Wifimedia

1.208 producten en 1.622 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wifimedia

Review toevoegen

Algemeen

Prima shop. vlotte communicatie wat een verademing is met de grotere shops zoals Coolblue die te snel groeien en steken laten vallen.

Verzending

Zondagmiddag besteld, dinsdag geleverd. Bij veel shops kan het ook maandag maar in mijn geval geen probleem. Ik snap dat er zondag niemand werkt daar maar mocht je het sneller willen hebben en op zondag bestellen houdt hier dan rekening mee.

Klantenservice

Er ontstond even wat verwarring toen ik vanuit een Belgisch bedrijf bestelde en liet bezorgen in Nederland of de BTW nu wel of niet verlegd moest worden. Hierdoor kreeg ik een foutieve factuur en ontstond er wat email communicatie heen en weer en duurde het een factuur of 4-5 verder voor ik uiteindelijk de goede kreeg maar het werd uiteindelijk snel en correct verholpen.

Algemeen

Wellicht niet de goedkoopste maar een duidelijke website en bij de door mij bestelde Ubiquiti apparatuur uitgebreide specs erbij vermeld staan. Zelfs de linkjes naar de datasheets, userguides, downloads en etc, van de fabrikant staan erbij!

Verzending

Voor 23:30 besteld, dezelfde dag nog verstuurd. Retourneren is ook gratis!
Volgende dag had ik het dus al in huis.

Klantenservice

Vooraf mailcontact gehad. Dit verliep erg snel en zelfs buiten openingstijden kreeg ik reactie op mijn mails. Denken ook mee over de bundelaanbiedingen toen niet exact mijn bundel erbij stond.

Algemeen

Site overzichtelijk, en makkelijk navigeerbaar. Klantenservice is ook top. Achter de webwinkel zit ook nog een fysieke winkel waardoor het vertrouwen in de winkel toch net wat beter is dan bij concurrenten zonder fysieke winkel.

Verzending

Duidelijke aangegeven en op tijd.

Klantenservice

Inmiddels 1 product al 4 keer terug gestuurd, elke keer zelfde dag nog vervangen voor een nieuw exemplaar. Duidelijke rma service.

Algemeen

Goed bedrijf. Sony tv gekocht. Goede telefonische bereikbaarheid, je wordt netjes te woord gestaan en indien nodig teruggebeld.

Tv besteld volgende dag in huis (helaas geen track&trace gehad).

Verzending goed, maar 1 ster aftrek ivm geen geen track&trace gehad

Klantenservice

TV beviel helaas niet (teveel spiegeling) zonder problemen terug kunnen brengen.

Algemeen

Deskundig en enthousiast geholpen door vriendelijk personeel ; fijne rustige sfeer en goede service : o.a. goede omruil-garantie.

Klantenservice

Informatie/verkoop in de winkel.

Algemeen

De site ziet er strak uit, geeft duidelijk de product specificaties aan, er zijn een groot aantal verschillende betaling's optie's.

Verzending

Product is geleverd op de dag dat zou moeten, de verpakking was goed.

Klantenservice

Kreeg erg snel een antwoord op de door mij via de email gestelde vraag.

Algemeen

Ik heb een samsung 55 inch tv gekocht bij Wifimedia. Mijn ervaring was subliem! Ik werd van a tot z helemaal ontzorgt. De tv is gratis thuis bezorgt en ik kreeg zelf nog tips hoe ik hem het best kon installeren. Al met al een geweldige ervaring met deze winkel. Ik raad deze winkel aan bij iedereen en kom hier nog zeker terug bij mijn volgende aankoop. Helemaal top!

Klantenservice

Perfecte service! Savonds besteld en de volgende dag in huis!

Algemeen

Bestelling in de winkel geplaatst en kon hem kort erna ophalen. Kreeg goed advies, kopje koffie en de medewerkers hielpen mij om de bestelling naar de auto te brengen (speakers).

Klantenservice

Later was ik de factuur kwijt (niet online besteld) en stuurde ik een mail naar wifimedia. Binnen een uur kreeg ik een mail terug met daarin de factuur van mijn bestelling.

Algemeen

Was al een tijdje op zoek naar een DAC, deze hier gevonden (via pricewatch) voor een nette prijs. Website ziet er goed en overzichtelijk uit. Bestellen ging ook prima, kreeg netjes een mail ter bevestiging van bestelling, betaling en levering.
Betalen via iDeal ging ook zoals verwacht.

Verzending

Product volgens verwachte levertijd bezorgd. Verpakking was goed, ook was een handtekening verplicht bij ontvangen.

Klantenservice

Ik had ervoor gekozen om deze DAC in een bundel te kopen samen met een kabel. Achteraf bedacht ik me dat deze kabel te lang was.
Deze heb ik bij de winkel zelf kunnen ruilen voor een kortere kabel. Op deze kabel kreeg ik ook gewoon de bundel korting, hoewel deze niet als bundel werd aangeboden.

Algemeen

prima persoonlijk advies in de fysieke winkel, alle tijd en ruimte voor een luisteropstelling op afspraak.

Verzending

levering door een van de medewerkers persoonlijk thuis gebracht. Hulp bij installatie geen probleem.

Algemeen

Bestellen gaat heel makkelijk en snel. En ik ben vooral tevreden met de klantenservice. Mijn gaan ze vaker zien bestellen bij ze.

Verzending

Artikelen worden snel en goed verpakt bezorgd.

Klantenservice

Echt een goede ervaring gehad met de klantenservice van wifimedia! Problemen die veroorzaakt zijn door PostNL heeft wifimedia het meteen opgelost en ook nog eens de verzendkosten vergoed ookal had ik geen gebruik gemaakt van hun antwoordnummer.

Mails worden meestal binnen een uur en soms nog sneller.

Klantenservice:

In de winkel ben ik zeer goed geholpen. Het was mogelijk om mijn eigen DAC mee te nemen om te testen of deze genoeg power had voor een 300ohm hoofdtelefoon. Ze nemen de tijd voor je.

Klantenservice:

Artikel besteld en zoals vermeld volgende dag geleverd. Betaling met creditcard vlekkeloos verlopen. Zo hoort het.

Algemeen

Fijne levering, goede service en top bedrijf! Wij zijn erg gelukkig met onze nieuwe tv. Aan te raden!

Verzending

Ontzettend snelle levering volgens afspraak!

Klantenservice

Wij kunnen hier niet op antwoorden omdat het proces vlekkeloos verliep.

Klantenservice:

Super prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben net even wat extra's te bieden dan alleen de standaard producten. Snelle nette levering!!

Klantenservice:

Prima bedrijf waarbij je persoonlijk en vakkundig advies krijgt met een uitstekende aftersales. Geen enkel probleem met omruilen en retourneren als je toch je keuze wilt bijstellen na gedane aankoop. Snelle service en zeer coulant. Tevens een scherpe prijsstelling.

Algemeen

Wifimedia is een prettige betrouwbare zowel fysieke als digitale winkel. Dit komt vooral door de mensen achter het bedrijf: medewerkers met kennis van zaken die je een eerlijk advies geven. Samen met de erg gunstige prijs waarvoor ze producten leveren raad ik deze winkel iedereen aan.

Verzending

Bestelling was binnen een dag al geleverd, erg snelle levering!

Klantenservice

Vijf volle sterren met name doordat er mensen werken met gedegen kennis maar waar ik bovenal van onder de indruk ben is de uitgebreide garantievoorwaarden die worden geboden. Ik heb een complete Sonos 5.1 set gekocht en ik krijg van Wifimedia zelfs 5 jaar garantie! Ze hebben veel vertrouwen in het product, tot 3 jaar meer dan de garantie die Sonos zelf geeft. Dit geeft mij een zeer vertrouwd en veilig gevoel bij deze winkel!

Algemeen

Via vraag en aanbod een Fioo X3II. Kreeg zeer snel reactie terug op DM. Eenmaal de deal gemaakt keurig via de mail een betalingsverzoek om met bv ideal te betalen, prima geregeld.

Verzending

Als belooft op maandag na betaling verzonden en via DHL dinsdag in huis.

Klantenservice

Prettig contact met aandacht voor overige vragen, in dit geval suggesties voor in ear koptelefoontjes waar ik in 3 prijsklasse suggestie kreeg, erg netjes!

Algemeen

Heb al vaker bij Wifimedia besteld. Zocht nu naar een nieuwe router. De keuze viel op een TP-LINK Archer C2600. Bestelling geplaatst, en router werd de volgende dag al geleverd. De website is overzichtelijk en duidelijk, niets op aan te merken.

Verzending

De router zat netjes verpakt en werd mooi op tijd op de aangegeven dag bezorgd.

Klantenservice

Dit is waar Wifimedia uitblinkt. De router bleek na installatie circa ieder half uur de verbinding met het internet te verliezen. Op zondagmiddag een vraag naar de klantenservice gedaan via het webformulier, en daar werd binnen 15 minuten op gereageerd (op zondag!). Na wat mailtjes met tips die helaas geen oplossing boden in overleg met Wifimedia een RMA aangemaakt. Router op maandag retour gestuurd, op dinsdag bevestiging dat hij was ontvangen, op woensdag werd de router in onderzoek geplaatst en op vrijdag kreeg ik het bericht dat ze hem getest hadden en niets bijzonders konden vinden. Vervolgens kreeg ik de keuze een ander exemplaar te krijgen of het aankoopbedrag retour. Gezien de aard van het probleem dat waarschijnlijk in de combinatie met mijn Ziggo-modem zat gekozen voor geld terug. Stond dezelfde middag weer op mijn rekening.

Fantastische service. Dat het product niet werkte naar behoren kan je het bedrijf niet aanrekenen. Ik vind het bijzonder netjes opgelost, en ik zou hier zo weer bestellen.

Topzaak
- erg mooi actueel assortiment streaming producten (bv Ubiquiti AccessPoints of Sotm audio netwerkspeler)
- betrouwbaar en kundig personeel die weten waar ze het over hebben (ipv iemand die een rijtje specificaties voorleest), de tijd voor je nemen en echt meedenken
- goede service/aftersales. Makkelijk bereikbaar. Bij problemen goede analyse, snelle oplossing (1x ervaring mee gehad, bij een defecte WD harddisk na 6 jaar).

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg