BioWare kondigt nieuwe Mass Effect aan en toont teaser Dragon Age 4

BioWare werkt aan een nieuwe Mass Effect-game en heeft daarnaast ook een teaser getoond van de al aangekondigde Dragon Age 4. De beelden passeerden de revue tijdens The Game Awards, die donderdagnacht plaatsvonden.

De teaser van Mass Effect toont een Asari-alien die op een besneeuwde planeet iets uit de sneeuw vist dat lijkt op een stuk van een N7-harnas. Dat is het insigne dat op het harnas van Commander Shepherd staat, de hoofdpersoon van Mass Effect 1, 2 en 3. De teaser eindigt met de tekst "Mass Effect zal doorgaan". BioWare licht dat op Twitter toe en stelt dat de game in de vroege productiefase is. De laatste Mass Effect-game, Andromeda, kwam in 2017 uit en Mass Effect 3 komt uit 2012.

In de Dragon Age 4-teaser vertelt Varric, een personage uit Dragon Age 2 en Inquisition in een voice-over dat hij aan je zijde zal vechten tegen alle vijanden die de wereld te bieden heeft, inclusief de grootste vijand, de zogenaamde Dread Wolf. Dat is de God van verraad en rebellie die in de eerdere games al een rol speelde en dat ook zal doen in Dragon Age 4. Hoewel de game in 2018 aangekondigd werd, is er nog geen releasedatum voor bekend. Eerder dit jaar zei de ontwikkelaar dat de game ook in de vroege stadia van productie is.

Door Mark Hendrikman

Redacteur

11-12-2020 • 12:44

103

Submitter: hellfighter87

Reacties (103)

103
101
51
4
0
43
Wijzig sortering
Kleine opmerking:
In de Dragon Age 4-teaser vertelt een elf-personage in een voice-over dat hij aan je zijde zal tegen alle vijanden die de wereld te bieden heeft, inclusief de grootste vijand, de zogenaamde Dread Wolf.
De stem die je hoort is de stem van Varric Tethras, de dwerg compagnion uit deel 2 en 3. Een stem die voor mij ondertussen onlosmakelijk is verbonden met deze francise :)

edit - typo

[Reactie gewijzigd door Jos.Slagter op 23 juli 2024 06:27]

De elf heet trouwens Solas. Ook geen onbelangrijk character. Hem kom je aan het begin van Dragon Age Inquisition als tegen.
Dieper ingaan op Solas is echter een beetje spoilerific als men DA:I niet heeft gespeeld. Niet dat er veel op Tweakers zullen zijn die DA4 zullen willen kopen die niet DA:I gekocht hebben/gespeeld hebben, maar toch....
Mwah, ik denk dat de spoilertermijn op DA:I inmiddels wel verlopen is, gezien het spel zo'n 6 jaar geleden uit kwam
Early development betekent in het geval van BioWare dat er een personage en een storyline van 3 zinnen op een bierviltje staan en dat er een externe studio ingehuurd is om een vage CGI trailer te maken om de aandeelhouders te pamperen.

Voor degenen die niet weten waar ik het over heb: de Anthem trailer van E3 2017 waarin in het begin staat: "Everything you are about to see was captured in-game running in real-time" bleek achteraf een grote leugen te zijn. Er was destijds nog helemaal geen game, ze moesten zo'n beetje nog beginnen. Het geheel was volledig CGI door een externe studio gemaakt.
Anoniem: 392841 @Pliskin11 december 2020 16:21
Aanvulling: dat was omdat men beloofd had een teaser te hebben voor de E3, maar omdat er te veel discussie was geweest over de richting van het spel had men bijna niks klaar staan. Gevolg: paniek en dan maar een cinematic door derden laten maken.
Klopt en er was ook niets aan de hand geweest als ze gewoon de teaser hadden getoond zonder de claims dat het er zo op een Xbox One X zou uitzien en dat het in-game footage was.

Ik bedoel, wetende dat dit een CGI trailer is en dat er op dat moment totaal nog geen game was moet je de trailer eens bekijken:
https://youtu.be/eYWE1DxD9ws?t=5687

Sindsdien is BioWare wat mij betreft alle krediet kwijt. Laat ze eerst maar weer eens een degelijke game uitbrengen.
Ik ken dragon Age en Dragon Age inquisition. Nu 4? Heb ik één gemist?
Dragon Age: Origins, Dragon Age 2, Dragon Age: Inquisition en nu dan 4
Ja, Dragon Age 2 uit 2011, door bijna iedereen bestempeld als de minste uit de reeks. Ikzelf heb deze nooit gespeeld en was al behoorlijk teleurgesteld door Inquisition die ik wel gespeeld heb maar met moeite tot het eind heb kunnen komen. Ik hoop op een return to form voor DA4 maar heb er weinig vertrouwen in tegenwoordig.
Het irritante is dat Red Lyrium eigenlijk maar een klein dingetje was van het geheel. Juist de DLC in DA2 Legacy : https://dragonage.fandom.com/wiki/Legacy is waar DA:I het meest op voortborduurt.

DA2 zeker wel gespeeld, verhaal was te doen maar het recyclen van de wereld maakt het vervelend. De Legacy DLC was het betere van DA2.

Ik heb totaal zo'n 1500 uur in de Dragon Age series zitten. DA:O meerdere malen uitgespeeld (Met elke origin een of 2 keer).
Je vergeet Dragon Age 2. Wat eigenlijk geen echt deel 2 is, maar meer een soort interim verhaal tussen Origins en Inquisition. Het is ook een beetje de verbindende lijn tussen de twee delen, en geeft enigszins een setup voor Inquisition, wat betreft Red Lyrium.

Ik vind hem zelf echt wel de moeite waard, wanneer je niet de verwachtingen hebt van een groot spel zoals Origins en Inquisition. Het is wat kleinschalig. Geen deel 2, maar een prima interquel.
Liara!!!!!!!!!! Kreeg er stiekem wel wat kippenvel van :)
Is het wel Liara? Of een andere Asari?
Haar facial features met de sproeten duidt op Liara.
Gezien hoe oud Asari worden en zij pas iets van 110 was, kan het best haar zijn.
10000% zeker Liara, maybe her story?
Same here!!! Can't wait!
M'n ooghoeken werden zelfs wat vochtig... :D
Ik had liever een vervolg gezien van Andromeda, dat einde is niet gewoon open. Dat is een slagaderlijke bloeding.
Andromeda heeft veel problemen, maar desondanks ook enorm veel potentie. Ik had die potentie inderdaad graag benut zien worden in een vervolg. Hoe matig het spel ook is geworden, zelfs na alle patches.
Ik heb het gespeeld maar eigenlijk vrijwel alles direct weer vergeten nadat het uit was. Vind het geen enkel probleem (misschien beter zelfs) als ze dit forgettable laten...
dat einde is niet gewoon open. Dat is een slagaderlijke bloeding.
Haha okay dat is een gouden opmerking. Ik moet nog steeds Andromeda na al die jaren nog uitspelen, maar dat is ook het probleem wat ik er mee heb. Er is een drempel om hem af te ronden omdat ik hem niet super geweldig vond.
Volgens mij hadden ze er op gehint al dat Andromeda een flinke tijd in de koelkast zou staan en ze verder zouden borduren op de trilogy in het eerstvolgende spel. Vanwege de slechte beoordelingen van Andromeda en om ook dat universum rustig op te kunnen ruimen - want Andromeda was niet alleen qua graphics maar ook qua verhaal, lore etc uiteindelijk een haastklus. Wat natuurlijk de kwaliteit nooit ten goede komt.
Het is al aangegeven dat de nieuwe ME(4?) zowel de Milky Way als Andromeda zal bevatten (in een hoedanigheid)
Naar mijn mening hadden ze beter de tijd en energie in een verse start gestoken, desnoods in een andere franchise. Voor ME kan ik niet echt warmlopen. Het verhaal was goed genoeg afgesloten met ME3 + uitbreiding.
Deels met je eens, een van de endings van ME3 is relatief open dus daar is dan meer dan genoeg ruimte voor speculatie en voor uitbreiding.
Ben benieuwd, Andromeda was een drama in den beginne en ik hoop dat deze ME dat niet heeft.
En toch... Ik heb mij prima vermaakt met Andromeda. Het blijft een vermakelijke sci-fi RPG. Al met al zo'n 130 uur gespeeld op de PS4.
Het is ook een prima spel, het heeft alleen niet de Mass Effect "vibe".
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Het had wel een bepaald mysterie dat toch wel bij Mass Effect hoort. Vooral met die dark energy en met de Remnant. De Kett zouden mysterieus moeten zijn, maar waren echt heel voorspelbaar, daar viel het wel uit elkaar. Dat is voor mij het grootste probleem met Andromeda. Het had alle potentie van een échte Mass Effect, en om een nieuwe klassieker te worden, maar het is uiteindelijk met aan voldoende. Als het spel tot de huidige staat was gebracht, en dan nog een half jaar extra development tijd had gekregen, was het enorm veel beter geweest. Dan hadden ze alle ideeën net even beter kunnen uitwerken.
Hier net zo, Andromeda heb ik nu twee runs gehad met verschillende builds en verschillende keuzes etc. Het is een goed spel maar werd zeer geplaagd in het begin.
Ik begon het al heel snel heel repetitive worden. Elke keer weer zo'n grot in, knopjes drukken, rennen. :|
Andromeda is vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Mass Effect hoort meer te zijn dan net aan voldoende. Jammer, want de potentie kon ik echt wel zien. Dat was het probleem niet.
En toch, ik heb Andromeda afgelopen maanden pas gespeeld en dat is nu echt wel een goede game geworden.

Ik begrijp dat het bij release een drama was, en dat is natuurlijk een aanfluiting voor een studio van dit kaliber, maar ze hebben het naar mijn mening echt wel goed weten op te poetsen, dan. Ik ben ongeveer 90 uur bezig geweest om alles door te spelen en heb daar echt heel erg van genoten. In al die tijd 2 bugs gehad, die met opnieuw laden van save verholpen waren (pakweg 3 minuten speeltijd verloren per keer), wat ik eigenlijk prima acceptabel vind. Ook de verwijzingen naar originele trilogie waren geweldig moment van herkenning/nostalgie en die samenhang klopte gewoon. Het was voor mij in huidige vorm gewoon een echte ME, waardig opvolger in de serie.

Ook echt wel psyched voor deze, als ik dit filmpje zo zie.
Rood, groen of blauw? Ik probeer ze niet bij naam te noemen wegens spoilers.
Rood, als je het over het eind heb bedoel je.. heeft een open einde na de credits ;)
Ben verslaaft aan ME. En kan ook hierop alleen wachten. Fijn dat zij verder gaan met ME. en de tease haal ik nu al uit dat zij verder gaan na 3 de armer piece komt ook van de harnas uit deel 3 vandaan. Nu is alleen de vraag hoe ver in de toekomst en pakken zij de gedeelte van de verhaal op. Of komt er een nieuwe verhaal lijn.

Hoe dan ook. Fijn om te zien dat zij ME niet de ijskast in hebben gezet. Maar verder oppakken.
Ben verslaaft aan ME.
:D
Fijn om te zien dat zij ME niet de ijskast in hebben gezet
Helemaal mee eens!
Ik kan zo geen andere game noemen die ik graag opnieuw speel, het combineert zoveel leuke elementen. ME3 was wat combat aangaat toch wel echt super, met de Crusader X ging gewoon alles stuk }>
Het einde van ME3 was voor vele één van de meest frustrerende eindes ooit. Dus 'goed afgesloten' is toch vrij optimistisch gesproken :D
Ik vond het groene einde nog wel te behappen. (Ik probeer niet te spoilen)

Dit einde interpetreerde ik echter anders in mijn hoofd dan de meesten. Ik zie dit einde als het einde waar niet zo veel veranderd als tijdens de presentatie wordt geclaimd. Die presentatie was subjectief, dus het kan net zo goed niks uitmaken.

Ik heb hier een niet zo spoiler vrije versie die in detail gaat:

https://pastebin.com/wRm0xHiT
Dat hebben ze geprobeerd met Andromeda en dat is te boek gegaan als de grootste flater in jaren.
Heb er weinig vertrouwen in dat het wat gaat worden.
Bioware heeft sinds Mass Effect 3 geen goede game meer gemaakt.
Heb er weinig vertrouwen in dat het wat gaat worden.
Bioware heeft sinds Mass Effect 3 geen goede game meer gemaakt.
wmb sinds ME2. Vond 3 echt een enorme anti-climax, en niet alleen qua ending, maar van begin tot eind.
ME3 viel idd al tegen en alles na Dragon Age 1 is ook een stuk slechter (met DA2 als dieptepunt).
Correctie; alles na Baldur's Gate 2: ToB was al een stuk slechter :p. Maar inderdaad, Dragon Age 1 was nog wel tof (maar een stuk minder tof vergeleken met BG). Mass Effect 1 en 2 heb ik nog wel plezier aan gehad, al werd ik het al een beetje zat op het einde van 2.

Dus hmja, ik verwacht erg weinig. Anthem, DA:I en Andromeda waren nou ook niet bepaald pareltjes. Ik gok dat Bioware het niet meer in zich heeft.
Ik vond DA2 juist veel beter dan origins. Juist de langdradige en eentonige combat mechanics waren diep treurig wat ze met de expansie veel beter gedaan hadden. Spel qua verhaal is goed maar duurde mij te lang. Da3 had dit probleem ook de eerste 3 maps imo waarna het beter werd.
ME3 was erg kort en multiplayer had potentie maar was het net niet. Ze moesten in deel 3 teveel afronden en het einde had beter gekund maar het einde was nooit goed geweest voor de fans wat ze ook gedaan hadden. Vind de opties van de keuze die shepard moest maken juist wel leuk. Nochtans heb ik erg genoten van ME3 en koop ik ME4 ook als ze terug naar de basics gaan.
Anoniem: 392841 @Kubrix11 december 2020 16:27
3 ging nog wel qua verhaallijn - totdat het bij het einde aan kwam. Daar merk je toch echt dat het een haastklus (weer) werd.
Sinds Mass Effect 3? Dat is nog vrij gul. Ik zou willen stellen dat de laatste goede game van Bioware, Dragon Age Origins was: Die game had daadwerkelijk nog wat complexiteit en uitdaging in de gameplay, en was niet simpelweg een sequel op bestaande verhalen en werelden.
Dargons age origins?

Nee toen was het verval al lang ingezet! Baldurs gate was de laatste goede titel!
Baldurs Gate? Wat een onzin! De beste games maakte BioWare voordat het bedrijf überhaupt opgericht was!

</hipstermodus>

8)7
pfff, Shattered Steel was hun laatste goede titel!

/s :+
Ik vond geen van de ME games trilogie slecht (heb Andromeda niet gespeeld), en ja het einde was ruk, dat je keuzes op het eind niet uitmaakte terwijl dat juist de insteek van de serie was. Maar verder vond ik ME3 ook wel goed hoor. Het ergste vond ik nog wel dat je Zaeed niet meer in je team kon hebben.

Later voegden ze het alternatieve einde toe na alle commotie over het eind van ME3, maar euh... die heb ik nog niet gezien... Ik speelde de game destijds twee keer uit en verder eigenlijk niet meer aangeraakt. Andere dingen zoals de Citadel DLC heb ik ook nog steeds niet gedaan, best wel slecht eigenlijk :P

Ik heb overigens geen van de Dragon Age games gespeeld, het was/is er gewoon niet van gekomen.

[Reactie gewijzigd door Armselig op 23 juli 2024 06:27]

Inquisition gemist? Toegegeven, dat is wel de enige sinds Mass Effect 3.
Inquisition had echt zo'n saaie open wereld, dat is voor mij het eerste spel waar Bioware op de open world train ging en totaal flopte met zijn uitvoering. Daarna gebeurde precies hetzelfde bij Andromeda en Anthem.
Niet eens zozeer de wereld zelf, maar op de een of andere manier werkte het gewoon niet echt lekker, allemaal net niet zeg maar. De potentie die het had hebben ze er niet uit gekregen in ieder geval, beetje te veel standaard, te veel repetitie en of te overduidelijk of totaal en onlogisch out of the blue plot twists is wat vooral voor mij het spel maar als een matige game laat zijn. wel 2 x uitgespeeld dus op zich niet dermate erg maar in vergelijking met DA:O mijlenver achter op die game.
Zeker weten! Ik was uren aan het rondlopen in dat eerste gebied om bloemen te plukken en stenen te verzamelen etc... Vond er geen reet aan en had niet eens zin om verder te spelen.
Altijd al gezegd dat da:i een soort offline mmo wilde zijn ofzo... Grote wereld, maar bar weinig boeiende dingen. Saaie side quests. Moest echt m'n best doen om door te blijven spelen.

Niet alles was slecht hoor, want sommige van die main missions waren onderhoudend, maar daarnaast en tussendoor was er weinig wat me écht boeide.
Ik ben nooit verder gekomen dan pakweg halverwege. Veel te saai!
En dan is het toch vreemd dat Dragon Age: Inquisition het beter heeft gedaan dan vorige delen. Persoonlijk vind ik ME1 beter dan ME2, maar een hoop anderen vinden dat dan weer andersom. Het is voor een groot deel een kwestie van smaak en doelgroep.
Veel van Inquisition kwam door de pre-orders als ik het me goed herinner. De verkopen na de release vielen bijzonder sterk terug. Niet zo erg als Andromeda of Anthem, maar toch veel sterker dan je zou verwachten bij een triple A-titel.
Veel van Inquisition kwam door de pre-orders als ik het me goed herinner.
Nope, niet volgens het Q3 2015 EA report, dit terwijl DA:I al in 2014 uitkwam. Als dat allemaal frontloaded was, dan hadden we die aankondiging al veel eerder gehad.

Nee, dat preorder verhaal is wat een hoop mensen elkaar blijven vertellen om aan te geven dat ze niet happy zijn met EA of de richting die Bioware is opgegaan.
Lees ik het nu verkeerd, of staat er echt
De teaser van Mass Effect toont niet een Asari-alien
in de tekst. Lijkt mij niet correct.

De hele Mass Effect reeks heb ik grijs gespeeld. Geweldig verhaal en niet alleen 'dom knallen' de hele tijd. In deel 1 was het scannen van planeten nog een dingetje, in deel 2 netjes opgelost. Ik zal een nieuw deel in de Mass Effect reeks blind kopen. Shut up and take my money!
In deel 1 was het scannen van planeten nog een dingetje, in deel 2 netjes opgelost.
Je bedoeld in deel 2 en in deel 3 netjes opgelost.

In ME1 hoefde je niks te scannen.

ME1 en DA:O zijn altijd nog de beste van de serie.
De latere kwamen voor mij persoonlijk niet in de buurt van het gevoel wat ik met de eerste delen had oftwel RPG. ME2 had bijna 0 RPG elementen en de verhaallijn was echt uiterst saai in vergelijking tot 1.
DA2 exact hetzelfde. Beide deel 3 waren wel weer goedmakertje voor mij, maar toch niet helemaal.

[Reactie gewijzigd door darthrobol op 23 juli 2024 06:27]

DA2 verhaallijn vond ik allerminst saai. Wel was het kleinschalig en had het niet de bombast van de andere 2 delen. Maar saai? Nee. Zeker niet als je het om het character werk speelt.
Om de (in game) 3 jaar dezelfde stad en omliggende gebieden herhalen en zelfde soort quests doen. Erg saai. Dit speelde voor mij erg mee in de verhaallijn. Ik wilde gewoon DA:2 uitspelen zodat ik aan DA:I kon beginnen.Toen ik de keuze had om in DA:I Hawke of Alistair achter te laten hoefde ik niet eens te twijfelen, gelijk Hawke. Grey Wardens zijn veel interessanter dan 1 champion.
Nee, in ME1 mocht je met een onhandelbare MAKO over alle planeten rondscheuren. Later met mods was dit stukken beter en was het leuker, maar in het begin pffffffffffff......

In Andromeda was het rondrijden met de auto wel een stuk beter geïmplementeerd :)
In tegenstelling tot de vele andere vond ik dat gedeelte met de Mako echt enorm vet! Gaf mij een gevoel van exploratie.

Andromeda moet ik nog steeds spelen. Ben daar door alle negatieve reacties nooit aan begonnen. Misschien toch maar doen voordat een nieuw deel uitkomt ;)
Nee het rijden was wel leuk, maar de Mako bestuurde ronduit slecht. Zeker als je de bergen in moest. Na wat Mods werd het al beter :)
Wel ME1 had een grootser verhaal, hier gaf je jezelf echt een plekje in de wereld.

ME2 betere combat en leukere party opbouw story line.

M3 had wat haakjes aan het ending, verhaal voelde iets minder groots als de 1, party quests iets minder als de 2
Probleem daar bij mij is het einde - en ook wat ze met de citadel hebben gedaan.

DA:O - geweldig spel
DA 2 - nooit gespeeld (absoluut geen spijt van)
DA: I - was wel nice, maar idd minder als origins

Vervelende is dat het gat tss 3 en 4 zo groot is - gaat nog lastig zijn om mijn savegame terug op te snorren want op het einde heb je wel een keuze gemaakt die normaal toch wel wat effect moet hebben in de 4 :|
Is het niet zo dat je via de Dragon Age Keep je savegames kan aanpassen? Dit was in elk geval voor DA:I het geval. Je savegames van DA:O en DA:2 waren voor DA:I niet van belang omdat je dat op de Keep kon aanpassen. (wat toch wel stom is want niet alle keuzes die je maakt in de games staan in de keep)
Mocht je je door DA2 kunnen worstelen is het verhaal wel absoluut de moeite waard.
Beetje onzinnig dat ze game aankondigen, terwijl ze eerst nog 2 jaar aan de nieuwe dragon age moeten werken.
Hoezo onzinnig? Tientallen games hebben een teaser gehad terwijl ze pas jaren later uitkwamen. Kijk naar cyberpunk 2077, de eerste teasers hiervoor kwamen in 2012 uit.
Toen duurde het ook 5 jaar voor we een volgende trailer kregen.
pfffff, jammer dat ze het post-Shepard ME era pakken... Imho hadden ze van mij echt wel verder mogen gaan op Andromeda. Dat verhaal kent voor mij nog helemaal geen afsluiting, en ondanks alle kritiek die iedereen mag hebben, vond ik het een heel vermakelijke game. Ook ruim 4 keer al weer uitgespeeld.

Nu kan een post-Shepard ME ook een hoop goedmaken richting Andromeda hoor. Maar de Dark Space GAP van 600 jaar lijkt me moeilijk te dichten. Nu zal de technologie in 600 jaar tijd niet stil hebben gestaan en zal er van alles mogelijk moeten zijn. Verwacht ik niet dat deze twee verhaallijnen/galaxies aan elkaar gaan koppelen.

Persoonlijk zouden ze van mij het Renegade en Paragon systeem verder uitgewerkt weer mogen introduceren. Ik ben altijd van de Renegade geweest en miste dit enorm in Andromeda.

Ik wil niet altijd de goodguy/women/helikopter spelen. Ik wil gewoon de galaxy redden net als Doomguy dat doet bijvoorbeeld. Gewoon iedereen z'n bek houden en mij volgen, dan redden we het wel.
Maarja, das persoonlijk en ik heb begrepen dat er maar een paar procent van de mensen Renegade hebben gespeeld.

*edit*
ik snap het hele moderatiescoreboard niet meer hoor. Ik reageer 100% op het artikel en het filmpje van ME en ik krijg Offtopic/Irrelevant scores? .... Rare dodo's hier.

[Reactie gewijzigd door equit1986 op 23 juli 2024 06:27]

Andromeda is zeer negatief ontvangen en dat raakt het nooit kwijt en terecht imo, ze hebben bij de ontwikkeling structurele fouten gemaakt bewust om PC reden. Heb Andromeda ook niet gekocht om die reden. Marketing technisch dus gewoon links van je laten liggen, dat je daadwerkelijk in spel wel referenties of crossplay vanuit Andromeda krijgt is iets anders en zou misschien nog leuk zijn ook maar terug naar de basic van Mass effect.
Terug de lift in!
Laatst geïnstalleerd op de xbox (dus met alle patches tot nu toe). Alle karakters leken de bibberen/trillen op het scherm tijdens cutscenes en NPCs die je moet volgen lopen alle kanten op behalve waar ze heen moeten. Toen ze vast in een plant heb ik het maar afgesloten.
Ik denk dat beide prima mogelijk is. Andromeda is 'post-Shepard'. 650 (zoiets) jaar post-Shepard. En Asari's worden meer dan 1000 jaar geloof ik. Dus als Liara nog leeft, en het speelt zich af na Endromeda, is er genoeg vijheid om dingen op te pakken. Wie weet gaan we van Endromeda terug naar Melkweg - met een intergalactic Mass-Relay bv:P

Ik zag ook een kapotte Citadel voorbij vliegen volgens mij kan iemand dit bevestigen?
ja was een kapotte Citadel. Dus ik vermoed een locked-in ending...
Wel ... gezien wat er in ME 3 gebeurde kan ik me wel iets voorstellen bij de staat van de Citadel ...
Ja ik twijfelde of het niet de Hyperion Nexus was.

[Reactie gewijzigd door Juantinto op 23 juli 2024 06:27]

Nee dat was een kapotte mass relay (en andromeda had geen mass relays)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.