×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

SWW Computer

210 producten en 250 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen

Algemeen

De site is overzichtelijk, maar is irritant langzaam.
De onestepcheckout-Afrekenen pagina is heel erg onoverzichtelijk en werkt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat potentiŽle klanten hier afhaken, ondanks dat het wel functioneert.

Na bestelling keurig een bevestiging en factuur per e-mail ontvangen. Wel verwarrend dat er een track&trace code wordt gegeven terwijl het wordt verzonden als brievenpost.

Verzending

Op de site stond 1 dag levertijd en ik had het artikel inderdaad een dag later in huis.
Gekozen voor brievenbuspost. Netjes verpakt in een bubbelenvelop. Dat scheelt weer verzendkosten, en een ritje naar het afhaalpunt want er wordt hier altijd bezorgd als er niemand thuis is.

Algemeen

Netwerkkaarten met WiFi ondersteuning en een Intel chip lijken zeldzaam te worden voor desktops. Gelukkig hadden ze er nog een bij SWW computers. Goede prijs en zeer snelle verzending. Een aanrader.

Verzending

Verzending was gratis, en het was de volgende dag al in huis.

Algemeen

Goed geprijsd en de klantenservice is direct bereikbaar. Voor een kleine bestelling werden geen verzendkosten gerekend en snel in huis, helemaal top.

Verzending

Niks op aan te merken, 16:50 besteld op vrijdag en zaterdag om 12:00 in huis.

Klantenservice

Goed bereikbaar en netjes te woord gestaan.

Algemeen

Goede duidelijke website. Ze hebben een telefoon nummer en een Whatsapp nummer. Ze staan je fatsoenlijk en geduldig woord met duidelijke informatie. Communicatie (heel belangrijk) verloopt dus prima, ook met email bevestigingen en voortgang updates van de bestelling en Track & Trace etc.
Tot slot, de levering gaat snel. 3 uur besteld, volgende dag in huis.

Verzending

Snel end communicatief duidelijk.

Email, Telefoon, WhatsApp.
Met fatsoen en duidelijkheid.

Algemeen

Goede verzending, tegen redelijke prijzen. Klantenservice is me ook goed bevallen. Met name de snelheid en algemene service.

Verzending

2 Harde schijven besteld. Beide waren in beter dan standaard bubbelplastic verpakt. Ook zaten ze in een doos vol met dempend materiaal. Misschien kon de verpakking uiteindelijk wat kleiner, maar voor harde schijven erg goed en veilig verpakt.

Klantenservice

Per ongeluk het factuuradres en verzendadres omgewisseld. Hiervoor een mail gestuurd en dit werd binnen een uur opgepakt en opgelost.

Algemeen

Ik wilde wel een game computer uit de best buy guide, maar de tijd van zelfbouw ben ik allang voorbij. Gelukkig bleek SWW de pc's uit de BBG te leveren, inclusief een hoop keuzeopties. Assemblageprijs viel bepaald niet tegen en de communicatie was uitzonderlijk goed. Geen standaard statusmeldingen maar gewoon heldere mails. Daarnaast goed maatwerk geleverd.

Verzending

Goede afspraken kunnen maken over de bezorging.

Klantenservice

Vragen werden heel snel beantwoord en er werd goed meegedacht. Toen de levertijd van een videokaart te lang leek te duren, werd uit eigen beweging voorgesteld om een andere te nemen.

Algemeen

Heb bij de winkel een netwerkkaart besteld, prijs was goed. Deze verplichte toelichting is voornamelijk zodat ik de rest van de optionele mag invullen .

Verzending

Na aangegeven tijd op de website het product besteld dus ik rekende op 2 dagen voor de bestelling. Was verrast dat het de volgende dag nog binnenkwam.

Klantenservice

Na het plaatsten van mijn bestelling (PCI-E netwerkkaart), werd er nagenoeg direct via de mail contact met mij opgenomen. De vraag of ik wel een PCI-E netwerk kaart nodig had omdat er met dit product vaak de vergissing wordt begaan dat het om een externe netwerkkaart gaat voor een laptop.
Dus prima klantenservice dat dit nog even wordt nagevraagd.

Algemeen

SD kaartje besteld bij SWW Computer. Vrijdag avond besteld, woensdag bezorgd (zoals aangegeven). Gratis verzending bij deze (kleine) aankoop wat een pluspunt is.

Verzending

Webshop gaf aan dat de verzendtijd 2/3 dagen kon duren, dit was geen probleem voor mij. Verzending was gratis wat voor mij het wachten waard was.

Algemeen

Had een RAM kaartje besteld, SWW Computer had een van de laagste prijzen en een van de snelste leveringen.
Het is snel geleverd en goed verpakt.

Verzending

Ik had een RAM kaartje besteld, werd geleverd in een bubblewrap envelop.
Veilig en heel aangekomen, niks op aan te merken.

Algemeen

Verzending op tijd. Onderdeel van een hele set bestellingen voor een nieuw systeem.
Website simpel maar snel. Goede en snelle klantenservice, zelfs tijdens (vakantie)weekend.

Klantenservice

Problemen met nieuw gekochte Moederboard. Zelfs tijdens hemelvaartweekend kwam er via mail hulp. Inhoudelijk niet perse toegevoegde waarde (was zelf al uitgebreid aan het debuggen gegaan), maar wel correct. Vooral respect voor de behulpzame en snelle responsie.

Algemeen

2 Nieuwe 4k monitoren gekocht van samsung, uit de verpakking gehaald, scherm bleek een dode pixel te hebben in het midden die altijd groen blijft. Webshop wil hem niet terug dus moet maanden wachten op reparatie bij Samsung.

Verzending was snel

Klantenservice

Klantenservice vind het oke dat schermen dode pixels hebben en pas bij een x aantal willen ze het vervanen.

MrE Karma 31,1K

Algemeen

Twee keer een bestelling gedaan. Beide keren keurig geleverd.
De tweede keer wilde ik vanwege een vergissing van mijn kant de bestelling annuleren. Helaas was de bestelling al verzonden en werd mij verteld het aan de deur te weigeren, het geld zou dan worden teruggestort min verzendkosten (de 'fout' lag aan mijn kant dus logisch).
Mailwisseling verliep vlot en correct en het geld is keurig teruggestort.

Klantenservice

Zoals aangegeven, per mail wordt vlot en correct gereageerd. De voorgestelde oplossing wordt ook volgens afspraak uitgevoerd.

E65 Karma 27,6K

Algemeen

Overzichtelijke website, alles is makkelijk te vinden. Prijzen zijn juist en voorraadstatus is up to date. Betalen gaat prima.

Verzending

Ik geef hier nog net een voldoende. De bestelde producten, een processor en geheugenkit ter waarde van bijna 500 euro werden opgestuurd in een bubbelenveloppe. Wellicht is dit geen bijzonder bedrag voor de webwinkel, voor mij is het een aardige poot uit mijn lijf waar ik toch voor moet sparen. Hopelijk kan er meer aandacht aan de verzendwijze besteed worden.

Algemeen

Zeer uitgebreid meegedacht bij het samenstellen van mijn pc. Kundig, vriendelijk en geduldig. Een verademing ten opzichte van een aantal bekende dozenschuivers!

Na het tekenen van de offerte een aantal weken moeten wachten op mijn CPU. Geen verrassing, was vooraf duidelijk gemeld en dus een bewuste keuze. Na ontvangst van alle onderdelen is de PC door het team van SWW in elkaar gezet. Fijne club!

Klantenservice

Bij het ophalen nog even staan praten met de eigenaar. Er wordt alle tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, ook na levering per mail. En tijdens openingstijden structureel binnen een uur antwoord. Top!

Algemeen

Bestelling verliep goed en was duidelijk. Was snel besteld en ik kreeg meteen een bevestiging.

Verzending

Usb-stick aangeschaft bij SWW Computer. Gekozen voor gratis verzending. De stick kwam los in een envelop (wel verstevigde envelop) binnen. Waarschijnlijk paste het niet met de verpakking in de envelop. Is wel heelhuids aangekomen, maar klopt eigenlijk niet.

Algemeen

De meeste onderdelen van mijn high end game PC bij SWW gekocht. Overzichtelijk bestelproces met one page checkout. Na bestelling en betaling goede servicemails met factuur, besteloverzicht en pakket-tracking. Bestelling om 17 uur geplaatst, volgende ochtend 9:30 uur op de stoep. Alles compleet, met besteloverzicht en goed verpakt. Het kon niet echt beter eigenlijk..

Verzending

Razendsnelle levering. Grote bestelling overzichtelijk verpakt in meerdere dozen. Uitstekend.

Klantenservice

Binnen een uur reactie op mijn mail aan de klantenservice.

Algemeen

Prima bedrijf met snelle afhandeling. Een van de onderdelen was in een ander doos gestopt, netjes briefje er bij om te voorkomen dat je je ongans zoekt. Prima geregeld dus.

Verzending

Zorgvuldig verpakt met voldoende beschermingsmateriaal.

Algemeen

Vanuit de tweakers pricewatch terechtgekomen bij SWW. Ze waren de goedkoopste en deden aan gratis bezorging.

Klantenservice

Na aanleiding van een niet bezorgd pakketje ben ik snel en adequaat geholpen!

Algemeen

Een Crucial Ballistix Elite BLE2C8G4D26AFEA geheugensetje besteld op deze site. Was uit voorraad leverbaar en was op moment van bestellen de goedkoopste.
Prima ervaring met deze webshop gehad, mede door de overzichtelijke website en de snelle levering.

Verzending

Bestelling was binnen 1 werkdag geleverd en was netjes verpakt.

Algemeen

Enkele weken terug voor mijn nieuw te bouwen PC een CPU en GPU besteld bij SWW. De website was zeer overzichtelijk, genoeg informatie over de producten, en het bestellen ging zeer soepel.

Verzending

Jammer genoeg was er geen optie om met een Creditcard te betalen. Buiten dat was de service zeer goed. Veel emails ontvangen vanuit SWW om mij up-to-date te houden. Levering ging zonder enig probleem .

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops