SWW Computer

202 producten en 228 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen

Algemeen

Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij SWW ging bestellen. En ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne en snelle afhandeling heb gekregen bij een andere webshop. Van het bestel moment tot het leveren tot uiteindelijk hetgeen wat ik verder zal toelichten onder Klantenservice.

Verzending

Op 13/05 om 14:33 had ik mijn bestelling geplaatst en kreeg ik hier een mail over. Omstreeks 14:50 de melding dat deze bij PostNL was aangemeld en in de avond nog de melding dat deze de volgende dag geleverd zou worden. En inderdaad, de volgende dag had ik mijn bestelling binnen.

Klantenservice

Ik had bij SWW een Crucial kit van 2x8GB besteld welke helaas uiteindelijk niet compatibel bleek te zijn met degene welke ik al in mijn huidige configuratie heb zitten. Voordat ik daar achter was gekomen heb ik meerdere malen met Sai Wing Wu contact gehad bij SWW omtrent deze kit.

Sai Wing Wu heeft mij ongelooflijk veel support geleverd met het zoeken naar eventuele oplossingen en heeft mij zelfs Reddit links, Microsoft links e.d. toegestuurd om te kijken of het niet aan mijn moederboord o.i.d. kon liggen.

Uiteindelijk toch de keuze moeten maken om deze terug te sturen, maar dit was geen probleem. Betere klantenservice heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt. Chapeau!

Sjurm Karma 8,68K
Verzending: Score: 3

Algemeen

Snelle levering. Wat ik vreemd vond was dat het bestelde product uit de kartonnen verpakking gehaald leek te zijn en los in een envelop was gedaan. Hierdoor kon het in de brievenbus en alle onderdelen zaten er in plastic bij. Maar raar is het wel.

Algemeen

Bij SWW terechtgekomen vanwege de lage prijs en de goede beoordelingen (een 4TB SSD koop je niet elke dag). Betaling verliep zonder problemen. Duidelijke, no-nonsense website, al is de zoekfunctie wat aan de trage kant.

Verzending

Levertijd niet helemaal gehaald, maar dat lag aan PostNL. Nette verpakking.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Zeer goed assortiment, prima winkel en zeer goede technische dienst. Ook echt een winkel waar aandacht is voor jouw wensen en je goed advies krijgt.

Klantenservice

Service is uitstekend, ook toen bleek dat ik de PC niet zelf kon assembleren hebben zij het werk tegen een schappelijk tarief van mij overgenomen. Ik was daarna niet tevreden over de CPU-cooler; geen probleem het monteren van de nieuwe cooler viel gewoon onder de eerdere assemblage-service.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Mijn vorige desktop bestond uit een aantal componenten die soms wel twaalf jaar oud waren en ik kreeg te vaak onverwachte vast lopers en problemen met opstarten, al met al tijd voor een nieuwe PC. Ik heb niet zo veel tijd meer als vroeger en had geen zin om de componenten los te kopen en ze dan zelf in elkaar te zetten en was op zoek naar een firma die de door mijn gekozen componenten samenvoegde in een desktop. Al snel kwam ik er achter dat er best weinig bedrijven zijn dit met volledige vrijheid doen en de assemblage kosten ook binnen de perken hebben. Ik wist zelf heel goed wat ik wilde en SWW heeft dit perfect en zo snel als mogelijk uitgevoerd. De kast en bijbehorende kabelmanagement zag er perfect uit, zeker beter als dat ik het zelf gedaan zou hebben! Al met al vijf uit vijf sterren. Heb de kast opgehaald omdat ik die dag vrij was en niet een dag langer wilde wachten.

Klantenservice

Het geheugen bleek uitverkocht, op advies SWW een alternatief gekocht die direct leverbaar was. Wat opviel is dat er ook op zondag en in de avonduren binnen een half uur gereageerd werd.

Algemeen

Bestelling plaatsen ging simpel, kreeg netjes bericht van betaling en levering, geen op- of aanmerkingen

Verzending

Op zich was verzending snel en correct, maar ik kreeg een track en trace code die niet functioneel was. Klein puntje dus.

Algemeen

SanDisk Extreme PRO USB 3.1 Solid State-flashdrive besteld tegen een uiterst scherpe prijs. Goede informatieve website.

Verzending

bestelling werd de volgende dag geleverd. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de bestelling.

Klantenservice: Score: 4

2 stuks 10 TB besteld en zeer snel geleverd en tegen een mooie prijs super

Verzending

Het product snel geleverd en ook postnl gaf goede info en naa aflevering ook een mail van SWW dat het wat afgeleverd een super bedrijf een dikke 10.

Klantenservice

Heb hun niet nodig gehad maar lijkt mij oke.

Algemeen

SWW heeft mooie prijzen, duidelijke website, leuke aanbiedingen. Ze weten wat ze verkopen en geven duidelijke product informatie, soms duidelijker dan andere sites. Als je bijvoorbeeld ergens rekening mee moet houden, staat het er vaak duidelijk bij, waar een andere website je gewoon iets wilt verkopen, denkt SWW ook met je mee voor een alternatief.

Verzending

Verzending wordt duidelijk over gecommuniceerd.

Klantenservice

De heren van SWW zijn professioneel, hebben ook verstand van wat ze verkopen en denken met je mee als je dat wilt. Zo hebben ze mij voor mij eens ter plekke uitgezocht of RAM geheugen met bepaalde timings wel compatible was voor een bepaalde laptop. Het advies was correct.

Algemeen

Eerst een vraag gesteld aan de klantenservice over een computer kast omdat een andere webshop waar ik deze al besteld had hem ineens niet kon leveren. Eenmaal besteld was het de volgende middag al in huis. Al was het product iets duurder dan bij de oorspronkelijke webshop, heeft SWW wel een top service wat die paar euro meer dan waard is!

Verzending

Volgende dag in huis, zelfs midden in een pandemie. 4 sterren omdat ik ergens wel gratis verzending had verwacht bij een product wat bijna 100 euro is.

Klantenservice

Ik had een vraag over een product en ik werd direct geholpen zonder eerst doorgestuurd te worden.

Algemeen

Op tijd geleverd en een uitstekend klanten service. Zal SWW zeker aanbevelen bij mijn vrienden

Klantenservice

Bij het installeren van m’n nieuwe NAS stuitte ik op een probleem. Na enige mailwisseling belde de support van SWW en is het probleem vakkundig opgelost.
Een pluim voor Sai Wing Wu

Algemeen

Product kwam uit de bus als beste prijs kwaliteit. Bestelling tot en met bezorging ging goed gezien de lockdown is een dagje vertraging aanvaardbaar.

Verzending

Van HDD naar SSD is sowieso een wereld van verschil maar dit slaat alles. Snelst.

Algemeen

Vorige week een setje geheugen besteld bij SWW. Prima door het bestelproces op de website gekomen.

Verzending

Omdat het een klein pakketje was paste het in een bubbel enveloppe en kon het met de gewone post mee.

Algemeen

Nieuw systeem samengesteld en met wat advies van de winkel tot mooi eindresultaat gekomen! Zeer tevreden.

Verzending

Netjes verpakt en snel geleverd. Iets vertraagd bij PostNL vanwege conrona drukte.

Klantenservice

Goede suggesties gehad mbt keuze geheugen, cpu en koeling. Aangezien het systeem in een Ncase M1 moest passen waren er zeker wat dingen om op te letten. Ook het advies dat de geheugen set die ik had gekozen niet was getest icm het moederbord dat ik had gekozen.

Algemeen

Bestellen ging gemakkelijk en het product werd keurig op tijd geleverd. Ben heel tevreden over de werking van mijn aankoop

Verzending

Bestellen ging gemakkelijk en het product werd snel geleverd (ondanks een kleine corona-gerelateerde vertraging)

Algemeen

Zeer makkelijk te bestellen, maar prijs bleek niet te kloppen met Tweakers.. (in voordeel overigens 4 euro)

Verzending

Ondanks corona maatregelen ruim op tijd en perfect verpakt.
Aanmerking is vele plastic waar er misschien voor bio afbreekbaar karton ofzo had kunnen worden gekozen.

Algemeen

Duidelijke site, helder over de specs, supersnel verzonden (en toen door PostNL trager afgeleverd, maar ja). Gewoon prima.

Algemeen

Afgaande op de reviews en ook de eigen positieve Crucial ervaringen, was de keuze vrij eenvoudig. En SWW leverde binnen ca 1 dag al de SSD. Super in deze corona tijd, niet verwacht. Geen contact met klanten/klachtenservice gehad, die vraag is NVT dus.

Verzending

Prima verzonden in een bubbeltjes enveloppe, daardoor brievenbus pakket, geen extra verzendkosten.

Algemeen

Prijs in de gaten gehouden. Amazon zakte, zo ook SWW. Dus heb ik maar bij SWW besteld.

Verzending

Goed op de hoogte gehouden, netjes verstuurd en afgeleverd.

1 2 3 ... 19

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops