€ 329,-
Specificaties Deuropener (Bluetooth) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Overig - Reviews van je medetweakers - Hue-wandschakelaar, AirTags, muizen en meer

De redactie van Tweakers test jaarlijks een groot aantal producten, maar de community bespreekt er nog veel meer. Wij lichten er geregeld een aantal uit.

11 26 mei '21

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
NoFearWizz 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Loqed heeft met haar Smart Lock een veilig slot dat sleutels echt overbodig maakt. Geen sleutel meer aan de binnenkant van de deur, zoals bij andere slimme sloten. Dit slot is het eerste, échte sleutelloze slimme slot met een SKG***-certificering.

Pluspunten

• SKG***-certificatie op het slot.
  • True keyless slot; sleutelcilinder wordt vervangen met een speciale halve cilinder.
  • Met acht AA-baterijen een lange batterijduur van +/- negen maanden bij gemiddeld gebruik.
  • Tijdschema's opstellen voor verschillende gebruikers, zoals een schoonmaakster die alleen op maandag toegang tot de woning heeft.
  • 'Touw-uit-de-brievenbus'-modus, waarmee de deur dicht gaat, maar met een aanraking op het scherm door iedereen geopend kan worden.
  • Installatie over bestaand deurbeslag (buiten).
  • Backupbatterij-optie; een 9volt-batterij aansluiten op het frontje voor en je kan het slot op nood stroom bedienen.
  • Actieve development van het slot, waarmee het probleem van de deur die niet meteen open ging, opgelost is middels een software-update.

Minpunten

• SKG***-certificatie alleen als pincode-optie uitgeschakeld is.
  • Er zijn nog enkele kleine dingen die gebruiksvriendelijker mogen worden.
  • Vrij nieuw product, dus nog niet alle integraties mogelijk.
  • Geen sleutelbackup mogelijk.
  • Deur gaat niet altijd meteen open; soms moet je deze een 2e keer open drukken voordat de deur volledig opent. (Update: opgelost met software-update.)

intermusic 15 maart 2022 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Dagschoot bleef open staan na openen deur, Touch to Open werkt niet (meer), WiFi Bridge heeft slecht WiFi bereik en support duurt erg lang. Klik op "Lees de uitgebreide review en reacties" voor mijn behoorlijk uitgebreide review...

Pluspunten

• Hoge kwaliteit materiaal

Minpunten

• Dagschoot bleef open staan
  • Touch to Open werkt niet (meer)
  • Support heel traag

Kwaliteit Score: 3

p2dewit 5 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Installatie ging redelijk soepel. Na installatie is koppeling ook erg eenvoudig en snel. Koppelen met app en sleutels aanmaken werkt goed. Het delen van sleutels werkte initieel wat moeizaam maar dit is inmiddels opgelost. De iOS app bevat nog wat schoonheidsfoutjes en is eenvoudig maar heeft de benodigde functionaliteit.

Pluspunten

• Degelijk stevig en mooi slot
  • Mooi display/touchpanel buiten
  • 2 x Bluetooth antenne (binnen&buiten)
  • Echt sleutelloos
  • Installatie eenvoudig en duidelijk
  • Touch to open is briljant
  • Uitstekende support

Minpunten

• Kwaliteit app
  • Delen sleutels heeft nog wat issues op iOS

MuadDib 12 april 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Bij de aankondiging van het slot was ik meteen enthousiast, een Nederlandse maker en SKG3, ik was zeer benieuwd. Toen het slot binnen kwam, meteen geïnstalleerd. Dat ging zeer eenvoudig en werkte meteen. Na de App geïnstalleerd te hebben ging ook dat goed. Heel fijn slot.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • SKG3
  • Goede app

Minpunten

• nog geen negatieve punten

AlecG 7 april 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Slot zit mechanisch goed in elkaar, 15-20min installatiewerk. SKG***, ook niet onbelangrijk en het werkt frictieloos: je komt aanlopen, je aait over het touchvlak heen en het slot gaat open. Vrouw en schoonmoeder kunnen er probleemloos mee overweg. Oh, en thuiswerken en kinderen een eigen code: heerlijk!

Pluspunten

• Zit mechanisch goed in elkaar
  • Montage goed te doen bij standaard deur 15-20min
  • SKG***
  • Nederlands product
  • Werkt frictieloos: aanlopen, aaien, open

XDancer 7 april 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Wij gebruiken deze lock op de dansschool, dus veel verschillende handen en gebruikers. Ideaal dat wij nu op afstand de deur kunnen open doen en mensen het pand in kunnen toelaten. Heel makkelijk op slot doen en natuurlijk geen geklooi meer met sleutelkluisjes!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Gemakkelijk meerdere gebruikers toevoegen
  • Openen op afstand werkt zonder uitzondering
  • Back-up mogelijkheden voor als wifi uit valt

Minpunten

• Touch to lock is per ongeluk te activeren
  • App geeft status niet betrouwbaar weer
  • Kom je niet verder dan 500m van je woning? Dan werkt 'touch to open' niet.

Edwin v Eeuwen 31 maart 2021 Product gekocht

Fantastisch betrouwbaar slot

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Degelijk
  • 3 sterren SKG certificering
  • Goede ondersteuning
  • Touch to open functionaliteit
  • Mooi design
  • Eenvoudige installatie
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Meer geluid dan met een sleutel

janne_nl 31 maart 2021

LOQED Touch Smart Lock

Prima slot en goede service, alle vragen worden binnen een dag beantwoord en bij Loqed staan ze ook open voor suggesties.

Pluspunten

• Degelijk product
  • Goede service en support

Minpunten

• Missen nog wat features, maar wordt hard aan gewerkt

jelmo 25 augustus 2021 Product gekregen

LOQED Touch Smart Lock

Winnaar van de Tweakers weggeef-actie van het LoQed slot. Zeer handig slot. Na enkele weken ga ik met een gerust hart zonder sleutels de deur uit. Gemakkelijke installatie met goede installatie hulp online. Toegang delen met familie/partners/kinderen is even puzzelen, maar werkt prima. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• 3* rating
  • Goede handleiding/instructies
  • Elektromotor sterk genoeg
  • Snelle installatie, prima zelf te doen
  • Voelt robuust aan

Minpunten

• 3* rating alleen bij uitschakelen pincode-toegang
  • Instructies alleen online beschikbaar
  • Sterke elektromotor maakt hoop geluid
  • Termen gebruikt in installatie zijn ietwat specialistisch

Kwaliteit Score: 4

Klaas_Schippers 31 maart 2021

LOQED Touch Smart Lock

Zeer tevreden met het smart lock, veel gebruiksgemak voor een stevige prijs.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Weg kunnen gaan zonder sleutels
  • Er is een sterke motor gebruikt

Minpunten

• HomeKit integratie ontbreekt nog
  • Batterijen redelijk snel leeg
  • Slot draait langzaam

Kwaliteit Score: 4

wivr 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Dit is echt het slimme slot zonder sleutels. Bovendien werd ik prima ondersteund bij installatie en ingebruikname. Alvast mijn beste koop van dit jaar.

Pluspunten

• Makkelijk zelf te installeren
  • Heel goede support
  • Regelmatig updates van de app

Minpunten

• Niet goedkoop maar zeker het geld waard

wesssleeeyyy 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Strak product voor een prima prijs van een bedrijf dat goed doorontwikkeld heb ik het idee.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit materiaal
  • Mooi design
  • Doorontwikkelingen

Minpunten

• Soms wat kleine vertragingen

Andreas.H.G. 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Geweldig Ja wat moet ik nu nog toevoegen na al die goede recensies. Ook ik vind het een geweldig slot 🔐 waarover bij het ontwerp is nagedacht en niet zo maar iets in elkaar geprutst. Een heel mooie techniek en daarbij ook nog eens mooi om te zien.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooi design
  • Perfecte service

Minpunten

• Geen

Urfali 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Zeer makkelijke installatie voor iemand met twee linkerhanden :-) stap voor stap uitgelegd via youtube Perfecte uitvinding: Geen sleutels meer nodig Op afstand te openen en te vergrendelen Automatisch in te stellen dagelijkse nachtslot SKG 3* certificering (inbraakveilligheid) Makkelijk in gebruik Kan de slot met gerust hart aan iedereen adviseren

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • inbraak veilig SKG 3*
  • Afstand openen en vergrendeling
  • in te stellen nachtslot iedere dag op de zelfde tijdstip

Minpunten

• procestijd slot paar seconden langer dan openen met sleutel

ikrudolf 31 maart 2021

LOQED Touch Smart Lock

Prima en mooi slot. Ik ben in het bezit van 2 sloten. Eenvoudig te installeren. Goede ondersteuning van Loqed bij vragen.

Pluspunten

• Kwaliteit slot goed
  • Installatie makkelijk
  • Support uitstekend

Minpunten

• App kan nog enkele verbeteringen gebruiken

mtouw78 29 april 2022 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Dramatisch slechte support. Reken op weken voor ook maar een enkele reactie. Horen al sinds aug 2021. Ja is druk want verhuizing, zieke collega’s etc. Nu na 3/4 jaar retour en na 3 weken ontvangst nog geen reactie of geld retour. Negatieve reviews op eigen website plaatsen ze niet.

Pluspunten

• Bouw kwaliteit slot

Minpunten

• Support bestaat amper
  • Maakt heel veel geluid
  • Mogelijkheden en ontwerp app

jadove 2 maart 2022 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Veel bugs en slechte support. Vaak meldingen uit het niets.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• sleutel aanpassen werkt vaak niet
  • midden in de nacht meldingen
  • support slecht

RLAL 5 november 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Start ging goed maar bij montage 2e slot miste ik een onderdeel en contact maken via de chat is slecht. Er komt geen reactie op mijn vragen, alleen electronische antwoorden. Heb slot verwijderd en wacht op antwoord. Hoop dat ik het onderdeel alsnog snel geleverd krijg.

Pluspunten

• Stevig materiaal
  • Software werkte snel na de montage
  • Buiten mooi en bestaand materiaal kan blijven zitten

Minpunten

• Geen goede communicatie mogelijk via chat
  • Geen complete levering onderdelen

Rollef 9 augustus 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Stevig product dat komt in een uitzonderlijke nette verpakking. Afgemonteerd op de deur ziet het er strak uit. Werkt prima, geen fysieke voordeursleutel meer nodig.

Pluspunten

• Strakke afwerking
  • Buitenmodule erg netjes
  • Touch to open ideaal (na hond uitlaten bv)

Minpunten

• Geen 12V spanningskabel (moet op batterijen)
  • Montage op gebogen voordeurbeslag niet mogelijk
  • App onduidelijk in verschil Slot versus Sleutel
  • Lawaai motor (je kan niet meer stilletjes in de nacht thuiskomen)

Annika82vm 27 mei 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Ik snap niet waar al die lovende recensies vandaan komen? Wij hebben een kunststofdeur/kozijn en bij de minste weersveranderingen geeft hij foutmeldingen. We willen er vanaf, maar de garantie termijn is verlopen (30 dagen)(na 10x beloven; verbetering in software en een nieuwe batterij waar we te lang op moesten wachten).

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Sluit en opent niet goed
  • Batterij te snel leeg
  • Geeft continu foutmeldingen
  • Gaat half open en piept daarna
  • Maakt de kinderen wakker met z’n herrie
  • De kinderen kunnen hem makkelijk open draaien vanuit binnen
  • Als je telefoon leeg is, moet je mini vingers hebben om de code in te toetsen
  • Als je binnen iets vergeet sta je weer een tijd te klooien om hem open te maken

pbslutter 6 april 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Dit slot is een echte aanwinst! Ik was op zoek naar elektronisch zonder de bekende druppel die ik volledig met mijn telefoon kon bedienen. Bijna had ik een slot gekocht van 1.195,00 euro met ook nog eens een jaarlijks abonnement. Met het Loqed slot heb ik de beste oplossing gevonden!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk te bedienen
  • Niet duur

Minpunten

• Batterijen vervangen

Ton de Haar 1 april 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Heb nu het nieuwe deurslot loqed een paar maanden in gebruik. Het is precies zoals in de beschrijving stond, makkelijk in te bouwen, gebruiksvriendelijk. Regelmatig zijn er nog wat updates voor de app en het slot. Ook de technische ondersteuning is perfect. Ben echt dik tevreden een aanrader.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Het inbouwen
  • Het combineren met andere sleutelhouders

Minpunten

• Nog geen contact met de Google Assistant.

Hagensj 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Slot eenvoudig te monteren met duidelijke handleiding. Slot werkt naar verwachting. Ziet er goed uit en degelijk materialen. Gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lange levertijd omdat ik een van de eerste was.

Bartsen 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

1 jaar geleden gelezen over Loqed die met een innovatief nieuw smartlock op de markt ging komen. Met meer opties/security dan andere merken al beschikbaar. In een early adopter fase zo'n slot aangeschaft. Resultaat na bijna 5 maanden in gebruik: HELEMAAL TOP, echt een aanrader en het geld dik waard.

Pluspunten

• Openen met slechts aanraken slot
  • Eenvoudig in te bouwen, werkte meteen
  • Goede kwaliteit
  • Makkelijk en op veilige manier anderen toegang geven
  • Goede support bij vragen

Minpunten

• Eigenlijk niets mis mee

philippe4u 31 maart 2021 Product gekocht

LOQED Touch Smart Lock

Sleutelloos leven Monteren was heel makkelijk , een vraag is binnen de 2 uur beantwoord , hoop dat heel snel samen werkt met google assistent, geweldig en heel tevreden

Pluspunten

• geen sleutels nodig zalig
  • goed afgewerkt
  • duidelijke montage video

Minpunten

• niets

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LOQED Touch Smart Lock?