×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Electronic Arts onthult Star Wars Battlefront II en toont trailer

Door , 105 reacties

Uitgever Electronic Arts heeft de eerste details over Star Wars Battlefront II uit de doeken gedaan. Tijdens een presentatie op de Star Wars Celebration in de Amerikaanse stad Orlando toonde de Amerikaanse uitgever onder meer de eerste trailer van het spel.

Star Wars Battlefront II belooft op alle fronten uitgebreider te worden dan Star Wars Battlefront, de shooter die eind 2015 op de markt kwam. Waar dat spel bijvoorbeeld geen singleplayercampagne bevatte, zal Battlefront II die wel hebben. Een van de redenen dat deze game uitgebreider belooft te worden is dat er niet een, maar drie studio's aan de game werken. DICE - de Zweedse ontwikkelaar achter het eerste deel - wordt voor deze opvolger bijgestaan door de Canadese studio Motive en de Engelse studio Criterion. Motive richt zich met name op de campagne, terwijl Criterion vooral werkt aan ruimtegevechten en de besturing van voertuigen.

De campagne van Battlefront II vertelt het verhaal van Iden Versio, een special forces-Stormtrooper. Met haar team is ze getuige van hoe de Rebels de tweede Death Star opblazen aan het einde van de film Star Wars Episode VI: Return of the Jedi, waarbij de Emperor omkomt. Voor Versio en de rest van de Empire breekt dan geen vrolijke periode maar juist een moeilijke tijd aan. Inwoners van het keizerrijk weten niet beter dan dat zij aan de goede kant staan. De Galactic Empire staat voor stabiliteit, rust en vrede, terwijl zij de rebellen zien als terroristen. Die terroristen hebben net het belangrijkste wapen van de Empire opgeblazen en de keizer vermoord. Reden genoeg voor Iden Versio en haar Inferno Squad om de jacht op de rebellen opnieuw te openen, om wraak te nemen.

Hoewel spelers het merendeel van het verhaal meekrijgen vanuit het perspectief van Iden Versio, zullen ook bekende helden uit de films aan bod komen. In de eerste trailer die is vrijgegeven zijn onder meer Rey, Darth Maul, Yoda, Kylo Ren en Luke Skywalker al te zien. Welke helden precies een rol hebben in de campagne is nog onduidelijk, maar de ontwikkelaars maakten wel vast bekend dat er in elk geval missies zullen zijn waarin spelers als respectievelijk Luke Skywalker en Kylo Ren spelen. Op die manier wordt het verhaal van Battlefront II dus verteld vanuit beide kanten van het conflict.

Behalve een singleplayercampagne zal Battlefront II uiteraard ook een multiplayer-modus bevatten. Heel veel is daar nog niet over bekend. Het belangrijkste dat op de Star Wars Celebration bekend werd is dat Battlefront II content uit alle films zal gebruiken. Dat betekent dat er helden, wapens, planeten, voertuigen en gadgets uit de originele trilogie, de prequels en de sequels voorbij zullen komen, tot de droids van de Trade Federation aan toe. Daarnaast zal er minimaal een geheel nieuwe planeet te vinden zijn in Battlefront II: Vardos, de door de Empire gecontroleerde planeet waar Iden is opgegroeid. Ook nieuw is dat Battlefront II werkt met classes die spelers kunnen verbeteren door te stijgen in level. Dat geldt voor normale classes, maar ook voor de Hero-units, die extra vaardigheden krijgen door die vrij te spelen.

Star Wars Battlefront II is in ontwikkeling voor pc, PlayStation 4 en Xbox One en verschijnt wereldwijd op 17 november, ruwweg een maand voor de release van Star Wars Episode VIII: The Last Jedi. Rond die tijd zal er ook een bundelpakket verschijnen met Star Wars Battlefront II en een PlayStation 4 Pro.

Door Jurian Ubachs

Redacteur games

15-04-2017 • 22:01

105 Linkedin Google+

Reacties (105)

Wijzig sortering
Werkelijk 0 gameplay gezien in de trailer. Het zag er mooi uit, maar de ik ben echt niks wijzer geworden. De makers van de trailers dachten gewoon: laten we van alle films er iets in gooien en dan is het goed want: Star Wars |:(
U bent nieuw met EA games? Wat je in trailers ziet, zal je nooit in de game terug zien ;P
Zelfde met huidige filmtrailer. Random beelfracties. Vroeger werd er nog wat tekst bij elkaar geluld en begreep je nog wat je zag. Maar nu een dik wtf moment.
Er is dan ook geen trailer, het is een teaser en een teaser is exact wat jij net beschreven hebt.
(Het noemt marketing, zoek het eens op.)
Dat heeft weinig met EA games te maken hoor, dat zien we bij nagenoeg iedere AAA game. Zo werkt de markt nu eenmaal.
Blizzard is daar ook erg goed in, en nog veel meer. :) Trailer is aleen maar om hype te creëren. :)
war heb je het over? Ik land ook altijd mijn vikings als ik een ultralisk zie.
Nou en? Dat is toch wel vaker met de eerste filmpjes van spellen?
Wat ik jammer vindt is dat ze aankondigen dat het spel alle delen bevat, maar alleen de burgeroorlog en wat erna komt (7e film) laten zien. Geen Clone Oorlog in het filmpje te zien.

[Reactie gewijzigd door EliteGhost op 16 april 2017 19:42]

Nou en? Dat is toch wel vaker met de eerste filmpjes van spellen?
Wat ik jammer vindt is dat ze aankondigen dat het spel alle delen bevat, maar alleen de burgeroorlog en wat erna komt (7e film) laten zien. Geen Clone Oorlog in het filmpje te vinden.
Darth Maul valt anders prima te zien in het filmpje, die heeft volgens Disney cannon het niet overleefd na Episode 1 dus dat is wel degelijk prequel materiaal.
En Yoda die zijn lightsaber aanzet voor het gevecht met Dooku. Toch echt wel clone wars materiaal...
Niet echt. Meer duel nummer zoveel tussen Sith en Jedi. Het was met name de rebellen en het keizerrijk in het filmpje. De republiek en de confederatie kwamen er gewoon niet in voor en dat vind ik een grotere teleurstelling dan dat het geen 'gameplay' beelden zijn.
Juist de Clone Wars en Rebels series zijn canon. Toen Disney de boel overnam was CW het enige buiten de films wat nog als canon gold.

SPOILER Darth Maul leeft juist in de nieuwe canon tot ver na de Clone wars, tot in de beginperiode van de burgeroorlog. einde spoiler

Op de site is een battle droid te zien en er werd meer info gegeven tijdens de interviews op de livestream van SW Celebration. Mijn vermoeden is dat ze met een volgende trailer groots gaan uitpakken met clones gezien de vele fans van de Clone Wars serie onder Battlefront fans.
Waar noemde ik de hele prequels? Ik had het alleen over de clone oorlog. Dus nee.
Daarom is het wel grappig om de announcement trailer van Battlefront van precies een jaar geleden te kijken en te vergelijken met de uiteindelijke eerste Battlefront game. Op zich redelijk wat gameplay elementen die terug zijn gekomen: https://youtu.be/ZwWLns7-xN8
Sony heeft marketing rechten van Battlefront, wees maar zeker dat we meer gaan zien op de press conference van Sony op de E3.
Fleximex dat vind ik dus echt niet. Ok je ziet geen echte gameplay echter alles wat we in de trailers van de vorige battlefront hebben gezien zat in de game. Daar was het dan ook wel mee gezegd kwa content want het was veels te weinig.
Volgens mij zag ik toch echt wat gevechten in het begin, die ik nergens in de films terugzie zoals de special forces in dat woud. Maar ja, ergens tegenaan schoppen lijkt populair.
Mwah, zo mooi ziet het er niet uit. Star Citizen doet het grafisch een stuk beter. :)
EA Gameplay is zo simplistisch xD
Jij snapt m. ;) EA is denk ik voor de mensen die 40 uur werken, die niet teveel diepgang willen. :)
Hoe erg het ook is. Ben die-hard gamer vanaf de megadrive alleen tegenwoordig val ik ook in die categorie.

Heb de tijd gewoon niet meer ervoor.
Als je er zelf vrede mee hebt, is het natuurlijk niet erg. ;) Ik heb zelf bewust voor een 20-24 urige werkweek gekozen om vrije tijd over te houden voor andere dingen. Betere balans als je het mij vraagt, maar die voorkeur verschilt per persoon. :)
Dat heeft weinig met voorkeur te maken en meer met het feit dat je met het overgrote deel van de beschikbare banen niet met 24 uur rondkomt. :)
Het aanbod wordt steeds groter, mag zeker niet klagen. :)
"Pre-order now for Kylo Ren and Rey special looks"
Mijn god zeg...

EDIT:
Er is een deluxe editie beschikbaar, dit is van de pre-order site gehaald:

Things you get by pre-ordering the Standard Edition:
1. "The Last Jedi" heroes.
2. Epic ability modifiers for Kylo Ren, Rey and the Millenium Falcon.
Kost 59.99 euro.

Things you get by pre-ordering the Deluxe Edition:
1. 3 days Early Access.
2. Upgraded versions of all Stormtrooper classes.
3. 4 Epic ability upgrades, 1 for each class.
4. Instant weapon unlocks and weapon modifiers for each trooper class.
5. Everything in the Standard Edition.
Kost 79.99 euro.

Dit belooft wat te worden zeg... Ik gok op Lootboxes.

[Reactie gewijzigd door Shoarmadad op 15 april 2017 22:48]

Nogal voorspelbaar met EA ... (DLC & Season Pass komen er natuurlijk ook aan)
Voordat je schreeuwt is het wellicht handig om je even in te lezen :)
http://m.ign.com/articles...l-co-op-exclusive-to-xbox
Op de site van EA staat gewoon dat offline co-op alleen komt naar de ps4 en xbox.
Ok, my bad, blijkbaar geen Season Pass ! Was eigenlijk niet anders gewend van EA maar wie weet gaan ze de juiste kant op :)
Wellicht is het ook handig om te lezen welke bonussen je krijgt als je pre-ordert. Ronduit schandalig vind ik dat.
Geen idee waarom dat beter is? Geen Season Pass betekend niet dat er geen paid dlc zal zijn. Ze willen "iets beters" introduceren. Let wel dat Bioware games ook geen Season Pass hebben en ook "iets beters" hebben verzonnen. Daar betaal je na 80 jaar nog steeds DLC full priced omdat ze nooit met een afprijzing worden aangeboden.

Je mag hopen dat ze het Arma3 model volgen, waarbij je met iedereen kunt blijven spelen ongeacht de DLC samenstelling, maar dat bepaalde units en features dan niet beschikbaar zijn voor mensen zonder die uitbreiding.

[Reactie gewijzigd door jaquesparblue op 15 april 2017 23:25]

"maar 3 dagen early access?" In battlefield 1 is dat 14 dagen.

Eerst maar eens kijken hoe de game zich ontwikkeld.
And so it begins.
Ik heb me met deel 1 uitstekend vermaakt , heerlijk om in die omgevingen rond te lopen


Dit wordt dan ook een day 1 aankoop voor mij , de geruchten gaan dat er geen season pass komt en het dus op het model van Titanfall 2 gaat lijken
Ik heb me met deel 1 bekocht gevoeld. Bewust gewacht tot een aanbieding ivm slechte verhalen, maar zelfs voor 20 euro zat er gewoon te weinig content in. Voor mij als liefhebber van de eerste 2 delen die uitgegeven waren door LucasArts een bittere pil.
Tja dat kan natuurlijk , ik heb nooit het gevoel gehad dat er te weinig content was , Walker Assault en Drop Zone O+

Hoe is dat gevoel bijvoorbeeld bij Battlefield 1 ? Dat spel vond ik dan bv weer helemaal niks terwijl er schijnbaar veel meer content in zit...

Ik ben dan ook Star Wars fan dat zal zeker helpen
Battlefield 1 heb ik nooit gekocht. Battlefield 3 was de laatste die ik gekocht heb uit die serie. Wel de open beta gespeeld en ik was niet bepaald onder de indruk. Zodra die eens uitkomt in EA Acces Vault (X1) zal ik het nog eens een kans geven. Maar EA games kopen voor de volle prijs, ik denk dat dat er nooit meer in zit voor mij.
Poeh BF1 is overdreven zwaar in de hype geweest dat was het, als BF liefhebber zul je weinig fun beleven in BF1.
BF1 heb ik wel in de pre-order gedaan en direct de ultimate gehaald, maar na 1 week veel spijt van. 1 week was het leuk (actie, geluiden) en dat was het.
SW Battlefront, moa moa ik heb hem ook en die start ik soms nog weleens op om even te knallen (bf1 wordt helemaal niet meer opgestart, toevallig laatst voor 30 minuten om de DLC pack te downloaden en te bekijken, wederom een dode mus).

Battlefield had vroeger niet zoveel reclame, het werd veel rond verteld (mond tot mond reclame) en je kocht het als de game je echt lag (vooral de wat serieuzere shooter was het vroeger).
Nu, juist dankzij de miljoenen wat de pompen om het te hypen, kopen natuurlijk ook alle 12-16-18 jarige het spel. Die spelen het op een manier wat niet bij BF past (althans, niet van wat ik gewend was van BF : tactiek).
Nu is het rennen als een kip zonder kop, schiet knop ingedrukt houden en winnen maar.

Dusja bij EA kiezen ze er gewoonweg voor om iedereen aan te willen spreken, heb je niks met serieuze shooters? Geen probleem, BF1 zal je aanspreken.
Vroeger was dit anders, had je niks met serieuze shooters? Dan begon je gewoonweg niet aan een Battlefield game.

Ditzelfde zag je ook bij SW Battlefront 1 (2 jaar geleden oid?).

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 15 april 2017 23:31]

Winnen kun je in battlefield 1 ook alleen maar als je de doelen haalt. Bij conquest de meeste vlaggen etc. Dat kun je niet doen door alleen maar te lopen schieten. teams die dat doen verliezen ook direct de game. Je ziet het inderdaad wel steeds vaker verschijnen in een battlefield server. Steeds meer COD spelers gaan battlefield spelen omdat het er ook steeds meer op gaat lijken.

Voor echt serieuze shooters heb je nog steeds Arma 3.

[Reactie gewijzigd door Tourmaline op 16 april 2017 01:05]

Voor echt serieuze shooters heb je nog steeds Arma 3.
Oneens, Arma is een simulator en geeft je meer de tools om zelf iets leuks te gaan doen dmv mods/community. (daarnaast draait Arma ook gewoon echt compleet kont, je mag van geluk spreken als je constant 40fps haalt)

Serieuze shooter versta ik toch echt Counter-Strike onder ofzo.
Nee! In bf1 is het zeker geen rennen en schieten! Juist tactiek en team Play spelen een grote rol! Je bent in de war met COD? Dat is typisch run and gun :-) Ieder zijn mening uiteraard, maar persoonlijk vind ik bf1 de mooiste en beste shooter sinds tijden. Het is anders, klopt. Je hebt geen blabla perks en target find scopes, sensors, guided missiles en ander spul dat het makkelijker maakt, klopt. Het is basic, en dat maakt de game voor mij sterk. Gewoon tactiek en teamplay, leuke gamemodes en mooie maps. Vooral hardcore mode is aan te raden voor wat meer uitdaging.

Ik kan begrijpen dat bf1 voor jou persoonlijk niet je game is, maar om de game ronduit slecht te noemen is aardig kort door de bocht :-)

On topic: Lijkt me visueel weer een mooie game, SW BF 2, vond ik van het vorige deel iig wel. De gameplay was soepel, maar de algehele ervaring voelde toch wat "leeg" aan. Hoop dat ze met de opvolger iets meer inhoud kunnen bieden. Vind ik persoonlijk dan :-)
Uhmm. ik heb sinds BF1942 er vele vele vele uren inzitten, zo ook in BF1..
En als liefhebber vind ik BF1 een uniek prachtig en origineel spel.

Omdat jij missschien iets anders had verwacht of je misschien niet in kan vinden/kunt aanpassen aan de moeilijkheid van BF1, betekent niet dat het een slecht spel is met weinig fun.
Het is gewoon niet jouw ding. Prima. Maar verkoop het niet alsof het zo is, maar dat het gewoon jouw mening is.

Het is juist die zure mond-tot mond reclame die nergens op slaat, en waarbij hersenloze volgers dit maar al te graag overnemen, vooral bij de 'popiejopie Youtubers' :F

Als je meer tijd en moeite er in stopt, en beter wordt in het spel, zul je zien hoe diep het spel gaat en hoe goed en knap het in elkaar zit.

Maar ja, mensen die niet genoeg tijd er in stoppen, of gewoonweg niet met de snelle flow mee kunnen komen, zullen dit snel roepen ja.

BF zijn in die zin nooit serieuze shooters geweest, en stop met de pretentie dat het een 'pro esport' game zou moeten zijn. Ga dan gewoon CS;GO spelen.

Waarom kun je niet toegeven dat het niet jouw game is en dat je teleurgesteld bent omdat het niet een BF3/4 reskin is?
In plaats van al het moois te zien, de nieuwe elementen en de complexiteit ervan te doorgronden, verkondig je hier dat het een crap game is, want het tegenovergestelde is waar.

Mijn mening,
Sorry.

[Reactie gewijzigd door poor Leno op 16 april 2017 03:44]

Helemaal met je eens ik vind het een geweldig spel, en er zit meer in dan alleen een beetje knallen zoals helaas veel voormalige cod spelers doen. Nee ik vermaak me er nog dagelijks mee echt top.
Wees dan ook zo fair om te zeggen dat jij het een fantastische game met veel diepgang vind. Das immers ook maar een mening. Voor jou is jet een top spel, voor hem een rot spel. Allebei waar. Voor jullie.
Huh :?

Ik denk dat je misschien in de war bent met iemand anders? Ja ik kan af en toe wel eens klagen over stomme bugjes (zoals de gas spam die nu gefixed is, aimassist, netcode, gekke nerfs, laadtijden, invisible players enzo), maar ik ben over het algemeen super tevreden met het spel.

Zoek anders in het console topic op mijn naam.. dan zul je zien dat ongeveer mijn meest gebruikte emoticon, *O* is..

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar je t dan over hebt.

En ik heb het dus niet over de gekke dingen van het spel, die constant gefixed (of gebroken) worden he, maar juist over het hele spel. Met alles er op en eraan en hoe ze het spel gigantisch aan het uitbreiden zijn tot een compleet geheel.

En afgezien hiervan, schiet ik misschien wel heel hard in de verdediging, maar dagelijks zijn dit soort discussies op Reddit en de BF fora, waarbij mensen constant gal lopen te spuwen zonder ook maar eventjes naar het groter geheel te kijken.

[Reactie gewijzigd door poor Leno op 16 april 2017 11:19]

We kunnen enkel maar hopen dat ze geleerd hebben van de tekortkomingen van de huidige Battlefront. Een campaign krijgen we deze keer wel, maar wat voor een? Dat valt nog af te wachten. De multiplayer was ook niet perfect en diens inhoud was op het moment van release ook maar pover. Battlefront was wederom een DLC-verkoper voor EA. Waarschijnlijk zal dit voor Battlefront II helaas niet veranderen... Laten we dus allemaal ons gezond verstand gebruiken en afwachten wat men uiteindelijk te bieden heeft. Denk eraan mensen: Pre-order NIET! :)
In plaats van een Battlefield DLC lijkt het er nu wel op dat ze er degelijk wat werk ingestopt hebben. Een pre-order zou ik niet adviseren inderdaad. :P
Wat ik me afvraag is hoe lang de campagne duur om hem uit te spelen. Hopelijk langer dan Battlefield 1. Vanuit mijn oog punt gezien. Vanwege dat mij SP meer intresseert dan MP. 8-)
Hmm, traditioneel is Battlefield en daarmee ook Battlefront een MP game, geen SP game. Ik heb van alle Battlefield en Battlefront games nog nooit een SP game gespeeld, alleen MP.
Ben ik niet met je eens, vooral in Battlefront 2 was de single player campaign juist sterk. Het volgde redelijk goed het verhaal, en er zat redelijk wat variatie in.
Je bedoelt de oude Battlefront 2, de remake moet nog uitkomen. Geen idee. Ik speel MP games ook altijd meteen en alleen in MP mode.
Prachtige trailer hoor, maar twee keer wedden dat 90% van wat er wordt getoond geen echte gameplay is. Lekker weer ophypen toch EA?

Als de gameplay net zo simplisch console/arcade achtig is als de eerste Battlefront dan waag ik me hier opnieuw niet aan.

Misschien wordt het eens tijd voor Jedi Knight 3....
Ja Jedi knight 3 en kotor 3 en geen online multiplayer ellende, gewoon mooie grote single player avonturen met een gaaf verhaal
Absoluut mee eens.

Zoveel mooi's mogelijk, maar altijd verpest door de mmo formule.
Recent nog dark forces, dark forces2, jedi knight reeks en jedi knight 2 gespeeld ... geweldig.

Simpele gameplay maar teminste niet 'doelloos' en gewoon fun! Alhoewel ik het ook fijn vond om met jedi academy tegen broer lightsaber gevechten te houden ...

Het kan aan mij liggen maar vind een singleplayer verhaal altijd beter en leuker! Maar ik begrijp dat dit de bedoeling is ... dus :*) ;)
En dat vind ik ook altijd jammer bij EA, de trailers zijn zo onwijs gaaf, dat je (onbewust) een bepaald beeld schept. Je gaat misschien zelfs de game zeer graag willen kopen, dan heb je hem, is het geïnstalleerd, start je het op denk je moa moa ja leuk, niet zo tof als de trailer maar wel tof. Na een paar uur denk je: is het dit?

Althans dit is wat ik bij BF1 en SW BF heb gehad, meegegaan in de hype, flinke spijt en nooit meer zal ik een pre-order plaatsen voor een EA game (had dan ook nog de ''ultimate'' editie gekocht, oh wat een baal moment).

Dan heb ik liever dat ze OF geen trailers uitbrengen, of gewoon beperkte trailers (niet zo overdreven ''tof'').

Vroeger, toen ik nog veel kon gamen toen bekeek je blaadjes als de power unlimited (oid?) en soortgelijke bladen met ingame foto's en vooral veel tekst en informatie over de game.
Nu komen de trailers al op youtube maanden voordat de game uitkomt, ze maken je lekker en vervolgens geven ze je een dode mus. Allemaal volledig legaal xd

Edit: ik heb niet op jou gereageerd, tweakers plaatst mijn reactie gewoonweg random onder jou schijnbaar. Ik was nog helemaal niet zover met de reacties te lezen haha

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 15 april 2017 23:23]

Dit is geen trailer maar de teaser, waarschijnlijk krijgen we in juni échte gameplay te zien.
Dit is volgens tweakers.net een trailer, dan noem ik het gewoon een trailer en geen gameplay video.
Teaser / trailer, min of meer hetzelfde vind je niet? Bij zowel een teaser als een trailer wordt je lekker gemaakt voor wat komen gaat, bij gameplay video's / beelden krijg je een indruk van wat je kan verwachten.. :)
Dan in ieder geval maar wachten tot juni...
Daarom zou ik altijd wachten tot een week na Launch. Vaak is een game de eerste week nauwelijks speelbaar en moeten er allerlei patches uitgerold worden. Ook verschijnen er vaak na een paar dagen filmpjes van Youtubers online waar je prima uit kunt zien of de game wat voor jou is.

Met Pre-orderen beloon je eigenlijk ook overhyping en slechte releases. Vooral bij bedrijven als EA, Ubisoft, Activision etc. Eigenlijk de enige reden waarom ik überhaupt nog zou overwegen om te pre orderen is als het om een Indie studio gaat en het om een onbenullig bedrag gaat (soms kun je een game dan voor 5 euro in de pre order kopen en ondersteun je daar mee de dev).
Zolang het werkt en dat doet het, zie ik ze niet stoppen. Het is niet hun fout dat iemand er in trapt.
Goed verwoord! Ik heb sinds de medal of honor reboot mijn lesje geleerd met pre orderen. Echt nooit meer, geen enkele titel. De game had echt wel potentie, goede sfeer, fijne gameplay, maar man, veel te kleine maps (zaten wel 2 hele mooie bij) en geen variatie. Na 6 maanden haast niemand meer online. Was echt een typische ff snel cashen titel, van een franchise die ooit de fps trend zette. Jammer. Ghost Recon wildlands had ik bijna gepreorderd, maar dacht ik wacht nog maar even. Maar goed ook :-) ik was niet echt onder de indruk van de beta. Persoonlijk lach ik altijd mij l*l uut mn broek als ik zie wat je krijgt als pre order bonus. Ik zou meer gaan voor een dikke korting ipv een bla bla skin, of petje, of zonnebril voor op je spelfiguur.
Helemaal mee eens. Ik had ook Horizon 3 de Ultimate edition ge-pre-ordered en hier totaal geen spijt van. Behalve wat performance problemen de eerste paar dagen was het echt geweldig. Hetzelfde geld trouwens for Total War Warhammer. Ook ge-pre-ordered en totaal geen spijt van gehad (dat is momenteel mijn meest gespeelde spel op Steam).

Ik hoop echt dat Battlefron II beter wordt dan de eerste. De eerst was wel redelijk te doen, maar niet het geld waard naar mijn mening. Ik hoop dan ook dat in Battlefront II de singleplayer redelijk lang is (minimaal 6 - 10 uur, maar hopelijk langer). Maar pre-orderen ga ik zeker niet doen voor EA games...
Het zijn engine beelden. Dus wat de engine kan die ze gebruiken. Voor gameplay wordt het (iets) naar beneden geschaald om het speelbaar te houden. Die engine beelden zien er wel erg mooi uit. Dice heeft op dit moment wel een van de beste engines in handen. De beelden zijn dus engine renders en niet ingame beelden. Er staat in het begin van de teaser ook duidelijk "game engine footage".

[Reactie gewijzigd door Tourmaline op 16 april 2017 00:59]

Die zal er ook wel komen. Meestal komt een maand voor de release een demouit die je kunt spelen. Dat was met Battlefield 1 ook zo. Battlefront 1 kon je ook een tijdje spelen voor de release. Kun je goed checken of het goed loopt en of je het een leuk spel vindt.
Star wars battlefront 1 is een erg mooie game, crysis van nu.
Denk dat battlefront 2 iets mooier wordt.
Dat zal vast wel, maar trailers kun je beter niet geloven
Ziet er goed uit, maar dat is met EA wel vaker :p eerst maar eens gameplay reviews afwachten eer dat ik hem koop.
Ziet er heel dik uit, wat artwork liet al wat nostalgie aan de oude battlefront's zien. Ook nog eens geen season pass en het feestje is helemaal compleet.
Ziet er heel goed uit en ook een vernieuwend idee voor de campaign. En direct space battles en Clone Wars bij de launch .

Het lijkt er trouwens op dat er geen season pass komt. _/-\o_ :D
http://m.ign.com/articles...l-co-op-exclusive-to-xbox

[Reactie gewijzigd door raiders op 15 april 2017 22:34]

Dus eerst gooien ze een halfbakken demo op de markt voor volle pond, vervolgens maken ze wat extra modus en kleine aanpassingen, mag je weer volle pond betalen.. Goed bezig EA, zo ken ik je weer.
Nog steeds niet zo erg als warhammer

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*