Wifimedia

1.060 producten en 1.435 uitvoeringen

Review door Prozac[NL] , vrijdag 17 maart 2017 20:43

Algemeen

Via vraag en aanbod een Fioo X3II. Kreeg zeer snel reactie terug op DM. Eenmaal de deal gemaakt keurig via de mail een betalingsverzoek om met bv ideal te betalen, prima geregeld.

Verzending

Als belooft op maandag na betaling verzonden en via DHL dinsdag in huis.

Klantenservice

Prettig contact met aandacht voor overige vragen, in dit geval suggesties voor in ear koptelefoontjes waar ik in 3 prijsklasse suggestie kreeg, erg netjes!

Review door Vuggie , zondag 12 februari 2017 21:10

Algemeen

Heb al vaker bij Wifimedia besteld. Zocht nu naar een nieuwe router. De keuze viel op een TP-LINK Archer C2600. Bestelling geplaatst, en router werd de volgende dag al geleverd. De website is overzichtelijk en duidelijk, niets op aan te merken.

Verzending

De router zat netjes verpakt en werd mooi op tijd op de aangegeven dag bezorgd.

Klantenservice

Dit is waar Wifimedia uitblinkt. De router bleek na installatie circa ieder half uur de verbinding met het internet te verliezen. Op zondagmiddag een vraag naar de klantenservice gedaan via het webformulier, en daar werd binnen 15 minuten op gereageerd (op zondag!). Na wat mailtjes met tips die helaas geen oplossing boden in overleg met Wifimedia een RMA aangemaakt. Router op maandag retour gestuurd, op dinsdag bevestiging dat hij was ontvangen, op woensdag werd de router in onderzoek geplaatst en op vrijdag kreeg ik het bericht dat ze hem getest hadden en niets bijzonders konden vinden. Vervolgens kreeg ik de keuze een ander exemplaar te krijgen of het aankoopbedrag retour. Gezien de aard van het probleem dat waarschijnlijk in de combinatie met mijn Ziggo-modem zat gekozen voor geld terug. Stond dezelfde middag weer op mijn rekening.

Fantastische service. Dat het product niet werkte naar behoren kan je het bedrijf niet aanrekenen. Ik vind het bijzonder netjes opgelost, en ik zou hier zo weer bestellen.

Review door 486dx2 , zondag 12 februari 2017 05:36

Topzaak
- erg mooi actueel assortiment streaming producten (bv Ubiquiti AccessPoints of Sotm audio netwerkspeler)
- betrouwbaar en kundig personeel die weten waar ze het over hebben (ipv iemand die een rijtje specificaties voorleest), de tijd voor je nemen en echt meedenken
- goede service/aftersales. Makkelijk bereikbaar. Bij problemen goede analyse, snelle oplossing (1x ervaring mee gehad, bij een defecte WD harddisk na 6 jaar).

Review door testmanager , vrijdag 10 februari 2017 20:24

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Had PC speakers besteld, maar deze voldeden niet aan de verwachting. (Dat lag niet aan WifiMedia maar te meer aan de Youtube reviews van die speakers).

Complimenten voor de vlotte afhandeling en duidelijke communicatie, erg prettig!

Review door DiederikvandenB , donderdag 19 januari 2017 16:52

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Ik heb gisteren ruim drie en een half uur doorgebracht bij Wifimedia. Ik was in de markt voor een nieuwe HiFi set. Mede door de positieve reviews op Tweakers heb ik besloten om vanuit Den Haag af te reizen naar Arnhem.

De heren in de winkel waren bijzonder gastvrij en klantvriendelijk en wisten bovendien ontzettend veel te vertellen over de producten die ze verkopen. Daarnaast hebben ze mij alle tijd gegeven om een weloverwogen beslissing te maken. Bovendien kwamen ze met alternatieven aanzetten voor de speakers waar ik mijn oog op had laten vallen, die zelfs goedkoper waren. Dit geeft aan dat er dus ook geen sprake is van "upselling".

Al met al een bijzonder positieve ervaring gehad en waanzinnig blij met mijn aankoop. Thanks!

Review door Snake , donderdag 19 januari 2017 08:59

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Gezocht via Tweakers, product gevonden (UniFI US-24) aan een goede prijs. Bestelling ging perfect, zeer gemakkelijk te betalen met Bancontact zonder extra kosten. Gratis verzending, en gratis terugsturen (hopelijk moet ik daar geen gebruik van maken).

Ik zou er zeker opnieuw bestellen!

Verzending

Levering door PostNL. Besteld op een dinsdag, en woensdag (x+1) in huis.

Review door Tassadar32 , donderdag 29 december 2016 16:19

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Set met twee Sonos Play:1 speakers besteld. Nette website, scherpste prijs, duidelijk bestelproces en snelle levering. Helaas verpakking producten beschadigd bij levering (waarschijnlijk buiten schuld webshop om).

Verzending

Levering binnen 24 uur zoals beloofd. Indicatie aflever tijdvak DHL was onnauwkeurig (na het tijdvak bezorgd) en verpakking van producten had zichtbare schade.

Review door Tennus , woensdag 14 december 2016 22:05

Algemeen

Website werkt lekker snel. Had nog wat vragen over een tv en ben in de winkel geweest om tot in de puntjes te worden voorzien van informatie.
Nemen ECHT de tijd voor je, en tot in de puntjes verzorgd in huis.
Dikke pluim voor Wifimedia :-)

Verzending

Na bestelling de volgende dag al alles afgeleverd. Inclusief tips!

Klantenservice

Goede after service. Men laat je niet in de steek bij vragen.

Review door Major_ton , dinsdag 13 december 2016 15:50

Algemeen

Bestelling na een eerder winkelbezoek per telefoon geplaatst, waarna de afhandeling snel via de mail plaatsvond. Na de betaling kreeg ik al vlot de melding dat mijn nieuwe TV klaarstond voor verzending.

Verzending

De levering van de 65" OLED TV werd binnen 24 uur voltooid. De levering was op een zaterdag zodat ik geen vrij hoefde te nemen en ik in het weekend de tijd had om de TV te installeren.

Klantenservice

Ik ben tot aankoop bij Wifimedia overgegaan dankzij een eerder winkelbezoek. De winkel is netjes en overzichtelijk en ik werd er erg prettig en professioneel te woord gestaan. Het geduld, de kennis en het weloverwogen advies zonder gepush van de verkoper deden mij besluiten om tot bestellen over te gaan, ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon. Een nieuwe TV koop je niet zomaar en ik vind het fijn om te weten dat de winkel, ondanks de afstand, voor mij klaarstaat wanneer er service nodig is.

Review door pos2000 , vrijdag 25 november 2016 11:52

Algemeen

Inmiddels bij Wifimedia mijn derde Synology NAS gekocht. De laatste ging defect en Wifimedia heeft dit meer dan perfect opgelost!

Klantenservice

Mijn Synology DS415+ die ik bij Wifimedia heb aangeschaft was overleden (waarschijnlijk defect moederbord). Ter reparatie aangeboden bij Wifimedia en zij hebben geregeld dat ik een nieuwe heb gekregen, ondanks dat de garantieperiode was verlopen. Perfecte service. Dank Wifimedia!

Review door Ivan IV , vrijdag 11 november 2016 03:20

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Een koptelefoon besteld, was op voorraad en is de volgende dag goed aangekomen. Goeie shop.

Review door boerkos , donderdag 27 oktober 2016 21:31

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Goede voorlichting door vriendelijke verkoper.
's Middags tv besteld en volgende ochtend werd de tv netjes geleverd.

Review door vincentvoort , vrijdag 14 oktober 2016 14:29

Algemeen

LG OLED TV aangeschaft. Duidelijke uitleg en verkoopadvies. Mooie prijs. TV zelf was een dag later binnen. De TV is uiteindelijk bij mijn thuis netjes aan de muur opgehangen. Kortom Top service!

Verzending

Snelle levering, bezorging en installatie!

Klantenservice

In de winkel word je netjes geholpen. Niet gehaast en gepast advies. Kopje koffie erbij, heerlijk.

Review door dbiker , dinsdag 11 oktober 2016 07:55

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Een interessante en mooie winkel met deskundig personeel en ze hadden de beste aanbieding voor de LG OLED 55E6V

Review door mauritspit , vrijdag 30 september 2016 17:17

Algemeen

Service is top! Nemen ruim de tijd om alles goed uit te leggen en de site was erg duidelijk.

Verzending

Had de spullen snel geleverd gekregen.

Klantenservice

Had na de aanschaf nog een paar vragen en werd perfect geholpen met de installatie.

Review door TJR , maandag 26 september 2016 17:06

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op een half jaar na nu 10 jaar klant bij Wifimedia. Helaas ben ik deze keer niet zo positief over dit bedrijf. Had bij één van de dual disk NAS apparaten de bundel "2 x 2TB WD Red Bundel" gekozen en afgerekend om er daarna achter te komen dat er bij deze bundel maar één harddisk werd geleverd. Gelukkig kwam ik hier zelf achter na een mail aan de klantenservice omdat ik de beschrijving in het besteloverzicht:

QNAP TS-251A-4G + WD Red WD20EFRX 2 TB
1 x WD Red WD20EFRX 2 TB

een beetje onduidelijk vond. Kreeg toen de mogelijkheid om de order te annuleren of bij te betalen voor een 2e harddisk om de NAS te krijgen zoals in de bundel geadverteerd werd. Zelf kwam dit voor mij een beetje over als misleiding omdat voor zover ik kon zien alle bundels voor dual disk systemen twee harddisks betreffen. Bovendien telt ten tijde van schrijven van deze review de bundel voor de NAS die ik bestelde ook weer gewoon twee harddisks.

Verzending

Bestelling gedaan op donderdag vlak voor 18:00 inclusief het heen en weer mailen over de "2 x 2TB WD Red Bundel" waar maar één harddisk inzat toen ik bestelde, ging toch pas de volgende dag op de bus helaas en werd uiteindelijk pas op dinsdag bezorgd. Dit lijkt niet geheel te kloppen met de "Op werkdagen voor 23:30 uur besteld, morgen in huis!" tekst op hun website.

Update in reactie op "De bestelling is uiteindelijk in zijn geheel verzonden nadat u akkoord heeft gegeven op ons aanbod en dit administratief was afgerond": Ik kreeg om 20:00 op donderdag de laatste mail van Wifimedia hierover met een bevestiging dat de extra betaling voor de losse harddisk ook binnen was.

Klantenservice

Snelle reacties al had ik zelf gehoopt gewoon de bestelling die ik dacht geplaatst te hebben geleverd te krijgen voor de prijs die ik al had betaald aangezien er overduidelijk een foutje in hun webshop was geslopen.

Gepost door wifirik, dinsdag 27 september 2016 11:15

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Zoals per mail aangegeven zat er een fout in de bundel waardoor er maar één harde schijf in stond. Bij het afrekenen in het besteloverzicht en de bevestiging stond echter wel vermeld dat het totaalpakket één NAS en één harde schijf betrof.

Omdat de vermelde bundel op de productpagina niet klopte zijn wij u tegemoetgekomen in de prijs van de tweede harde schijf. Uiteraard is de bundel direct na het constateren van de fout aangepast zodat deze het juiste aantal schijven bevat.

De bestelling is uiteindelijk in zijn geheel verzonden nadat u akkoord heeft gegeven op ons aanbod en dit administratief was afgerond.

Onze excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
R. Zwanikken
Wifimedia

Review door Krishly , zaterdag 24 september 2016 17:11

Algemeen

Ik schrijf zelden een review maar voor wifimedia maak ik een uitzondering. Klantenservice zoals je zelden nog ziet, met ook nog zeer scherpe prijzen. Ubiquiti Unifi AC Pro besteld.

Verzending

23:00 besteld de volgende dag geleverd.

Review door fja57 , maandag 19 september 2016 15:05

Algemeen

Goeie prijs, supersnelle levering, en uitmuntende klantenservice als zich een probleem voordoet. Uiterst tevreden over de perfecte afloop van mijn aankoop.

Verzending

Late middag besteld, de volgende dag 's middags in huis (in België).

Klantenservice

Bij aankomst van mijn bestelling moest ik helaas een technisch defect vaststellen, waarvoor ik meteen naar Wifimedia belde, en de volgende (!) dag had ik reeds een nieuw perfect werkend toestel in huis! Het defecte toestel moest dan nog retour, maar daar werd niet moeilijk over gedaan, en er werd gelijk aangeboden om de kosten (want retour vanuit België) te vergoeden.

Review door rally , vrijdag 9 september 2016 16:57

Algemeen

Goede en snelle service, met heldere en duidelijke communicatie.
Bovendien reageren ze netje en snel met het beantwoorden van vragen en denken ze mee indien een product niet op voorraad is. Dat laatste gebeurt me erg weinig, want ze hebben bijna alles wat ik besteld heb op voorraad of heel snel op voorraad.
De winkel is echt schitterend, en Wifimedia is echt een van mijn voorkeurs (web)shops geworden.

Verzending

Duidelijke communicatie m.b.t. lever tijden en goede updates met wijzigingen. Snelle verzending en naar diverse andere landen (o.a. Duitsland en Polen).
Alles zit netjes verpakt en voorzien van een duidelijke Track & Trace
Dit is mijn standaard winkel voor netwerk apparatuur, hoewel ik hoofdzakelijk Ubiquiti apparatuur hier koop.

Klantenservice

Ik had grote problemen met het adopteren van de Ubiqiti Unifi Security Gateways en ondanks een ruime ervaring en het raadplegen van talloze fora en artikelen kreeg ik het niet aan de praat.
De support van Wifimedia was helder, duidelijk en behulpzaam en daarmee hebben we uiteindelijk de oorzaak van het probleem gevonden en (uiteraard) opgelost. Top service!

Review door dennispolmann , donderdag 18 augustus 2016 16:13

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Super service eerste klas! Heb al een hoop zaken bezocht in me leven maar dit is een blijvertje

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2