Wifimedia

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Had hier een koptelefoon besteld maar helaas toch niks mee gedaan dus terug gestuurd en heb snel mijn geld terug gekregen. Overall top service.

Algemeen

Eerst telefonisch contact gehad met de verkoop afdeling. Daarna via de mail. Snel antwoord, behulpzaam en correct afgehandeld.
Verzending vlot en factuur ook meteen per mail.

Verzending

Via DHL verstuurd, snel en correct afgeleverd.

Algemeen

Duidelijke site met genoeg informatie over het product. Snel geleverd. Betaling ging makkelijk, geen extra kosten.

Verzending

Product in een niet te grote doos verzonden, met bescherming.

Algemeen

In 2017 een LG TV gekocht (C7) via Wifimedia. In 2019 kreeg ik problemen met inbranden in het scherm. Door garantie is dit netjes door LG opgelost. Helaas een korte periode geleden opnieuw inbrand problemen. In eerste instantie kreeg ik een klein bedrag vergoed en zou ik bijna 1000 euro moeten betalen bij LG. Daarvoor koop je een nieuw TV, dus Wifimedia opgeschakeld en daarna kon de TV voor een klein bedrag worden gerepareerd. Helaas kwam LG er toen achter dat er geen onderdelen voor zijn (echt?).. Omdat LG nu ineens stil werd weer Wifimedia gemaild. Deze zijn druk bezig geweest om te kijken wat ze konden doen. Eindelijk kwamen ze met een super oplossing. Dus 5 sterren waard!

Klantenservice

zie bovenstaande stukje + in verleden ook al een een NAS gekocht incl. schijven. Men belde me pro-actief op door te spreken of ze alvast de schijven moesten initialiseren en hoe. Echt top!

Algemeen

Ik heb een 19'' UPS besteld bij Wifimedia. De beloofde levertijd van 2 dagen werd netjes waargemaakt.

Verzending

Prima verpakt, op tijd verzonden.

Algemeen

Mijn soundbar set was kapot gegaan binnen 3 maanden, dus ik moest een RMA doen. Wifimedia heeft het erg netjes opgelost, door eerst het vervangende product te bestellen, zodat ik het gelijk kon omruilen! Geweldige service.

Algemeen

Prima productbeschrijvingen, specificaties en afbeeldingen zodat het voor de leek ook duidelijk is wat de verschillen tussen de vele varianten van speakers zijn. Zoeken op de website, gebruikersrecensies, bestellen etc. allemaal goed geregeld.

Verzending

Verpakking en verzending was prima. Bezorging was een dag vertraagd, hoogstwaarschijnlijk door een storing bij PostNL waarvan de bezorger zelf melding maakte.

Algemeen

Prima website, voldoende product informatie en ruim voldoende feedback over bekend om vertrouwd te bestellen.

Veel betaalopties zonder extra transactiekosten.

RMA formulier (niet nodig gehad) voor retour is wel erg omslachtig. Veel invullen wat bij de order ook al ingevuld is en layout is erg outdated.

Verzending

Zelfde dag verzonden. Voldoende verpakkingsmateriaal en in goede orde ontvangen.

Algemeen

2.5 jaar geleden een koptelefoon gekocht bij Wifimedia. Na 2.5 jaar liet een stukje stof van de koptelefoon (Bowers & Wilkins) los. Ondanks dat de garantie al verlopen was hielp Wifimedia mij om de koptelefoon aan te bieden bij de fabrikant en is het probleem onder garantie verholpen. Personeel is altijd heel vriendelijk, oplossingsgericht. Zowel bij de aankoop als bij de service die ik achteraf toch nodig had.

Niets anders dan lof voor Wifimedia. En Bowers Wilkins voor het verhelpen van het probleem.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik was op zoek naar een receiver met DAB+, Deezer, Phono en ARC. Yamaha A780 was de enige die aan die eisen voldoet, en Wifimedia is de enige leverancier van deze receiver. Bestelproces ging prima.

Verzending

Product zou eigenlijk de volgende dag bezorgd worden, echter duurde dat enkele dagen langer. Dinsdag besteld, vrijdag ontvangen.
Zou mogelijk aan drukte bij PostNL kunnen liggen. Met de huidige omstandigheden klaag ik niet .

Klantenservice

Even gebeld vwb de leverdatum, prima te woord gestaan.

Algemeen

Top bedrijf; product daar niet gekocht maar fantastisch geholpen door medewerkers. Super tevreden. aanrader allen

Verzending

Product wat werd gekocht werd gewoon teruggenomen daar het niet nodig was om te gebruiken

Klantenservice

Aan huis komen helpen om het aansluitingsprobleem met oude TV op te lossen. Erg klantgericht en zeer vriendelijk en behulpzaam. Top bedrijf

Algemeen

Eerst de winkel bezocht, gratis parkeren voor de deur waar vindt je dat nog. Super mooie overzichtelijke winkel. Ik was op op zoek naar Sonos of Heos. De medewerker in de winkel heeft mij voortreffelijk geholpen. Mogelijkheid om te luisteren de verschillen te horen was erg prettig. Om er thuis nog even over na te denken was absoluut geen enkel probleem. Thuis besloten om voor Heos te gaan, via de website (super duidelijk en overzichtelijk) besteld. Volgende dag keurig netjes afgeleverd. Het was prettig om de winkel te bezoeken en na overleg thuis via de website te kunnen bestellen. Super service en komen afspraken na.

Verzending

Besteld zoals hier boven beschreven en volgende dag keurig in huis.

Klantenservice

Tijdens de installatie thuis had ik een vraag over de bediening van de Heos app. Medewerker van wifimedia heeft mij keurig telefonisch geholpen en nog van een paar nuttige tips voorzien.

Algemeen

Op donderdagmiddag ontving ik bericht van Sennheiser dat mijn koptelefoon (C 350BT) leverbaar is. Wifimedia was het enige bedrijf dat op dezelfde dag aangaf deze op voorraad te hebben en dat voor 23:30 besteld de dag erna geleverd wordt. Ik wilde deze koptelefoon hebben voordat ik op zaterdag op vakantie ging. Dus besteld en inderdaad is de koptelefoon op vrijdagmiddag geleverd!

Verzending

Duidelijk op de hoogte gehouden van de hele voortgang van het bestelproces..

Algemeen

Wifimedia heeft kennis van zaken en helpt met alles.
Van speakers luisteren tot LG oled tv's

Alles volgens afspraak.

Algemeen

Geweldig shop met ontzettend vele kennis van zaken. Ik heb een Unifi accespoint aangeschaft en werd keurig geadviseerd en geholpen. ook na ontvanst nog even telefonisch contact gehad, en er werd uitgebreid de tijd genomen om instellingen na te lopen. Een voorbeeld retailer van hoe het ook kan.

Verzending

super snel! volgende dag in huis! ook de mails met bevestiging en status zijn geweldig!

Klantenservice

geduld en vakkennis. dank jullie wel!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Deze bedrijf zou ik liever 0 sterren geven als het mogelijk was. Ze hebben totaal geen flauw idee wat klantenservice betekent. Ze verkopen leugens. Mijn bestelling van Maandag 27 januari is met een dag vertraagd. Waarom? Ze hebben het niet aangeboden bij de pakket service Ups. Dit hebben ze gedaan nadat ik ze nadrukkelijk heb gebeld en gewaarschuwd via email. Je betaalt om vervolgens niets te ontvangen. De mislukte bestelling met Postnl was een complete drama. Ze geven de schuld bij Postnl. Maar Track and Trace geeft aan dat de zending is aangemeld maar NIET bij Postnl is. Na telefonisch contact heeft Postnl ook zelf bevestigd dat ze het pakket niet hebben ontvangen. Dus gewoon leugens vertellen. 1 ster is al teveel.
PAS OP ALS JE HIER IETS KOOPT.

Verzending

Je betaalt en vervolgens verzenden ze pas als je ze belt of veelvuldig een email verstuurt en hierin waarschuwt. Dan gaan ze pas wakker. Alleen met bestellen nemen ze je NIET SERIEUS. Pas op als je hier iets bestelt.

Klantenservice

Klantenservice is niet beleefd. Onder DWANG hebben ze geprobeerd mijn review te verwijderen omdat dit een negatieve review was. Iedere koper heeft een andere ervaring. Dus je mag ook een negatieve ervaring/beoordeling opgeven als je dit zo hebt ervaren. Ze vertellen constant leugens dat het pakket verzonden is, terwijl ze dat niet hebben gedaan.

We vinden het erg vervelend om te horen dat het niet naar wens is verlopen. Gisteren hebben we nog contact met u gehad en aangegeven dat UPS een latere cut-off tijd heeft waardoor het pakket vandaag pas is aangeboden. Hier heeft u verder niet meer op gereageerd en dit was ook netjes door mijn collega gecommuniceerd.

Uiteraard bent u vrij om een review te plaatsen en hebben wij u zeker niet gedwongen om de review aan te passen maar u gevraagd waarom u reviews bleef schijven terwijl u telefonische netjes op de hoogte bent gehouden en helaas wij geen invloed hadden op de aflevering van UPS.

Natuurlijk worden er een hoop pakketten per dag verzonden en kan er eens iets verkeerd gaan bij de vervoerder. Daarom hebben we ook direct het pakket opnieuw verzonden zoals afgesproken. We zien dat u het pakket inmiddels heeft geweigerd dat is aangeboden en uw order is al direct gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,
Rik Wifimedia

Algemeen

Wifimedia heeft een aantrekkelijk assortiment van kabels, hoezen, audioapparatuur tot televisies en netwerkgerelateerde producten. Alles kan je vinden op de overzichtelijke website. Betalen is gemakkelijk. Je hebt meerdere betalingsmogelijkheden. Producten hebben ze snel op voorraad en de levertijd van de producten op de website staat netjes aangegeven.

Verzending

Klantenservice is heel behulpzaam en adequaat bij het oplossen van problemen in het geval van leveringsproblemen. Postnl had mijn bestelling/pakketje van 23 Januari 2020 kwijtgeraakt, maar dit is keurig opgelost door Wifimedia, door een vervangend product te verzenden. Dit zie je niet gauw bij andere bedrijven.

Klantenservice

Klantenservice vindt ik heel behulpzaam. Op de meeste vragen krijg je antwoord. Ook nemen ze heel snel op. De klantenservice vindt ik super. Het zijn aardige mensen.

Algemeen

De website is zeer overzichtenlijk en de producten zijn duidelijk beschreven, prima scherpe prijzen. Product wat ik zocht was gemakkelijk te vinden.

Verzending

Direct bevestinging en volgende dag bezorgd met PostNL

Klantenservice

Product was niet op voorraad wat ik al wist, zag later dat een andere kleur wel op voorraad was. Telefonisch de bestelling direct zonder problemen kunnen aanpassen. Product volgende dag bij mij thuis geleverd. Top service!

Algemeen

Door eerdere goede ervaringen met Wifimedia aldaar een nieuwe TV aangeschaft. Gezien de te verwachten investering ( LG Oled 65") eerst in de winkel, of beter gezegd in de showroom gekeken en vergeleken. Advies op professioneel niveau, je hebt echt het gevoel op de juiste manier te zijn geadviseerd. Uiteindelijk de TV besteld in de winkel, die vervolgens de volgende werkdag is geleverd door een speciaal transport. Dis is geen grote webwinkel met heel veel personeel, maar een specialist met uitstekend opgeleide professionals. Daar betaal ik graag ietsje meer voor.

Verzending

Levering conform afspraak de volgende werkdag. Transporteur kon in 1e instantie mijn huisadres niet vinden wat snel is opgelost door Wifimedia.

Klantenservice

Wifimedia onderscheidt zich op alle fronten door hun service en advies.

Algemeen

Chord DAC hier gekocht, deze maakte na een poosje af en toe wat mechanische geluiden, online een RMA aangevraagd.

Verzending

De DAC werd na ontvangst getest en omgeruild. De vervanger ging meteen mijn kant op.

Klantenservice

Supersnelle afhandeling van mijn RMA en vlotte en prettige communicatie. Vijf dikke reten!

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg