Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Blizzard kondigt Warcraft III: Reforged aan

Blizzard Entertainment werkt aan een remaster van strategiegame Warcraft III uit 2002. De nieuwe versie, die volgend jaar uitkomt, wordt grafisch flink opgepoetst en is in 4k-resolutie speelbaar. Het spel gaat dertig euro kosten.

Blizzard presenteerde de game tijdens de openingsceremonie van BlizzCon en toonde zowel een filmische trailer als gameplaybeelden. Inmiddels staat er Warcraft III: Reforged-website online met informatie over de remaster.

Volgens Blizzard zijn de visuele aspecten van de game van de grond af aan opnieuw opgebouwd. De remaster bevat 62 singleplayermissies en 4 uur aan vernieuwde cutscenes. Het spel zelf heeft de eigenschappen van Warcraft III uit 2002, het bevat vier rassen uit het Warcraft-universum en gameplay waarin heroes centraal staan. De interface is aangepast en ook krijgt het spel nieuwe Battle.net-features.

Wanneer Warcraft III: Reforged uitkomt is nog niet duidelijk. Dat zal ergens volgend jaar zijn, Blizzard noemt enkel 2019. Een deel van het spel is speelbaar op Blizzcon voor de aanwezigen. Spelers kunnen al een preorder plaatsen voor dertig euro.

Door Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

02-11-2018 • 20:32

111 Linkedin Google+

Reacties (111)

Wijzig sortering
Het rare is eigenlijk dat het amper een upgrade lijkt, althans, ik herinner me het originele zo in mijn hoofd met zulke goeie graphics :D. Dat is ongetwijfeld de nostalgie filter natuurlijk, het lijkt me best dat ik de 2002 versie niet opnieuw probeer op te starten.

Beter zouden ze een keer werk maken van deel IV me dunkt, dit is een makkelijke cash cow natuurlijk.. Niet dat Blizzard dat echt nodig heeft...
Warcraft IV is er natuurlijk al, alleen is het een ander type spel geworden, World of Warcraft. Het verhaal is immers verder gegaan in WoW (en al haar expansies). Er zijn dus twee opties voor een nieuwe Warcraft RTS. Of je vertelt het verhaal opnieuw, óf je gaat verder waar WoW is gebleven. En dat laatste lijkt lastig te worden, gezien er voorlopig geen einde aan WoW lijkt te komen.

Ik zou er niet van staan te kijken dat Warcraft III: Reforged expansions gaat krijgen (dus ná The Frozen Throne) en we wellicht delen van het verhaal dat we in WoW hebben meegemaakt, ook gaan meemaken in Warcraft III.
Enige DLC ooit waar ik me op verheug. _/-\o_ Al 15 jaar.
man man man wat was warcraft 3 meesterlijk. En toen The Frozen Throne uitkwam... damn ik herinner me nog dat ik voor het eerst die trailers keek als jong gastje en dat ik dat echt zooo super vet vond!

Ook de hele opzet van de hero-centric RTS, dat was compleet nieuw (voor mij) en echt super vet!

WORK WORK! YES MILORD? RIGHT'O! MORE WORK?

ahhh.. *nostalgie orgasm*
En dan nog even lekker doorklikken op de eenheid tot ze pissig begonnen te worden. Net zoals met Warcraft 2 en de Starcraft reeks :)
Of doorklikken op de critters (schapen etc) op een map.... BOOOM
Build more farms!
YESSSSS EINDELIJK!!!!!!
Ja voor twee skipte ik de middag les op de basisschool. Drie koste me VWO en vrij veel dames. 8)7 8)7
Ik probeerde het spel via Limewire te downloaden en was zo'n paar 100MB, toen het na dagen eindelijk binnen was bleek het alleen een filmpje te zijn xD

Vond de size al bedenkelijk klein maar toch ;-)

Mja van deze remake zie ik vooral een beetje opgepoetse textures en engine, daar heb je het volgens mij wel mee gehad :-(

Ze hadden beter WC2 in 3D kunnen remaken, inclusief map editor :P

[Reactie gewijzigd door Marctraider op 3 november 2018 02:46]

Hoe was die size bedenkelijk? Het kwam van een CD van zo'n paar 100MB.
de map is 622MB groot bij mij, maar ik heb redelijk wat custum maps en saves.
Dat was ook mijn interpertatie.
Ik meende dat men de Heroes of the Storms engine zouden gebruiken.
Maar ik hoor nu geruchten dat het toch gewoon de warcraft 3 engine blijkt te zijn.

Of te wel..

Warcraft: Reforged zou als het ware gewoon een skinpack van 39,99 euro kunnen zijn.

Ik hou het bij de originele.
Ze hebben de engine gelijk gehouden om zowel de oude als de nieuwe versie compatible te houden met elkaar. Uiteraard is de engine wel voorzien van wat verbeteringen om de nieuwe models/textures aan te kunnen en waarschijnlijk zijn wat engine limits verhoogd (effects count, unit count etc.).

Ik had persoonlijk gehoopt dat ze de SCII engine hadden gebruikt omdat die het meest actueel is op dit moment. Hoewel, het feit dat ze wel op de feature website Tower Defence hebben vermeldt, zegt mij dat dat soort zware mappen wel ondersteund zijn (line tower defence had veel last van crashes als er teveel units spawnde).

Het grootste voordeel is dat het spel nu waarschijnlijk weer geregeld patches gaat krijgen. WCIII heeft "Laatst" wel weer een patch gekregen maar het spel wordt nog steeds geteisterd door crashes in custom maps.

Uiteraard kan ik niet wachten op deze remaster want ik heb WCIII in de goede oude tijd grijs gespeeld!
Ik vernam dat ook. Maar blijkbaar gebruikt WoW ook een variant van diezelfde engine. En daar hebben ze de laatste jaren toch ook enorm veel meer uit kunnen persen dan uit de oorspronkelijke vanilla WoW engine.
Ofwel... dat komt vast goed. Beelden zagen er i.i.g. al goed uit. ;-)
Hahahaha heerlijk, ik ken ze ook allemaal uit mn hoofd!!

Build more burrows!!!!
STOP TOUCHING ME! Na 30x clicken 😜
"I'm not that kind of orc!" :-D
World of Warcraft is echt een totaal andere game dan Warcraft 1,2 en 3.

Als er ooit een Warcraft 4 zou komen ga ik die gelijk pre-orderen.
WoW wil ik niet eens aanraken.
Dat is juist wat ik aangeef, een totaal andere game, echter een direct vervolg van de lore.

Ik kan je overigens van harte aanraden om WoW wél 'aan te raken'. Ik was ook ooit enorm sceptisch en er van overtuigd dat het niets voor mij zou zijn. Inmiddels is het zo'n 10 jaar later en speel ik de game nog steeds regelmatig. Uiteraard met tussenpauzes.
Halverwege het eerste filmpje zie je een paar voorbeeld verschillen.
Dit lijkt inderdaad zo'n beetje op een mobile game...

Ik kan de vinger er niet helemaal op leggen waarom dit er nou zo slecht uit ziet voor moderne maatstaven. De unit models zijn complexer geworden, sure. Maar de animaties tijdens gevechten, dat ziet er toch niet uit...

De belichting en schaduwen zien er ook niet helemaal lekker uit. Alsof ze de oude engine geen shader upgrade konden geven. Doet mij afvragen hoeveel moeite ze hierin hebben gestoken. Het ziet er niet beter uit dan Starcraft II eigenlijk, en dan bedoel ik zoals dat in 2010 (?) uitgebracht werd.


Probleem met een Warcraft 4 gaat natuurlijk zijn dat het lastig is waar ze verder moeten gaan. Ik heb het idee dat WoW eigenlijk een beetje WC4 was, kwa verhaal. En als je daar niet alle aspecten en DLC's van hebt meegekregen, tja, dan zal een echte deel 4 waarschijnlijk moeilijk te volgen zijn.

Helemaal los van deel 3 en WoW met nieuwe personages aan de gang "50 jaar na WoW of WC3" betekend natuurlijk veel meer moeite erin steken. Net als met een nieuwe Engine komen. Ik vraag me af wat Blizz van plan is. De SC2 / HotS engine is ook wel een beetje "op". Er komt dus geen Diablo 4, misschien dat ze daar in concept mee bezig zijn. Overwatch geeft wel weer aan dat ze het wel kunnen... Maar daar heeft ook tientallen jaren ingezeten.

Heb daarom eigenlijk weinig hoop voor een écht deeltje 4. Maar of ik deze remaster ga spelen weet ik ook niet zeker. Het ziet er totaal niet aanlokkelijk uit zo.
Gisteren de originele WCIII installed en ziet er goed uit id. Op FHD.
De reacties verbazen mij een beetje. WC3 is nog erg populair. Er zit een bijzonder grote fanbase achter, dus zo gek is het niet dat er een remake komt.
Dat ze WC2 niet remaken is logisch, bijna niemand speelt dat spel. WC4 zal t wel niet zijn geworden wegens lore of omdat het simpelweg te duur zou zijn.

De graphics maken mij op zich nog niet eens zo heel veel uit. ik wil gewoon betere AI en een veel betere online lobby (fatsoenlijke filters en friend list).

Kan niet wachten tot ik m kan spelen :)
Ik denk eerder een gebrek aan interesse voor een nieuw deel.
Een remaster is veel minder werk, en kost in verhouding met een nieuwe game ontwikkelen niks.
Zoals ik het zie hebben RTS games zoals WC3 veel aan populariteit ingeboet. En groot project als WC4 starten zonder enige garantie dat het aanslaat is heel tricky.
meh... SC2 is nog steeds razend populair en er zijn zat mensen die nog steeds RTS spelen.

Sure, dat zijn dan echt core diehard fans.. maar dat is het 'm nou juist. Díe gaan het sowieso wel proberen, als ook iedereen die vroegah zich vermaakte met WC2/3.

Met een bekende naam als warcraft (en het razende succes van WoW) garandeert dat ook weer dat je toch zeer zeker náást die 'standaard RTS fans' ook nog een hele zooi WoW fans zult hebben die het spel wel willen proberen. Helemaal als ze een vergelijkbaar kwalitatieve verhaallijn en filmpjes erin bouwen als WC3 (maar dan met 2018/2019 kwaliteit).

De warcraft film was een enorme flop... hebben ze een enorme kans gemist.. maar WC4 zou écht wel aanslaan.

Moet wel zeggen, ik vond WC3 echt super vet... en vind het ook heel jammer dat ik het vervolg van de verhaallijn niet heb meegemaakt (want ik weigerde en weiger nog steeds WoW aan te raken).
Ik had als ik Blizzard was gekozen voor W3 zoals ze nu doen, maar dan met een proloog die het verhaal van WC1+2 doet samenvatten (dit mag gespeeld worden, maar een cutscene zou ook kunnen volstaan, mits lang genoeg en eenvoudig te volgen). Het verhaal vanaf 3 spelen is niet lastig, maar het zou voor nieuwe spelers die nog nooit een warcraft game hebben aangeraakt eerder over de streep kunnen trekken, want ze weten exact waar t verhaal over gaat.

Mijn vrouw heeft recentelijk WoW gespeeld en ondanks dat ze het wel vermakelijk vond kan ze maar weinig van het verhaal van die game volgen. En eigenlijk is dat jammer, want om van WoW te kunnen genieten is het (imho) essentieel dat je het verhaal van Warcraft kent en dat doe je in principe door de RTS games te spelen.
Ik speel WoW (ingestapt bij WotLK) en het klopt idd dat je dan het verhaal van WoW niet (meer) goed kan volgen.
Ik ben van plan de "nieuwe" WC3 aan te schaffen maar heb voorgaande delen nooit gespeeld.
Hier en daar lees ik dus dat WoW verder borduurt op de lore van de WC-games.

Echter zou ik mij wel willen verdiepen in de lore, want ik heb echt het idee dat het nóg leuker kan worden als je de achterliggende lore weet/beter begrijpt.
Iemand tips hoe ik dit zou moeten aanpakken zonder alle boeken te gaan lezen???
Filmpjes kijken/Youtube etc?
Check even de channel van Nobbel op youtube. Is een Nederlander met zeer uitgebreide verhalen over de lore van Warcraft. Je moet wel kunnen slikken dat hij een enorm Nederlands accent op zijn Engels heeft, maar verder denk ik de meest uitgebreide channel voor warcraft lore.
Wow thnx man, ik zie netjes afspeellijsten gesorteerd (goed voor mijn OCD) op In the beginning en dan War of the Ancients zoals je ook het boek hebt.
Vanaf daar begint WC1,2,3 en Classic WoW etc etc. Hier ga ik me ff lekker zoet mee maken.
Ben benieuwd, super bedankt man!

EDIT: Sjonge, dat gedramatiseer in zijn stem, iedere keer HARDER en dan weer zachter praten leid mij wel verschrikkelijk af zeg, wat irritant. Moeilijk om geconcentreerd te blijven |:(
Mja, we gaan eens ff kijken hoe dat uitpakt.

[Reactie gewijzigd door Milo44 op 5 november 2018 15:03]

Hij heeft genoeg content om je de komende tijd bezig te houden, zeer interessant ook, zeker de backstories die hij doet over personages in de game zijn interessant (bijv. Sargeras, Sylvanas en uiteraard Arthas en Jaina). Overigens voor het verhaal hoef je WC1 en 2 niet echt te spelen, persoonlijk vind ik de verhalen uit die games een beetje slap en zou een samenvatting daarvan passender zijn (of uiteraard de boeken lezen, of nobbel kijken). Vanaf WC3 begin je pas te zien dat ze er (een goed) verhaal in hebben gestopt. WC3 daarintegen is imho essentieel om te spelen voordat je aan wow start, maar dat is mijn mening uiteraard.
Maar waarom :? De originele WC3 draait perfect op moderne computers, al helemaal met de widescreen patch die een tijd geleden is uitgekomen.

Ik zie vooral een enorme cashgrab, want de fanboys kopen toch blind alles dat blizzard uitbrengt.
Ik snap ook niet waarom niet gewoon iets vers. Zelfde style, maar uitgebreider, etc. ;(
Het RTS genre kan imo echt een verse frisse boost gebruiken..
C&C remake, Warcraft remake, etc, leuk voor even en nostalgie maar..meh been there done that.

[Reactie gewijzigd door Cogency op 2 november 2018 20:50]

Wellicht is de RTS doelgroep te klein voor de ontwikkelingskosten die gepaard gaan met een volledig nieuw spel.
Veel RTS gamers zijn overgestapt op MOBA's zoals LOL. Met een fatsoenlijke RTS kunnen we er misschien weer een paar terug jatten? ;)

Maar het geld hoeft Blizzard iig niet naar te kijken, ze hebben zo veel van die rommel dat ze er in verzuipen. Dus een beetje goodwill kweken bij de trouwe fans kan geen kwaad denk ik zo. :)
Grappig dat je dat zegt! Ik speel wat het RTS-perspectief betreft alleen nog maar DotA, ooit in Warcraft 3 mee begonnen trouwens.

Ik zou heel graag een nieuwe Warcraft RTS zien, Warcraft 3 vind ik nog steeds tof om te kijken, maar ik zou zelf niet zo snel meer de multiplayer in duiken, ik denk dat de overgebleven enthousiastelingen de vloer met me aanvegen.

Een Reforged, of beter nog, een nieuwe Warcraft zou voor mij perfect zijn om er weer in te duiken.
Na Warcraft 3 hebben LoL & DotA mij een hoop uurtjes van m'n leven gekost! ;)

Op het ogenblik is het recent uitgekomen SpellForce 3 ook flink bezig om mijn laptop overuren te laten draaien.

Een Reforged zou ik waarschijnlijk wel een paar keer spelen en genieten van de nostalgie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik daarvoor SpellForce links zou laten liggen.

Toch hoop ik (nog steeds) op een nieuwe Warcraft die weer mijn tijd zo gaat opslokken.
Er is lore genoeg to make it happen! :D
Wat ik mis bij MOBA's zijn de grote gevechten, waarbij je op meerdere dingen tegelijk moet letten + je economie draaiend moet houden. Je hebt maar 1 unit, en base building is er niet. Ik heb ook een poosje MOBA's gespeeld, maar met de toxic community en focus op micro ipv macro was ik er snel op uitgekeken.
Het een sluit het ander niet uit.
Strategie onderdeel waarschijnlijk. Mensen enthousiast maken, dan deel 4 aankondigen. Subtiele reclame en bovendien voldoen aan de remaster/remake-trends. Win-win.
En 30 euro is ook niet bepaald een zacht prijsje... :X
40 euro voor de spoils of war editie
en 70 euro voor ook nog wat extra spul in HotS, WoW, Diablo en HeartStone 8)7

[Reactie gewijzigd door Cowamundo op 2 november 2018 21:32]

Nee 40 euro voor de spullen voor in de andere games, 70¤ voor een virtual blizzcon ticket erbij
Nee, het is 30 euro voor het spel, 40 euro voor de extra spul in HotS, WoW, Diablo en HearthStone, en 70 euro voor de spoils of war editie+virtual ticket met een kleine 10 euro korting. Leuk als je toch al de 40 euro editie wou kopen en ook een virtual ticket, anders is het meh.

[Reactie gewijzigd door NotCYF op 3 november 2018 14:19]

Het ziet er wel uit als een echte remaster. Geen opgepoetste textures maar compleet nieuwe.
Dan is het een Remake.

Een Remaster is opgepoetste textures.

Starcraft Remastered bijv.

[Reactie gewijzigd door TheDeeGee op 2 november 2018 21:59]

Een echte remake is het nou ook weer niet :P

[Reactie gewijzigd door NotCYF op 4 november 2018 11:19]

Ja want het kost niets om te maken natuurlijk.
Maar waarom :?
Vraag
Ik zie vooral een enorme cashgrab
Antwoord

Je hebt het volgens mij al opgelost.

Ik ben giga fan van de game, maar minder van de remasters. Van de Starcraft Remaster had ik veel teveel verwacht. Deze W3 is een beetje in hetzelfde straatje

Absolute top game, maar wordt van de remaster zelf niet enorm hebberig.
Enkel interesse als ze ook 3440 x 1440 Ultrawide gaan ondersteunen. Met starcraft 2 weigeren ze dit nog steeds te doen en daarom speel ik het ook niet meer en heb ik het laatste deel van SC2 ook niet gekocht.

Grafisch lijkt het mij ook niet 100% wat ik zou verwachten.

Laatste spel waarvan ik genoten heb was Dungeons 3, een kruising/parodie game tussen Dungeon Keeper 2 en Warcraft 3. Zeker in 3440 x 1440 een prachtspel.

https://www.youtube.com/watch?v=LMHuax4D3eY

Op naar Warcraft 4?
Games die uberhaupt nog alleen statische resoluties ondersteunen de deur uit gooien, het is 2018, je zou in elke resolutie moeten kunnen spelen die je zelf wilt. Dat heet adaptive UI of whatever. Doen devs vaak geen moeite voor en verwachten dat je op standaard resoluties speelt ;)
Alleen is het bij starcraft geen technisch probleem, maar vinden ze ultrawide een te groot voordeel voor de speler tegenover spelers met een 16:9 monitor.
Jammer, heb net WC3 + FT gekocht, had Grubby het zien spelen op twitch, en heb eigenlijk alleen WC en WC2 gespeeld, als ik dit had geweten had ik nog even gewacht :(
maar veel kan je er niet voor betaald hebben, denk dat deze spellen echt niks meer kosten bijna ?

Dus kan je volgend jaar gewoon opnieuw kopen :)
allebei koste ze 9,99, en je kan ze niet meer kopen ook zie ik nu.
Waarschijnlijk zal ik die ook gewoon kopen of pre-orderen ;).

[Reactie gewijzigd door Mickroz op 3 november 2018 22:12]

Die Grubby spoort niet, zit tijdens het streamen te vertellen dat hij een out of body experience naar de astral plane heeft gehad.
Kan het kloppen dat de originele WCIII en FT nu van de Blizz store zijn gehaald? Kon ze ineens niet meer terugvinden onder Classic Games..
Klopt, je kan ze niet meer kopen nu.
Ondanks dat ik graag een mooie makeover had gehad (vroeger war3 zeer veel gespeeld), denk ik niet dat dit een grote hit zal worden. De grafische verbetering vind ik wel mee vallen en een prijs van 30 EUR voor eigenlijk iets wat al bestaat is mijn inziens te hoog.
In die prijs zit wel ook het werk wat ze nu in de game steken (fixes, BNET, nieuwe anticheat etc). Je moet bedenken dat 50.000 sales ze met deze prijs net 1.5 miljoen aan omzet(!) zal geven. Ze zijn dus al meer dan een jaar hiermee bezig en er moeten meerdere ontwikkelaars, een producer, designers (graphics, sound, storytelling etc) worden betaald voor een spel waar ze al lang niets meer aan verdienen.

[Reactie gewijzigd door Vipeax op 2 november 2018 21:35]

Ja, en waarom al deze resources niet gewoon in een nieuw deel stoppen? Zonde van al de inspanning om iets dat al goed is, als nog zoveel extra in te stoppen terwijl fan's al heel lang om een nieuw deel vragen.
Ja, vanuit financieel oogpunt dus ook een rare zet. Dit is geen grote cash cow; kosten zijn ook hoog.

Daarnaast misschien nog belangrijker: ondertussen is de moeite/focus van een heel developer-team niet ten goede gekomen van een werkelijke nieuwe versie van warcraft 3 (warcraft 4?). Het zou sterk zijn als Blizzard zich bezig houdt met de vraag hoe zij bij de huidige generatie jonge gamers RTS-games net zo populair kunnen maken zoals zij vroeger waren.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de ingame beelden er uit zien als je het echt speelt. Leuk, reforged in 4K maar ook de huidige warcraft 3 kun je al in 4K spelen.

Ik had eigenlijk gehoopt dat ze een remake van een game als warcraft 2 of 3 in de starcraft 2 engine hadden gemaakt, dan waren de grafische verbeteringen een stuk mooier geweest. De reviews wacht ik even af, automatisch aanschaffen zoals bij eerdere blizzard rts games is er nu voor mij niet bij.
De Starcraft 2 engine? Lol, de engine waar dit op gaat draaien is nog nieuwer dan dat.
Ik ben heel benieuwd waar je dit vandaan hebt... ze noemen nergens iets over nieuwe engine en ik kan je 1 ding vertellen ze gaan voor een opgepoetste versie van een spel écht nieuwe engine bouwen. Dan hadden ze gewoon het meteen goed gedaan en er warcraft 4 van gemaakt.

Een engine maken doen ze alleen als ze die kunnen gaan herverkopen aan andere developers om ook spellen mee te maken.
Jij hebt duidelijk Starcraft HD nooit gezien.
Sorry maar je snapt dus gewoon niet waar het over gaat. Jawel ik heb StarCraft HD gekocht en veel gespeeld.

Ook dit is alleen maar een grafische update (dus letterlijk photoshop designers) in combinatie met wat verbeteringen aan de besturing en de gebruiksinterface.

Dat is iets heel anders dan de engine. Zoek bijvoorbeeld eens op Unreal 4 engine en zie hoe veel verschillende games er mee gemaakt zijn.

Een engine is de belangrijkste beperking in vernieuwing omdat het nu eenmaal beperkt is wat je er nog aan kan aanpassen. Vandaar dus dat het gemiste kans is dat ze de StarCraft 2 engine niet hebben gebruikt, want die is veel geavanceerder en bovendien grafisch een stuk beter bij de tijd, ook al blijven ze sleutelen aan de W3 engine vanwege World of Warcraft (die is hier ook mee gemaakt).
De engine ja. De grafische engine. Die doet meestal de graphics. Man man man.
..maar ook de huidige warcraft 3 kun je al in 4K spelen..
Is dat zo? Gisteren installed (1.30) waar ze FHD uit hebben gesloopt ineeens. Heb ik wel terug kunnen krijgen na het lezen van wat forums maar volgens gaat ie nu tot FHD of heb ik iets over het hoofd gezien?
Hmm dat zou wel heel suf zijn, dan hebben ze die resoluties er gewoon uit gesloopt. Laatste keer dat ik het speelde was pakweg een jaar geleden en toen kon het nog gewoon...
Tides of Darkness en Beyond the Dark Portal hadden die moeten krijgen; een verhaallijn die het waard is de jongere generatie gamers te vertellen. War3 is voor mijn gevoel niet eens zo oud, graphics niet eens zo outdated.

[Reactie gewijzigd door hawke84 op 2 november 2018 22:47]

Warcraft III: Reign of Chaos :X ?
Friday night posts.. :P
*Tides of Darkness
Een van mijn favoriete RTS games. Ik kijk hier stiekem wel een beetje naar uit :D
Ik kijk hier zeker ook na uit, de Warcraft RTS spellen waren ook een van me favoriete spellen om te spellen, samen met Diablo, en ik kijk hier eerlijk gezegd ook na uit.

Moet zeggen dat ik altijd zat te kwijlen van de ongelooflijke mooie Cinematic Trailers van Blizzard, ze zijn zo ontvettend mooi gemaakt, stond er elke keer verteld van.
Yessss! Ultieme lan party game, en zal dat hiermee nog heel lang blijven! Hopen dat het nog steeds veel support biedt voor modden en custom games. Dat was wel echt wat het zo bijzonder herspeelbaar maakte.

[Reactie gewijzigd door paoper op 2 november 2018 20:54]

En hoe mobas groot geworden zijn.


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True