1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Autovw 19 december 2018 Product gekocht

ASUS GT1030-SL-2G-BRK

Prachtige, stille, videokaart! Ik gebruik hem in combinatie met een I5-2500K, werkt perfect! Games zoals Minecraft kan die makkelijk op ultra spelen rond de 40-50fps, maar bij zwaardere games kan die het maar net aan.... achteraf zou ik deze kaart nooit gekocht hebben, hij is gewoon niet sterk genoeg!

Pluspunten

• Stiller kan niet

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor gaming
  • Kijk verder voor n 2de hans GTX 970 ofzo... scheelt niet veel qua prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS GT1030-SL-2G-BRK?