€ 21,95

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
bob harley 4 september 2022 Product gekocht

Noctua NF-A12x15-PWM, 120mm

Ondanks dat dit een dunnere versie is dan de nf a12x25, doet die daar zeker niet voor onder. Koelt iets minder, maar lijkt wel stiller. Dit is een fan die je koopt, installeert en vergeet dat die er is maar wel met een glimlach kan kijken naar de temps.

Pluspunten

• Noctua kleur, voor mij herkenning en kwaliteit
  • Ik hou van de warme noctua kleuren
  • Zoals altijd een uitgebreide accessoires set meegeleverd
  • De beste dunne fan die je kan krijgen(en ik heb er al veel getest)

Minpunten

• Tja, de prijs?(tegenover 6 jaar garantie!)

Luchtverplaatsing (max) Score: 5
Luchtverplaatsing (min) Score: 3
Geluid (max) Score: 5
Geluid (min) Score: 5

Shakesbeer_NL 23 juni 2021 Product gekocht

Noctua NF-A12x15-PWM, 120mm

4x aangeschaft om mijn Cooler master NR200p te koelen. Noctua.. Need I say more? Fans zijn ondanks hun formaat stil en verplaatsen aardig wat lucht. Ook als ze moeten versnellen is het geluidsprofiel niet irritant. Geleverd met veel accessoires.

Pluspunten

• Stil
  • Aardige performance voor slim fan
  • Bouwkwaliteit
  • Omvang van levering (accessoires)

Minpunten

• Premium prijskaartje

Lord Bean 20 januari 2021 Product gekocht

Noctua NF-A12x15-PWM, 120mm

Zowel als casefans als ter vervanging van mijn CPU fan in mijn Fractal Node 202 zitten. Echt een genot qua (gebrek aan) geluid en ook als ze versnellen klinkt dat niet als een stofzuiger. Dat in combinatie met goede airflow zeer tevreden.

Pluspunten

• Zeer stil ook op hogere RPM
  • Extra kabels voor diverse configuraties
  • Anti-vibratie pods meegeleverd

Minpunten

• Prijs (je betaalt voor de kwaliteit)

Tylosion 3 oktober 2020 Product gekocht

Noctua NF-A12x15-PWM, 120mm

It just works. Ondanks de kleuren, die ik mooi vind, waarom dat lelijke plaatje in het midden?

Pluspunten

• It's Noctua...

Minpunten

• Uiterlijk

Emiel1986 21 augustus 2020 Product gekocht

Premium product. Met veel elkaar extra meegeleverd. Top product

Pluspunten

• Mooi design
  • Kwaliteit
  • Superstil

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Noctua NF-A12x15-PWM, 120mm?