Logitech Z625

Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Davi-D 10 juli 2021 Product gekocht

Logitech Z625

Gekocht te vervanging van een Edifier set. Deze speakerset geeft een goed geluis, de bass is geweldig en de hoge tonen zijn ook prima. De middentonen zouden beter kunnen. Het geheel is goed/stevig gemaakt. De kabels hadden langer gemogen. Qua uiterlijk vind ik hem niet heel mooi, nep bouten enzo.

Pluspunten

• Goede bass
  • Goede hoge tonen
  • Redelijke midden tonen

Minpunten

• Niet de mooiste (mening)
  • Stevig gemaakt

Q-GameWinners 22 december 2020 Product gekocht

Logitech Z625

Een prachtige prijs voor deze speakerset. het frequentiebereik is ver en krachtig, vooral in het lage gedeelte en voor de 400W krijg je ook wel wat, het kan namelijk verschikkelijk luid worden

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • groot frequentiebereik
  • krachtige bass
  • veel voor de 400W
  • veel inputs

Minpunten

• scherpe randen subwoofer

PeterJohnKattzNewbie 2 mei 2018 Product gekocht

Logitech Z625

Er is geen input select. Speelt alle inputs tegelijk af. Als de PS4 via de optische kabel is verbonden kunnen we niet naar gewoonte een muziekje of een podcastje opleggen terwijl we gamen. En ik trek niet graag de optische kabel uit omdat hij vuil zou worden.

Pluspunten

• goed geluid
  • sterke bass

Minpunten

• geen input select

Exalerion 16 november 2017 Product gekocht

Logitech Z625

Hiervoor de Trust Tytan 2.1 gebruikt. De Z625 maakt echt een wereld van verschil! Prachtig, kraakhelder geluid en ongelooflijk diepe bass. Digitale input maakt echt verschil. De speakers voelen degelijk aan en zien er stoer uit. Ik heb het geluid nog niet hoger gehad dan 50%, zo hard gaat 'ie.

Pluspunten

• Prachtig (200 watt RMS/400 watt piek) geluid, fenomenale bass
  • Mooi, stoer uiterlijk
  • Degelijke kwaliteit (behoorlijk gewicht)
  • Anti slip rubbers aan onderkant satellieten
  • Power/volume/bass regeling op rechter satelliet
  • Optische Toslink kabel meegeleverd (o.a.)

Minpunten

• Geen Bluetooth (kreeg bij aankoop wel een gratis Logitech Bluetooth Audio Adapter erbij, echter deze actie is inmiddels over)

TimYz 26 juni 2017 Product gekocht

Logitech Z625

Vandaag gekocht in de MediaMarkt, dus even getest voordat ik hem kocht. Strak design, mooie kwaliteit geluid en een heerlijk warme bass! Doet dus wat hij moet doen, ik ben zeer tevreden. Voor dit bedrag verwacht je zulk mooi geluid en hij maakt dat waar. Aanrader!!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Geluid
  • Bass regelbaar
  • Meerdere box aansluitingen voor evt. 5.1
  • Logitech kwaliteit, top!
  • Meegeleverde AUX kabel
  • Warme diepe bass

Minpunten

• Helaas geen bluetooth
  • Geen afstandbediening

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech Z625?