Tink.nl

324 producten en 471 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Tink.nl

Review toevoegen

Algemeen

Prima prijs kwaliteit verhouding. Betere prijs dan de meeste concurrenten wel een iets langere levertijd.

Verzending

Product is netjes verpakt. Niet een overdreven grootte doos.

Algemeen

Enige minpuntje was dat Apple Pay niet werkte. Ik vermoed omdat het een Duitse webwinkel is met een DE bank. Gelukkig andere betaalopties beschikbaar.

Verzending

Zending was snel onderweg met T&T en volgende dag bezorgd. Had eerst mijn twijfels over haalbaarheid 24h-levering omdat het een product betrof dat nog maar beperkt beschikbaar was i.v.m. recente introductie.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Product besteld op dinsdag: 1-3 werkdagen.
Inmiddels is het maandag....Nog steeds geen mail over een eventuele verzending gehad en op mijn 2 berichten naar de klantendienst krijg ik ook geen reactie.
Geen telefoonnummer om te kunnen bellen...

Voelt als een scam.

Mocht er een update plaats vinden, dan zal ik de review hierover aanpassen.

IPDATE: klantendienst heeft contact opgenomen. Product inmiddels ontvangen

Verzending

De 1-2 werkdagen werd ruim een week en dat was jammer.

Klantenservice

Heb er een voldoende van gemaakt omdat ze uiteindelijk reageerden, maar geen tel nr dat je kan bellen voelt niet fijn.

Beste Caramba1,

Bedankt voor je feedback.

We vinden het erg vervelend om te horen dat je deze indruk van ons hebt gekregen en nemen je feedback zeker mee! We hebben je ondertussen een privé berichtje gestuurd om te zien of je persoonlijke aanvraag door een van onze medewerkers is opgelost. Helaas hebben we hier geen reactie op gekregen dus we kunnen alleen maar hopen dat je ondertussen alweer een tijdje aan het genieten van je aankoop of dat het op een andere manier voor je is opgelost! We horen nog steeds graag van je

Op werkdagen proberen we altijd binnen 24 uur te reageren op aanvragen die via het contactformulier binnenkomen. Wanneer we net voor het weekend of in het weekend een berichtje ontvangen, behandelen we deze zo snel mogelijk na het weekend.

Het klopt dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn op het moment.

We hebben wel een chatfunctie online op onze website, daar kun je live tussen 10.00u-16.00u met een van onze medewerkers chatten.

Vriendelijke groetjes,
jouw tink-team

Algemeen

Bestelling gedaan van in totaal 4 producten. Op zondag bestelling geplaats, op maandag keurige verzendbevestiging en op dinsdag 2 van de 4 bestelde items ontvangen (daarom 2 en niet 1 ster). De status van de bestelling staat op “Bevestigd - wachten op verzending” en bij de producten staat nergens wanneer ik ze kan verwachten. Helpdesk reageert niet of nauwelijks.

Verzending

Producten die ik wel ontvangen heb waren snel verstuurd en goed verpakt.

Klantenservice

Uiteindelijk een week later maar eens een mailtje gestuurd. Na 3 dagen kwam het antwoord: “Ik zie dat er inderdaad een deel is aangekomen en een deel nog niet. Dit werd even nagevraagd bij de logistieke afdeling. Van zodra ik hier een update over zal, zal ik hierop bij je terugkomen.”. Daarna heb ik niets mee van Tink vernomen. Nog twee maal een mailtje gestuurd, maar daar heb ik na 5 dagen nog geen antwoord op. Nu heb ik de bestelling geannuleerd, dus ik hoop dat ze dat wel lezen.

Beste Raystra,

Bedankt voor je feedback.

Het is alweer een tijdje geleden dat je een berichtje hier op Tweakers hebt achtergelaten, maar we willen je graag meegeven dat je feedback zeker wordt meegenomen!

Het kan inderdaad zijn dat jij je bestelling niet één keer hebt ontvangen. Wanneer een deel van de bestelling al eerder beschikbaar is, sturen we deze eerder uit zodat onze klanten zo snel mogelijk van hun bestelling kunnen genieten.

We hebben ook een chatfunctie online op onze website, daar kun je live tussen 10.00u-16.00u met een van onze medewerkers chatten.

Wij hopen dat het ondertussen allemaal voor je is opgelost en dat je veel plezier hebt van de geleverde artikelen. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op

Groetjes,
Jouw tink-team

Algemeen

Makkelijk te vinden en op voorraad op de website en snel te bestellen. Kan Tink aanbevelen.

Verzending

Zeer snelle levering en gratis verzending

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling snel verlopen en zonder problemen. Word per mail op de hoogte gehouden. Producten zijn wel iets duurder dan bij tink.de

Verzending

Wel jammer dat je niet bij tink in Duitsland kunt kopen want daar is het goedkoper.
En dan is het wel jammer om te zien dat je bestelde producten vanuit Duitsland verstuurd worden

Algemeen

Bekende producten. Goed en snel geleverd. Vooral combinaties van producten worden voordelig aangeboden. Dit keer ook in één pakket verzonden.

Snel geleverd. Was in 2 dagen geleverd. Binnen de aangegeven tijd

Algemeen

ik heb de hombli aanbieding gekocht kreeg je 2 plus 2 dus 8 lampen gekocht en 4 maar geleverd gekregen.
ze blijven ontkennen en met smoesjes komen terwijl ik al uit eerder contact had aangegeven dat ik lampen miste en dat klopte want ze konden toen op het moment niet leveren
ze zouden bij me er op terug komen en tot op gister dat ik zelf contact zocht niks meer gehoord.
PAS OP ALS JE HIER BESTELD!!!!!

Verzending

ik heb de halve bestelling maar gekregen dus waardeloos.
verzenden zelf ging redelijk snel

Klantenservice

klantenservice is waardeloos je krijg smoesjes na smoesjes. ook probeerde ze me wijs te maken dat de bestelling klopt maar ook de factuur van hun laat zien dat ik 8 lampen had besteld.

Beste santing,

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je de indruk gekregen hebt dat de bestelling niet volledig geleverd is. Volgens de factuur heb je inderdaad 2 plus 2 lampen besteld en daarom 4 lampen gekregen.

Ondertussen hebben we je een mailtje gestuurd om dit uit te leggen en hebben we je een oplossing aangeboden. Ik hoop dat je onze uitleg begrijpt en dat je onze oplossing kan waarderen.

We horen het graag van je.

Algemeen

Goede duidelijke website, producten simpel te vinden, aantrekkelijke prijzen. Betaalproces liep goed. Geen vele mails na de bestelling.

Verzending

Snel verzonden, alles goed verpakt en netjes aangekomen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Goede Website, interessante prijzen, goede feedback via de klantenservice, bestelstatus soms wat verwarrend.

*Review aangepast uit eigen beweging na ontvangst van bestelling,

Verzending

Op zich goed. Tink geeft wel vroegtijdig status Verstuurd aan, terwijl de vervoerder een aantal dagen daarna nog laat weten het pakket nog niet eens in ontvangst te hebben genomen, Dit werkt verwarrend.
Na ontvangst blijkt dat het pakket goed en netjes is verpakt.

* Review aangepast uit eigen beweging na ontvangst van bestelling,

Klantenservice

Via chat heb ik contact gehad met Tink. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan met de mededeling dat ze de verwarrende status qua versturen zouden uitzoeken en me zouden informeren. Later op de dag kreeg ik inderdaad nog een nette mail. Goede en correcte berichtgeving,

Algemeen

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Aankoop info via helpdesk en expert zijn goed toegankelijk en duidelijk.

Verzending

Levertijd wad conform info (1-3 werkdagen)op de site. Goed verpakt. Via UPS ging ook goed. Levertijd zou wat sneller kunnen.

Klantenservice

Vriendelijk servicegericht en deskundig.

Algemeen

Eenvoudig en wat je mag verwachten van een normale webwinkel. Zou nog wat simpeler hebben gekund als je van een andere bestaande inlog gebruik had kunnen maken.

Verzending

TADO thermostaatknoppen en nest mini kwamen met 2 verschillende bezorgdiensten. Beetje onhandig. Verder prima en snel geleverd.

Algemeen

Super aanbod (/prijs) en alles binnen no-time geleverd, zelfs met een gratis extra Google Nest Mini!

Snel en correct afgeleverd

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De website ziet er uitstekend uit en is zeer informatief (Tado product). Het enige, voor mij, grote minpunt is, is dat je hen niet telefonisch kan benaderen voor advies bij je aankoop. Helaas heb ik daardoor een bedrade versie besteld, maar wilde toch de draadloze. Had voorkomen kunnen worden door even snel overleg te hebben.

Verzending

Het product was goed verpakt en de levering, vanuit Duitsland, werd binnen 3 werkdagen bij mij thuis bezorgt.

Klantenservice

Zoals reeds eerder vermeld, ontbreekt de mogelijkheid om even snel telefonisch contact met hen te hebben.

Algemeen

De ervaring begon goed. Ik kon digitaal een afspraak inplannen met een medewerker om meer informatie te krijgen over het product dat ik wilde kopen. Een systeem van Tado. Na dit advies gesprek besloot ik over te gaan tot koop van dit product ter waarde van 430 euro. Binnen een week na aankoop ging de verkoopprijs 70 euro omlaag. Ik kon hierover niet per telefoon in gesprek, maar er werd gelukkig snel gereageerd via mail. ze gaven aan dat ze geen credit bon wilden maken voor het bedrag en dat ik het maar terug moest sturen en opnieuw voor de goedkopere prijs moest bestellen. Ik heb dit dan ook gedaan, maar vind het niet getuigen van een goede service of mee denken met de klant.

Verzending

Word verzonden met UPS... Heeft weinig service punten. Verwerking van de order duurt nog best wel lang.

Klantenservice

niet mee denken met klanten zoals omschreven in algemene beoordeling, niet per telefoon bereikbaar.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Scherpe prijzen. Paar keer wat besteld, oa een Tado set, dat werd snel geleverd, zonder problemen. Op 21 december een Sonos ARC+Sonos Sub 2.0 en 2x Sonose One SL besteld, maar die wordt waarschijlijk pas ergens in maart (!!) geleverd.

Verzending

Op 21 december een Sonos ARC+Sonos Sub 2.0 en 2x Sonose One SL besteld.

De twee Sonos One SL's werden de volgende dag verzonden. Bij bestellen zag ik al wel dat de Sonos ARC en Sonos Sub 20-25 werkdagen levertijd hadden. Toen die bijna voorbij waren wat heen en weer gemaild, zonder een echt duidelijk antwoord, kreeg ik op 18 januari een mail dat de ARC en Sub 3.0 pas in maart (!!) geleverd gaan worden. Als compensatie kreeg ik een Philips hue White E27 Bluetooth - Ledlamp, maar daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.

Erg vervelend dat ik zo lang moet wachten op mijn Sonos spullen, ik zag dat er hier en daar wel wat problemen met Sonos waren, maar inmiddels is het bij veel winkels weer gewoon goed leverbaar en wordt het de volgende dag geleverd..

Klantenservice

Reactie op mails ongeveer binnen een dag en vooral vriendelijk.

Algemeen

Prima shop en snel geleverd. 1 puntje van aandacht is dat ze een relatief grote doos gebruikte voor een klein pakketje. Had in een brievenbus pakketje gepast.

Algemeen

Alles verliep prima en het was op tijd geleverd.Produkt was goed verpakt en werkte prima.

Prima produkt.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke site met breed aanbod. Prijzen zijn goed, bestellen en afrekening gaat snel en eenvoudig. Aanrader!

Verzending

Ondanks de chaos bij de pakketdiensten (jan 2021) keurig op tijd en snel geleverd!

Klantenservice

Alles gaat digitaal, van orderbevestiging tot factuur en tracktrace updates. Prima!

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst en levering was snel geregeld.
Ik wilde een bestelling annuleren, dat ging niet ondanks dat ik daar de volgende dag al op terug kwam. Dus nu moet ik het zelf retour sturen.
Verder geen enkele op - /aanmerking

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Tink.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie