SWW Computer

233 producten en 269 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen

Algemeen

Prima bedrijf met snelle afhandeling. Een van de onderdelen was in een ander doos gestopt, netjes briefje er bij om te voorkomen dat je je ongans zoekt. Prima geregeld dus.

Verzending

Zorgvuldig verpakt met voldoende beschermingsmateriaal.

Algemeen

Vanuit de tweakers pricewatch terechtgekomen bij SWW. Ze waren de goedkoopste en deden aan gratis bezorging.

Klantenservice

Na aanleiding van een niet bezorgd pakketje ben ik snel en adequaat geholpen!

Algemeen

Een Crucial Ballistix Elite BLE2C8G4D26AFEA geheugensetje besteld op deze site. Was uit voorraad leverbaar en was op moment van bestellen de goedkoopste.
Prima ervaring met deze webshop gehad, mede door de overzichtelijke website en de snelle levering.

Verzending

Bestelling was binnen 1 werkdag geleverd en was netjes verpakt.

Algemeen

Enkele weken terug voor mijn nieuw te bouwen PC een CPU en GPU besteld bij SWW. De website was zeer overzichtelijk, genoeg informatie over de producten, en het bestellen ging zeer soepel.

Verzending

Jammer genoeg was er geen optie om met een Creditcard te betalen. Buiten dat was de service zeer goed. Veel emails ontvangen vanuit SWW om mij up-to-date te houden. Levering ging zonder enig probleem .

Algemeen

Bestelling plaatsen was easy peasy, keurige updates over mijn bestelling. versturing via DPD was ook perfect met keurig een sms wanneer ze zouden komen. die kwamen ook keurig volgens afspraak. geen onnodig wachten dus. pakket was keurig verpakt (Synology DS 916+ en 4x 4TB disks)

Verzending

Goed verpakt in een grote doos met allemaal lucht kussens.

Klantenservice

Nog een persoonlijke update van de eigenaar incl factuur. dat is nog eens klantgericht.

Algemeen

SWW is een shop die makkelijk te navigeren is en ook goed te bereiken is. Eigenaar reageert via mail bizar snel op allerlei vragen en order-statussen

Klantenservice

Altijd als ik hier wat koop, komt er altijd een praatje uit voort. Heb je hieraan gedacht? Goede keuze gemaakt! Als je dit nog nodig hebt, bel me even.

Heerlijk, een winkelier die met je meedenkt.

Algemeen

Twee keer harde schijf opgehaald in Zoetermeer. Pand is goed te vinden en de bestelling lag beide keren al klaar.

Algemeen

Artikel was op voorraad zoals de website zegt, afhaal proces ging ook vlekkeloos. Het bestellen ging probleem loos en bij het afhalen nog even een praatje gemaakt over GPU's en mining

Verzending

Artikel lag een uur na bestelling klaar en kon worden opgehaald. Precies zoals je mag verwachten.

Algemeen

Prima levering volgens afspraak netjes op tijd de volgende dag in huis. Geen betere prestatie kunnen leveren.

Verzending

Synology DS216+II - fantastisch snelle NAS. Overzetten van de oude naar de nieuwe versie was zo gepiept.

Algemeen

Case gekocht voor mijn desktop. binnen de levertijd binnen bezorgd, geen gekkigheden. En het niet verplicht zijn van een account maken is op zich best wel fijn.

Prima verzonden.

Algemeen

Had een extra plakje RAM nodig en toevallig was SWW de goedkoopste in de pricewatch. Scheelde maar een halve euro of wat meer, maar in ieder geval besteld. Accountje aangemaakt en de rest verliep prima. Wel zonder track en trace via PostNL, maarja wat wil je voor 35 euro wat door de brievenbus past.
Had alleen gehoopt dat ik het de volgende dag binnen zou hebben, maar helaas nog een dagje later, vandaar geen uitstekend. Ik had wel voor 17.00u besteld, maar zou kunnen liggen aan PostNL ook.

Verzending

Zoals gezegt niet binnen 24u, maar lag wellicht aan PostNL ik weet het niet. Wel bevestiging van verzending gekregen om 17:20 van SWW zelf. Geen track en trace bij een kleine item omdat het door de brievenbus past.
Verpakking gewoon recht toe recht aan. Zo'n bubbelplasticbrief met daarin de plastic verpakking waarin het RAM zit. Niets bjizonders ofzo.

Algemeen

Besteld en gewoon dezelfde dag verzonden.
Wauw, wel echr super snel hoor.
Was heel blij.

Gewoon goed. Klaar

Klantenservice

Goede communicatie, netjes laten weten wanneer ze komen en ver van tevoren

smvs Karma 58,9K

Algemeen

Samsung SD kaartje hier gekocht. Product was de volgende dag in huis en verpakking zag er netjes uit.

Algemeen

Ik had nog nooit van deze webshop gehoord, maar besloot hier wel te bestellen vanwege de scherpe prijzen die zij aanbieden. Heb hier m'n GTX 1070 gekocht.

Zoals vermeld werd de grafische kaart binnen 1 dag geleverd. Was net verpakt en in orde zoals het hoort. Factuur kreeg ik dezelfde dag nog via de mail toegestuurd.

Klantenservice:

Memory besteld voor mijn nieuwe iMacs.
Netjes de volgende dag geleverd zoals ook aangegeven op de website.
Prima verpakt.

Klantenservice:

Maandag besteld, dinsdag in huis. Netjes aangegeven met een track en trace code. Ik ga hier vaker bestellen

Klantenservice:

Geeft nog een beetje het gevoel van het aloude computerwinkeltje op de hoek. Ik bel of ik mijn videokaart dezelfde dag nog op mag halen, en de medewerker (eigenaar?) denkt meteen even mee of dit de juiste videokaart voor mij is, of mijn voeding de benodigde plugjes heeft, etc. Gewoon Top!

Algemeen

Gewoon een goede duidelijke website, fijn dat het mogelijk is te bestellen zonder account aan te hoeven maken. Verder zijn de te ondernemen stappen duidelijk.

Verzending

Een camera licentie voor synology gekocht. Hiervoor moest een mail aan te passen komen dat men afstand doet van de consumentenrechten omtrent retourrecht, wat te begrijpen is. Hierna krijgt men vrij snel de lingescande licentie toegestuurd.

Algemeen

Goede prijs voor de bestelde producten. Producten waren goed verpakt. Website vrij eenvoudig, maar wel overzichtelijk.

Verzending

Snelle levering, zoals beloofd was het de volgende dag in huis.

Algemeen

Het is heel fijn dat je "kunt" bestellen zonder eerst een account te moeten maken, dit is echt een pluspunt voor mij.
Goede prijs en mijn product werd gratis verzonden, ook fijn voor de klant.
Gemakkelijke manier van betalen.

Verzending

De bestelling was degelijk verpakt en snel geleverd, ga zo door. SWW Computer.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops