Specificaties 2.0 Boekenplank speaker met 42W vermogen - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5

Edifier R1280T (Bruin)

De Edifier R1280T levert een vol, rijk geluid uit relatief bescheiden afgemeten kastjes. Keurig vormgegeven en afgewerkt, opvallend indrukwekkend in de bass en het vullen van de ruimte. Voor net geen 100 euro een hele interessante koop.

Pluspunten

• Uitstekende all-round geluidsweergave. Redelijk neutraal uit zichzelf, eventueel aan te passen met de fysieke knoppen.
  • Opvallend rijke bass
  • Uitstekende prestaties in het midden tot hoge segment
  • Fysiek knappe kastjes
  • Met of zonder stofkap te gebruiken.
  • Twee ingangen voor bijv. PC / Smartphone, of PC / Chromecast Audio
  • Losse kabel tussen de twee speakers, dus langere kabel kopen is geen issue.
  • Overtuigende prijs-prestatieverhouding

Minpunten

• Afstandsbediening lijkt leuk, maar helaas matig uitgevoerd.

killytt 22 maart 2017

Edifier R1280T (Bruin)

Ik wilde het liefst geen sub voor bij mijn PC dus ben ik voor dit setje gegaan. Totaal geen spijt, ze zijn het geld meer dan waard. Lage tonen zijn niet overheersend en aan te passen naar smaak. Ik merk wel dat elektronische muziek mooier is dan andere stijlen.

Pluspunten

• Goede lage tonen ondanks het ontbreken van de sub.
  • Erg goed voor elektronische muziek.
  • Ze hebben nog een goed formaat om als PC speakers te gebruiken.
  • De set ziet er luxe uit.
  • Ondanks dat het minder goede kwaliteit mid-range heeft klinken alle andere stijlen muziek ook erg goed voor deze prijsklasse.

Minpunten

• Afstandsbediening had niet gehoeven.
  • Aan/Uit knop op de achterkant, hier moet je dus wel bij kunnen.

rolframaker 5 maart 2017

Edifier R1280T (Bruin)

Gekocht als PC speakers en ze bevallen me zeer goed. Geluidsweergave is erg goed en de bouwkwaliteit van de speakers is uitstekend.

Pluspunten

• Uitstekende bouwkwaliteit
  • Geluidsweergave is erg goed
  • Rijke bass
  • Afstandbediening
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Aan/Uit knop aan de achterkant
  • Afstandsbediening voelt goedkoop aan

DownBusiness 5 december 2016

Edifier R1280T (Bruin)

Ik sta ik echt versteld hoe goed het geluid is. Ik heb deze gekocht en een 2.0 Philips DTM3170 de deur uit gedaan (nooit tevreden geweest). Dit geluid vult een redelijk grote kamer, zonder enig hoorbare vervormingen. Voor mijn gebruik: films, games, muziek en audioboeken is die echt ideaal !

Pluspunten

• Hoge kwaliteit en zuiver geluid
  • Bass en treble instelbaar dmv draaiknop
  • Afstandbediening (gebruik zelf niet)
  • Zeer fraai design
  • Compact

Minpunten

• Veel draaien aan volumeknop voor enig verschil

D_Jeff 4 juni 2016

Edifier R1280T (Bruin) (Product gekocht)

Deze Speaker set heeft een volle klank, weinig vervorming en een mooi design dat in de kamer gezien mag worden. Daarnaast is met 99 euro deze set een echte "prijs/kwaliteit" kraker. Ook met bijgeleverde kabels is het goed te doen: Vrij lang en zowel in Tulip als met 3,5 mm.

Pluspunten

• Vol bereik
  • zelfs op 70% vol max geen tot weinig vervorming
  • Prijs / Kwaliteit
  • Design

Minpunten

• Remote werkt alleen onder een bepaalde hoek

oscarwashere 21 januari 2016

Edifier R1280T (Bruin)

Mooi design en geluid, diepe klanken. De speaker heeft twee setjes van tulp-ingangen aan de achterkant, hierdoor kun je twee audiobronnen (bijv. je computer en smartphone) tegelijk aansluiten. Je hoeft niet telkens de juiste audiobron te activeren, want ze staan beide altijd aan. Bediening moet dan plaatsvinden op/via de bron.

Pluspunten

• Mooi design
  • Mooi geluid
  • Volle klanken
  • Bass en Treble regelbaar
  • 2 audiobron invoermogelijkheden
  • 2 audiobronnen altijd allebei actief, dus je hoeft niet te switchen

Minpunten

• Afstandsbediening vingerafdrukgevoelig
  • Afstandsbediening voelt goedkoop aan

piepemuisje 24 november 2015

Edifier R1280T (Bruin)

mooie speakers voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• goed geluid
  • geen goedkope look
  • bouw kwaliteit

Minpunten

• nog geen minpunten gevonden

macura 29 juni 2015

Edifier R1280T (Bruin)

Nette en mooie speakers. klinken goed en erg makkelijk aan te sluiten of de PC of MP3 speler. Bereik is wat klein, maar dat drukt de kwaliteit niet. stevig gebouwd en heeft een net prijsje.

Pluspunten

• goed gebouwd
  • mooi helder en vol geluid
  • makkelijk aan te sluiten
  • klein, passen dus op ieder bureau

Minpunten

• afstandsbediening reageerd niet goed
  • volume stappen niet groot. veel draaien / drukken om harder of zachter te zetten
  • bij hoger volume kleine vervorming

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Edifier R1280T (Bruin)?