Wifimedia

878 producten en 1.209 uitvoeringen
awards.jpg

Wifimedia is Nederlands eerste winkel voor streaming media en netwerkopslag. Vrijwel geheel ons assortiment is verkrijgbaar via onze webshop.

Indien u een uitgebreide uitleg wenst, breng dan een bezoek aan onze winkel, gelegen aan de centrumring van Arnhem.

Naast de verkoop en advies over deze producten, geven wij ook advies op maat over multi-room oplossingen, installaties en de verschillende toepassingen van netwerkopslag.

Wifimedia staat voor kwaliteit, maar een goede shop wordt gekenmerkt door een evenzo goede service. Onze technische afdeling biedt hulp via telefoon of e-mail.

awards.jpg

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1209 producten, 1403 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,9 (2,1% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,9 (2,1% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True