Wifimedia

1.138 producten en 1.512 uitvoeringen

Review door Hampie91

Newbie - zaterdag 22 juli 2017 16:29

Algemeen

De site ziet er strak uit, geeft duidelijk de product specificaties aan, er zijn een groot aantal verschillende betaling's optie's.

Verzending

Product is geleverd op de dag dat zou moeten, de verpakking was goed.

Klantenservice

Kreeg erg snel een antwoord op de door mij via de email gestelde vraag.

Review door Neliz28

Newbie - zondag 16 juli 2017 05:44

Algemeen

Ik heb een samsung 55 inch tv gekocht bij Wifimedia. Mijn ervaring was subliem! Ik werd van a tot z helemaal ontzorgt. De tv is gratis thuis bezorgt en ik kreeg zelf nog tips hoe ik hem het best kon installeren. Al met al een geweldige ervaring met deze winkel. Ik raad deze winkel aan bij iedereen en kom hier nog zeker terug bij mijn volgende aankoop. Helemaal top!

Klantenservice

Perfecte service! Savonds besteld en de volgende dag in huis!

Review door Robin Chung

- donderdag 6 juli 2017 08:17
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Bestelling in de winkel geplaatst en kon hem kort erna ophalen. Kreeg goed advies, kopje koffie en de medewerkers hielpen mij om de bestelling naar de auto te brengen (speakers).

Klantenservice

Later was ik de factuur kwijt (niet online besteld) en stuurde ik een mail naar wifimedia. Binnen een uur kreeg ik een mail terug met daarin de factuur van mijn bestelling.

Review door Floydian

- woensdag 28 juni 2017 17:32

Algemeen

Was al een tijdje op zoek naar een DAC, deze hier gevonden (via pricewatch) voor een nette prijs. Website ziet er goed en overzichtelijk uit. Bestellen ging ook prima, kreeg netjes een mail ter bevestiging van bestelling, betaling en levering.
Betalen via iDeal ging ook zoals verwacht.

Verzending

Product volgens verwachte levertijd bezorgd. Verpakking was goed, ook was een handtekening verplicht bij ontvangen.

Klantenservice

Ik had ervoor gekozen om deze DAC in een bundel te kopen samen met een kabel. Achteraf bedacht ik me dat deze kabel te lang was.
Deze heb ik bij de winkel zelf kunnen ruilen voor een kortere kabel. Op deze kabel kreeg ik ook gewoon de bundel korting, hoewel deze niet als bundel werd aangeboden.

Review door dirkidee

Newbie - dinsdag 13 juni 2017 18:58
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

prima persoonlijk advies in de fysieke winkel, alle tijd en ruimte voor een luisteropstelling op afspraak.

Verzending

levering door een van de medewerkers persoonlijk thuis gebracht. Hulp bij installatie geen probleem.

Review door hoihoi321

- dinsdag 6 juni 2017 10:44

Algemeen

Bestellen gaat heel makkelijk en snel. En ik ben vooral tevreden met de klantenservice. Mijn gaan ze vaker zien bestellen bij ze.

Verzending

Artikelen worden snel en goed verpakt bezorgd.

Klantenservice

Echt een goede ervaring gehad met de klantenservice van wifimedia! Problemen die veroorzaakt zijn door PostNL heeft wifimedia het meteen opgelost en ook nog eens de verzendkosten vergoed ookal had ik geen gebruik gemaakt van hun antwoordnummer.

Mails worden meestal binnen een uur en soms nog sneller.

Review door dopefish

- vrijdag 2 juni 2017 14:05
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

In de winkel ben ik zeer goed geholpen. Het was mogelijk om mijn eigen DAC mee te nemen om te testen of deze genoeg power had voor een 300ohm hoofdtelefoon. Ze nemen de tijd voor je.

Review door Pware01

Newbie - maandag 22 mei 2017 20:10
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Artikel besteld en zoals vermeld volgende dag geleverd. Betaling met creditcard vlekkeloos verlopen. Zo hoort het.

Review door SytskeB

Newbie - zaterdag 13 mei 2017 18:33

Algemeen

Fijne levering, goede service en top bedrijf! Wij zijn erg gelukkig met onze nieuwe tv. Aan te raden!

Verzending

Ontzettend snelle levering volgens afspraak!

Klantenservice

Wij kunnen hier niet op antwoorden omdat het proces vlekkeloos verliep.

Review door Diana35

Newbie - donderdag 11 mei 2017 04:28
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Super prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben net even wat extra's te bieden dan alleen de standaard producten. Snelle nette levering!!

Review door kees H.

Newbie - vrijdag 5 mei 2017 17:44
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Prima bedrijf waarbij je persoonlijk en vakkundig advies krijgt met een uitstekende aftersales. Geen enkel probleem met omruilen en retourneren als je toch je keuze wilt bijstellen na gedane aankoop. Snelle service en zeer coulant. Tevens een scherpe prijsstelling.

Review door m_bos

Newbie - maandag 3 april 2017 08:40

Algemeen

Wifimedia is een prettige betrouwbare zowel fysieke als digitale winkel. Dit komt vooral door de mensen achter het bedrijf: medewerkers met kennis van zaken die je een eerlijk advies geven. Samen met de erg gunstige prijs waarvoor ze producten leveren raad ik deze winkel iedereen aan.

Verzending

Bestelling was binnen een dag al geleverd, erg snelle levering!

Klantenservice

Vijf volle sterren met name doordat er mensen werken met gedegen kennis maar waar ik bovenal van onder de indruk ben is de uitgebreide garantievoorwaarden die worden geboden. Ik heb een complete Sonos 5.1 set gekocht en ik krijg van Wifimedia zelfs 5 jaar garantie! Ze hebben veel vertrouwen in het product, tot 3 jaar meer dan de garantie die Sonos zelf geeft. Dit geeft mij een zeer vertrouwd en veilig gevoel bij deze winkel!

Review door Prozac[NL]

- vrijdag 17 maart 2017 20:43

Algemeen

Via vraag en aanbod een Fioo X3II. Kreeg zeer snel reactie terug op DM. Eenmaal de deal gemaakt keurig via de mail een betalingsverzoek om met bv ideal te betalen, prima geregeld.

Verzending

Als belooft op maandag na betaling verzonden en via DHL dinsdag in huis.

Klantenservice

Prettig contact met aandacht voor overige vragen, in dit geval suggesties voor in ear koptelefoontjes waar ik in 3 prijsklasse suggestie kreeg, erg netjes!

Review door Vuggie

- zondag 12 februari 2017 21:10

Algemeen

Heb al vaker bij Wifimedia besteld. Zocht nu naar een nieuwe router. De keuze viel op een TP-LINK Archer C2600. Bestelling geplaatst, en router werd de volgende dag al geleverd. De website is overzichtelijk en duidelijk, niets op aan te merken.

Verzending

De router zat netjes verpakt en werd mooi op tijd op de aangegeven dag bezorgd.

Klantenservice

Dit is waar Wifimedia uitblinkt. De router bleek na installatie circa ieder half uur de verbinding met het internet te verliezen. Op zondagmiddag een vraag naar de klantenservice gedaan via het webformulier, en daar werd binnen 15 minuten op gereageerd (op zondag!). Na wat mailtjes met tips die helaas geen oplossing boden in overleg met Wifimedia een RMA aangemaakt. Router op maandag retour gestuurd, op dinsdag bevestiging dat hij was ontvangen, op woensdag werd de router in onderzoek geplaatst en op vrijdag kreeg ik het bericht dat ze hem getest hadden en niets bijzonders konden vinden. Vervolgens kreeg ik de keuze een ander exemplaar te krijgen of het aankoopbedrag retour. Gezien de aard van het probleem dat waarschijnlijk in de combinatie met mijn Ziggo-modem zat gekozen voor geld terug. Stond dezelfde middag weer op mijn rekening.

Fantastische service. Dat het product niet werkte naar behoren kan je het bedrijf niet aanrekenen. Ik vind het bijzonder netjes opgelost, en ik zou hier zo weer bestellen.

Review door 486dx2

- zondag 12 februari 2017 05:36
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Topzaak
- erg mooi actueel assortiment streaming producten (bv Ubiquiti AccessPoints of Sotm audio netwerkspeler)
- betrouwbaar en kundig personeel die weten waar ze het over hebben (ipv iemand die een rijtje specificaties voorleest), de tijd voor je nemen en echt meedenken
- goede service/aftersales. Makkelijk bereikbaar. Bij problemen goede analyse, snelle oplossing (1x ervaring mee gehad, bij een defecte WD harddisk na 6 jaar).

Review door testmanager

Newbie - vrijdag 10 februari 2017 20:24
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Had PC speakers besteld, maar deze voldeden niet aan de verwachting. (Dat lag niet aan WifiMedia maar te meer aan de Youtube reviews van die speakers).

Complimenten voor de vlotte afhandeling en duidelijke communicatie, erg prettig!

Review door DiederikvandenB

- donderdag 19 januari 2017 16:52
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Ik heb gisteren ruim drie en een half uur doorgebracht bij Wifimedia. Ik was in de markt voor een nieuwe HiFi set. Mede door de positieve reviews op Tweakers heb ik besloten om vanuit Den Haag af te reizen naar Arnhem.

De heren in de winkel waren bijzonder gastvrij en klantvriendelijk en wisten bovendien ontzettend veel te vertellen over de producten die ze verkopen. Daarnaast hebben ze mij alle tijd gegeven om een weloverwogen beslissing te maken. Bovendien kwamen ze met alternatieven aanzetten voor de speakers waar ik mijn oog op had laten vallen, die zelfs goedkoper waren. Dit geeft aan dat er dus ook geen sprake is van "upselling".

Al met al een bijzonder positieve ervaring gehad en waanzinnig blij met mijn aankoop. Thanks!

Review door Snake

- donderdag 19 januari 2017 08:59
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Gezocht via Tweakers, product gevonden (UniFI US-24) aan een goede prijs. Bestelling ging perfect, zeer gemakkelijk te betalen met Bancontact zonder extra kosten. Gratis verzending, en gratis terugsturen (hopelijk moet ik daar geen gebruik van maken).

Ik zou er zeker opnieuw bestellen!

Verzending

Levering door PostNL. Besteld op een dinsdag, en woensdag (x+1) in huis.

Review door Tassadar32

- donderdag 29 december 2016 16:19
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Set met twee Sonos Play:1 speakers besteld. Nette website, scherpste prijs, duidelijk bestelproces en snelle levering. Helaas verpakking producten beschadigd bij levering (waarschijnlijk buiten schuld webshop om).

Verzending

Levering binnen 24 uur zoals beloofd. Indicatie aflever tijdvak DHL was onnauwkeurig (na het tijdvak bezorgd) en verpakking van producten had zichtbare schade.

Review door Tennus

Newbie - woensdag 14 december 2016 22:05

Algemeen

Website werkt lekker snel. Had nog wat vragen over een tv en ben in de winkel geweest om tot in de puntjes te worden voorzien van informatie.
Nemen ECHT de tijd voor je, en tot in de puntjes verzorgd in huis.
Dikke pluim voor Wifimedia :-)

Verzending

Na bestelling de volgende dag al alles afgeleverd. Inclusief tips!

Klantenservice

Goede after service. Men laat je niet in de steek bij vragen.

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg