Wifimedia

1.059 producten en 1.416 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wifimedia

Review toevoegen

Algemeen

Sympathiek en hulpvaardig personeel. Snelle en ter plekke afhandeling van mijn server probleem
(Wat een onzin: minimaal 15 woorden voor een review)

Klantenservice

Snelle en ter plekke afhandeling van mijn server probleem

Algemeen

Bijzonder accurate en sympathieke bediening en hulp
(nog wat extra woorden om aan de vereiste 15 te komen, belachelijke voorwaarde van Tweakers)

Verzending

Herstel van mijn server snel en ter plekke
(nog wat extra woorden om aan het vereiste aantal te komen, belachelijke voorwaarde van Tweakers)

Prettige service en bediening

Algemeen

Yamaha YSP-2700 besteld bij Wifimedia na deze ergens anders beluisterd te hebben was hij daar uitverkocht een aantal weken later. Bestellen ging gemakkelijk. Duidelijke info en reviews op hun eigen site.

Verzending

Verzending in originele verpakking, maar dit was meer dan voldoende voor de bescherming. Op zondag besteld, maandag verstuurd, dinsdag netjes afgeleverd door PostNL.

Algemeen

Gewoonweg nul op aan te merken. Vrij bijzonder aanbod. Ze verkopen een heel aantal producten, met name omtrent audio in mijn geval, die ik maar bij vrij weinig andere winkels vind.

Verzending

Als er staat dat hij op voorraad is, dan wordt ie ook echt zsm verzonden. Niet van die voor 23.00 besteld, morgen in huis. En dan 3 dagen wachten tot post nl hem heeft terwijl je smiddags bestelde. Top.

Klantenservice

Moeilijk te krijgen product. Ze mailen je niet alleen, maar reserveren er ook eentje voor je voor vier dagen om op te halen of te bestellen. Dit zie je veel te weinig. Mailtje kwam bij mij in de spam, geen idee waarom. Gevraagd of ze me de volgende keer wilde bellen voor de zekerheid. De indicatie van wanneer ze ongeveer weer zouden bellen met voorraad was heel accuraat en ik heb eindelijk kunnen bestellen. Buiten wifimedia om was het product eigenlijk niet te vinden in de benelux.

Algemeen

Fijne webshop met een vrij uniek aanbod in Nederland. Ik heb hier al meerdere bestellingen gedaan en niets dan positieve ervaringen. Als je in de buurt van Arnhem bent ook zeker de moeite waard om eens langs te gaan, de mensen in de winkel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook contact gehad met de klantenservice en dit was erg positief.

Verzending

Producten zijn altijd met zorg verpakt geweest en op tijd geleverd.

Klantenservice

Één product defect gekregen, maar zeer netjes geregeld door de klantenservice; ik had al een nieuw product binnen voor zij het defecte exemplaar ontvangen hadden (probleempje bij postnl).

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Had hier een koptelefoon besteld maar helaas toch niks mee gedaan dus terug gestuurd en heb snel mijn geld terug gekregen. Overall top service.

Algemeen

Eerst telefonisch contact gehad met de verkoop afdeling. Daarna via de mail. Snel antwoord, behulpzaam en correct afgehandeld.
Verzending vlot en factuur ook meteen per mail.

Verzending

Via DHL verstuurd, snel en correct afgeleverd.

Algemeen

Duidelijke site met genoeg informatie over het product. Snel geleverd. Betaling ging makkelijk, geen extra kosten.

Verzending

Product in een niet te grote doos verzonden, met bescherming.

Algemeen

In 2017 een LG TV gekocht (C7) via Wifimedia. In 2019 kreeg ik problemen met inbranden in het scherm. Door garantie is dit netjes door LG opgelost. Helaas een korte periode geleden opnieuw inbrand problemen. In eerste instantie kreeg ik een klein bedrag vergoed en zou ik bijna 1000 euro moeten betalen bij LG. Daarvoor koop je een nieuw TV, dus Wifimedia opgeschakeld en daarna kon de TV voor een klein bedrag worden gerepareerd. Helaas kwam LG er toen achter dat er geen onderdelen voor zijn (echt?).. Omdat LG nu ineens stil werd weer Wifimedia gemaild. Deze zijn druk bezig geweest om te kijken wat ze konden doen. Eindelijk kwamen ze met een super oplossing. Dus 5 sterren waard!

Klantenservice

zie bovenstaande stukje + in verleden ook al een een NAS gekocht incl. schijven. Men belde me pro-actief op door te spreken of ze alvast de schijven moesten initialiseren en hoe. Echt top!

Algemeen

Ik heb een 19'' UPS besteld bij Wifimedia. De beloofde levertijd van 2 dagen werd netjes waargemaakt.

Verzending

Prima verpakt, op tijd verzonden.

Algemeen

Mijn soundbar set was kapot gegaan binnen 3 maanden, dus ik moest een RMA doen. Wifimedia heeft het erg netjes opgelost, door eerst het vervangende product te bestellen, zodat ik het gelijk kon omruilen! Geweldige service.

Algemeen

Prima productbeschrijvingen, specificaties en afbeeldingen zodat het voor de leek ook duidelijk is wat de verschillen tussen de vele varianten van speakers zijn. Zoeken op de website, gebruikersrecensies, bestellen etc. allemaal goed geregeld.

Verzending

Verpakking en verzending was prima. Bezorging was een dag vertraagd, hoogstwaarschijnlijk door een storing bij PostNL waarvan de bezorger zelf melding maakte.

Algemeen

Prima website, voldoende product informatie en ruim voldoende feedback over bekend om vertrouwd te bestellen.

Veel betaalopties zonder extra transactiekosten.

RMA formulier (niet nodig gehad) voor retour is wel erg omslachtig. Veel invullen wat bij de order ook al ingevuld is en layout is erg outdated.

Verzending

Zelfde dag verzonden. Voldoende verpakkingsmateriaal en in goede orde ontvangen.

Algemeen

2.5 jaar geleden een koptelefoon gekocht bij Wifimedia. Na 2.5 jaar liet een stukje stof van de koptelefoon (Bowers & Wilkins) los. Ondanks dat de garantie al verlopen was hielp Wifimedia mij om de koptelefoon aan te bieden bij de fabrikant en is het probleem onder garantie verholpen. Personeel is altijd heel vriendelijk, oplossingsgericht. Zowel bij de aankoop als bij de service die ik achteraf toch nodig had.

Niets anders dan lof voor Wifimedia. En Bowers Wilkins voor het verhelpen van het probleem.

Algemeen

Ik was op zoek naar een receiver met DAB+, Deezer, Phono en ARC. Yamaha A780 was de enige die aan die eisen voldoet, en Wifimedia is de enige leverancier van deze receiver. Bestelproces ging prima.

Verzending

Product zou eigenlijk de volgende dag bezorgd worden, echter duurde dat enkele dagen langer. Dinsdag besteld, vrijdag ontvangen.
Zou mogelijk aan drukte bij PostNL kunnen liggen. Met de huidige omstandigheden klaag ik niet .

Klantenservice

Even gebeld vwb de leverdatum, prima te woord gestaan.

Algemeen

Top bedrijf; product daar niet gekocht maar fantastisch geholpen door medewerkers. Super tevreden. aanrader allen

Verzending

Product wat werd gekocht werd gewoon teruggenomen daar het niet nodig was om te gebruiken

Klantenservice

Aan huis komen helpen om het aansluitingsprobleem met oude TV op te lossen. Erg klantgericht en zeer vriendelijk en behulpzaam. Top bedrijf

Algemeen

Eerst de winkel bezocht, gratis parkeren voor de deur waar vindt je dat nog. Super mooie overzichtelijke winkel. Ik was op op zoek naar Sonos of Heos. De medewerker in de winkel heeft mij voortreffelijk geholpen. Mogelijkheid om te luisteren de verschillen te horen was erg prettig. Om er thuis nog even over na te denken was absoluut geen enkel probleem. Thuis besloten om voor Heos te gaan, via de website (super duidelijk en overzichtelijk) besteld. Volgende dag keurig netjes afgeleverd. Het was prettig om de winkel te bezoeken en na overleg thuis via de website te kunnen bestellen. Super service en komen afspraken na.

Verzending

Besteld zoals hier boven beschreven en volgende dag keurig in huis.

Klantenservice

Tijdens de installatie thuis had ik een vraag over de bediening van de Heos app. Medewerker van wifimedia heeft mij keurig telefonisch geholpen en nog van een paar nuttige tips voorzien.

Algemeen

Op donderdagmiddag ontving ik bericht van Sennheiser dat mijn koptelefoon (C 350BT) leverbaar is. Wifimedia was het enige bedrijf dat op dezelfde dag aangaf deze op voorraad te hebben en dat voor 23:30 besteld de dag erna geleverd wordt. Ik wilde deze koptelefoon hebben voordat ik op zaterdag op vakantie ging. Dus besteld en inderdaad is de koptelefoon op vrijdagmiddag geleverd!

Verzending

Duidelijk op de hoogte gehouden van de hele voortgang van het bestelproces..

Algemeen

Wifimedia heeft kennis van zaken en helpt met alles.
Van speakers luisteren tot LG oled tv's

Alles volgens afspraak.

Algemeen

Geweldig shop met ontzettend vele kennis van zaken. Ik heb een Unifi accespoint aangeschaft en werd keurig geadviseerd en geholpen. ook na ontvanst nog even telefonisch contact gehad, en er werd uitgebreid de tijd genomen om instellingen na te lopen. Een voorbeeld retailer van hoe het ook kan.

Verzending

super snel! volgende dag in huis! ook de mails met bevestiging en status zijn geweldig!

Klantenservice

geduld en vakkennis. dank jullie wel!

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg