Wifimedia

Gebruikers over webshop Wifimedia

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

2.5 jaar geleden een koptelefoon gekocht bij Wifimedia. Na 2.5 jaar liet een stukje stof van de koptelefoon (Bowers & Wilkins) los. Ondanks dat de garantie al verlopen was hielp Wifimedia mij om de koptelefoon aan te bieden bij de fabrikant en is het probleem onder garantie verholpen. Personeel is altijd heel vriendelijk, oplossingsgericht. Zowel bij de aankoop als bij de service die ik achteraf toch nodig had.

Niets anders dan lof voor Wifimedia. En Bowers Wilkins voor het verhelpen van het probleem.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik was op zoek naar een receiver met DAB+, Deezer, Phono en ARC. Yamaha A780 was de enige die aan die eisen voldoet, en Wifimedia is de enige leverancier van deze receiver. Bestelproces ging prima.

Verzending

Product zou eigenlijk de volgende dag bezorgd worden, echter duurde dat enkele dagen langer. Dinsdag besteld, vrijdag ontvangen.
Zou mogelijk aan drukte bij PostNL kunnen liggen. Met de huidige omstandigheden klaag ik niet .

Klantenservice

Even gebeld vwb de leverdatum, prima te woord gestaan.

Algemeen

Top bedrijf; product daar niet gekocht maar fantastisch geholpen door medewerkers. Super tevreden. aanrader allen

Verzending

Product wat werd gekocht werd gewoon teruggenomen daar het niet nodig was om te gebruiken

Klantenservice

Aan huis komen helpen om het aansluitingsprobleem met oude TV op te lossen. Erg klantgericht en zeer vriendelijk en behulpzaam. Top bedrijf

Algemeen

Eerst de winkel bezocht, gratis parkeren voor de deur waar vindt je dat nog. Super mooie overzichtelijke winkel. Ik was op op zoek naar Sonos of Heos. De medewerker in de winkel heeft mij voortreffelijk geholpen. Mogelijkheid om te luisteren de verschillen te horen was erg prettig. Om er thuis nog even over na te denken was absoluut geen enkel probleem. Thuis besloten om voor Heos te gaan, via de website (super duidelijk en overzichtelijk) besteld. Volgende dag keurig netjes afgeleverd. Het was prettig om de winkel te bezoeken en na overleg thuis via de website te kunnen bestellen. Super service en komen afspraken na.

Verzending

Besteld zoals hier boven beschreven en volgende dag keurig in huis.

Klantenservice

Tijdens de installatie thuis had ik een vraag over de bediening van de Heos app. Medewerker van wifimedia heeft mij keurig telefonisch geholpen en nog van een paar nuttige tips voorzien.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Op donderdagmiddag ontving ik bericht van Sennheiser dat mijn koptelefoon (C 350BT) leverbaar is. Wifimedia was het enige bedrijf dat op dezelfde dag aangaf deze op voorraad te hebben en dat voor 23:30 besteld de dag erna geleverd wordt. Ik wilde deze koptelefoon hebben voordat ik op zaterdag op vakantie ging. Dus besteld en inderdaad is de koptelefoon op vrijdagmiddag geleverd!

Verzending

Duidelijk op de hoogte gehouden van de hele voortgang van het bestelproces..

Algemeen

Wifimedia heeft kennis van zaken en helpt met alles.
Van speakers luisteren tot LG oled tv's

Alles volgens afspraak.

Algemeen

Geweldig shop met ontzettend vele kennis van zaken. Ik heb een Unifi accespoint aangeschaft en werd keurig geadviseerd en geholpen. ook na ontvanst nog even telefonisch contact gehad, en er werd uitgebreid de tijd genomen om instellingen na te lopen. Een voorbeeld retailer van hoe het ook kan.

Verzending

super snel! volgende dag in huis! ook de mails met bevestiging en status zijn geweldig!

Klantenservice

geduld en vakkennis. dank jullie wel!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Deze bedrijf zou ik liever 0 sterren geven als het mogelijk was. Ze hebben totaal geen flauw idee wat klantenservice betekent. Ze verkopen leugens. Mijn bestelling van Maandag 27 januari is met een dag vertraagd. Waarom? Ze hebben het niet aangeboden bij de pakket service Ups. Dit hebben ze gedaan nadat ik ze nadrukkelijk heb gebeld en gewaarschuwd via email. Je betaalt om vervolgens niets te ontvangen. De mislukte bestelling met Postnl was een complete drama. Ze geven de schuld bij Postnl. Maar Track and Trace geeft aan dat de zending is aangemeld maar NIET bij Postnl is. Na telefonisch contact heeft Postnl ook zelf bevestigd dat ze het pakket niet hebben ontvangen. Dus gewoon leugens vertellen. 1 ster is al teveel.
PAS OP ALS JE HIER IETS KOOPT.

Verzending

Je betaalt en vervolgens verzenden ze pas als je ze belt of veelvuldig een email verstuurt en hierin waarschuwt. Dan gaan ze pas wakker. Alleen met bestellen nemen ze je NIET SERIEUS. Pas op als je hier iets bestelt.

Klantenservice

Klantenservice is niet beleefd. Onder DWANG hebben ze geprobeerd mijn review te verwijderen omdat dit een negatieve review was. Iedere koper heeft een andere ervaring. Dus je mag ook een negatieve ervaring/beoordeling opgeven als je dit zo hebt ervaren. Ze vertellen constant leugens dat het pakket verzonden is, terwijl ze dat niet hebben gedaan.

We vinden het erg vervelend om te horen dat het niet naar wens is verlopen. Gisteren hebben we nog contact met u gehad en aangegeven dat UPS een latere cut-off tijd heeft waardoor het pakket vandaag pas is aangeboden. Hier heeft u verder niet meer op gereageerd en dit was ook netjes door mijn collega gecommuniceerd.

Uiteraard bent u vrij om een review te plaatsen en hebben wij u zeker niet gedwongen om de review aan te passen maar u gevraagd waarom u reviews bleef schijven terwijl u telefonische netjes op de hoogte bent gehouden en helaas wij geen invloed hadden op de aflevering van UPS.

Natuurlijk worden er een hoop pakketten per dag verzonden en kan er eens iets verkeerd gaan bij de vervoerder. Daarom hebben we ook direct het pakket opnieuw verzonden zoals afgesproken. We zien dat u het pakket inmiddels heeft geweigerd dat is aangeboden en uw order is al direct gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,
Rik Wifimedia

Algemeen

Wifimedia heeft een aantrekkelijk assortiment van kabels, hoezen, audioapparatuur tot televisies en netwerkgerelateerde producten. Alles kan je vinden op de overzichtelijke website. Betalen is gemakkelijk. Je hebt meerdere betalingsmogelijkheden. Producten hebben ze snel op voorraad en de levertijd van de producten op de website staat netjes aangegeven.

Verzending

Klantenservice is heel behulpzaam en adequaat bij het oplossen van problemen in het geval van leveringsproblemen. Postnl had mijn bestelling/pakketje van 23 Januari 2020 kwijtgeraakt, maar dit is keurig opgelost door Wifimedia, door een vervangend product te verzenden. Dit zie je niet gauw bij andere bedrijven.

Klantenservice

Klantenservice vindt ik heel behulpzaam. Op de meeste vragen krijg je antwoord. Ook nemen ze heel snel op. De klantenservice vindt ik super. Het zijn aardige mensen.

Algemeen

De website is zeer overzichtenlijk en de producten zijn duidelijk beschreven, prima scherpe prijzen. Product wat ik zocht was gemakkelijk te vinden.

Verzending

Direct bevestinging en volgende dag bezorgd met PostNL

Klantenservice

Product was niet op voorraad wat ik al wist, zag later dat een andere kleur wel op voorraad was. Telefonisch de bestelling direct zonder problemen kunnen aanpassen. Product volgende dag bij mij thuis geleverd. Top service!

Algemeen

Door eerdere goede ervaringen met Wifimedia aldaar een nieuwe TV aangeschaft. Gezien de te verwachten investering ( LG Oled 65") eerst in de winkel, of beter gezegd in de showroom gekeken en vergeleken. Advies op professioneel niveau, je hebt echt het gevoel op de juiste manier te zijn geadviseerd. Uiteindelijk de TV besteld in de winkel, die vervolgens de volgende werkdag is geleverd door een speciaal transport. Dis is geen grote webwinkel met heel veel personeel, maar een specialist met uitstekend opgeleide professionals. Daar betaal ik graag ietsje meer voor.

Verzending

Levering conform afspraak de volgende werkdag. Transporteur kon in 1e instantie mijn huisadres niet vinden wat snel is opgelost door Wifimedia.

Klantenservice

Wifimedia onderscheidt zich op alle fronten door hun service en advies.

Algemeen

Chord DAC hier gekocht, deze maakte na een poosje af en toe wat mechanische geluiden, online een RMA aangevraagd.

Verzending

De DAC werd na ontvangst getest en omgeruild. De vervanger ging meteen mijn kant op.

Klantenservice

Supersnelle afhandeling van mijn RMA en vlotte en prettige communicatie. Vijf dikke reten!

Algemeen

Superfijne winkel. Goed team, betrokken bij de klant, goed onafhankelijk advies, snelle service. Ook mooie locatie in Arnhem met verschillende luisterruimtes. Ik koop er al jaren en als ik audio of streaming apparatuur nodig heb ga ik altijd eerst bij Wifimedia langs. Altijd goede prijzen.

Verzending

Altijd snelle en goede levering, als er al eens een keer iets niet goed gaat wordt het snel en goed gecorrigeerd.

Klantenservice

Team staat altijd klaar om vragen te beantwoorden, ook apparatuur te bestellen om uit te proberen, er wordt altijd gewerkt met de klant in gedachten.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Prima winkel, zeer goede prijs voor de dragonfly cobalt. Product was snel verzonden en werkt uitstekend

Verzending

Deze webshop verzend niet in het weekend, kan een punt zijn om rekening mee te houden. Zaterdag besteld, maandag verzonden. Alles ging prima niks te klagen verder. Top zaak!

Klantenservice: Score: 4

Bij Wifi Media Arnhem diverse audioproducten
en accessoires gekocht. Elke keer welkom gevoeld en geholpen door zeer deskundige adviseurs. De adviseurs denken met je mee en zijn pas tevreden als je aangeeft zelf tevreden te zijn Mooie diverse showrooms. Kortom: top bedrijf, top producten, top service.

Verzending

Zoals afgesproken en keurig gechecked.

Klantenservice

Als je WiFi Media belt nemen echt even de tijd om je helpen/ondersteunen. Er is altijd wel een oplossing.

Algemeen

Overzichtelijke site en alles is makkelijk te vinden in het menu.
Ook ruime hoeveelheid van betalingsopties.

De service is echt top!

Sneller bezorging.
Netjes verpakt met genoeg bescherming in de doos.

Klantenservice

Ik had een hoofdtelefoon besteld die niet lekker zit en gelukkig was het geen probleem deze om te ruilen.
Na wat heen en weer te mailen voor advies gaf de medewerker aan dat ze een showroom hebben waar je veel bekende type hoofdtelefoons kan testen.

Ik ben toen naar Arnhem gereden en daar ben ik heel erg goed geholpen, ik heb ongeveer 8 hoofdtelefoons kunnen uitproberen. (ik gok dat er +\- 25 hoofdtelefoons staan om getest te kunnen worden)
Ik ben uiteindelijk geslaagd in het vinden van mijn ideale hoofdtelefoon!

Vriendelijk personeel en erg goede services.

Algemeen

Vooraf advies gevraagd en uitgebreid gekregen via de mail. Website geeft uitgebreid informatie over het product en de verschillende versies die hierbij horen. Bestelproces was erg gemakkelijk.

Verzending

Prima verpakt in een niet overdreven grote doos. Niks op aan te merken. Goed op de hoogte gehouden over status van de verzending.

Klantenservice

Helaas bleek het product defect. Ticket aangemaakt en snel reactie dat ik het product kon terugsturen. Op verzoek een andere versie van het product gekregen zonder probleem. Verschil wordt teruggestort

Algemeen

Wifimedia geeft goed advies, goede service, en in mijn optiek perfecte garantievoorwaarden met 5 jaar garantie op Sonos speakers. Daarnaast bieden ze een goede prijs, zijn vaak onder de goedkoopsten in de Pricewatch (althans, toen ik aan het kijken was voor verschillende Sonos speakers)

Verzending

De verzending van mijn Sonos Sub geschiedde met DHL en was netjes de volgende dag geleverd. Erg content met de snelle service.

Klantenservice

Op het moment dat je meerdere producten nodig hebt loont het zeker om de klantenservice te contacten. Hierdoor heb ik weer wat geld kunnen besparen op de gehele bestelling, wat ik mooi weer aan wat anders kon besteden. Al met al erg tevreden met Wifimedia!

Verzending: Score: 1

Algemeen

De website is overzichtelijk en makkelijk iets te bestellen of je bestelling in te kunnen zien!

Verzending

Ik geef 1 ster hier omdat ze gebruik maken van DHL en ik nu al 2x gehad heb dat een bestelling van Wifimedia “verkeerd gesorteerd” is en ik nu al dagen op mijn pakketje zit te wachten. Mijn kabeltjes werden met PostNL verstuurd en die waren perfect op tijd binnen. Willen jullie je enorm goede service echt afmaken, laat DHL gewoon vallen en maak gebruik van PostNL

*Het verzenden van Wifimedia gaat altijd zeer snel en je wordt goed op de hoogte gehouden, de 1 ster is echt omdat ze gebruik maken van DHL

Klantenservice

Helemaal top! Telefonisch zijn ze altijd goed bereikbaar voor duidelijk advies. Op mails wordt snel en adequaat gereageerd en er wordt meegedacht in oplossingen of advies. Voor audio kom ik steeds terug bij Wifimedia vanwege hun goede service

Algemeen

Vandaag bij Wifimedia geweest voor een TV. Bij Wifimedia heeft men echt productkennis en je krijgt uitgebreid de aandacht en goed advies. Een aanrader voor iedereen!

Verzending

Zeer netjes en vakkundig geholpen. De TV was op voorraad en werd netjes in de auto gezet.

Klantenservice

Zeer kundige medewerkers die ruim de tijd voor je nemen en goed advies kunnen geven d9or hun kennis

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg