Ubisoft introduceert nieuw abonnement met games uit backcatalogus

Ubisoft introduceert een nieuw abonnement: Ubisoft+ Classics. Deze formule bevat games uit de backcatalogus waaronder Far Cry 6, Rainbox Six Siege en Watch Dogs: Legions. Het bedrijf voegt de abonnementen Ubisoft+ Multi Access en Ubisoft+ PC Access ook samen tot Ubisoft+ Premium.

De catalogus van Ubisoft+ Classics bevat momenteel meer dan vijftig games en zal na verloop van tijd verder worden uitgebreid, zegt Philippe Tremblay, director of subscriptions van Ubisoft. Welke games er verwacht mogen worden, is nog niet duidelijk.

Ubisoft+ Classics zal standaard deel uitmaken van PlayStation+ Extra en PlayStation+ Premium, maar er komt ook een pc-versie van het abonnement. Deze versie kost 7,99 euro per maand. PlayStation+ Extra kost 13,99 euro per maand en PlayStation+ Premium 16,99 euro per maand. Deze abonnementen van Sony bevatten afwisselende content.

Ubisoft+ Multi Access en Ubisoft PC Access worden geschrapt en vervangen door Ubisoft+ Premium. De catalogus van dit nieuwe abonnement bevat volgens Ubisoft meer dan 100 games en gebruikers krijgen ook onmiddellijk toegang tot nieuwe releases. Ubisoft+ Premium zal ook Premium-edities van Ubisoft-games bevatten en de abonnees krijgen maandelijkse beloningen en periodieke kortingen en deals. Ubisoft+ Premium is beschikbaar voor pc-gamers en Amazon Luna-gebruikers, maar sommige games zijn ook op Xbox-consoles te spelen. Dit abonnement kost 17,99 euro per maand.

Ubisoft+ Classics en Ubisoft+ Premium
Ubisoft+ Classics en Ubisoft+ Premium. Bron: Ubisoft

Door Jay Stout

Redacteur

16-01-2024 • 11:00

90

Lees meer

Reacties (90)

90
84
23
0
0
53
Wijzig sortering
Ik snap waarom het bedrijf Ubisoft graag deze service wilt aanbieden, maar wees toch realistisch. Ubisoft games kosten nog geen twintig euro een half jaar na release.
Dan is een maandje premium om dan alle games te spelen nog steeds goedkoper.
Hangt denk ik ook af hoeveel uur je gamet per maand. Ik kan rustig 2-3 maanden besteden aan een uitgebreide game. Neem AC Valhalla met 100+ uur. Nou daar ben ik een half jaar mee zoet met een paar uurtjes per week. Dan is die kopen voor 20 euro echt een heel stuk voordeliger.

Denk dat je echt bizar veel moet gamen en altijd de nieuwste games wilt spelen wil dit onder de streep voordeliger zijn.
Dit is ook niet gedaan vanuit het oogpunt van de gamer maar bottom line gaat Ubisoft hier gewoon meer mee verdienen. Dat Adobe dit doet is absurd maar voor velen zijn de packages voor zakelijk en dagelijks (langdurig) veel gebruik. Echter bij Ubisoft zoals je al aangeeft ga je netto gewoon veel meer betalen voor hetzelfde. Nog mooier is dat je de games niet bezit, waarom zou ik huur betalen als juist oude games makkelijk online elders te vinden zijn? Van mij mogen ze erin zakken.
Niet alleen meer, maar vooral ook stabieler. Recurring income is een ding en biedt een stuk meer houvast voor de jaarlijkse financiën dan individuele verkopen.

Sowieso is het een goede bescherming tegen slechte reviews van je laatste Assassin's Creed of Far Cry. De abonnementen lopen wel door, maar je geniet wel bescherming tegen tegenvallende verkoopcijfers.
Even zwart denken... Als de reviews toch niet uitmaken en je spel niet hoeft te concurreren tegen andere spellen zal de stimulans om echt goede games te maken afnemen. Dit zal zorgen voor goedkopere games, en mogelijk daardoor minder goede spellen. Dit natuurlijk tot op zekere hoogte, tot de markt grotendeels uit abo's bestaat.
Dat is inderdaad mogelijk. Plus, omdat je ze “gratis” kunt spelen, waarom geen extra reclame of microtransacties er in verwerken, zoals Amazon en Netflix nu ook doen bij bepaalde abonnementen?
Mijn dierenarts heeft abbo's voor mijn huisdieren. Per saldo ben ik qua controles etc meer kwijt als ik het los betaal, waarom zou mijn dierenarts een lager bedrag vragen en er minder aan verdienen? Toevallig ken ik hem en heb ik het gevraagd, uiteindelijk kunnen qua boekhouding een stuk meer met vaste inkomen op deze manier. En krijgen ze bij een bank etc meer voor elkaar met recurring inkomen dan per instance inkomen (qua hypotheek voor een dependance etc).

Het zou niet uit moeten maken want als alle dieren gemiddeld even ziek worden, komt er gemiddeld hetzelfde uit, maar helaas is dit de richting die we op gaan.
Genoeg mensen die in een maandje klaar zijn met een game. Of ze spelen genoeg om het uitgespeeld te hebben in een maand, of ze willen gewoon weer iets anders.

Het klinkt alsof jij niet zo'n persoon bent, dus dan is 't snel voordeliger om te kopen.
Dat wist Microsoft ook vandaar GamePass ze lopen binnen daarmee. De factor tijd is vele malen hoger dan met bv film.
Yup. Alle assassins creeds tot Mirage heb ik gekocht omdat ik er honderden uren in heb gestopt.

Voor Mirage heb ik een maandje Ubi+ genomen. Binnen een paar dagen uitgespeeld.
Toen kon ik Ubi+ binnen 14 dagen opzeggen en deel van mijn 15 euro zelfs terug krijgen.
Maar besloten de recentste watchdogs te spelen. Daar heb ik ook paar uur in gestoken, maar was ik er daarna klaar mee.
Abo opgezegd en mijn lol gehad voor 15 euro. . Ik denk er nu over na het nog eens te doen voor de Avatar game.
Het ligt er denk ik aan wat voor gamer je bent.. Ik ben ook nog zo eentje van de oude stempel die maar een paar games per jaar speelt en ook koopt en daar dan lang mee bezig is.. Al die abonnementen zijn denk ik meer voor gamers die allerlei games willen proberen, er meestal snel weer klaar mee zijn en dan doorgaan naar de volgende (gamehoppers).. Die zitten dus minder "diep" in de games zeg maar, al kunnen ze best 1-2 games hebben waar ze steeds bij terugkomen (vaak online games vanwege het sociale gebeuren)..
Op hele lange termijn, zal Ubisoft+ waarschijnlijk voordeliger zijn voor nieuwe spelers.
Weet je hoe groot die Ubisoft games zijn? Ik heb 120 uur geklokt in Assassin's Creed Oddyssey. Dat was in een maand niet gelukt.
120 uur waar van meer dan de helft filler en dat zeg ik terwijl ik fan ben van de game. De game had veel beter geweest met 30 -40 uur. Anyway de gemiddelde persoon is na 1 maand AC echt wel even klaar met het concept.
Klopt, de game was beter geweest met minder content. Desalniettemin is de gemiddelde speler er 84 uur mee bezig. Dat is twee maanden lang bijna drie uur per dag gamen.

Misschien leuk zo'n abonnement als je een maandje veel games wilt proberen maar om 'm te houden word het al snel duur. Wie spendeert er 100 euro per jaar aan Ubisoft games? Game Pass kan ter vergelijking echt geld schelen omdat er zoveel variatie in zit.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 22 juli 2024 17:45]

Als je 120 uur al veel is, ik denk dat ik in anno 1800 aan 1300 uur zit, ik zal niet gauw een abo nemen.
Niet te vergelijken. Ik heb ook veel meer uur in Anno games, maar die zitten niet vol met filler, want je kiest er zelf voor om steeds het zelfde (net wat anders) te spelen. Abo is voor dat soort games zeker niet interessant.

[Reactie gewijzigd door Beakzz op 22 juli 2024 17:45]

Ligt er wel een beetje aan hoeveel spellen je echt speelt.
Als ik kijk naar mijn gamepass abonnement, zie ik dat ik eigenlijk maar 1 of 2 spelen echt speel, en dat al een paar maand.
Qua geld was het goedkoper geweest deze via Steam oid te kopen.
Ik heb mezelf dezelfde vraag gesteld en kwam op het volgende uit:

Gamepass 10euro per maand = 120euro per jaar.
Ik probeer elke maand eigenlijk wel een nieuwe game uit via de gamepass, en sommige speel ik gemiddeld wel langer dan een maand. Kijk ik naar 2023 (uit het blote hoofd)(>1maand) Starfield, Cities Skylines, Fallout 76, Astroneer, Assasins Creed Valhalla, Hitman 3.

Dan zitten er nog de kortstondige bij(<1maand): Wolfenstein series, The Hunter, Breathedge, Dead Space, Dishonored Series, Deathloop, Atomic Heart.

In mijn specifieke situatie is een gamepass goedkoper als je maandelijks meer dan 2 games speelt, voor langer dan 2uur. (Buiten de steam refund periode dus)
Dit geld mogelijk voor elk individu anders, maar ik voel me er wel gematst bij :)
In gamepass zitten alleen voor de pc al bijna 500 games. Persoonlijk heb ik voor 3 jaar een euro of 90 betaald. Ik heb 33 games via gamepass op de pc geïnstalleerd. Persoonlijk vind ik het leuk dat er ook strategie games bij zitten. Dit zijn games die ik vaak relatief snel beu ben, maar wel leuk vind om te leren. Denk aan Against the Storm, Steamworld Build, Ixion, Dungeons 4, Railway Empire 2, Cities Skylines 2, Evil Genius, Two Point Campus (opvolger Theme Hospital). Deze zitten momenteel allemaal in gampeass.

Bovendien er ook spellen van EA en Ubisoft bij. Zo zit Far Cry 6 momenteel in gamepass.
Mits je tijdig een aantal games speelt, zeker eens. Alleen is de Ubisoft formula er niet voor niets; grote open worlds die je tijd vergen. Op een aantal na kost het gewoon wel veel tijd om een Ubi game van start tot einde te spelen.
Maandje van alles proberen zeker, of je moet echt die hard bingen
Dan is een maandje premium om dan alle games te spelen nog steeds goedkoper.
Hoe wil jij in een maandje alle games spelen? Zo'n game zit je snel tussen de 50 en 80 uur. Zelf heb ik o.a. Breakpoint, Wildlands, Anno 1800, The Crew 2, Division 2 en Rainbow Six Siege gespeeld.

In de sale zijn die games vaak tussen de 5 en 20 euro. Recent heb ik The Crew Motorfest aangeschaf voor 18 euro via de kortingsweken bij Epic (50% korting en daar weer 30% korting op). Dan ga je toch geen 18 euro per maand betalen?
Misschien dat jij een pro 1337 gamer bent die alle games in een hand omdraai uitspeelt, maar ik doe wel langer als 1 maand over een spel.
Wat een hoop stereotype aannames maak je in een enkele post, bravo!

Je vergeet alleen dat een game kopen leuk is, maar om uit te proberen bestaan er helaas nog weinig demos. Geen idee hoe het zit met de "proefperiode" van Ubisoft. Bij Battle.NET en Steam zijn die er bijvoorbeeld wel.

Ook als ik wel twee tot drie maanden over een game doe, ben ik in totaal €17,99 x 3 maanden = €53,97 kwijt. Nog steeds minder dan een full-priced game en kan ik ondertussen ook andere games spelen en testen.

Zo heb ik voor mezelf EA Premium (of hoe het ook heet) voor €100 in het jaar. Ik speel sowieso FIFA en F1, waardoor ik het er dus al uit heb. Ondertussen kan ik nog NFS of the Sims spelen als ik wil. Probeer ik eens een Dragon Age game uit en maak kennis met meer games. Voor mij het dus wel waard.

O ja, ik heb nog steeds wel een sociaal contact hoor, maar dat is inderdaad niet elke week op een festival of in de kroeg.
Ik heb het idee dat je nogal neerkijkt op mensen die op deze manier aan gaming doet, maar je durft het niet te zeggen. Een heel relaas over hoe het zou moeten om maar een punt te maken.

Wat een game waard is, is alleen niet voor jou om te bepalen. Als ik 400 uur FIFA en 200 uur F1 pak voor 100 euro is dat volgens mij een prima deal. Elke andere vorm van entertainment of media kan daar niet aan tippen.
Met deze gedachten dat geen game de ontwikkeltijd waard is speel je over 5 jaar alleen maar mobas en The Day Before achtige taferelen..

Als iemand die deels werkzaam is in de game industrie weet ik in elk geval dat je weinig toevoegt op deze manier.
Buiten die pixels op je scherm werken daar ook echte mensen aan hè. Het is geen ChatGPT prompt: maak een game.

Tot zover m’n 2 centen aan toevoeging.
Weet je wat het ergste is van deze ontwikkeling? Moet je eens bij EA kijken, spellen zakken niet meer in de prijs. Sinds de komst van die online shops is de detailhandel bijna totaal weggezakt.

En nu komt daar het abonementsmodel bij. De uitgevers hebben 0 incentieve om te stunten met de prijs want waarom zou jij nog 18 euro per maand betalen voor dat ene spel als je voor 20 euro het spel kan kopen. Ze hebben er baat bij om de prijs zo hoog mogelijk te houden zodat het abonement een goeie deal lijkt.

Een beetje AAA spel met alle toeters en bellen ben je tegenwoordig 100 of zelfs meer voor kwijt. Dan LIJKT die 18 pm voor alles een goeie deal.
Het blijft een behoorlijk duur abonnement. Zeker als je kijkt hoeveel nieuwe games Ubisoft jaarlijks uitbrengt.
Het blijft een behoorlijk duur abonnement. Zeker als je kijkt hoeveel nieuwe games Ubisoft jaarlijks uitbrengt.
Het ligt erg aan je usercase. Ik heb Ubi+ vaak voor 2 maandjes, speel ik de games dat ik weer wil spelen, en zeg ik het op.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar Anno 1800 + alle DLC's, dan is 2 maandjes abonnement een koopje.
En Ubisoft is gek op DLC's, dus het is met de meeste games heel snel zijn geld waard.
De DLC's kun je dan ook allemaal spelen? Bij Gamepass ben ik redelijk snel opgehouden met Conan omdat het echt alleen de kale basis versie van het spel was.

Het meest irritante was dat alle items wel al in je crafting menu in het spel zitten, maar gewoon achter een paywall. Dat soort praktijken bedank ik voor.
Ik vind het concept van gamepass veel beter. In de basis kun je elke game spelen. Vind je het leuk dan koop je alsnog de DLC. Daarmee is gamepass niet alleen per maand veel goedkoper, 10 ipv 18 euro, er zitten ook véél meer games in. Gamepass gaat richting de 500 games voor de PC. Ubisoft heeft niet zo veel titels.
Ik ben nu weer even blij met gamepass, maar stond op het punt het op te zeggen toen Starfield uitkwam, want van die 500 games is, voor mij in ieder geval, nog geen 5% interessant en daarvan heb ik de helft ooit al eens gekocht. Ik denk dat het Ubisoft aanbod me misschien nog wel beter zou bevallen, maar niet voor de prijs die ze er voor vragen.

Zag trouwens vandeweek dat Far Cry 6 er nu in gamepass zit, die wil ik dan weer wel, maar zit al een maand zonder glasvezel :(
het concept is beter alleen wat gebeurd er als de game van de gamepass wordt gehaald zit je dan met allemaal dlc die je niet kan spelen want anders moet je het via de Microsoft store kopen? (oprecht benieuwd naar want dit houdt mij altijd terug van dlc kopen op games van de game pass
het concept is beter alleen wat gebeurd er als de game van de gamepass wordt gehaald zit je dan met allemaal dlc die je niet kan spelen want anders moet je het via de Microsoft store kopen? (oprecht benieuwd naar want dit houdt mij altijd terug van dlc kopen op games van de game pass
Het is precies hoe je het voor je ziet.

Het is echter voor mij tot heden een non-issue aangezien, in ieder geval op de pc, games vrijwel altijd goedkoper worden met de tijd. Overigens lijken de games van microsoft zelf niet uit gamepass te verdwijnen. Zo heb ik Forza Horizon 4 nooit gekocht, wel de uitbreidingen. Ondertussen speel ik de game niet meer, er is immers deel 5, maar deeltje 4 is alsnog speelbaar.

De Ubisoft titels linken overigens door naar Ubisoft Connect en je kunt ze daar vanuit je library starten. Je koppelt je accounts en gamepass verzorgt de licentie. Dus dan zou je ook via Ubisoft de game daarna kunnen kopen. Hetzelfde voor de games die naar EA Play verwijzen.

Games die in gamepass zitten zijn overigens altijd met korting aan te schaffen, ik geloof 10 tot 20%. Forza 5 was deze maand blijkbaar 34,99 aldus de Xbox app.

[Reactie gewijzigd door sdk1985 op 22 juli 2024 17:45]

Ubisoft+ Premium heeft alle DLCs ja, in tegenstelling tot Game Pass.
Mee eens met te duur geprijsd, maar kleine extra value om ook mee te wegen:
Je betaald geen 10 euro voor cloud gaming pc om de spellen op te spelen (amazon luna), dat zit al in de prijs.
Wel ja.. nog een abonnement...
edit: oh... het is een toevoeging

[Reactie gewijzigd door juiced01 op 22 juli 2024 17:45]

Ik vind de term "abonnement" wel erg ouderwets, abonnementen waren traditioneel een contract voor een lange periode en je moest letterlijk een contract met de duivel tekenen om er weer vanaf te komen. Er waren zelfs abonnementsvormen waar je verplicht iets moest kopen, dat was pas idioot. Maar het was ook onderdeel van de normaal.

Online services zijn de nieuwe normaal. Geen abonnement, simpelweg een dienst met een einddatum waar je zelf grip op hebt. Ik hoop dat er nog een volgende evolutie komt naar een wekelijks model, ik vind een maand nog net wat aan de brede kant.
Het loopt de spuigaten uit met al die streaming and gaming abonnementen.
Leuk voor gamers die heel veel tijd hebben en in korte tijd veel verschillende games willen spelen, maar
voor mij met zeer beperkte gametijd blijft het altijd beter om een paar games fysiek te kopen.
Anoniem: 1486766 @Storm-Fox16 januari 2024 13:39
Prima toch die keus?
Als men zich kan beheersen en bewust af en toe een maand of paar maanden een dienst activeert en specifieke games tussendoor aanschaft kun je heel voordelig gamen. Wanneer je niet nadenkt en de boel laat doorlopen, loopt het inderdaad de spuigaten uit.
Voor Ubisoft games zou ik hooguit een euro per maand betalen. Maar dat is mijn smaak. Ik vind het hele Ubisoft concept echt bagger. Het is nog steeds zoals in Farcry 3, klim in een toren speel een gebied vrij en doe wat generieke content. Elke game het zelfde liedje met een ander sausje. Om maar niet te spreken over hoe ongelofelijk nep Farcry is geworden.
Ubisoft+ Classics zal standaard deel uitmaken van PlayStation+ Extra en PlayStation+ Premium

Niks nieuws, zelfs de benaming niet. Het maakt sinds 26 mei 2022 al onderdeel uit van PS+ Extra/Premium. Tweakers heeft hier zelf ook over bericht in mei 2022.

Vanaf 24 mei is Ubisoft+ Classics beschikbaar. Dat is een beperkte vorm van het abonnement, met toegang tot 27 games. Dat zijn voornamelijk oude games, op Assassin’s Creed Valhalla na. Het aanbod zal uitgroeien tot 50 titels aan het einde van dit jaar, zegt de uitgever.

Dit abonnement wordt aangeboden als onderdeel van PlayStation Plus Extra en Plus Premium. Dat zijn Sony's nieuwe abonnementen, die respectievelijk 14 en 17 euro per maand kosten. In Nederland en België zijn deze nieuwe abonnementen vanaf 23 juni beschikbaar. Of Ubisoft+ Classics ook los beschikbaar komt, is nog niet bekend.

nieuws: Ubisoft+-abonnement komt naar PlayStation en wordt deels inbegrepen b...

Het wordt nu gewoon een losse dienst voor op PC en ze voegen de huidige PC abonnementen samen. Voor PlayStation verandert er dus helemaal niks.

[Reactie gewijzigd door ASNNetworks op 22 juli 2024 17:45]

Voor mijn gevoel is Far Cry 6 nog helemaal niet zo oud en gezien het portfolio van Ubisoft zeker nog niet onderdeel van de 'backcatalogus' - een woord dat overigens wel het meest curieuze anglicisme van de dag is. Verder toch wel een hoop geld om bot gezegd ouwe meuk te spelen, zeker als je dit vergelijkt met een Game Pass etc.

[Reactie gewijzigd door Wouterkaas op 22 juli 2024 17:45]

Een game van bijna 2,5 jaar oud mag je toch echt wel als een 'backlog' titel beschouwen hoor.
Helaas... dat komt door dat ze ook poen moeten verdienen, maar zolang geld bestaat moeten ze ook op de kosten kijken :')
Zien ze hoge of veel kosten? Zo ja dan gaan ze prijzen opdrijven...
Iedere jaar opnieuw... het maakt steeds een rondje... zodat het leven onbetaalbaar wordt :')
De bedrijven geven niks om de bevolking, ze zien graag geld... ze zijn Ferengi's geworden.

[Reactie gewijzigd door Dark Angel 58 op 22 juli 2024 17:45]

Helaas, maar dat komt ook deels omdat we dit massaal aangaan. Willen we deze trend echt stippen, moeten we ook allemaal de dienst(en) boycotten. We klagen allemaal, maar ondertussen is dit wel het meest winstgevend. Net als met microtransacties |:(
Helaas, maar dat komt ook deels omdat we dit massaal aangaan. Willen we deze trend echt stippen, moeten we ook allemaal de dienst(en) boycotten. We klagen allemaal, maar ondertussen is dit wel het meest winstgevend. Net als met microtransacties |:(
Inderdaad... dat heet koopdrang. Dat moet echt wereldwijd verboden worden, zodat de bedrijven en materialen rust krijgen, zodat bijvoorbeeld zeldzame ertsen niet sneller opraken door overmatig consumentenproductie.
Dat is echt verdomd belangrijk, helaas negeren ze het probleem tot nu toe. Ik weet zeker dat het ooit op een dag alles zal instorten, dat hoop ik nog steeds... dan zien ze het probleem eindelijk en dan gaan ze hopelijk heel anders over geld gaan nadenken.
Waar ik een beetje bang voor ben, is dat op den duur je games alleen nog als abonnement kan spelen.
https://www.thegamer.com/...th-not-owning-your-games/
Ubisoft's director of subscriptions says that gamers need to start "feeling comfortable" with not owning the games they're playing.
Dat is ook the end game van deze bedrijven. Ze willen allemaal poortwachters worden die toegang tot de klanten monopoliseren. Game ontwikkelaars klagen nu dat Steam 30% pakt maar ze gaan huilen wanneer gamers alleen maar abonnementen nemen en geen losse games meer kopen. Dan bepaalt MS, Sony en Ubi hoeveel absolute omzet ze krijgen. Ja MS strooit nu met geld om ontwikkelaars te paaien en houd de abo prijzen laag, daarom maken ze nu totaal geen winsten met GamePass. Dit is gewoon de zelfde strategy als Uber, eerst mega verliezen draaien om de concurrentie de das om te draaien en wanneer er geen concurrentie meer is de prijzen naar de klant verhogen en de commissies naar de ondernemers verlagen. MS gaat echt niet meer met zoveel geld richting de game ontwikkelaars strooien wanneer de abo diensten de markt domineren. En die lage abo prijzen kunnen we ook dan vergeten.

[Reactie gewijzigd door ashwin911 op 22 juli 2024 17:45]

Noem eens 1 game die je niet los kunt kopen, maar een abo voor moet afsluiten?

Alle games die ik op Xbox gamepass heb zijn ook te koop. Sterker nog, ze willen je iedere game die je 'gratis' kan spelen, ook verkopen.
Het feit dat jij gamepass hebt in plaats van de games los gekocht zegt genoeg. Je hebt gelijk, nu kun je games nog los "kopen", maar dat heeft echt zijn langste tijd wel gehad
"zegt genoeg?" Vanwaar dit toontje, afgezien dat het helemaal niets zegt?

Ik vraag gewoon om een voorbeeld. Tenzij je het over die paar 'spelletjes' op Netflix en Youtube hebt, klopt het gewoon niet wat je zegt. Er zijn geen 'echte' spellen die achter een abo verstopt zitten, en zeker niet "het gros".
Ik wacht wel tot de spellen in de 50% sale komen :+
Ik wil net zeggen. Laatst nog 3/4 meest recente AC games gekocht voor in totaal < 30 euro. Waarom zou ik maanden lang een abbonement moeten betalen voor die 1 keer per week dat ik tijd heb om een singleplayer game te spelen?
Ik heb ook far cry 4-6 gekocht tegen bodemprijzen en 3 kreeg ik gratis bij 5. Ubisoft games zijn een paar euro tot zelfs bijna gratis als je ze na een (half)jaar speelt. Dat abbonement hoort veel goedkoper te zijn

[Reactie gewijzigd door youridv1 op 22 juli 2024 17:45]

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.