TP-Link Tapo P100 (1 pack)

€ 10,90
Specificaties 1x Schakelaar - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de TP-Link Tapo P100 (1 pack). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
t_captain 1 februari 2021 Product gekocht

TP-Link Tapo P100 (4 pack)

[b]Leuk spul voor een leuke prijs[/b] Dit is echt leuk spul voor mensen die met home automation willen spelen. Voor 35 a 40 euro koop je een 4-pack met deze stekkers. Ze koppelen direct aan de WiFi, dus een zigbee hub is ook niet nodig.

Pluspunten

• Werkt goed en stabiel
  • Prima value
  • Geen hub nodig
  • Leuk voor home automation doe-het-zelvers

Minpunten

• TAPO app is wat basic
  • Account nodig (gratis, maar toch)

Kwaliteit Score: 4

wimpy50 23 februari 2021 Product gekocht

TP-Link Tapo P100 (4 pack)

Deze plugs werken op zich goed. Alleen te schakelen via eigen app. Integratie met Google home werkt niet. Foto's teruggestuurd waaruit bleek dat de voorgestelde oplossing niet werkt worden beantwoord met de reactie: we sluiten uw support aanvraag en hopen dat u tevreden bent oid.

Pluspunten

• Schakelen in eigen app

Minpunten

• Geen google home integratie
  • Dus NIET smart

phiemstra 3 januari 2021 Product gekocht

TP-Link Tapo P100 (1 pack)

Dit product doet precies wat het belooft: een stekker die je kan schakelen met een app. Onze afzuiger werkt door simpelweg een stekker in een stopcontact te steken, zonder enige vorm van schakeling. Met deze smartplug kunnen we nu deze afzuiger met de app schakelen.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Werkt met app
  • Setup is erg makkelijk
  • Geen centrale doos nodig

Minpunten

• Een widget voor android home screen zou mooi zijn

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link Tapo P100 (1 pack)?