Wifimedia

1.142 producten en 1.511 uitvoeringen

Review door Pware01 , maandag 22 mei 2017 20:10

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Artikel besteld en zoals vermeld volgende dag geleverd. Betaling met creditcard vlekkeloos verlopen. Zo hoort het.

Review door SytskeB , zaterdag 13 mei 2017 18:33

Algemeen

Fijne levering, goede service en top bedrijf! Wij zijn erg gelukkig met onze nieuwe tv. Aan te raden!

Verzending

Ontzettend snelle levering volgens afspraak!

Klantenservice

Wij kunnen hier niet op antwoorden omdat het proces vlekkeloos verliep.

Review door Diana35 , donderdag 11 mei 2017 04:28

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Super prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben net even wat extra's te bieden dan alleen de standaard producten. Snelle nette levering!!

Review door kees H. , vrijdag 5 mei 2017 17:44

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Prima bedrijf waarbij je persoonlijk en vakkundig advies krijgt met een uitstekende aftersales. Geen enkel probleem met omruilen en retourneren als je toch je keuze wilt bijstellen na gedane aankoop. Snelle service en zeer coulant. Tevens een scherpe prijsstelling.

Review door m_bos , maandag 3 april 2017 08:40

Algemeen

Wifimedia is een prettige betrouwbare zowel fysieke als digitale winkel. Dit komt vooral door de mensen achter het bedrijf: medewerkers met kennis van zaken die je een eerlijk advies geven. Samen met de erg gunstige prijs waarvoor ze producten leveren raad ik deze winkel iedereen aan.

Verzending

Bestelling was binnen een dag al geleverd, erg snelle levering!

Klantenservice

Vijf volle sterren met name doordat er mensen werken met gedegen kennis maar waar ik bovenal van onder de indruk ben is de uitgebreide garantievoorwaarden die worden geboden. Ik heb een complete Sonos 5.1 set gekocht en ik krijg van Wifimedia zelfs 5 jaar garantie! Ze hebben veel vertrouwen in het product, tot 3 jaar meer dan de garantie die Sonos zelf geeft. Dit geeft mij een zeer vertrouwd en veilig gevoel bij deze winkel!

Review door Prozac[NL] , vrijdag 17 maart 2017 20:43

Algemeen

Via vraag en aanbod een Fioo X3II. Kreeg zeer snel reactie terug op DM. Eenmaal de deal gemaakt keurig via de mail een betalingsverzoek om met bv ideal te betalen, prima geregeld.

Verzending

Als belooft op maandag na betaling verzonden en via DHL dinsdag in huis.

Klantenservice

Prettig contact met aandacht voor overige vragen, in dit geval suggesties voor in ear koptelefoontjes waar ik in 3 prijsklasse suggestie kreeg, erg netjes!

Review door Vuggie , zondag 12 februari 2017 21:10

Algemeen

Heb al vaker bij Wifimedia besteld. Zocht nu naar een nieuwe router. De keuze viel op een TP-LINK Archer C2600. Bestelling geplaatst, en router werd de volgende dag al geleverd. De website is overzichtelijk en duidelijk, niets op aan te merken.

Verzending

De router zat netjes verpakt en werd mooi op tijd op de aangegeven dag bezorgd.

Klantenservice

Dit is waar Wifimedia uitblinkt. De router bleek na installatie circa ieder half uur de verbinding met het internet te verliezen. Op zondagmiddag een vraag naar de klantenservice gedaan via het webformulier, en daar werd binnen 15 minuten op gereageerd (op zondag!). Na wat mailtjes met tips die helaas geen oplossing boden in overleg met Wifimedia een RMA aangemaakt. Router op maandag retour gestuurd, op dinsdag bevestiging dat hij was ontvangen, op woensdag werd de router in onderzoek geplaatst en op vrijdag kreeg ik het bericht dat ze hem getest hadden en niets bijzonders konden vinden. Vervolgens kreeg ik de keuze een ander exemplaar te krijgen of het aankoopbedrag retour. Gezien de aard van het probleem dat waarschijnlijk in de combinatie met mijn Ziggo-modem zat gekozen voor geld terug. Stond dezelfde middag weer op mijn rekening.

Fantastische service. Dat het product niet werkte naar behoren kan je het bedrijf niet aanrekenen. Ik vind het bijzonder netjes opgelost, en ik zou hier zo weer bestellen.

Review door 486dx2 , zondag 12 februari 2017 05:36

Topzaak
- erg mooi actueel assortiment streaming producten (bv Ubiquiti AccessPoints of Sotm audio netwerkspeler)
- betrouwbaar en kundig personeel die weten waar ze het over hebben (ipv iemand die een rijtje specificaties voorleest), de tijd voor je nemen en echt meedenken
- goede service/aftersales. Makkelijk bereikbaar. Bij problemen goede analyse, snelle oplossing (1x ervaring mee gehad, bij een defecte WD harddisk na 6 jaar).

Review door testmanager , vrijdag 10 februari 2017 20:24

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Had PC speakers besteld, maar deze voldeden niet aan de verwachting. (Dat lag niet aan WifiMedia maar te meer aan de Youtube reviews van die speakers).

Complimenten voor de vlotte afhandeling en duidelijke communicatie, erg prettig!

Review door DiederikvandenB , donderdag 19 januari 2017 16:52

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Ik heb gisteren ruim drie en een half uur doorgebracht bij Wifimedia. Ik was in de markt voor een nieuwe HiFi set. Mede door de positieve reviews op Tweakers heb ik besloten om vanuit Den Haag af te reizen naar Arnhem.

De heren in de winkel waren bijzonder gastvrij en klantvriendelijk en wisten bovendien ontzettend veel te vertellen over de producten die ze verkopen. Daarnaast hebben ze mij alle tijd gegeven om een weloverwogen beslissing te maken. Bovendien kwamen ze met alternatieven aanzetten voor de speakers waar ik mijn oog op had laten vallen, die zelfs goedkoper waren. Dit geeft aan dat er dus ook geen sprake is van "upselling".

Al met al een bijzonder positieve ervaring gehad en waanzinnig blij met mijn aankoop. Thanks!

Review door Snake , donderdag 19 januari 2017 08:59

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Gezocht via Tweakers, product gevonden (UniFI US-24) aan een goede prijs. Bestelling ging perfect, zeer gemakkelijk te betalen met Bancontact zonder extra kosten. Gratis verzending, en gratis terugsturen (hopelijk moet ik daar geen gebruik van maken).

Ik zou er zeker opnieuw bestellen!

Verzending

Levering door PostNL. Besteld op een dinsdag, en woensdag (x+1) in huis.

Review door Tassadar32 , donderdag 29 december 2016 16:19

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Set met twee Sonos Play:1 speakers besteld. Nette website, scherpste prijs, duidelijk bestelproces en snelle levering. Helaas verpakking producten beschadigd bij levering (waarschijnlijk buiten schuld webshop om).

Verzending

Levering binnen 24 uur zoals beloofd. Indicatie aflever tijdvak DHL was onnauwkeurig (na het tijdvak bezorgd) en verpakking van producten had zichtbare schade.

Review door Tennus , woensdag 14 december 2016 22:05

Algemeen

Website werkt lekker snel. Had nog wat vragen over een tv en ben in de winkel geweest om tot in de puntjes te worden voorzien van informatie.
Nemen ECHT de tijd voor je, en tot in de puntjes verzorgd in huis.
Dikke pluim voor Wifimedia :-)

Verzending

Na bestelling de volgende dag al alles afgeleverd. Inclusief tips!

Klantenservice

Goede after service. Men laat je niet in de steek bij vragen.

Review door Major_ton , dinsdag 13 december 2016 15:50

Algemeen

Bestelling na een eerder winkelbezoek per telefoon geplaatst, waarna de afhandeling snel via de mail plaatsvond. Na de betaling kreeg ik al vlot de melding dat mijn nieuwe TV klaarstond voor verzending.

Verzending

De levering van de 65" OLED TV werd binnen 24 uur voltooid. De levering was op een zaterdag zodat ik geen vrij hoefde te nemen en ik in het weekend de tijd had om de TV te installeren.

Klantenservice

Ik ben tot aankoop bij Wifimedia overgegaan dankzij een eerder winkelbezoek. De winkel is netjes en overzichtelijk en ik werd er erg prettig en professioneel te woord gestaan. Het geduld, de kennis en het weloverwogen advies zonder gepush van de verkoper deden mij besluiten om tot bestellen over te gaan, ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon. Een nieuwe TV koop je niet zomaar en ik vind het fijn om te weten dat de winkel, ondanks de afstand, voor mij klaarstaat wanneer er service nodig is.

Review door pos2000 , vrijdag 25 november 2016 11:52

Algemeen

Inmiddels bij Wifimedia mijn derde Synology NAS gekocht. De laatste ging defect en Wifimedia heeft dit meer dan perfect opgelost!

Klantenservice

Mijn Synology DS415+ die ik bij Wifimedia heb aangeschaft was overleden (waarschijnlijk defect moederbord). Ter reparatie aangeboden bij Wifimedia en zij hebben geregeld dat ik een nieuwe heb gekregen, ondanks dat de garantieperiode was verlopen. Perfecte service. Dank Wifimedia!

Review door Ivan IV , vrijdag 11 november 2016 03:20

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Een koptelefoon besteld, was op voorraad en is de volgende dag goed aangekomen. Goeie shop.

Review door boerkos , donderdag 27 oktober 2016 21:31

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Goede voorlichting door vriendelijke verkoper.
's Middags tv besteld en volgende ochtend werd de tv netjes geleverd.

Review door vincentvoort , vrijdag 14 oktober 2016 14:29

Algemeen

LG OLED TV aangeschaft. Duidelijke uitleg en verkoopadvies. Mooie prijs. TV zelf was een dag later binnen. De TV is uiteindelijk bij mijn thuis netjes aan de muur opgehangen. Kortom Top service!

Verzending

Snelle levering, bezorging en installatie!

Klantenservice

In de winkel word je netjes geholpen. Niet gehaast en gepast advies. Kopje koffie erbij, heerlijk.

Review door dbiker , dinsdag 11 oktober 2016 07:55

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Een interessante en mooie winkel met deskundig personeel en ze hadden de beste aanbieding voor de LG OLED 55E6V

Review door mauritspit , vrijdag 30 september 2016 17:17

Algemeen

Service is top! Nemen ruim de tijd om alles goed uit te leggen en de site was erg duidelijk.

Verzending

Had de spullen snel geleverd gekregen.

Klantenservice

Had na de aanschaf nog een paar vragen en werd perfect geholpen met de installatie.

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8