Reddit-app voor iOS krijgt TikTok-achtige feed met video's uit subreddits

Reddit is begonnen met het uitrollen van een TikTok-achtige videofeed voor zijn iOS-app. Deze feed toont video's uit verschillende subreddits die gebruikers volgen, naast enkele video's uit subreddits die gebruikers niet volgen.

De videofeed wordt in de Reddit-app voor iOS getoond in een aparte sectie, merkt TechCrunch op. Gebruikers kunnen op een videoknop bovenin de app drukken, die zich naast de knop voor Reddit-coins bevindt. De feature toont een feed met willekeurige video's op het platform, waar gebruikers verticaal doorheen kunnen scrollen. Gebruikers krijgen video's uit subreddits die ze volgen en gerelateerde content te zien. Binnen de functie kunnen gebruikers up- en downvotes uitdelen, reacties achterlaten en awards geven.

Het is niet bekend hoe Reddit de video's voor zijn videofeed selecteert. Het bedrijf reageerde niet op vragen van media. Het platform heeft de functie niet officieel aangekondigd en de feature heeft voor zover bekend nog geen officiële naam. Het is ook onduidelijk wanneer de functie beschikbaar komt voor Android.

Verschillende andere socialemediaplatformen hebben TikTok-achtige videofeeds in hun diensten gevoegd. YouTube introduceerde recentelijk zijn Shorts-feature in de Benelux. Instagram introduceerde vorig jaar een TikTok-functie voor in zijn eigen app, genaamd Reels. Ook Snapchat kwam vorig jaar met een TikTok-achtige videofeed in zijn app, genaamd Spotlight.

Door Daan van Monsjou

Nieuwsredacteur

15-08-2021 • 11:39

59

Reacties (59)

59
57
26
5
0
20
Wijzig sortering
Gelukkig is er op iOS Apollo. Welke precies is wat die brakke Reddit had moeten zijn op iOS. Als je Apollo een poosje gebruikt snap je waarom de Reddit app zo brak, lelijk en onbruikbaar is.
Op Android, is Boost een aanrader.
Zeker een aanrader, echter mis ik toch iets dat de web versie wel heeft en dat is het goed formatteren van text in de comments. Fijn dat markdown ondersteund wordt, maar na het plaatssen van de comment is alles is achter elkaar geplakt. Hetzelfde geld voor (genummerde) lijsten. Geen witregels, geen alineas. De comment ziet er anders uit dan via de web browser en vaak onoverzichtelijk/onleesbaar.
Relay for Reddit is ook best wel goed. Ik gebruik die app niet meer, dus ik weet niet of text formatting wel/niet goed is en of de videospeler goed presteert (want destijds was het dramatisch traag).
Ik weet niet precies wat je mist/zoekt, maar wellicht is baconreader iets voor je.
Het enige nadeel vind ik dat je Apollo niet kunt openen vanuit Safari zoals dat met de officiële app wel kan vanaf de Reddit website. Logisch natuurlijk, maar wel irritant.
Het enige nadeel vind ik dat je Apollo niet kunt openen vanuit Safari zoals dat met de officiële app wel kan vanaf de Reddit website. Logisch natuurlijk, maar wel irritant.
Dit kan wel, druk op de share icon in Safari en dan openen in Apollo. Het kan zijn dat je deze moet inschakelen/toevoegen in je “sharevenster”. Ga naar beneden en klik op “Edit Actions”.
Je had hier Evil Scheme voor, maar dit werkte bij mij niet naar behoren (jailbreak). Je kan ook shortcuts gebruiken, maar ik ben het met je eens dat het mooi zou zijn als dit gewoon native zou werken.
Kan met een kleine omweg. Kies bij de webpagina voor delen en dan “Open met Apollo”
Of opener app en werkt het direct voor alle andere soort sites:

https://apps.apple.com/us...links-in-apps/id989565871
Deze is gaaf! Had ik nog nooit van gehoord.
Zal hem zeker even proberen.
Wat is hier precies nog meer het voordeel van? Voor Reddit snap ik het, als je meer clients hebt. Of als de site niet re-direct naar de niet officiële app.
Maar op de lijst staan ook veel first party apps, die toch al geopend worden (youtube, twitter, github, wikipedia).
Niet in alle browsers.
Had hem graag willen halen maar ik zie sub based betaal systeem.
Dus dikke doei
Apollo? Nee, dat werkt een beetje anders:
- Je hebt de Free versie, maar daar kan je geen posts mee maken. Lurk-only mode.
- Dan heb je Premium, dat een eenmalige betaling en unlockt ook post mogelijkheid.
- Vervolgens heb je Ultra, dat is voor de enthousiaste gebruiker die nog meer wil en ook zo blij is dat ze de developer (het is maar één persoon!) willen supporten. In ruil daarvoor krijg je maandelijks nieuwe thema's, icons en realtime notificaties (die kosten de ontwikkelaar maandelijks geld namelijk)
- En je hebt de Tip Jar waar mensen regelmatig geld in gooien. Dat deze functie aangevraagd was door de community zegt genoeg denk ik.
Bedankt. Zag eerst alleen het abonnement staan. Maar later ook die andere. Heb hem een kop koffie gegeven in ruil voor de mogelijkheid om te kunnen posten 😃
Je hebt verschillende opties. Je kunt een subscription nemen, maar er is ook een eenmalige betalingsoptie.
De ontwikkelaar moet toch ook gedeeltelijk gecompenseerd worden? Een indie developer steunen doe ik vele male liever dan een gratis app gebruiken met allerlei reclame er in.
Zoals gezegd heb ik geen problemen met betalen voor goede apps want dat is Apollo ook. De keuze om zo’n essentiële functie achter de betaalde versie te verstoppen kan ik echter niet goedpraten om de genoemde reden, en daar weiger ik dus aan mee te betalen. Er zijn natuurlijk zat andere apps waar arme Redditors gebruik van kunnen maken maar je maakt als ontwikkelaar zo toch impliciet een statement. Heb je geld dan mag je spreken, anders mond houden en consumeren. Dat staat mij tegen. Er zijn genoeg andere features die in de volledige versie gestopt kunnen worden om die aantrekkelijk te maken.
Is een hoop geld voor veel mensen die elke maand moeten afwachten of ze hun rekeningen kunnen betalen.
Jammer dat we hier blijkbaar een discussie over moeten hebben. Verder is dit natuurlijk niet de enige app die dit soort dingen zou kunnen doen. Dan wordt het ineens 5 dollar per app. Het zet een trend die ik onwenselijk vind.
Tja, dan moeten die mensen de app niet gebruiken of anders even sparen? Iedereen moet wel eens ergens voor sparen of t laten schieten omdat het onverantwoord zou zijn, shit happens. Je kan de gratis standaard app, vol ads en trackers, gebruiken als je dat wil. Wil je Apollo? Nou, dat is dus niet 100% gratis als je alle features unlocked wilt hebben.

Het is niet aan ontwikkelaars om voor Sinterklaas te spelen, waarom moet het allemaal gratis zijn? En dat doet de Dev al door de app gedeeltelijk gratis ter beschikking te stellen. Je kan evt post submissions dan alsnog via de normale app of browser doen als je écht niet wil betalen voor zo’n enorm goede app met tal van handige features. Het is $5 voor lifetime, als je de app jaren gebruikt is t hoe dan ook peanuts... Het alternatief is bijvoorbeeld het “gratis” te maken met verzameling en verkoop van je data, dat wil de Dev ook niet.

Overigens is de Dev een best relaxte peer, als je hem een berichtje stuurt dat je echt geen geld hebt zou ‘t me niet eens verbazen als je misschien een coupon krijgt of wellicht een andere omweg.

[Reactie gewijzigd door WhatsappHack op 22 juli 2024 14:46]

Het gaat om de keuze van de dev voor een freemium model (an sich niets mis mee) die weet dat daarmee ook gebruikers worden aangetrokken die geen 5 dollar willen/kunnen betalen voor een app (prima en verdedigbaar), maar vervolgens een essentiële functie van Reddit achter de betaalmuur zet waardoor die groep gebruikers niet volwaardig kunnen deelnemen aan de Reddit gemeenschap. Vind het geen prettige gedachte en eerlijk gezegd niet ethisch, dan zie ik nog liever de achterlijke hoeveelheid likes/badges/emojis van de officiële app als verdienmodel, daarbij wordt tenminste niemand buitengesloten van de discussie.
Het zou ook anders zijn als de dev nog extra kosten heeft wanneer gebruikers iets posten maar die zijn allemaal voor Reddit. Geen reden dus om die functie te kiezen om alleen in de betaalde versie op te nemen behalve dat het een veelgebruikte feature is, terwijl er zoals je zelf aangeeft al zoveel features in Apollo zitten om mensen over de streep te trekken.
Zoals gezegd heb ik dus zelf de keuze gemaakt om Apollo niet te steunen of gebruiken om deze redenen. Moet iedereen uiteraard voor zichzelf weten. Alle reacties dat ik devs geen boterham gun of dat alle apps nu gratis moeten worden voor ‘uitkeringstrekkers’ gaan over een totaal andere discussie. Ik heb dat nooit geclaimd, maar ben enkel ontevreden met de manier waarop het verdienmodel in elkaar steekt. Als het niet om een Reddit app ging was het me waarschijnlijk worst gewezen maar ik spendeer redelijk wat tijd daar en zie de meerwaarde van de gemeenschap. M.i. zou het netjes zijn als posten ook gewoon in de gratis versie kon, òf als Apollo gewoon een betaalde app zou zijn.

[Reactie gewijzigd door PhWolf op 22 juli 2024 14:46]

maar vervolgens een essentiële functie van Reddit achter de betaalmuur zet waardoor die groep gebruikers niet volwaardig kunnen deelnemen aan de Reddit gemeenschap.
Dat zou misschien waar zijn, ware het niet dat die gebruikers die niet willen of kunnen betalen voor deze feature gewoon via hun browser of via de officiële app gewoon gebruik kunnen maken van deze functie. Dat ze ook graag gebruik willen maken van die functie via de betere third-party app: dat zal, maar dán moet je er dus gewoon voor betalen. Daar is helemaal niets onethisch aan.
Vind het geen prettige gedachte en eerlijk gezegd niet ethisch, dan zie ik nog liever de achterlijke hoeveelheid likes/badges/emojis van de officiële app als verdienmodel, daarbij wordt tenminste niemand buitengesloten van de discussie.
Het merendeel kan dat waarschijnlijk geen drol boeien, dus zou de developer geen of nauwelijks nog inkomsten genereren. Daarnaast wordt met dit model ook helemaal niemand buitengesloten van discussie; zeker niet omdat de comment functie niet achter een betaalmuur zit... Er zijn daarnaast zat gratis manieren om een nieuwe post op Reddit te plaatsen; dus de developer hoeft niet alles maar gratis weg te geven.
terwijl er zoals je zelf aangeeft al zoveel features in Apollo zitten om mensen over de streep te trekken.
Waarvan het merendeel reeds gratis. ;) Het is eigenlijk wat mij betreft volstrekt logisch om zo'n functie achter een paywall te zetten om tenminste een hogere garantie te hebben dat je toch nog inkomsten krijgt. :)
Zoals gezegd heb ik dus zelf de keuze gemaakt om Apollo niet te steunen of gebruiken om deze redenen. Moet iedereen uiteraard voor zichzelf weten.
Uiteraard mag je dat zelf weten en je eigen gevoel erbij hebben. Ik vind het alleen volkomen onterecht dat je de ontwikkelaar een onethisch persoon noemt, puur omdat hij probeert een paar dollar te verdienen op een lifetime subscription op zijn applicatie en dan met redenatie "want sommige mensen kunnen dat niet betalen". Ja eh, jammer dan? Dan gebruiken ze het niet of pakken ze het gratis alternatief. :/ Kijk, ik wil ook wel eens wat. Maar als ik het niet kan betalen of het 't niet waard vind: dan heb ik toch ook pech gehad? Om welk bedrag het gaat is om het even. Dat geldt ook voor mensen die de app niet zouden kunnen betalen: soit, dan gebruik je toch een van de alternatieven of gebruik je de app beperkt...? En als je helemaal geen nieuwe posts wilt plaatsen is het zelfs niet eens nodig te betalen, als je enkel een lurker bent of enkel upvote/downvote en comments plaatst: dan doet de app alles voor je, gratis en voor niets. ;)

Nee, ik vind er helemaal niets onethisch en vind het dus een onterechte beschuldiging.
M.i. zou het netjes zijn als posten ook gewoon in de gratis versie kon, òf als Apollo gewoon een betaalde app zou zijn.
Eh? Dus 90% van de app gratis maken en 10% betaald == mega probleem en onethisch. Maar de app in zijn geheel betaald maken en "minder bedeelden" dus ook die overige 90% niet meer gratis geven == geen probleem en helemaal prima? Dus helemaal geen liefdadigheid is beter dan een klein beetje liefdadigheid. Alle beetjes helpen kennelijk niet.

Does not compute, sorry. :P Respecteer je mening hoor, maar vind het allemaal wat kort door de bocht en tegenstrijdig. :)
Ik heb er nog eens over nagedacht en je hebt gelijk, het is niet onethisch. Maar dat voelt het wel en ik weet ook waarom.
Reddit als platform staat op het principe dat iedere gebruiker binnen de communities gelijkwaardig is (mods uitgezonderd) en iedereen dus iets op de agenda kan zetten door te posten. Het voelt alsof Apollo daar tegenin gaat door posten een premium feature te maken, en dus een slaatje probeert te slaan uit dit mooie principe. Het voelt voor mij kort gezegd als disrespect naar de principes van Reddit met als reden omzetmaximalisatie. En dat terwijl Apollo zijn bestaansrecht natuurlijk ontleent aan Reddit en zijn communities, en niet andersom.
En ja ik begrijp dat een gebruiker gewoon naar een andere manier van posten kan uitwijken. Maar als 1 van de beste en meest gebruikte Reddit apps posten premium maakt zet dat natuurlijk wel de toon. Ik begrijp ook prima dat de dev een boterham moet verdienen. Ik begrijp dat hij tot de conclusie kwam dat deze feature waarschijnlijk een goede balans bood tussen een relatief bruikbare gratis app en een goede beloning voor betalende gebruikers. Maar de gekozen feature heeft om bovengenoemde reden voor mij dus een nare bijsmaak. Liever zie ik dan gewoon een betaalde app die alles gelijk unlockt, dan zet je a) geen gebruikers op het verkeerde been en haal je b) alle schijn weg van rommelen met het genoemde principe.

[Reactie gewijzigd door PhWolf op 22 juli 2024 14:46]

Anoniem: 1302638 @PhWolf15 augustus 2021 19:17
Of je pakt de Reddit app om iets te posten. Het is niet alsof hij geld vraagt voor insulinespuiten ofzo.
Dan gebruik je betaalde apps toch gewoon niet?
Anoniem: 420148 @PhWolf15 augustus 2021 13:44
Dan wordt het ineens 5 dollar per app. Het zet een trend die ik onwenselijk vind.
Stel je eens voor dat mensen betaald willen worden voor hun werk...
Die app is niet eens verplicht, als het beter is dan de standaard.

Dan lijkt het me terecht dat de ontwikkelaar er geld voor vraagt.

+ Koop dan geen iPhone als je het niet kan betalen ;) . Het probleem ligt eerder bij slimme aankopen.

Mensen die zomaar hun geld aan vanalles uitgeven zullen nooit geld genoeg hebben.

[Reactie gewijzigd door NicoJuicy op 22 juli 2024 14:46]

Daar staat dan wel weer tegenover dat Apollo 100% advertentie vrij is en de dev actief naar gebruikers luistert en de app regelmatig update. Vind ik op zichzelf toch wel het geld waard, gezien een 3rd party developer niet gegevens kan verzamelen zoals Reddit dat kan bijvoorbeeld.
Het slapste excuses van het decenia. Een app is slecht omdat een uitkering trekker geen eenmalig betaling kan doen van een paar euro...maar kan wel een iPhone bezitten.

[Reactie gewijzigd door Caelestis op 22 juli 2024 14:46]

En jij maakt behoorlijk veel aannames mbt hoeveel een app waard is. Als iemand het zinnig vindt om vaak een app te gebruiken voor een paar euro dan kan dat zonder al teveel moeite ongeacht hoeveel je inkomen ook is.
Er is op geen enkel vlak sprake van het weerhouden van content voor de eind gebruiker gezien het ook op de normale manier bekeken kan worden. Daarom hou ik het op een bijzonder slap excuus om een app af te kraken.
Reddit gaat niet alleen om bekijken. Reddit bestaat uit communities waarbij het kunnen delen van content en daarmee onderdeel zijn van het debat binnen die communities een essentieel onderdeel is van het platform. Het plaatsen van het posten achter een betaalmuur vind ik dus indruisen tegen de geest van het platform, vooral als er geen enkele logische reden is om specifiek daarvoor geld te vragen.
Je springt hier wel door een hoop hoepels om jouw aversie tegen het betalen van een paar euro voor een app die iemand met moeite in zijn eigen tijd heeft neergezet en nog steeds regelmatig onderhoudt en als 1 van de weinige apps geen abonnement vraagt.

[Reactie gewijzigd door Zwarte_os op 22 juli 2024 14:46]

Sorry dat mijn persoonlijke reden voor het niet betalen voor een app niet goed genoeg is voor je.
Als je voor een app niks betaalt is je data het verdienmodel. Ieder zo zijn keuze, maar voor mij is de keuze snel gemaakt.
Anoniem: 1302638 15 augustus 2021 11:54
Past in de strategie die recent werd aangekondigd idd. Meer video, makkelijker consumeren, aan het platform blijven binden. Ze gaan ook video's gaan aanprijzen die *niet* uit de subscriptions van de gebruiker komen.

Maar het blijft reddit, waar alles zonder credits voorbij rolt ("You made this? I made this") dus voor content creators niet per se goed nieuws. Het is dat tiktok zijn @ duidelijk in beeld plakt anders zou die er ook altijd uitgeknipt worden.

Ben benieuwd naar de populariteit ten opzichte van het meer "klassieke" Apollo.
Past in de strategie die recent werd aangekondigd idd. Meer video, makkelijker consumeren, aan het platform blijven binden. Ze gaan ook video's gaan aanprijzen die *niet* uit de subscriptions van de gebruiker komen.
Noem mij ouderwets, maar liever lees ik een artikel, dan dat ik een video moet bekijken.
tegenwoordig wordt 90% van de 'uitleg' online middels een video gedaan.
Je moet je soms 10 minuten gezwets ( sorry, opbouw ) afwachten, voor je bij het essentiële terechtgekomen bent.

Er zijn een paar (YT) kanalen die de video als aanvulling hebben, dan is het handig, met inhoudsopgave, en hoofdstukken voor als het net niet duidelijk is, dat is geweldig.
Maar die oops en ohoh videos zoals linus Tech het in elkaar acteert is gewoon irritant ( gaat ALTIJD mis, en er is ALTIJD wel een 'vriend' die kan helpen .... tegen een abonnementstarief
Noem mij ouderwets, maar liever lees ik een artikel, dan dat ik een video moet bekijken.
Idem dito. Niets vreselijkers dan iets moeten leren op andermans tempo. Mijn persoonlijke hel.

Dit gaat over de meer korte videos (de "stories") en alles uit subreddits als "hold my feeding tube" enzo. Kort, makkelijk consumeerbaar, next!
Oh die van Linus tech vind ik juist wel leuk. Alhoewel ik je irritatie snap. Sommigen doen het ook zo en dan erger ik mij juist wel.
Goed, ik ben dus niet de enige. Ik heb echt een hekel aan onnuttige overbodige informatie, vertel me nu gewoon wat ik moet weten! Vooral van die *beep* videos met flitsende beelden en lawaaierige toeters en bellen.
Je moet je soms 10 minuten gezwets ( sorry, opbouw ) afwachten, voor je bij het essentiële terechtgekomen bent.
Ben ik mee eens, maar dit heb je zeker ook bij artikels. Vaak begint het met de achtergrond omrent het onderwerp, daarna iets van motivatie en helemaal op het einde, voor de conclusie of in de conclusie staat in een paar zinnen geschreven waar het om gaat. Ipv dat je dus die ~10 minuten skipt van het filmpje, skip je dus de eerste paar alineas van het artikel.

Voorbeeldje (waar de inleiding nog kort is). Wat ik wil zien als ik even Google "copy paste vim" is iets als deze pagina. Direct bij de materi zodat ik door kan gaan met waar ik mee bezig ben.

Natuurlijk heb ik niks tegen introducties en achtergrond informatie, maar soms is het nou eenmaal irritant als je iets specifieks zoekt.
Wel fijn dat dat tiktok logo zichtbaar is, kan ik direct wegklikken of niet naar kijken (99.99% van tiktok's content is gewoon troep).
Ik weet wel dat je de filmpjes zonder logo kan downloaden. Ongetwijfeld dat er websites voor zijn, maar er zijn ook bots op Telegram die dat voor je doen.
Alle platforms bewegen naar instant instant instant. Meer 'dopamine' en METEEN een unlimited feed van korte video's.
Per definitie minder kleding en meer vlees met meer idiote acties totdat het uit de hand loopt, en dan pikt een ander platform het weer op om opnieuw te beginnen.


Op een gegeven moment gaat het wel vervelen als je alternatieven hebt. De grootste risico’s zijn de minder bedeelden die het concept “gratis” op een verkeerde manier interpreteren.
Die hebben geen serieuze alternatieven en blijven de hele dag scrollen op “social media” terwijl het een moderne vorm van slavernij en met een moderne drug worden kalm gehouden.


Wat dat betreft is op dit moment China het enigste land die er paal en perk aan stelt en de platformen langzaam steeds meer verantwoordelijk gaat stellen.

Zo zijn er verschillende games die al “waarschuwingen” hebben gehad dat kinderen/jongeren meer dan een uur per dag spenderen op hun platform en dat het niet wenselijk is,
dat kinderen wel heel makkelijk freemium games in contact komen met geld of principe daarmee.
Net even gecheckt, qua interface komt het erg overeen met de RPAN streaming dienst die Reddit al aanbiedt met dezelfde knoppen en boven/onder swipen om naar de een andere video te gaan. Vond RPAN wel leuk maar dit is een duidelijk gevalletje TikTokificatie. Denk niet dat ik hier gebruik van ga maken, meestal ben ik op Reddit voor hele specifieke onderwerpen en niet omdat ik me de pleuris verveel.

[Reactie gewijzigd door PhWolf op 22 juli 2024 14:46]

Ik ben al jaren gebruiker van reddit en je merkte al dat zeker de afgelopen 2 jaar het platform flink gegroeid is en steeds meer sociale media onzin wordt gepost door gebruikers.
Het begint langzaam een meme/social media platform te worden..
Ze zijn praktisch de uitvinders van de advice animals. Dus “langzaam” zou ik niet willen zeggen.
Gelukkig gebruik ik de standaard reddit app al jaren niet meer. Het is echt de meest ongebruiksvriendelijke app die ik ooit heb gezien voor een online platform. Als je op Android zit: Boost for Reddit. Absolute verademing.
Op IOS heb ik Reddit, Readder en Apollo staan. Readder is het meest tekstgebaseerd in te stellen, waar ik wel van hou. Verder valt mij op dat ik op Readder zonder ingelogd te zijn geen enkele reclame, of 'promoted posts' zie. Een verademing. Posten doe ik dan via andere app. Ik zit al vrij lang op reddit en het wordt steeds lastiger om (voor mij) hoogwaardige content (en comments!) te vinden. Maar ik klaag niet hoor, blijft voor mij een prettig medium.

[Reactie gewijzigd door desmond op 22 juli 2024 14:46]

Ik denk dat zo een beetje alle custom reddit apps beter zijn.
Anoniem: 767041 15 augustus 2021 11:57
deze feature was echt allang al online, paar maanden geleden al gezien
Zeker weten dat je niet in de war bent met de livestreaming feature?
klopt
Dit is niet echt "nieuws". Is al weken/maanden geleden gestart met de uitrol hiervan. Zo kreeg je al heel lang dat lelijke tiktok achtige layout met de comment section dat maar de helft van je scherm inneemt. Zo kon je al heel lang scrollen voor volgende video. Wat bijzonder irritant is aangezien het zijdelings scrollen is om terug te gaan bij video's, maar omhoog bij images. En deze controls hangen af van waarmee je begint, zo is het perfect mogelijk dat je een video bekijkt en met omhoog te scrollen je eigenlijk terug scrolt en op je homepage terecht komt.

En dan was/is er ook nog de issue van NSFW video's met deze nieuwe player. Ze hebben het ondertussen opgelost dat je niet naar een random video wordt gebracht als je de video rechtstreeks aanklikt, maar er is nog altijd het probleem dat eens je de video aangeklikt hebt je niet naar de volgende video in de sub gebracht wordt door omhoog te scrollen, je krijgt wederom een random video te zien. Omweg hiervoor is het vinden van een image en dan kan je lustig (:D) links en rechts scrollen door al je NSFW vids en images.

En dan niet vergeten dat 1 of ander idioot het ook nodig vond om de video seek bar zo laag te zetten dat het gewoon onbruikbaar werd.

Je zou anders even op r/redditmobile moeten kijken. Het aantal threads met klachten over de "nieuwe" player zijn gigantisch.
En weer een platform klaar voor de beursgang. Gooi alles wat leuik was aan het platform weg en introduceer een feed waar nog maar 10% relevante content te vinden is zodat users blijven scrollen. $$$

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.