Tink.nl

341 producten en 454 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Tink.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst voor 3 slimme rookmelders. Bij 2 ervan waren de Lithium backup batterijen leeg en dat heb ik gemeld. In eerste instantie werd ik doorverwezen naar de support afdeling van de fabrikant maar zij verwezen direct weer terug naar de verkoper. Mail doorgestuurd en kreeg de optie om de producten terug te sturen en ze te ruilen voor nieuwe (ze verkopen zelf geen Lithium batterijen) of een kortingsbon van €20. Ik heb de laatste gekozen en heb zelf even nieuwe gekocht. Vandaag toevallig een mooie aanbieding van een ander product dat ik nodig had en de korting gebruikt. De communicatie was snel, vriendelijk en duidelijk.

Verzending

Producten kwamen in 2 leveringen omdat ze blijkbaar uitverkocht waren. Één doosje kwam uit Duitsland en de andere uit Frankrijk. Het duurde enkele dagen maar wel acceptabel. Producten waren goed verpakt.

Klantenservice

Probleem werd goed en naar tevredenheid opgelost.

Algemeen

Makkelijk te bestellen, makkelijk te betalen, alleen track en trace info zou beter kunnen (ligt aan de vervoerder). Donderdags besteld, maandag erop geleverd gekregen

Verzending

Track en trace kan beter. Vervoerder levert niet op zaterdag

Algemeen

Super makkelijk bestellen, levering vanuit Duitsland was binnen 2 dagen, sneller kan niet! Contact gehad met klantenservice ivm probleem met product en werd kundig geholpen.

Verzending

Zeer snelle levering vanuit Duitsland.

Klantenservice

Goed geholpen en open zaken worden opgevolgd.

Algemeen

Koop hier voor het eerst. Ik kon een set van 2 Nest Protect Rook- en Koolmoxidemelders voor een aantrekkelijke prijs aanschaffen en heb deze volgens afspraak ontvangen en ben hier erg blij mee

Verzending

Optijd en perfect verpakt zoals weinig bedrijven dit kunnen!

Algemeen

Na bestellen voor een zeer scherpe prijs snel geleverd. Helaas na een tydje toch een defect product. Gelukkig beschikt Tink over een super klantenservice team en kreeg ik direct antwoord. Een vervangend product werd onder garantie direct en snel geregeld. Top bedrijf

Volgende dag al in huis

Klantenservice

Super team! En dit team houdt alles in de gaten voor je en koppelen informatie terug richting klant.

Algemeen

Makkelijk tijdens bestelproces. Snelle levering van de robotmaaier. Enige minpunt was dat ik geen verzendingsmelding gehad heb.
De garage van de robotmaaier werd zoals afgesproken nageleverd. Deze is ook zonder verzend bevestiging ineens aangekomen.

Verzending

ZVerzending goed. Geen verzend bevestiging gekregen.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Shop, proces en bezorgtijd was prima. Maar dat ze 2 weken later ongevraagd spam gaan sturen vind ik niet oké - er is geen opt-in geweest.
Voor mij een reden er niet meer te kopen

Verzending

Niet supersnel, maar snel voldoende. Zonder de spam actie was ik er waarschijnlijk gewoon tevreden over geweest, nu heeft alles een vieze bijsmaak

Halo, een fijne dag toegewenst.

Vervelend dat je bent verrast door een bericht van ons. Uit je verhaal snap ik niet goed om wat voor bericht het is, maar je kunt altijd onderaan het bericht je afmelden. Mocht je daar problemen mee hebben, laat het me in een PM vooral weten. Stuur me je email adres dan door en dan zal ik je van alle berichten afmelden.

Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Drie keer al iets besteld en dat is steeds goed verlopen. Een keer was er een probleem met de levering en daar werd ik keurig van op de hoogte gebracht dat het langer zou duren dan tink had gehoopt.

Verzending

Wordt op tijd geleverd en bij vertraging heb ik keurig een bericht erover gehad.

Klantenservice

Ik heb geen retour dus daar geen ervaring mee maar bij vertraging van levering krijg ik er op tijd een bericht van.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Duidelijk webshop, goede vormgeving. Selectie op ecosystemen is goed bedacht en prima uitgewerkt. De site lijkt wel hier en daar wat vertaalfoutjes te hebben (Fuctioneert garantie?).

Verzending

Verzending duurde een aantal dagen, dit was echter duidelijk aangegeven en dus verder geen probleem. Communicatie was goed en duidelijk.

Algemeen

Gemakkelijk bestellen en goede prijzen. Levertijd is wat langer, maar mag de pret niet drukken. Kreeg vanzelf bericht wanneer mijn product was verzonden.

Goed verpakt!

Algemeen

mooie site erkende dealer maar lever info onbekend naa paar dagen niks meer gehoord voor een uit voorrraad artikel van bosch.

Verzending

na dagen nog niks vernomen. tja nieuwe mentalitijd waarschaanlijk een reseller . okok ok ok

Klantenservice

bij faq vage andworden omheen draaien het kan langerduren het stond op voorraad artikel. verwacht je volgende dag verzending en bericht van.

Beste Marc,

Bedankt voor je feedback!

We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze website en willen je bedanken voor je aandachtspunten. Je mag ons natuurlijk altijd een mailtje sturen om te vragen naar de status van je bestelling. We zullen je vraag dan zo snel en goed mogelijk beantwoorden. We zijn er namelijk om te helpen.
Voor nu wensen we je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Jouw tink-team!

Algemeen

Wanneer je regelmatig inkopen doet via web-shops dan maak je soms vreemde dingen mee. Bij tink.nl loopt alles op rolletjes en je krijgt wat je besteld hebt.

Verzending:

Via DHL, gelijk dacht ik, ‘Daar gaan we weer’ Mijn ervaring met DHL is niet best, nu verliep het keurig.

Algemeen

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website en vooral scherpe prijzen. Dankzij interessante combinatie aanbiedingen extra scherp. Hebben een mooi assortiment.

Verzending

Snelle levering, bestelde product in goede orde ontvangen. Prima service.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Je wacht meer dan 14 dagen op je geld. Ik heb iets geretourneerd zonder de doos te openen, want het was elders goedkoper. Herroepingsrecht heet dat. Maar je mag echt fluiten naar je geld. Te belachelijk voor woorden.

Beste GabeNewell333,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je je geld niet binnen 14 dagen hebt mogen ontvangen, dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn.

We betalen retouren altijd zo snel mogelijk terug en dit is uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij het pakketje ontvangen hebben. Mocht er toch iets misgegaan zijn, kun je ons een berichtje sturen via onze support page. We gaan je bestelling en retour persoonlijk inkijken en zorgen ervoor dat we je probleem oplossen.

We hopen dat je probleem ondertussen opgelost is, zo niet, laat het zeker even weten. We zijn er om je te helpen.

Met vriendelijke groeten,
Jouw tink-team

Algemeen

Ordering and delivery went well. Website is well organized and contains enough information about the product itself.

Just normal.

Klantenservice

I ordered Tado Smart radiator set together with 6 valves. From very beginning one out of six radiator valves was constantly loosing connection, hence I liked to contact Tink to report damage and ask for replacement. But on their website the is no phone line for customer service, chat box constantly shows that there is nobody on the other site to response and that the only option is to report an issue via Contact form.
I wrote all what happens on the form but nobody came back with an answer ever after few months already.
I feel deceived, without an option to report damage on new product i bought.
It was one valve value of cca 60e. I am wondering what will be if I would buy Sonos which I also planned and if it doesn't work, who how i get my money back or new product? Better not buy anything on this website anymore.
I will never buy anything on this website, Coolblue or Mediamarkt are bit more expensive but their customer support is amazing.

Dear inertic,

Thanks for your review. Sorry to hear that you did not receive a reply to your request. I can promise you that we will answer every email we receive within 24 hours (on working days) and help you the best we can with any problem you are experiencing. In case you are experiencing problems with a product, we will of course help you with a solution and take care of a repair/replacement if this is necessary.

We contacted you via a private message, so we can solve the issue as soon as possible. Feel free to reply to this message, or contact us via the contact form or chat if there should be any further questions.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Bij retour wordt het dus 'lastig'. Je moet een reden invullen. Dit is on-nederlands. Want bedenktermijn = bedenktermijn. Punt. En dag later krijg je een e-mail van een medewerkers met de retourlabel. Maar de label past niet op de a4'tje. Hij valt buiten de marge. Dus eventjes printen met je iPhone gaat dus niet.

/edit: tink meent dat dit via de printer instellingen gewijzigd kan worden. Er zijn geen printerinstellingen bij de iPhone. Print = print. Ook pdf op Windows bekeken. Mijn gloednieuwe HP printer kán ECHT niet zo kort van de marge printen. Onmogelijk.

Verzending

HomeKit Deursensoren besteld. Later ontvangen dan verwacht. Wel netjes excuses. Enfin. Doos ging ongeopend retour omdat het iets langer duurde + een ander veel goedkoper alternatief gevonden.

Klantenservice

Ook moest ik een formulier in de doos toevoegen en dat was ze vergeten mee te zenden. Het had dus zo kunnen zijn dat ik 'm al weggebracht had en er geen papiertje in zat. Meh.

Beste,

Bedankt voor je feedback!

Het klopt dat we op het formulier vragen om de rede van het retour. Dit is voor ons handig om te weten om klanten in het vervolg beter van dienst te kunnen zijn. Dit heeft natuurlijk geen invloed op de retourzending. Wanneer het binnen het herroepingstermijn aangevraagd wordt, krijg je een retourlabel teruggestuurd. Dit geldt ook voor het formulier dat we waren vergeten mee te sturen (een foutje kan gebeuren ); ook dit zal voor jou geen consequenties hebben natuurlijk.

Bedankt ook voor de feedback over de grootte van het retourformulier. Ik kan me voorstellen dat dit via de printinstellingen aangepast kan worden. Wij gaan hier nog eens naar kijken

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben horen we het graag.

Vriendelijke groetjes,
jouw tink-team

Algemeen

Tado starterskit + 2 knoppen + Google Nest.
Motivatie: goede reviews over Tado en na enig vergelijkwerk was Tink de goedkoopste. Zaterdagmiddag order geplaatst; dinsdag in huis. Prima op de hoogte gehouden van de bestelling.

Verzending

Echter....de Google nest zat niet bij de bestelling...zucht. Bestelling stond wel op de bon....Gelijk contact gezocht en via de chat mijn probleem uitgelegd. Geen reactie gekregen. De volgende dag werd gelukkig wel de Google nest bezorgd, maar ik heb geen reactie van Tink ontvangen hierover.

Klantenservice

Tja; geen reactie ontvangen, maar wel een chatfunctie op de site hebben. Er stond trouwens wel bij dat via de chat over het algemeen binnen een dag gereageerd werd, maar niet bij mij dus. Op het moment van schrijven is het 3 dagen later. Misschien is er iets verkeerd gegaan, maar omdat ik mijn product heb laat ik het hierbij.

Algemeen

Duidelijke product informatie, webshop en betaling werken prima, inclusief de automatische order bevestiging per email.

Verzending

31 december besteld met 1-3 werkdagen levertijd. 10 januari nog niets ontvangen en geen idee of en wanneer dat wel zo zou kunnen zijn.

Waardeloos dus!

Klantenservice

Alleen algemene excuus mailtjes over dat ze het zo druk hebben de orders van Black Friday en Cyber Monday. *knip*@tink.nl geef automatische mailtjes in het Duits (!) dat die arme lui het zo druk hebben.

Waardeloos dus!

Algemeen

In December de starterskit van Tado besteld en nu de 8 thermostaat knoppen. Fijne website met duidelijke informatie en goede prijs.

Verzending

Goed stevig verpakt, gewoon netjes zoals het hoort. Duidelijke communicatie via e-mail over status verzending.

Algemeen

Ik heb een Wallbox Pulsar Plus EV lader besteld, voornamelijk voor de laagste prijs bij deze winkel. Ik kreeg er ook nog een kabelhouder bij om de laadkabel op te bergen. Super snelle levering, zaterdag (nieuwjaarsdag) besteld en maandag in huis.

Verzending

Netjes verpakt en snelle levering.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor Tink.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie