koreaanse ontwikkelaar Bluehole heeft eind september een los bedrijf met de naam PUBG Corp. opgericht voor de verdere ontwikkeling van de game.

Door

Nieuwsredacteur

65 Linkedin Google+

Lees meer

Reacties (65)

Wijzig sortering
Voor alle mensen die zich afvragen of PUBG ook voor de Playstation 4 uitkomt:
Sony is volgens Bloomberg in gesprek met Bluehole. Het immens populaire PlayerUnkown's Battleground zou dus naar de PlayStation 4 kunnen komen.

We weten al dat PlayerUnknown's Battlegrounds aan het eind van het jaar naar de Xbox One komt. Het lijkt er dus op dat PlayStation-gamers de battle royale-game daarna kunnen verwachten.

"Chang heeft gezegd dat Bluehole met alle partijen heeft gepraat over PUBG. Wij willen de game bij een groter publiek brengen", aldus Bloomberg over een uitspraak van Chang Bying-gyu. De man die 20 procent van Bluehole in handen heeft.
Bron: http://nl.ign.com/playeru...ttlegrounds-komt-naar-ps4

[Reden Edit: Typo]

[Reactie gewijzigd door iCore op 31 oktober 2017 20:32]

"Op de gamescom in augustus maakte Microsoft bekend dat het de consoleversie van de game zelf gaat uitgeven."

Dit lijkt me toch meer op een exclusieve deal met Microsoft.

Edit:

Dit staat op de Microsoft website:

EXCLUSIEF VOOR XBOX ONE-CONSOLE

link: https://www.xbox.com/nl-N...yerunknowns-battlegrounds

[Reactie gewijzigd door misterTweakers op 1 november 2017 00:04]

Microsoft en Sony gebruiken de term exclusief zoals het hen uitkomt. Het lijkt me eerder onwaarschijnlijk dat Bluehole het véél grotere ps4 publiek zal negeren. Microsoft zou tientallen miljoenen moeten neerleggen om dat verlies te compenseren.
Dat is inderdaad wel zo ja. Het kan ook zijn dat ze bedoelen dat het nu nog exclusief is, maar over een half jaar bijvoorbeeld niet meer.
Ik meende dat de oorzaak daarvoor bij een timed exlusive deal van Microsoft lag, waardoor ie nu ook wel voor de Xbox uit komt maar niet voor de PS4.
So, just to clarify what we will actually 100% be adding for full release:
  • User interface rework.
  • Profound debugging of the vehicles physics. (This will be an ongoing process continuing after full release)
  • Bullet physics rework.
  • Audio mix and volume rework.
  • Client heavy optimizations. (This will be an ongoing process continuing after full release)
  • Network code, predictions and tempo management heavy optimizations. (This will be an ongoing process continuing after full release)
  • Improving servers stability, and increase in performance and tick rate. (This will be an ongoing process continuing after full release)
  • 3D Replays.
  • Vaulting.
Again, I just want to remind everyone that full release of the game doesn't mean we stop development. We are building out a service that we intend to improve on over the coming months and years, and even if we don't get everything into our full release, we will be working to add any missing features in the months and years following our move to 1.0
Ik ben benieuwd hoeveel van de voornemens in de uiteindelijk release zullen belanden. Doordat bepaalde zaken maar niet opgelost geraken vrees ik dat er toch dingen zullen sneuvelen en misschien zelf nooit opgelost zullen worden.

[Reactie gewijzigd door dragonlords1 op 31 oktober 2017 22:19]

Bijna alles is "ongoing", oftewel, daar beginnen we pas na de release mee.

Vaulting had er allang in moeten/kunnen zitten...

Audio mix, zet daar een paar man een paar dagen op, dan heb je het ook.
Maar nieuwe wapens een lootboxes hebben dan weer prioriteit?
Ik snap ook het verdienmodel niet zo goed:je zou denken dat de meeste mensen die het willen spelen het nu al in early access hebben gekocht, dus het geld is in principe al binnen. Alle effort die ze nu doen is min of meer "gratis" arbeid; waarom zouden ze dat uberhaupt nog doen? Tenzij het idee is dat iedereen die lootboxes gaat kopen...
> waarom zouden ze dat uberhaupt nog doen

Tja, misschien hebben ze wel een enorme passie voor het spel?
't klinkt misschien raar in deze tijd, maar stiekem hoop ik dat het voor sommige devs / uitgevers niet alleen om het geld gaat, maar ook gewoon om het neerzetten van een goed spel.
Goede reputatie => meer sales bij volgend spel => meer geld?

Ze zouden kunnen stoppen, hebben ze (de paar mensen die ook werkelijk eigenaar zijn) een leuke buit binnen. Ze kunnen echter nog veel meer verdienen als ze meer spellen maken en daar ook veel van verkopen en zo een echte goede studio opbouwen.

De devs worden neem ik aan per maand betaald, dus die zullen toch echt nog door moeten developpen voor hun geld.
En ik ga er dan vanuit dat je op Xbox niet samen kunt spelen met PC?
Waarschijnlijk wel.

"Verder liet Greene weten dat er wordt gekeken naar de optie om crossplay tussen de Xbox One en de pc mogelijk te maken. Greene wil dat spelers van zowel de Xbox One als de pc samen kunnen spelen, omdat de ervaring op beide platforms dezelfde is. Hij wilde echter geen nadere details geven; het is daardoor onbekend of er ook daadwerkelijk aan wordt gewerkt. Microsoft kondigde tijdens de E3-beurs aan dat PlayerUnknown's Battlegrounds ook zal uitkomen voor de Xbox One, al is daar nog geen officiële releasedatum voor."

Stond pas in een artikel op Tweakers.
Linkje: nieuws: PlayerUnknown's Battlegrounds krijgt voorlopig geen singleplayercampagne
ik vraag me wel af of dit wel lekker gaat spelen op de originele xbox one? zonder dat het er slecht uit gaat zien
Tja, dat is inderdaad altijd wel de vraag. Al moet ik wel zeggen dat er met optimalisatie heel veel mogelijk is :)
Moet je denk ik ook niet willen over het algemeen. Met een pc zijn toch bepaalde functies veel sneller en accurater uit te voeren. Denk aan looten, equipen en het gebruik van de wapens.
Moet ik eigelijk wel hebben, ik heb veel vrienden op console waarmee ik graag zou willen spelen.
Nou ja ik denk toch echt dat je vrienden een vrij slechte ervaring gaan krijgen over het algemeen wanneer zij worden gematcht met een persoon op een pc. Al die handelingen zijn makkelijker te doen met een toetsenbord en muis. Wat natuurlijk weer oplevert dat zij het over het algemeen genomen heel zwaar krijgen.
Dat ligt er deels natuurlijk ook aan hoe het geïmplementeerd wordt in de xBox versie.

Een directe port van de game interface zou dan ook niet fatsoenlijknspeelbaar zijn op console (slepen van ads-ons naar juiste wapen bijvoorbeeld), maar met goede controls is dat natuurlijk wel snel te krijgen.
Maar nog steeds niet sneller dan met een muis/keyboard combo. De huidige staat van het spel kent ook nog geen aim assist (iets wat een must have is voor consoles, anders zijn de games gewoon per definitie onspeelbaar). Ik heb pas iemand met een controller csgo laten spelen op de pc, waar hij op de console goed was, kreeg hij het nu amper voor elkaar een kill te krijgen, het gaat te vlug allemaal.

Overigens heeft tweakers de xbox versie al gereviewed een tijd terug en daar stond ook in dat het lastig zal worden, aangezien de xbox controller te weinig knoppen heeft.

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar de meeste mensen die ik ken zijn niet beter op de pc dan op de console met een controller. Maar ik snap je punt, van mij mag het ook, maar dan wel met 1 voorwaarde, controllers bij controllers en muis/keyb bij muis/keyb spelers. Geen mix ervan want dat zou de spellen kapot maken (misschien niet voor jou persoonlijk, maar wel voor een groot deel vd community).
Ja precies ik heb mij ook volledig gebaseerd op de review die op deze website werd geplaatst met de interface voor controllers.
Het gaat er mijn om dat mensen zitten te zeuren dat xbox vs pc online niet kan omdat je dab met controller vs muis en toetsenbord zit, dat vinden de meeste mensen hier niet kunnen.

Maar op de pc gebeurd het al, want er zijn zat mensen die ook met een controller tegen muis en toetsenbord gamen!
Maar dat is dan een keuze op de pc om met een controller te spelen. Er zijn ook mensen die alleen met handguns spelen als challenge. De default is het meer optimale muis en toetsenbord wat iedereen in principe kan gebruiken. Als je xbox en pc nu zou mixen heb je aan de ene kant een default controller die weinig kan winnen omdat het zo veel slechter speelt.
Een vriend van mij speelde met controller op pc en hij was 2de van de wereld op Call of duty 4 remastered voor een paar maanden totdat hij stopte.
Ik ben mijn hele leven pc master race geweest, maar hoe goed hij was met controller vs pc spelers verbaasde mij echt..

Misschien is hij een uitzondering, maar hij liet me wel zien hoe goed je kan zijn met een controller.
Duidelijk een uitzondering. Je geeft het al aan hij was 2e van de wereld. Dan ben je niet meer een normale speler van een spel maar een daadwerkelijke uitzondering.

Dat is als zeggen dat voetballen met de schoenen aan de verkeerde voeten en dat dat geen verschil uitmaakt want je zag het Cristiano Ronaldo en Messi ook doen.
dat vraag ik me eigen af, ik bedoel der zijn zeker verschillen maar er zijn ook zat mensen die gewoon via een xbox controller(op de PC) gamen tegen iemand met muis en toetsten bord (op de PC).

ik ervaar een controller zoals ik die zelf heb als veel langzamer, het geeft een iets andere vibe/gameplay/gevoel/ dan muis en toetsenbord.

[Reactie gewijzigd door solozakdoekje op 31 oktober 2017 20:48]

In principe zou je alles wat geen shooter is, prima kunnen spelen met een controller op een pc.
Shooters speelt men doorgaans met toetsenbord/muis.

That's it
Je vergeet rts, mmo’s en sims. Deze zijn in principe allemaal beter met muis/keyboard (ooit command & conquer op de console gedaan? Zo ja, heb je t ook op de pc gedaan?) zelfde geldt voor games als world of warcraft, age of empires, cities skylines, planet coaster etc etc.

Persoonlijk vind ik de enige games die zich lenen voor een controller zijn racegames, platform/adventure games, rpg’s (let op ik bedoel standaard rpgs of crpg en niet mmorpgs) en uiteraard vechtspellen zoals bijvoorbeeld Tekken.
Ik speel Diablo III op Xbox, en dat gaat prima.
(kan ik aanbevelen trouwens, wat een tof spel, maar daar gaat het nu niet om)
Maar dat is ook een cRPG (classic RPG)
Het ging er mijn om dat mensen zitten te zeuren dat xbox.vs pc online niet kan omdat je dab met controller vs muis en toetsenbord zit, dat vinden de meeste mensen hier niet kunnen.

Maar op de pc gebeurd het al, want er zijn zat mensen die ook met een controller tegen muis en toetsenbord gamen!
Oh maar ik heb het ook over het algemeen. En niet over het feit dat er zeker wel sommige mensen met een controller tegen een toetsenbord en muis spelen.
Ik hoop dat ze dit soort dingen eerst zo snel mogelijk fixen.

Ik heb echt een gevoel dat die hitboxes / netcode dikke bagger is.
De netcode van veel shooters is bagger (ik kijk naar jou Call of duty!) zeker als je het onder een vergrootglas legt. De situatie in het filmpje lijkt ook veel te maken te hebben met de latency van de speler die, zo het lijkt, door een steen heen geschoten word
Met Call of Duty ik heb juist het gevoel dat laggers tenminste benadeeld worden. Toen ik nog Battlefield speelde(BC2 viel voor mijn gevoel mee, maar met name 3,4 en One), dan werd ik soms ook vanachter de muur teruggewarpt naar voor de muur maar dan dood.

De netcode van COD:BO en dedicated servers was juist waarom ik dat spel zolang heb gespeeld.

Ik ben met PUBG meerdere malen 2e geworden(nog nooit eerste), en altijd ging ik voor mijn gevoel instant dood terwijl ik 5+ kogels met de SCAR of whatever net in die andere gast had gepompt. Ook dit doodgaan(zonder het corrigerende terugwarpen) al vaker mee gemaakt. De netcode is dus idd nog niet best.

Iemand met een snelle verbinding moet gewoon in het voordeel zijn. Sterf laggers :Y)
HAha dat doet me denken aan vroeger, toen ik zelf de originele cs (destijds nog een mod voor half-life) online ging spelen. Mijn ping was hoog (want trage verbinding) en ik won iedere game, waarna ik de rest vd game geflamed werd voor cheaten en dat ik een laggy “mthafckr” was. Vroeger kon je geloof ik ook mensen kicken (weet niet of dat nog kan). Bij veel games waar je een te hoge ping had werd je gewoon gekickt.

Bij PUBG is denk ik flink onderschat hoe populair de game zou worden. Als ze het met het huidige budget over zouden mogen doen dan zou er waarschijnlijk een beter product gestaan hebben. Maar helaas is dit waar we het mee moeten doen. Het spel is zeer zeker leuk om te doen, maar idd hitboxes en dergelijke laten regelmatig te wensen over. Zo ook het besturen van voertuigen, waar je ooit op de motor 10 rondjes over de kop gaat, tegen een gebouw aan botst, nog een keer over de kop gaat en daar zonder damage van af komt, is het de volgende keer als je over een klein stukje oneffen weg rijdt, je motor ook ineens over de kop slaat, dit keer maar eenmalig en lang niet zo hard, maar hoppa instant death!
En zo zijn er meer zaken die van mij heel snel aangepast mogen worden, en dan met name shotgun damage. Waarom zijn mensen meteen dood als ze door een shotgun geraakt worden? Maar mag je met 7.62 kogels ooit iemand 10 keer raken voordat ie neer gaat? Pas gaf ik 3 headshots op iemand met een lvl 2 helm, het bloed spatte van zijn hoofd af, maar meneer leeft nog. Hij schiet me 1x (ook lvl 2 helm) met hetzelfde wapen, bam gelijk neer. En dan de meest hatelijke fout in het spel: hoezo kun je met een shotgun op 100m afstand schieten en daar dan ook nog belachelijke damage mee doen? Dit heb ik in geen enkele shooter ooit meegemaakt. Probeer in cod/bf/cs maar eens met een shotgun iemand op 20 meter te raken, geheid dat t niet eens lukt.

Al met al blijft het een leuk spel, vooral spannend, maar de concerns die mensen hebben zijn zeker aanwezig. Ook vreemd vind ik de gpu/cpu usage voor een spel dat grafisch niet eens zo bijzonder is vrij hoog. (GTA V is grafisch vele malen mooier op ultra settings en die draai ik boven de 80fps met vrijwel alles vol open) terwijl in pubg hij bij sommige stukken er moeite bij heeft dit boven de 60 te houden, met dipjes naar 55/50fps. Overigens is dit het enige spel die zo bizar presteert. Alle andere games, van Forza tot the Witcher kennen dit probleem niet.
En dan de meest hatelijke fout in het spel: hoezo kun je met een shotgun op 100m afstand schieten en daar dan ook nog belachelijke damage mee doen? Dit heb ik in geen enkele shooter ooit meegemaakt. Probeer in cod/bf/cs maar eens met een shotgun iemand op 20 meter te raken, geheid dat t niet eens lukt.
Juist door games als cod zijn er veel mythes/tropes rondom shotguns. In het echt zijn die dingen best wel accuraat -- afhangende van type en shells kunnen ze prima op 50m accuraat zijn en soms wel 100m -- en schieten in bepaalde gevallen ook door een kogelwerend vest heen. Maar dat wordt dan aangepast voor game balance; niet omdat het de werkelijkheid reflecteert.
Klopt, kijk maar nar de kleiduivensport, die schieten met een erg zware choke (dus hele kleine spreiding) op 50m kleiduiven uit de lucht dus erg accuraat! En met een slug (google maar even wat een 12ga slug is voor degene die het niet weet) schiet je op 100m echt accuraat een megagroot gat dwars door een houtblok, die schade is vele malen groter dan dan een 7,62 aanricht, die maakt een klein gaatje dwars door je heen, ook erg slecht voor je, maar een slug verwijderd een groot stuk van je lichaam.
Maar de rest vd game is ook niet realistisch, dus waarom shotguns dan zo overpowered maken ten opzichte van andere wapens. Je hebt ook wel gelijk dat het mogelijk is, maar dat maakt het wapen flink overpowered. Als ik iemand in het echt 1x goed raak met een SCAR-L dan doet hij ook niets meer, in PUBG moet je ooit 5x vol raken wil ie neer gaan, terwijl het met een shotgun max 2x is (meestal in 1x zelfs). Oftewel shotgun is unbalanced, waarom moet ik met een ump veel meer schieten voor hetzelfde effect? Geloof me maar dat als je 20x9mm op je lichaam krijgt binnen een seconde dat je dat niet meer na gaat vertellen.

Ik snap best dat ze enigszins realisme willen, maar doe het dan ook goed. Als je over de kop gaat met een motor dan blijft iedereen gewoon zitten (ipv dat ze er uit vallen) hard tegen een muur aanrijden zorgt er niet voor dat je door de voorruit naar buiten knalt (net zoals in bijvoorbeeld GTA V). Zelfde geldt voor rennen en springen, hoezo kun je zonder schoenen even snel rennen? Of even snel met een lvl 3 backpack dan zonder backpack? Raak je nooit buiten adem als je rent, maar wel als je inzoomt en adem inhoudt of als je zwemt? En bijvoorbeeld deuren, in het echte leven kan ik deuren openen zonder dat iemand dat ook maar ooit hoort bijvoorbeeld.

Ik snap best het is een spel en daar moeten concessies voor gedaan worden (zou in GTA V ook niet leuk zijn als je door te hard rijden en door rood rijden iedere keer de politie achter je aan krijgt) maar toch, shotguns zijn gewoon te sterk in deze game. Van mij mogen ze dan ook generfd worden al is het maar voor de game balance (en niet voor realisme, als ze dat willen mogen ze alle bovengenoemde punten ook aanpakken).
Ik voel me nu vaak genoodzaakt om een shotgun mee te nemen, ja ook ik maak er gebruik van. Is niet omdat ik dat leuk vind, maar omdat het het enige wapen is waar je een beetje kans mee maakt op close range als de ander een shotgun heeft.
Ik merk ook dat heel veel spelers een shotgun dragen (waarschijnlijk om die reden).
En dat is dus het probleem van clientside hitbox detection.
Het probleem is direct opgelost door er een server side hitbox detectie van te maken, laggers met een ping van 300 krijgen dan niet meer een gratis kill terwijl je al 3 meter de hoek om bent
Groot probleem wat je met name terug ziet in CoD en Battlefield
Er zijn bar weinig spellen meer die clientside hit detection doen. Wel prediction voor de graphics, maar de daadwerkelijke beslissing of het raak is of niet bepaalt toch echt de server. Waar je tegen aanloopt is de lag compensation. Dat kan nog wel eens voor.. `interessante` resultaten zorgen. Zoals bendy bullets.
weinig spellen?
Call of duty, Battlefield en Overwatch hebben allemaal client side hit detection, dat zijn ook direct de meeste gespeelde shooters zo ongeveer.
In PUBG word het bepalen of iemand raak schiet aan de kant van de client gedaan, het maakt niet uit hoe veel lag die speler heeft. Dat veroorzaakt dus situaties als in die video, waarin een laggende speler de andere nog buiten dekking ziek, terwijl die andere speler al lang dekking heeft gezocht.

Deze video brengt dit aan het licht https://www.youtube.com/watch?v=SwZ_NUruGTM
En dat verzorgt dat cheaters iedereen kunnen headshotten met de vuisten.

Totaal bullshit om clients zelf hits te laten bepalen (en niet eens een beetje te checken op de server).

Maar, het is wel goedkoper, je server hoeft dan niet zo zwaar te zijn. En qua sync handiger, omdat je dus nooit iemand raakt zonder dat een hit registreert... Maar ja.
Mijn grootste ergernis van shooters tegenwoordig. Dikke PC, dure internet verbinding maar de lagger ziet jou lekker langer op beeld omdat ie minder vaak 'echte' informatie op beeld heeft.

vroeger was de lagger in het nadeel, nu heb ik het gevoel dat er spelers zijn die verbinding manipulerende tools gebruiken om langere time to kill te hebben :'(
Joh destijds counter strike 5.5 beta met kabel internet terwijl velen op 56K modem zaten ping van 24 tegen pings van 300-400 eindigde altijd top 3
Tegenwoordig dankzij die client side hit box detectie staan er mensen met een ping van 800 gewoon bovenaan de ranglijsten, want tja we moeten iedereen tevreden houden.
Ik vind zelf dat Battlefield het vrij mooi aan pakt. Bij spelers met relatief lage ping mag de cliënt het registreren doen, bij spelers met hogere ping doet de server het.
Hmmm, hacks staat vrijwel los van hoeveel ping je hebt?

Als je alles server-sided doet, is de gene met een snelle verbinding in het voordeel, die ziet namelijk waar die schiet.

Maar dan wordt het voor je server heel zwaar, of raak je mensen niet terwijl je denkt (door lagg) dat het wel zo is.
Dat ging over iemand met heel hoge ping, en idd tegen de release zou zoiets toch moeten aangepakt worden.
Noem eens een game die wel een goede netcode heeft? Ik denk alleen dat HPE (Hidden Path Entertainment) van CSGO het redelijk in orde hebben.

Het is en blijft een lastig gebied want spelers maken onderdeel uit van het succes. Netcode is niet een stukje software en thats it, netcode is een verzameling van gebeurtenissen die exact op dat moment goed tot zeer goed gesynchroniseerd moeten zijn. Lagged speler 1, dan is het al shit en krijg je zaken die in jouw video te zien zijn.
Ik speel weer BF4 maar de 60- en 120hz servers voelen best oké aan moet ik zeggen! Wie had dat ooit gedacht bij BF4.
Een heel verschil met PUBG in ieder geval. Schieten voelt wat mij betreft totaal niet lekker aan in die game.

[Reactie gewijzigd door Tom. C op 1 november 2017 10:46]

Als speler die het spel net een week heeft, heb ik het gevoel dat het al wel af te noemen is. Na 15 uur in game heb ik maar heel weinig ernstige bugs meegemaakt. Ik kan me voorstellen dat als je de game al eerder had dat je dat gevoel niet hebt vanwege de zwaarwegende eerste indruk van eerder.

Er zullen altijd nog wat minor glitches zijn, en ze nemen nog een week of 6 de tijd voor verdere fixes dus het lijkt mij wel te kloppen. Daarna gaan ze natuurlijk ook door met nog meer fixes. Ik speel ook CSGO en dat is nog wel net wat robuuster, maar dat is ook alweer járen doorontwikkeld na de originele release.
Deze week komt versie 1.0 voor het eerst live in de testomgeving voor een paar dagen. Ben héél benieuwd wat de veranderingen zijn :) Ze beloven flink wat goeds in ieder geval!
Zitten in de 1.0 versie ook de nieuwe maps?
eind december, had dan gekozen voor begin december of eind november voor de kerst gekte :p
Ik heb zo een gevoel dat dit spel zoals Dayz gaat eindigen.
Ik weet niet hoe groot hun team is maar ik zag liever dat ze de PC game fixen ipv een console game. Is onderhand het gedeelde platform al zo gelijk dat PC en Xbox voor developers erg op elkaar lijken?
Als je dit spel gekocht heb op steam early acces is deze dan ook gratis te verkrijgen op de xbox one?
Dit vind ik nog steeds een terechte vraag.
Waarom moet ik voor elk stuk hardware de game opnieuw kopen?

Wellicht dat je het via de Microsoft store kan installeren voor beide, maar dat weet ik niet zeker.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*