Battlefield V krijgt in de herfst vermoedelijk Japanse en Amerikaanse legers

EA en DICE hebben een overzicht gegeven van wat voor gratis nieuwe content Battlefield V gaat krijgen tussen nu en de aankomende herfst. Het gaat om nieuwe spelmodi, maps en vermoedelijk ook nieuwe legers. Het lijkt erop dat het conflict tussen de VS en Japan in de herfst erbij komt.

In de nieuwspost is te zien dat we momenteel in het tweede hoofdstuk van de Battlefield V-content zitten, genaamd Lightning Strikes. Aanstaande maandag 25 maart begint het derde hoofdstuk, Trial by Fire, met de Firestorm-modus. Verder volgen in april nieuwe missies voor de co-op-pve-modus Combined Arms, in mei verschijnt de Mercury-map die zich op Kreta bevindt en de Outpost-modus komt in juni. In een aparte post worden alle onderdelen van het derde hoofdstuk verder uiteengezet.

Over hoofdstuk vier, Defying the Odds, vertelt DICE wat minder. Het begint in ieder geval in juni. Er wordt gesteld dat er nieuwe maps en modi komen, met als omschrijving Up Close and Personal, wat doet vermoeden dat het om kleinschalige omgevingen gaat waar de nadruk ligt op infanteriegevechten. Verder komt er een map genaamd Marita, die zich in Griekenland bevindt, en een map die zich op sterk verstedelijkte omgevingen richt.

In de herfst volgt dan het vijfde hoofdstuk van de game. De ontwikkelaars vertellen er bewust niet veel over, maar de naam is al wel bekendgemaakt: Awakening the Giant. De titel verwijst waarschijnlijk naar een vermeend citaat van de Japanse generaal Yamamoto, het brein achter de verrassingsaanval op de Amerikaanse Pearl Harbor. De aanval was het startschot voor Amerikaanse deelname aan WO2. Het feit dat DICE verder spreekt van conflicten ter land, ter zee en in de lucht en dat spelers meegenomen worden naar een compleet nieuw slagveld, sterkt verder het vermoeden dat het gaat om de strijd tussen de VS en Japan.

Door Mark Hendrikman

Redacteur

23-03-2019 • 15:51

126 Linkedin

Reacties (127)

127
122
55
3
0
49
Wijzig sortering
Dat ze eens komen met maps waarbij er meer/en tanks, jeeps, helicopters en vliegtuigen zijn.
Dit is de halve tijd puur infanterie en als ik eens geluk heb ik 1x een tank in de hele duratie van een map/game.
Bovendien zijn die tanks retetraag.
Mijn inziens is BF3 en BF4 super en daarna is het flink bergaf gegaan.
Ik speel en speelde ze allemaal en het is na 3 en 4 echt minder geworden, helemaal eens.. 1942, 2142 en 2 waren ook zeer goed zelfs vietnam was genieten!

[Reactie gewijzigd door Pelox op 25 maart 2019 15:33]

De laatste weken speel ik elke dag een uurtje BF V.

Ik kom nooit cheaters tegen met absurde stats en de game crashed nooit en is gewoon speelbaar voor mij.

Sommigen roepen dat dit een slechte BF is maar ondertussen merk ik niets en heb ik nergens last van als ik online speel.

Ik speel al sinds BF1942 de game series, ik vind dit gewoon een leuke game BF V.
Ik ben het met je eens, de term cheater of hacker wordt VEEL te snel rond gegooid in de Battlefield & Call of Duty community.

Ik wordt denk minstens 1x per week wel een cheater genoemd, het is echt te triest voor woorden hoe snel mensen denken dat iemand cheat. Echt jammer.
eens ben 1 x aimbotter tegen gekomen en 5 x ofzo zo spotter cheater

ik speel ook al vanaf het begin
vind het gewoon prima bf
Ik vind het ook een heerlijke game, en ben verbaasd over de negatieve reacties hier.
- Live service = beetje geduld voor nieuwe maps, maar ze komen zeker. Beter dan bij csgo :)
- Regelmatige updates anders dan maps
- Cheaters: zie ik slechts 1x per week of minder, iig geen last van
- BR modus incoming
- visueel prachtig, geluid idem
- teamwork wint, niet alleen maar k/d
- gameplay echt niet heel veel anders dan bf4 (eigen ervaring) of BFBC
- playerbase blijft
- ...
Heb ook veel plezier gehaald uit BF5 maar het kleine aantal maps (8 maps + 1 DLC map paar maanden later) ging toch wel snel vervelen. Heb nu wel weer super veel zin in firestorm. De game an sich is gewoon top, zeker audiovisueel is er mijn inziens geen betere.
Zeker niet de deluxe gekocht :)
Ik ben persoonlijk gestopt met battlefield 5, er is gewoon te weinig content, sinds release hebben we 1 nieuwe map gekregen en een paar guns van BF1. Ik zal de pacific theatre wel proberen maar heb de hoop opgegeven voor BFV en ik denk dat dice het ook heeft gedaan.


PS. Ik betaal liever voor premium dan dit.
Premium bij BF was juist het probleem dat je de playerbase versplinterde en dus net zoals in BF4 nu bijv haast geen games kan vinden op de DLC Maps met als gevolg dat je ze uit moet zetten wil je die game spelen.

DLC is prima maar geef het of vrij na X tijd of zorg ervoor dat je de prijs ernaar aanpast en niet alleen in de sale.

Betreft de huidige situatie; EA is hard onderuit gegaan meerdere malen en probeert nu iets te maken van “niets” dus dan gaat de ontwikkeling langzamer, maar dat maakt mij weinig uit. De game start op de ps4 prima op, geen cheaters (nadeel van de PC-markt dat je daar van die aparte gevalletjes op hebt die valsspelen) en vind praktisch binnen 10 tellen een game om te joinen. Ik zeg prima systeem hoef niet zonodig elke maand een nieuwe map. Meer diversiteit in de legers en outfits misschien wel maar komt eraan we zullen het gaan zien.
Ik vind de methode die payday 2 gebruikte een goed idee. De maps van de DLC kan je wel spelen zonder dat ke de DLC gekocht had als degene die de game host de DLC wel heeft. Natuurlijk is er een groot verschil tussen het aantal spelers in een map en kan me voorstellen dat dat voor een game als bf5 niet zal werken.
In Battlefield 1 had je iets vergelijkbaars. Als je in een party zat met vrienden die de maps wel hadden, dan kon je gewoon meespelen. Je XP telde dan alleen niet mee.
Dit was slechts tijdelijk.
De host is altijd Dice (want lel, je mag je eigen servers niet meer hosten). Die vergelijking gaat niet op voor deze game.
Het probleem van wel/niet DLC was al aanwezig bij BF2
Ook bij bf42
Road to rome
Secret weapons
Premium is prima. Door ontwikkeling kost geld. Vrijgeven dan naai je de kopers. Tja sommige willen perse voor dubbie op eerste rang zitten..
Dat hebben ze met de DLC van BF4 wel gedaan met bepaalde acties, voordeel van Premium vind ik dat je het als eerste krijgt. Je “naait” pas spelers als je latere instappers de mappen van premium content niet laat spelen. Van mij mogen ze na 12 maanden prima mijn “30-50euro” kostende DLC vrijgeven, meer spelers = langere leefbaarheid van het spel. Na een jaar verdient men er toch nihil aan, kan dan beter een goede experience neerzetten dan een paywall opwerpen die nergens op slaat of vind je dat bijv Hardline/BF4 nog €50 premium waard zo pak hem beet 4 jaar na dato? Ik niet namelijk maar als iemand die game nu voor 9,99 in een ps4 sale koopt kan die niet mijn destijds DLC premium mappen spelen omdat die gelockt zijn.

Ubisoft met Rainbow Six Siege doet imho echt goed, je hoeft in theorie buiten €14,99 voor de starter editie 0 te betalen om alle spelers vrij te spelen en die geven de maps gratis vrij om juist die split in je playerbase te voorkomen. Natuurlijk is de season pass sneller (en beter voor de doorontwikkeling) maar ik vind het systeem wat EA nu hanteren wil wel iets weghebben ervan en dat is beter dan als ik lui ben en gewoon de beste stats wil kopen dat ik dat a la star wars kan doen.

Mijn “gekochte” DLC in multiplayer is net zoveel waard als dat het spelers heeft. En dat is de reden dat ik nog steeds BF4 speel en De “cod” hype train allang goodbye gezegd heb, dat ze maar met iets nieuws komen :) en met singleplayer story.
Ik speelde het tot voor kort. Had ruimte nodig op mijn ssd want 500gb zit ook zo vol:)
Maar denk er sterk over om weer terug te keren en dan voornamelijk pearl market. .
Maar denk er sterk over om weer terug te keren en dan voornamelijk pearl market. .
Locker en Metro zijn ook leuke maps (vind ik)

Tip: Zoek voor Rock n Roll server, dat zijn een van de weinige servers waar 99% van de tijd mensen in zitten. (Ze hebben een totaal van 10 servers volgens mij)
Hm toch raar dat Rainbow Six Siege dan nog steeds content krijgt, zij geven dat na 2 weken gratis voor iedereen. Season pass eigenaars kunnen gewoon 2 weken vroeger aan de slag. Imo is dat het beste want dan splits je de community niet.
Hm toch raar dat Rainbow Six Siege dan nog steeds content krijgt, zij geven dat na 2 weken gratis voor iedereen. Season pass eigenaars kunnen gewoon 2 weken vroeger aan de slag. Imo is dat het beste want dan splits je de community niet.
Maar goed in Siege draait het vooral om de nieuwe operators. De nieuwe map zelf is direct voor iedereen beschikbaar. De operators zijn na 2 weken vrij te spelen, mits de speler daar genoeg punten voor heeft. Dat systeem past in Siege waarbij elke operator de gameplay heel anders kan maken, maar eigenlijk niet in Battlefield. Dan zouden ze voertuigen op slot moeten gaan zetten voor spelers zonder de benodigde kwalificaties en die kwalificaties dan 2 weken vast zetten voor non-premium spelers.

Overigens gaan ze in Siege steeds futuristischer (hologrammen, really?), wat eigenlijk vooral bijzonder is voor een game die op mij in ieder geval in eerste instantie over kwam als een serieuze shooter. Maar goed een community split is in ieder geval niet aan de orde dus dat is zeker de meerwaarde.
Vind minder dan €59+€35 betalen, of wat de prijzen ook hadden geworden, ook wel prima.

Persoonlijk ook al behoorlijk uitgekeken op BF5 eerlijk gezegd. De helft van de maps en modes vind ik niet geslaagd en ik ben de continue stroom aan BS objectives helemaal zat. Iedere week weer nieuwe hoepels waar iedereen doorheen springt ipv de game serieus spelen, om wat wapens en skins te unlocken.

En dan nu onzin als firestorm.

Als BFV eerste rang was, konden ze er van mij echt meer geld voor krijgen, maar dat is het voor mij niet. Borderlands 2, rustig iedere DLC voor gekocht, zeker waard geweests (€140?). BF3 - helft van DLCs vond ik achteraf niet zoveel aan. Path of Exile, jaren lang eerste rang in z'n genre, rustig €500+ aan uitgegeven.

Zet gameplay en vermaak, balans en bugvrij zijn nou eens voorop...
Iedereen die actief BF4 speelde, had premium. Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik van de duizenden keren in queue, ik gebruik heb mogen maken van premium queue. De DLC/premium maps waren ook veel actiever dan de default maps.

[Reactie gewijzigd door batjes op 24 maart 2019 09:37]

BfV, 25 uur gespeeld, bf1 56 uur, bf4 980 uur en dat wordt nog steeds meer. Na alle updates en patches is 4 uiteindelijk een mooi goed, divers en gebalanceerd spel geworden. Ja 1 en V zijn visueel mooier, maar de gameplay en diversiteit is echt minder dan 4 (naar mijn mening).
Ik geniet zelf ook nog van Battlefield 4, al speel ik de laatste tijd meer BFBC2.
Ook een mooi spel, nog een redelijke community? Of 1 server?
Niet veel servers in onze regio, maar wel altijd populatie. Zelfs in de Vietnam uitbreiding.
BC2!!! Daar heb ik ook nog de meest warme gevoelens bij.
Wat ik vreselijk vind aan bfV is dat medic class bijv alleen maar smg's heeft, battlefield 4 daarin tegen heb je veel en veel meer keus dan alleen een smg. Speel bf4 ook nog regelmatig en vermaak me meer dan bfV.
Je hebt ook een -soort van- LMG die je met tides of war kon vrijspelen.
Dat is waar. Komt alsnog niet in de buurt van battlefield 4 :P
Klopt. Maar in BF4 liep ook bijna elke medic (myself included) met een bulldog rond.

De wapenkeuze in BF4 was ook bij meer dan de helft enkel decoratief. De afwisseling in wapens zat hem vooral in de "oh die heb ik nog niet". Ik vind dat ze die klassementen nu wat sterker hun eigen rol gegeven hebben weer wat fijner.
Wil je gamplay dan moet je all te way terug naar BF42 , wat een gameplay en tijden waren dat.
Hier idem, de laatste BF's zijn minder leuk om te doen en (veel) minder lang houdbaar. Wij spelen nu The Division 2, veel meer fun dan afgelopen maanden BF5.
Hier hetzelfde, maar ben Battlefield 4 altijd blijven spelen tussen Bf1 en 5 door. Dit komt omdat ik meer van de moderne oorlogs setting hou, Battlefield 4 is (nog steeds) een genot, zeker met een goeie geluids-set.
Meh ik ben van mening dat het een slecht precedent maakt. Deze game werd gewoon niet af geleverd met een enorme hoeveelheid aan cheaters.
Mensen zeggen nu dus 'liever betaalde DLC dan dit', ja maar als de game gewoon compleet werd afgeleverd was er niks aan de hand geweest.
Voor hetzelfde geld moet nu ook de DLC gemaakt worden dus worden de games kariger afgeleverd zodat de rest van de conte t met wat extra's uitgesmeerd gereleasd kan worden.
Dat de game niet af is, klopt, had van mij uitgesteld mogen worden met misschien wel 6 maanden. Maar de cheaters heb ik in vrijwel elke release gezien. BF3 en 4 zat ook helemaal vol met cheaters. Mogelijk dat de details per map ook het map designen een stuk moeilijker maakt waardoor er steeds minder maps worden meegeleverd.
Vol? Dat is wel erg overdreven. Bf4 zelden gezien. Daarnaast met eigen servers die door spelers beheerd worden ook niet zo'n probleem. Wordt gauw actie ondernomen. Bf4 meer dan 1000 uur gespeeld. Niet iedereen die beter speelt is een Cheater....

Bfv leuke game maar echt te weinig content. Liever ook premium. Nog nooit zo weinig maps. Speel het ook niet meer. Rush is ook maar tijdelijk. Squad conquest wat ik erg leuk vond. Ook weg. Nog steeds balance wat niet werkt. Grinden om wat wapens te unlocken
ben je een weekje niet online dan pech. Zoveell zaken wat gewoon niet goed is. Zo jammer. Wtf DICE!!!
Net wat je zegt, cheaters zijn er altijd wel, nu denk ik dat BF 5 er wel extreem veel last van heeft.
In het verleden waren er communities die 1 of meerdere eigen servers in eigen beheer hadden, daar waren meestal ook admins online. Dat was perfect, want ondanks dat er anticheat meganismen waren, waren er helaas ook toen cheaters, maar die werden er vaak uitgezet door de admins.
Er was vertrouwen in een server en vaak kwam je er ook terug, je bouwde zelfs een band met die gasten op. Ook de balance op die servers was gewoon dik in orde, servers leefden toen veel meer. Nu log je aan op een willekeurige server, negen van de tien keer in een verliezend team, vaak ook nog in een team dat met 5 man minder tov het andere team zit. Cheaters zie ik niet geband worden.
Wat mij betreft gaan we terug naar de tijd van Bad company 2 en BF 3 qua server admins. Dice en waarschijnlijk EA nog het meest hebben dit hele concept de nek omgedraaid en daarbij de complete game op het hakblok gelegt.
Niet alleen admins online. Bij BF4 had je community anti-cheat. Welke erg goed was. De servers hadden 2 anti-cheats + de lokale anti-cheat en dat hield een boel shit weg.

Maar net als in BF4, zijn cheats in BF5 helemaal niet zo'n groot probleem. Die paar die ik ben tegen gekomen, waren een match later weg (gebanned?) of ik zoek zelf een new game. Bij BF4 had ik nog een HDD en duurde het laden gewoon 5 minuten. Tegenwoordig is het <30seconden. Ik doe vaker new game omdat mijn team gekontneukt wordt dan door cheaters. Of ze zijn er wel maar zo slecht dat ze mijn plezier niet vergallen.

Ik kwam (zo veel speel ik ondertussen niet meer) niet echt meer of minder cheaters tegen dan voorgaande Battlefields. En bij Battlefield is het al vele jaren een stuk lager dan het gemiddelde bij FPS games.
Heb ze helaas wel een stuk vaker gezien, meer dan in BFV. Locker had vaak wallhackers. Op bepaalde maps werd ik altijd met een M249 met 1 schot uit een vliegtuig geschoten. Zijn dan wel echt de 250:1. Ook niet vergeten de glitches. Het heeft echt niet te maken met dat iemand beter is dan ik.
Grinden om wat wapens te unlocken
ben je een weekje niet online dan pech


Je kunt het wapen ook achteraf kopen voor ongeveer 50 company coins.
Ik was zo blij dat ik 1 dag voor de relase mijn pre order heb gecanceled.
Zelfde hier. Te weinig, te laat. Te veel cheaters, the veel bugs. Beleef geen lol meer aan het spel.
Dit is het "live service" model waar EA het de hele tijd over heeft. Ze releasen een "minimal viable product" wat op zichzelf een schandalige hoeveelheid content heeft(zie momenteel BF5 en Anthem) maar releasen er een roadmap naast waarbij ze zeggen "maar het goede komt nog!".

Schandalige manier van games bouwen. Het zou anders zijn als het hier om gratis games ging maar je betaalt er 60 euro voor. Voor dat bedrag verwacht ik dat mijn game af is of op z'n minst zo enorm is aan content en opties dat als er fouten of bugs in zitten ik dit goed kan praten door de enorme hoeveelheid content(denk oudere Bethesda games).
Hmm premium wat later weer gratis werd weggegeven... nee dat was het ook niet...
Ik moet zeggen dat ik vanaf de release extreem kritisch was over BF:V. Maar ze zitten nu wel op een punt dat het niet meer voelt als een early acces spel en iets wat een retail prijs rechtvaardigt... wel véél te laat natuurlijk maar goed... Deze trend was er even goed in vorige battlefield spellen. Er zijn inmiddels ook wat guns welke uniek zijn aan BF:V t.o.v. BF1 toegevoegd samen met 2 nieuwe tanks en 2 nieuwe varianten van vliegtuigen welke er in zaten + een imo zeer vermakelijke nieuwe map.

Het begint dus te komen... maar het is even goed dom... Ze hadden het spel moeten uitbrengen zoals het nu is en niet eerder... Dan waren veel gamers inclusief ikzelf een stuk milder geweest.

[Reactie gewijzigd door Skyfox85 op 24 maart 2019 16:54]

Helemaal mee eens. Ik blijf het volhouden (tegenover mijn vrienden) dat het een fantastisch spel is (dat is het echt ook ...) maar niet op content niveau...(heb ook de deluxe)
Dus
Denk ik ...laat ik lekker Red Dead Ultimate kopen, wel puur voor het online gedeelte....hoewel het verhaal schijnt ook keigoed te zijn..maar ...eerlijk gezegd...zonde van mijn tijd. Weet het einde al...(gewoon van internet af te plukken) Maar daar zit ook weinig aan content in .....
Firestorm...zal mij niet doen terug keren naar Battlefield (echt onbegrijpelijk ook van mij hoor...was lyrisch over de Battlefields) maar het is gewoon niet meer wat het geweest was

Dus ...heb ik nu maar Days Gone vooruit besteld.,.....begin nu te denken ...dat ik maar es niet meer vooruit moet bestellen
Battlefield 2, dat was tenminste een dikke game.
Battlefield 2 was super! En bijna exponentieel zo door de mods die toen nog mochten.
Hoeveel tijd ik wel niet besteed heb in die game, voornamelijk door de mods... Nog altijd een van mijn favoriete games die ik ooit gespeeld heb, ook al speel ik het nooit meer (wel leuk toen ik het een keer op een LAN party op mijn werk weer eens speelde een tijdje terug (helaas gaat dat niet meer omdat revive is afgesloten dankzij EA)).
Project reality draait nu standalone, wel een specifieke smaak, maar de beste imo. Je kan het zo downloaden en spelen. Meestal minstens 100 man online.
Bedankt voor de tip. Ga hem downloaden en eens spelen. ;) _/-\o_
Helaas was project reality nooit echt mijn ding. Ik had het meerdere keren geprobeerd toen ik de game nog vaak speelde, maar vond het nooit echt leuk. Er waren wel twee andere overhaul mods die ik echt geweldig vond, maar kan me zo de namen niet meer herinneren (een in de 2e wereldoorlog en een andere die vooral nieuwe maps en wapens toevoegde)...
Die WO2 mod was waarschijnlijk Forgotten Hope 2.
Ah, yes. Dat was hem inderdaad. Echt geweldige mod destijds...
tegenwoordig kan je het spel nog wel via verschillende communities krijgen en het wordt nog steeds actief gespeeld door een paar honderd man via BF2hub
De basegame was ik zo op uitgekeken. De mods daarentegen heb ik nog jaren en jaren gespeeld. Soms nu nog heel even Forgotten Hope 2 & Project Reality maar Squad en Post Scriptum hebben nu meestal de voorkeur.

[Reactie gewijzigd door Skyfox85 op 24 maart 2019 16:58]

Leeft forgotten hope 2 nog? Ik had altijd gezeik bij het installeren.

Heb de meeste lol gehad bij PR. Ook vergeleken met squad en post Scriptum, helaas. Misschien is het de unreal engine, maar iets klikt er niet, misschien de variëteit van PR. Vond de Vietnam maps erg vet.
Ik vond vooral het helicopter vliegen in PR gaaf, dat mis ik nog bij Squad. FH2 heeft meestal in de avond 1 volle of bijna volle server. Voor PR zijn er nog zeer veel actieve spelers en servers t.o.v. FH2.
Met 5 man C4 op de grond leggen, tank of LAV er op parkeren en afschieten naar de andere kant van de map, een vliegtuig uit de lucht halen met de TV missile van een heli terwijl je een koprol deed, of een killstreak halen van 100+ op een knife only server. Het plezier was eindeloos en de graphics waren voor die tijd super. Nu draait alles om de beste graphics, terwijl ik gewoon een leuk spel wil om 1000 uur op te knallen.
Zekers, hoop dat ze daar nog eens een remake van maken, mogen ze van mij precies kopieren zoals die was. De geluiden ook een beetje oppoetsen en gaan met die banaan.

ontoppic:Nu hebben ze geen betaalde DLC en hoopte ik net als BF1 en 4 op extra mapppacks en dat iedereen die ging spelen zonder dat de playerbase opgedeeld zou worden, dat is namelijk vaak het probleem geweest, er waren gewoon simpelweg mensen die de DLC niet kochte en dat ging ten koste van de DLC mappen.
Leuk die extra fracties maar ik denk dat de meeste meer mappen zouden willen.

Zelf kijk ik zo goed als nooit bij welk landje ik speel.

[Reactie gewijzigd door dezekeer op 23 maart 2019 19:13]

Wat je wel met betaalde DLC hebt is dat de die hards het wel kopen en je wel dan een grotere kans hebt dat er serieus gespeeld wordt. De casual spelers lopen meestal maar wat te schieten in BF games. Ze denken meestal dat het een COD game is... 8)7 O-) :)
Ik heb alle DLC voor BF4 van EA gekregen voordat ik BF4 had aangeschaft. Heb ook wel lang gewacht met de aanschaf omdat het bij BF2 & 3 in het begin toch niet goed te spelen was vanwege alle problemen. Ben, toen ik BF3 op de release date had gekocht, na een maand of 2 gestopt met spelen omdat het gewoon niet te doen was. Ongeveer een half jaar later pas weer geprobeerd toen ik had gehoord dat de grootste problemen waren verholpen. Dus ik dacht dat overkomt me geen 3de keer, mooi gewacht tot BF4 met een kerst aanbieding €10 euro koste, DLC had ik al gekregen. Eigen schuld van EA, als ze de voorgaande keren gewoon een soepele launch hadden verzorgd met een spel wat af voelde had ik em liever tijdens de launch gekocht vanwege de speler aantallen. Sommige assignments zijn bijvoorbeeld niet meer te halen omdat die modus die je daarvoor moet spelen niet meer gespeeld word.

BF 1, V en Hardline maar overgeslagen. Speel toch niet meer zoveel als vroeger en ben daarom ook nog helemaal niet uitgespeeld met 3 & 4. Plus die settings spreken me ook veel minder aan.

[Reactie gewijzigd door The Reeferman op 24 maart 2019 08:31]

Helaas duurt dit nog wel even, maar ik ben heel erg hyped hiervoor. In de Pacific zijn hele intressante veldslagen uitgevochten.
Ik ben benieuwd hoeveel de veldslagen van BF:V te vergelijken zullen zijn met de veldslagen die jij noemt. Bij het huidige spel kan ik me er één herinneren en dat is een slag in de buurt van Tobruk. Helaas niet Tobruk zelf. Ik vind dat jammer.
Zou mooi zijn als we wat BF1942 maps terug krijgen. En de mogelijkheden.

Kan niet wachten om weer een vliegdekschip tegen een eiland aan te parkeren voor easy spawning.
Hahaha goede tijden man! Of een vliegtuig uit de lucht halen met de TV missile van een Heli :D
Ik ben erg benieuwd naar Firestorm, de rest speel ik eigenlijk niet meer, te weinig maps, teveel van hetzelfde. Voor Firestorm heb ik de game zojuist weer geupdate.
Nou dat dus. In vergelijking met BF1 vind ik BF V ronduit teleustellend en zelfs saai. En dan hebben we het nog niet eens over de historische onjuistheden.
Ook ik heb het opgegeven met Bfv.
Onze clan is al lang weer terug naar Bf4.
Samen spelen met 10+ leden bijna niet mogelijk en dan ook nog eens geen hardcore.
Die Rental servers hadden een hoop goed kunnen maken zo had je bv sniper only of knife only games kunnen doen.
Zo had je meer afwisseling gehad en grotere groepen vrienden hadden dit spel ook kunnen spelen.
Yip, met vrienden bf5 spelen werkt niet lekker, en het gemis van vrijheden om servers te draaien en in te richten zoals je zelf zou willen werkt niet mee om het spel lang te blijven spelen.. jammer want ‘t speelt wel echt lekker
Idd een pracht spel maar het ligt helaas in de kast.
Gelukkig nog een eigen bf4 server en voor een maandje ook weer eens een bf3 server gehuurd.
Het enige wat ik niet heel actief meer doe in BFV (Xbox) zijn de weekly assignments. Ik ben er helemaal klaar mee. Kan het niet combineren met werk en een gezin. Dus speel wel wat vrij maar het lukt steeds niet om alles te halen.
Zit met t zelfde, maar zo moeilijk zijn ze niet. Heb de meeste met een paar uurtjes op vrijdagavond en zaterdag wel vrij gespeeld.
Alleen de laatste bijna gemist door Div2 :)
Ik doe ze in twee avonden gemakkelijk. Alleen doe ik ze wel altijd met anderen
Op zich vind ik het een mooi spel, alleen jammer dat de content erg mager is.
Maar goed ik ben erg benieuwd naar firestorm als battle royale, want dat Fortnite vind ik kinderachtig en apex legend heb ik weer verwijderd omdat je het idee hebt dat je met watjes schiet ze willen maar niet dood.
Ik heb het gevoel dat deze game, voor een grote AAA release, het erg slecht doet. Ben benieuwd of ze het goed kunnen maken.

De meeste lol heb ik van het spel gehad door te zien in welke bochten EA/Dice zich wringt om er nog wat van te maken, niet door het te spelen.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee