ROBBshop

Gebruikers over webshop ROBBshop

Review toevoegen
Verzending: Score: 1

Algemeen

Ik was op zoek naar een produkt dat snel geleverd moest worden. Ondanks dat ROBBshop 30% duurder was dan de goedkoopste concurrent heb ik voor ROBBshop gekozen omdat die de volgende dag zou leveren, en de concurrent pas "binnen 2-3 werkdagen".

Maar kennelijk geldt "Levering morgen overdag" bij ROBBshop níet voor bestellingen die op zondag geplaatst worden! Want het pakket is pas gisteren (maandag) verzonden en zojuist (dinsdag) bezorgd. Het zal ongetwijfeld ergens in de kleine lettertjes staan, maar in de orderbevestiging staat gewoon dat er de volgende dag geleverd zou worden.

Verzending

Nog afgezien van de gebroken belofte over "morgen in huis" werd het produkt bezorgd in een brievenbuspakketje terwijl ROBBshop voor de verzendkosten ruim meer rekent. Dat ze dan ook nog packing peanuts van plastic gebruiken maakt het er allemaal niet beter op.

Reactie naar aanleiding van reply van ROBBshop: ik heb bewust niet gekozen voor Trunkrs, want daarbij stond "maandag t/m vrijdag voor 12:00 besteld, vanavond in huis". Niks over weekenden, niks over volgende dag bezorgen. Bij PostNL stond "Levering morgen overdag".

Over de verzendkosten: duidelijk. Ik kan alleen maar zeggen dat er steeds meer webshops zijn die aangeven dat een produkt als brievenbuspakketje verstuurd kan worden, dan passen daar de verzendkosten op aan.

Beste ''brightvalve'',

Vervelend om te horen dat je bestelling niet geleverd is op het moment dat jij zou verwachten. Ik zie dat je gekozen hebt voor de verzending via PostNL. Dan wordt de bestelling inderdaad maandag pas ingepakt en dinsdag geleverd. Echter bieden wij ook SameDayDelivery aan via Trunkrs. Als je die verzendmethode geselecteerd had dan was de bestelling wel op maandag geleverd. De verzendkosten bij ROBBshop zijn altijd hetzelfde, ongeacht welke verzendmethode (Trunkrs of PostNL) je kiest. De verzendkosten rekenen wij onder de €100 omdat al onze pakketten verzekerd verzonden worden. Bij kleine pakketten zoals USB stickjes of kabeltjes gebruiken wij inderdaad een doosje dat door de brievenbus past zodat klanten niet perse thuis hoeven te zijn om de levering te ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

ROBBshop

Algemeen

Grote hoeveelheid zigbee dimmers besteld bij robbshop. Goed contact, inhoudelijke kennis van en snelle levering. Ook nog wat extra korting gekregen gezien kwantiteit.

Algemeen

De website is overzichtelijk en de uitleg ruim voldoende (leuke blogs en tips). Maar ik vind het toch prettig om iemand te spreken. De telefonische ondersteuning en advisering is perfect. Duidelijk mensen met ervaring en interesse in de spullen die ze verkopen! Erg prettig communiceren en hulpvaardig. Voor beginner tot gevorderde en in verschillende prijs/kwaliteit verhoudingen.

Verzending

Levering keurig en vlot, zoals je tegenwoordig van een webshop verwacht. Een enkel onderdeeltje was niet direct leverbaar, maar daar werd duidelijk bij vermeld dat het een paar dagen later kon worden. Helder dus.

Klantenservice

Uitstekend advies over welke merken/systemen/modellen voor mijn situatie het beste zijn. Denken leuk mee.

Algemeen

Bestelling gedaan op de website van Robbshop, wat zigbee producten en een Homey. Zelf over het hoofd gezien dat een van de producten een levertijd heeft van een week. Gebeld of een deellevering mogelijk was, en dit werd gelijk (kosteloos) geregeld!

Eerder deze week ook al gebeld met wat technische (ingewikkelde) vragen, direct adequaat antwoord gehad, kennis bij de medewerkers is ook in orde!

Verzending

Deelverzending gaat vandaag op de post, eerdere leveringen zijn allemaal perfect verlopen.

Klantenservice

Zie beschrijving, technische kennis is zeker op orde!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Website is veranderd sinds de vorige bestelling(en) die ik gedaan heb. Is er van opgeknapt. Zo gevonden wat ik zocht. Zigbee inbouw schakelaars voor de buitenlampen, en gekoppeld aan de ikea bridge. Even gepiel, maar na een korte chat met de servicedesk, lukte het makkelijk. Lezen blijft lastig.......
Als de prijs nog iets omlaag kan van de modules, krijgen ze 6 sterren

Verzending

Binnen 24 uur in huis. Dus mazzel gehad met de post. Op dit moment moet je het allemaal maar afwachten

Klantenservice

Kreeg ze niet gekoppeld, dus even contact gehad. Zelf lezen is lastiger dan je denkt...

Algemeen

Top service, nagenoeg 24/7. Als je er niet uitkomt helpen ze graag. Duidelijke website. Goede producten. Laatst de Eufycam triple pack besteld. Mooie camera's en simpel in de bediening. Heel bij mee.

Verzending

Op tijd geleverd, conform afspraak.

Klantenservice

Staan altijd klaar en helpen graag.

Algemeen

Ik had een doos walli dimmers besteld dus n na lang puzzelen is het maar met een aantal gelukt. Heb gebeld om ze retour te sturen want ik was twee dagen te laat. De man aan de lijn heeft mij super geholpen en ze konden nog steeds alle zes weer terug. Wel direct twee nieuwe dimmers besteld. Top geregeld bedankt robshop!!

Verzending

De producten die ik allemaal besteld heb waren binnen twee dagen binnen zelfs in de drukke december maand. Dat hebben ze echt goed voor elkaar.

Klantenservice

Klantenservice voor het retourneren was heel goed.

Algemeen

9 Senic Gira schakelaars gekocht helaas 1 defect.
Ontevredenheid over support voor defect onderdeel, de zaak loopt nog, maar het lijkt erop dat ze alles aan doen om het niet te vervangen.

Verzending

Verzending is prima en snel.

Klantenservice

Ik heb 9 Senic Gira schekalaars gekocht, helaas eentje was defect.
Het achter plaat schuift naar achteren waardoor de schakelaar nadat het ingebouwd is niet goed werkt.
Ik heb de schakelaar teruggestuurd en op eerste instantie was volgens het support geen defect te vinden (daar was ik al bang voor, omdat het pas te zien is als de schakelaar is ingebouwd).
Na een telefonisch gesprek met support heb ik kunnen bewijzen waar het gebrek lag en idd defect gevonden.
Ik dacht, mooi! We zijn eruit, en ik krijg een vervagende schakelaar!
Helaas was de medewerker niet van deze mening, hij moest eerst "overleggen". Hij zal mij dezelfde dag nog terugbellen.
Dat is niet gebeurd. Geen bericht of update.
Vanochtend krijg ik een mailtje terug dat de schakelaar compleet uit elkaar hebben gehaald (ik vraag me zelf af hoe, want het binnenwerk is volgens mij niet mogelijk zonder schade helemaal uit elkaar te halen) en daaruit is gebleken dat de schakelaar niet defect was, maar “gewoon” afgebroken was en of ik het al ingebouwd had.
Ik begrijp de vraag, ze denken natuurlijk dat ik zelf heb veroorzaakt.
Ik vraag me af hoe ze dat hebben concluderen, waarom zou dat niet door een productiefout komen?
Natuurlijk had ik de schakelaar ingebouwd, net zoals de overige 9, daarna pas kwam het defect naar voren.
De “support” case loopt nog, ik ben benieuwd naar de onderbouwing en afloop.
Ik vind erg jammer dat het support van een internetzaak, zo moeilijk doet, ik heb niet 1 schakelaar gekocht, maar 9, voor 60€ per stuk.
Juist support is o.a. wat het verschil moet maken om tussen de ene internetzaak te kiezen of de andere, want bij de prijzen is er vrijwel geen verschil te maken.

Algemeen

Gaan er prat op zelfde dag te bezorgen indien voor 12u besteld. Sochtends ruim op tijd besteld, geen levering en ook geen bericht. Zelf maar eens geinformeerd, ja kan nog wel een dag of wat duren, er is 1 (van de lijst) niet leverbaar....
Uiteindelijk zelf maar spullen opgehaald.

Klantenservice

Wat inhoudelijke vragen gesteld, traag en half antwoord. Zinloos dus eigenljk.
Over de vertraging in de levering wordt je ook totaal niet serieus genomen en er wordt geen enkel initiatief genomen om je als klant tegemoet te komen.
Zijn niet de goedkoopste, wat niet erg is, maar dan verwacht ik service. En die krijg je ook niet.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goedkoopste voor mijn specifieke product. Prettige webshop. Genoeg informatie over de producten op de pagina.

Verzending

Er werd gebruik gemaakt van een pakketdienst genaamd "trunkrs". Deze heeft me twee keer gebeld, waarvan een keer om te zeggen bij welke buren het pakket is afgeleverd. Een briefje wordt beter op prijs gesteld.

Klantenservice

Snelle reactie gekregen, en redelijk geholpen.

Algemeen

Prima website. Hou van bestellen met guest account en voorraad lijkt te kloppen. Eerste indruk is prima.

Verzending

Levering in eigen doos, met daarin de originele doos. In de ochtend besteld en de zelfde dag (avond) geleverd, zelfs in Zeeuws-Vlaanderen!

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Wel wat duurder dan andere webshops maar wat ik erger vind en in geval van RobShop zels mateloos irriteert: veel artikelen zijn niet op voorraad. Wel positief is de avondbezorging! Telefonisch advies gevraagd, dat is in orde.

Algemeen

Ik ben zeer goed geholpen in de winkel van Robbshop!
Ook hun website is duidelijk ingericht en zeer informatief en de prijzen zijn OK!

Super bedrijf! Ga zo door Rob en collega's!

Klantenservice

Heb 3 rookmelders en een CO melder aangeschaft en ben zeer goed geholpen qua informatie en mogelijkheden.

Avvd Karma 27,8K
Verzending: Score: 4

Algemeen

Uitgebreid assortiment en producten worden geleverd. Klantservice is echter ronduit slecht, nauwelijks reactie of heel kort waardoor je er eigenlijk nog niets aan hebt.

Klantenservice

Traag reactie, geen antwoorden op je vraag, er wordt enkel geschreven dat het druk is en dan het antwoord kort is. Dusdanig kort dat je er niks aan hebt, je wordt dus eigenlijk simpel niet geholpen.

Algemeen

Ik was vandaag in de fysieke shop en dat was leuk. Best wat aanbod en test opstellingen. Qua online is dit een super winkel, altijd snel bezorgd en nooit een issue gehad als er een probleem was: of een goede uitleg gekregen of het apparaat probleemloos ruilen of terug sturen. Gewoon klasse.

Verzending

Altijd snel verzonden, Prima verpakt en goed geprijsd.

Klantenservice

Deskundige helpdesk en zijn zelf ook actief bezig met de spullen die ze verkopen. Probeer bijvoorbeeld maar eens Zwave instellingen problemen voor te leggen bij Amazon. Succes daarmee, Robbshop.nl kan je (meestal) telefonisch helpen en zo niet dan kan je naar de winkel komen. Leggen ze het gewoon uit.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Ik doe een “elders goedkoper” aanvraag op 2-01 en die wordt 4-01 goedgekeurd. Die aanvraag is een persoonlijke code die enkel komijn account werkt. Ik wil mijn bestelling plaatsen maar kan niet inloggen, ik steur een 2de mail en 3 dagen later zeggen ze dat er inlogproblemen zijn. Dit lossen ze op en ik kan terug inloggen maar de persoonlijke kortingscode is vervallen. Dus een 3de mail als ze deze terug kunnen activeren.
Weten ze plots van niets en vinden ze niks meer terug van mijn aanvraag terwijl ik de mail van goedkeuring nog heb.
Ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en heb ik nog niets, het ergste is dat de promotie bij de andere shop ook weg is en ik dus ook nog eens volle prijs moet betalen omdat hun het druk hebben.

Zeer slechte service (vroeger was dit niet) door hun eigen succes, jammer

Klantenservice

Ik heb letterlijk een afscheping gehad na 3 dagen dat ze het druk hebben met de eindejaarsperiode. Goed voor hun maar klantvriendelijk is anders

Algemeen

Het is een snelle website. Vooral de eigen beoordeling van producten op de website zijn een flink pluspunt.

Verzending

De verzending is prima. De producten zijn goed ingepakt. De dozen zijn niet groter dan nodig, wat ook fijn is.

Klantenservice

Een van de producten ging na een half jaar kapot. Ik kreeg direct gegevens voor (gratis) terugsturen en direct een vervangend product. Geen gedoe, fantastische service.

Algemeen

Al jaren klant voor diverse domotica hardware. Goed en eerlijk advies als je belt en voor zakelijke toepassing hebben zij ons ook een goede installateur gewezen.

Het bedrijf maakt een goede indruk. Je wordt als klant echt geholpen. Zelfs een keer bij foutieve levering, 's avonds na 20.00 nog netjes gebeld door iemand, gewoon vanaf zijn mobiel.

Exact zoals beloofd.

Klantenservice

Direct geholpen met concrete antwoorden en vragen. Duidelijk eigen mensen met verstand van zaken.

Algemeen

Duidelijke website met veel informatie, daarnaast gewoon schappelijke prijzen en verzendkosten. Producten die ze op de site hebben staan is ook daadwerkelijk wat ze leveren.

Verzending

De dimmer bypasses zaten netjes in een ruime doos verpakt maar wel goed aangevuld met van die vulwokkels, dus gewoon lekker veilig

Klantenservice

Het was wat onbekend of de Vision dimmer bypass ging werken met de Fibaro Dimmer v1. Dat stond niet op de website, en ook de helpdesk wist het niet. Maar daar was een perfecte oplossing voor: Bestel maar en als het niet werkt gewoon weer terug.

Algemeen

Fijne winkel met behulpzame mensen. Ik woon toevallig ook in Oss en dan is het fijn dat je je spullen op kan komen halen. Ze denken ook met je mee en of er misschien een betere oplossing voor je probleem is.

Klantenservice

Ik heb een keer eerder hier iets gekocht wat niet voldeed aan mijn verwachtingen. Dat werd zonder problemen opgelost. Product werd teruggenomen en ik kreeg mijn geld terug.

Scorekaart voor ROBBshop

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie