Wifimedia

1.201 producten en 1.664 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wifimedia

Review toevoegen

Algemeen

het product de volgende dag geleverd zoals afgesproken.
en heb het product voor minder gekregen dan ze ervoor vroegen.

Algemeen

Ik was op zoek naar een DAP (Digital Audio Player), de speler waar ik interesse in had was ook beschikbaar als een outlet exemplaar.
Zoals beloofd was deze zo goed als nieuw, inclusief alle accessoires.

Verzending

Pakje werd via DHL bezorgt, wat inhoud dat je moet wachten op de bezorger. DHL biedt helaas geen optie om het pakketje op voorhand op een afhaalpunt te laten bezorgen, dus dan maar wachten.

Pakje was verder degelijk verpakt.

Algemeen

Fijne ervaring met WifiMedia, kwam om koptelefoons te testen en dit was geen probleem.
Er werd direct een glaasje water en wat verse rubber dopjes voor in-ears op tafel gezet voor me.

Na wat advies (wat ik wel kon gebruiken) heb ik verschillende modellen mogen horen, en na wat wikken en wegen heb ik mijn keus gemaakt.

Ik had direct door dat dit zo'n winkel is die klanten graag helpt, in plaats van enkel het duurste product 'pushen'.

Zulke mensen verdienen mijn support, dus bij deze; ga langs, je zal er geen spijt van hebben.

Algemeen

Bij Wifimedia een Aeon Flow Open hoofdtelefoon gekocht, precies zoals geadverteerd + de website is goed te overzien. Erg tevreden

Verzending

Direct na betaling verzonden en de volgende dag voor 14:00 uur in huis.

Klantenservice

De klantenservice reageerd snel via de e-mail, is kort(niet kortaf) en duidelijk!
Ik had voor mijn bestelling al een vraag over de voorraad, en ook tijdens de bestelling had ik nog een vraag, waar zeer snel en professioneel op gereageerd werd.

Algemeen

Altijd een goed en deskundig advies met daarbij het vertrekpunt vanuit de klant gezien. Ben hier al jaren klant en ben er zeer tevreden over.

Gisteravond besteld, maandag bezorgd

Algemeen

Echt een top winkel met personeel die know how hebben. Advies is goed en niet overdadig.

Verzending

Altijd goed verzorgd en nog nooit problemen mee gehad.

Top! Ruilen is geen probleem en RMAnis eerder goed afgehandeld

Algemeen

Nieuwe Sonos set aangeschaft, gekozen voor WiFi Media ivm de uitstekende service en kennis die zij hebben van hun assortiment en natuurlijk de 5 jaar garantie die je bij WiFi Media krijgt. Daar waar Sonos zelf 2 jaar geeft. Kundig en gezellig, koffie staat altijd klaar.

Algemeen

Iets om 16.00uur bestellen en het is de volgende werkdag in huis. Top service!! En duidelijke website.

Verzending

Gister besteld vandaag in huis.

Algemeen

Voor al mijn wifi klussen bestel ik altijd bij wifimedia. Gaat altijd perfect. Ook terugsturen levert geen enkel problem op. Fijne en informatieve site. Goede selectie van produkten en altijd goed advies en zeer behulpzaam.

Verzending

Altijd op tijd en goed verpakt

Klantenservice

'Wel eens een kapotte AP gehad. RMA ging probleemloos en had al snel een nieuwe voorhanden.

Algemeen

Besloten voor een OLED65B6V te gaan, bij Wifimedia uitgekomen. Bestelling en prijs was prima in orde. Aftersales nog veel beter!

Verzending

Product is besteld in juni van dit jaar en volgens afspraak de volgende dag in huis.

Klantenservice

Mijn OLED65B6V 4 maanden met plezier gebruikt. Toen had ik ineens een defect paneel, kan gebeuren. TV kon niet meer gemaakt worden en het model is ook niet meer leverbaar.

Via Wifimedia de nieuwe opvolger aangeboden gekregen: OLED65C7V. LG heeft hier wat mij betreft best wel wat steken laten vallen in de afhandeling, dit heeft bij elkaar 4,5 week geduurd voordat ik de nieuwe TV binnen had (dit kwam door LG zelf). Communicatie vanuit LG was ver onder de maat.

Wifimedia daarentegen niets anders dan lof! Goede communicatie gehad met Rik Zwanikken. Hield me goed op de hoogte en deed echt zijn best. Zo zie ik het graag, TOP!

Ik zou iedereen aanbevelen hier hun aankoop te doen, nette en fijne zaak die ook nog eens klaarstaat nadat de koop gedaan is.

Wifmedia, Rik, Bedankt en zeker tot de volgende keer!

Algemeen

Was op zoek naar 2 Sonos speakers en zag er toevallig een paar bij Wifimedia in de outlet staan. Bestelling snel en makkelijk, betaling heb ik via PayPal gedaan. De speakers waren top verpakt en echt nog als nieuw.

Verzending

Verzending via DHL was goed alleen is mijn ervaring met DHL niet top omdat ze vaak niet op de afgesproken tijd langskomen. In ons geval vaak uren te vroeg waardoor wij dus niet thuis zijn.

Algemeen

Bij deze webshop een kwaliteitskabel besteld van audioquest , ging voor het goedkoopste type van dit merk, kort hierop kwam een keurige mail van wifimedia dat deze kabel een iets langere levertijd zou hebben en of ze als alternatief een veel duurdere kabel van dit merk konden opsturen zonder extra kosten !! Deze is ook direct naar mij verzonden. van mij krijgt wifimedia een dikke pluim voor de goede service

Verzending

product was snel en netjes verzonden

Klantenservice

een audioquest utp kabel type pearl besteld , hierna direct een mail gehad dat deze een langere levertijd zou hebben en dat ze als alternatief de veel duurdere kabel van het type forest konden aanbieden zonder extra kosten , dit is natuurlijk perfecte service

Algemeen

Prima shop. vlotte communicatie wat een verademing is met de grotere shops zoals Coolblue die te snel groeien en steken laten vallen.

Verzending

Zondagmiddag besteld, dinsdag geleverd. Bij veel shops kan het ook maandag maar in mijn geval geen probleem. Ik snap dat er zondag niemand werkt daar maar mocht je het sneller willen hebben en op zondag bestellen houdt hier dan rekening mee.

Klantenservice

Er ontstond even wat verwarring toen ik vanuit een Belgisch bedrijf bestelde en liet bezorgen in Nederland of de BTW nu wel of niet verlegd moest worden. Hierdoor kreeg ik een foutieve factuur en ontstond er wat email communicatie heen en weer en duurde het een factuur of 4-5 verder voor ik uiteindelijk de goede kreeg maar het werd uiteindelijk snel en correct verholpen.

Algemeen

Wellicht niet de goedkoopste maar een duidelijke website en bij de door mij bestelde Ubiquiti apparatuur uitgebreide specs erbij vermeld staan. Zelfs de linkjes naar de datasheets, userguides, downloads en etc, van de fabrikant staan erbij!

Verzending

Voor 23:30 besteld, dezelfde dag nog verstuurd. Retourneren is ook gratis!
Volgende dag had ik het dus al in huis.

Klantenservice

Vooraf mailcontact gehad. Dit verliep erg snel en zelfs buiten openingstijden kreeg ik reactie op mijn mails. Denken ook mee over de bundelaanbiedingen toen niet exact mijn bundel erbij stond.

Algemeen

Site overzichtelijk, en makkelijk navigeerbaar. Klantenservice is ook top. Achter de webwinkel zit ook nog een fysieke winkel waardoor het vertrouwen in de winkel toch net wat beter is dan bij concurrenten zonder fysieke winkel.

Verzending

Duidelijke aangegeven en op tijd.

Klantenservice

Inmiddels 1 product al 4 keer terug gestuurd, elke keer zelfde dag nog vervangen voor een nieuw exemplaar. Duidelijke rma service.

Algemeen

Goed bedrijf. Sony tv gekocht. Goede telefonische bereikbaarheid, je wordt netjes te woord gestaan en indien nodig teruggebeld.

Tv besteld volgende dag in huis (helaas geen track&trace gehad).

Verzending goed, maar 1 ster aftrek ivm geen geen track&trace gehad

Klantenservice

TV beviel helaas niet (teveel spiegeling) zonder problemen terug kunnen brengen.

Algemeen

Deskundig en enthousiast geholpen door vriendelijk personeel ; fijne rustige sfeer en goede service : o.a. goede omruil-garantie.

Klantenservice

Informatie/verkoop in de winkel.

Algemeen

De site ziet er strak uit, geeft duidelijk de product specificaties aan, er zijn een groot aantal verschillende betaling's optie's.

Verzending

Product is geleverd op de dag dat zou moeten, de verpakking was goed.

Klantenservice

Kreeg erg snel een antwoord op de door mij via de email gestelde vraag.

Algemeen

Ik heb een samsung 55 inch tv gekocht bij Wifimedia. Mijn ervaring was subliem! Ik werd van a tot z helemaal ontzorgt. De tv is gratis thuis bezorgt en ik kreeg zelf nog tips hoe ik hem het best kon installeren. Al met al een geweldige ervaring met deze winkel. Ik raad deze winkel aan bij iedereen en kom hier nog zeker terug bij mijn volgende aankoop. Helemaal top!

Klantenservice

Perfecte service! Savonds besteld en de volgende dag in huis!

Algemeen

Bestelling in de winkel geplaatst en kon hem kort erna ophalen. Kreeg goed advies, kopje koffie en de medewerkers hielpen mij om de bestelling naar de auto te brengen (speakers).

Klantenservice

Later was ik de factuur kwijt (niet online besteld) en stuurde ik een mail naar wifimedia. Binnen een uur kreeg ik een mail terug met daarin de factuur van mijn bestelling.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg