Wifimedia

874 producten en 1.207 uitvoeringen
Logo Wifimedia
  • truckKlantenservice 026 82 00 215
  • truckVoor 23:30 besteld, morgen in huis!
  • Streaming audio Streaming Audio

Een CD-speler? Dat is toch een product uit de vorige eeuw?

De manier waarop we naar muziek luisteren of een film kijken is sterk aan het veranderen. Wellicht gebruikt u nog wel een CD speler, maar veel mensen zijn u voor gegaan en gebruiken nu hun tablet of smartphone als afstandsbediening om muziek af te spelen.

Wifimedia biedt oplossingen waarbij u eenvoudig muziek kunt afspelen vanaf het internet, uw eigen opslagsysteem of op uw bestaande installatie of via een geheel nieuwe (draadloze) oplossing.

• Nas netwerk opslag Streaming Audio

Een NAS (Network Attached Storage) maakt het mogelijk om bestanden centraal in een netwerk op te slaan. U kunt vanaf alle computers, Laptops, mediaspelers, smrtphones en tablets binnen het lokale netwerk of via het internet bestanden beheren, opslaan en openen.

• Televisie Streaming Audio

Wifimedia is officieel dealer van LG en Samsung en levert uitsluitend Nederlandse modellen. Zo is uw model altijd CI+ / Ziggo geschikt!

De meeste modellen kunt u in onze winkel bekijken.

Wilt u de oude TV inruilen? Neem dan gerust contact met ons op.

• Access Points Streaming Audio

Met behulp van een access point kunt u een nieuw draadloos netwerk opzetten. Voordeel van een access point ten opzichte van uw draadloos netwerk in uw router is dat access points in de meeste gevallen een veel beter bereik geven, een hogere snelheid bieden en meer tegelijktijdige gebruikers ondersteunen. Bij sommige merken, zoals Unifi, kunt u een logisch draadloos netwerk maken, met meerdere access points.

De producten in deze categorie zijn zowel voor consumenten geschikt als voor (klein)zakelijk gebruik.

• Outlet Streaming Audio

Wifimedia biedt in de Outlet Store diverse afgeprijsde producten aan.

Dit betreft o.a. demoproducten, producten met een geopende verpakking, refurbished of recertified producten, geruilde producten en uitlopende producten.

Op alle outlet producten 14 dagen niet goed geld terug garantie.

Per product is aangegeven in welke staat deze geleverd wordt. Heeft u toch nog vragen over een outlet product? Neem dan contact met ons op of bezoek de winkel in Arnhem en vraag naar het product!

Klik hier voor meer
  • Kom langs in onze winkel

Wilt u eens kijken hoe een videostreamer werkt met uw eigen bestanden? Wilt u weten wat u kunt met de Bluesound, Denon HEOS of Sonos of bent u benieuwd hoe een NAS nou in het echt werkt en hoe de interface te bedienen is?

Kom dan een keer naar onze winkel en probeer zelf hoe de producten werken, u mag eigen bestanden meenemen om te kijken of ze goed werken met de spelers en u kunt een uitgebreide demo krijgen van de verschillende streaming audio en video spelers. We bezitten nu ook een luxe luister ruimte waar u het verschil kan beluisteren van de verschillende DACs en speakers.

Bij een kopje koffie krijgt u de tijd voor al uw vragen zodat u goed ge´nformeerd naar huis gaat. U bent van harte welkom tijdens onze openingstijden en neem gerust contact met ons op als u een persoonlijke afspraak wilt.

Bekijk hier onze openingstijden Wifimedia Shop

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1207 producten, 1414 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,7 (2,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,8 (2,2% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True