SWW Computer

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen
j4y Karma 3,51K

Algemeen

Verzending was snel en de prijs was goed, prima shop, gevonden via de pricewatch. Geen klantenservice nodig gehad dus daar geen beoordeling over.

Algemeen

Betaling ging gewoon goed nergens problemen mee. Prijs van item is heel goed daarom voor gekozen om het hier te bestellen.

Verzending

Ik ben opgebeld met de vraag of het de zelfde dag nog persoonlijk gebracht kan worden.

Algemeen

Geschikte lui om zaken mee te doen. De website is wat lastiger zoeken maar uiteindelijk kan ik meestal wel vinden wat ik zoek.

Verzending

Goede verpakking en snelle verzending. In uitzonderlijke gevallen bezorgen ze persoonlijk aan de deur. :-)

Klantenservice

Er valt mee te praten wanneer je een keer bijzondere eisen stelt aan bv de bezorging. Dat zie ik bij andere shops niet snel gebeuren !

Algemeen

Overzichtelijke website, het door mij gewenste artikel was makkelijk te vinden voor een goede prijs. Soepele aanschaf en betaal ervaring. WD m.2 SSD gekocht.

Verzending

Product was goed verpakt (doos in een doos). Volgende dag volgens afspraak geleverd. Alles keurig.

Geen behoefte gehad aan contact of klantenservice.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Op zoek naar een nieuwe NAS als vervanging, uiteindelijk bij SWW terecht gekomen die het beste in prijs/ervaring was. Het heeft mij uiteindelijk geen slechte ervaring opgeleverd.

Verzending

Prima verzending. Zending is later ontvangen doordat er black friday was en er meer bestellingen waren dat dan SWW kon verwerken.
prima verpakt, genoeg opvulmateriaal om het chassis goed bij mij te bezorgen

Klantenservice

Contact gehad over de levering vanwege vertraging; duidelijk aangegeven dat dit door het hoge aantal orders kwamen, en dat men er alles aan deed om het zo snel mogelijk te verzenden.
UIteindelijk dus niet "op tijd"geleverd maar "te laat", maar dat kwam dus vanwege bovenstaande reden.

Algemeen

Na een recente ervaring met een niet nader te noemen winkel in Tilburg met nepvoorraad is SWW echt een verademing. Qnap nas besteld, netjes op voorraad en de volgende dag geleverd. Direct na bestelling een bevestiging en factuur ontvangen. Uitstekende en vlotte afhandeling!

Verzending

Product was op voorraad en direct aan het einde van de dag verzonden. Besteld op vrijdag, de site gaf aan dat bezorging op zaterdag zou zijn. Postnl tracking gaf echter dinsdag aan, waarschijnlijk een slag om de arm gezien de drukte. Zaterdagochtend prettig verrast door een melding dat de bezorger toch al onderweg was

Algemeen

super doen wat ze beloven en communicatie is ook super geen gezeur heerlijk raad het iedereen aan.

goed verpakt

niks mis mee

Algemeen

Voor een keurige prijs, ten opzichte van de concurrentie, een mooie atx kast geleverd. Geen verzendkosten en de volgende dag geleverd. Dikke prima !

Algemeen

NVME SSD besteld, kwam keurig op tijd via brievenbus pakket binnen, erg handige optie voor kleinere artikelen.

Algemeen

Goede website met heldere en correcte productomschrijving. Soepel en vlot bestel- en betaalproces. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Precies als beloofd

Klantenservice

Ticket aangemaakt voor een fan die een ralelend geluid maakte en is keurig opgelost door de klantenservicee.

Verzending: Score: 0

Algemeen

SWW zit bij in de buurt, had extra geheugen nodig voor mijn nieuwe NAS, prijs was voordelig vandaar bestelling gedaan.

Algemeen

MicroSD kaart besteld voor mijn Nintendo Switch. Prima product voor een prima prijs. Bestelling verliep zonder problemen en was eerder dan verwacht in huis. Dit was slechts een eerste ervaring, maar ik kan me voorstellen dat ik hier vaker eens een kijkje zal nemen!

Verzending

Product kon per briefpost worden verstuurd wat zowel prettig voor het milieu als voor de portemonnee is! Op een donderdagavond besteld en de verwachtte leverdatum was de komende maandag. Echter had ik het product zaterdagmiddag al in huis!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Prima webshop, lage prijzen, snelle levering en correcte informatie tijdens bestelproces. Zo hoort een webshop te werken.

Verzending

Levering zoals afgesproken en op tijd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Zoals eerder vermeld worden e-mails zeer snel beantwoordt. Ook fijn dat ik mijn bestelling dezelfde middag nog kon ophalen. Qua prijs zaten ze ook erg goed.

Algemeen

Ik had al eerder de ryzen 5900x op de sww site voorbij zien komen, maar vond de vraagprijs te hoog. 2 weken later stonden er weer een aantal op hun site. Ondanks nog steeds de hoge vraagprijs toch de processor gekocht, Mede vanwege het feit dat bij de shop waar ik op de wachtlijst stond ik geen vooruitzicht meer zag en ik het lange wachtten zat was. dan maar wat meer betalen. Via website betaalt en gelijk die middag in Zoetermeer kunnen ophalen.

Klantenservice

Snelle reactie via whatsapp. en heldere communicatie

Algemeen

Ik kom al jaren bij SWW voor al mijn hardware. Deskundig en persoonlijke hulp. Vragen per mail worden zeer vlot beantwoord.

Verzending

Altijd snelle levering. Ook bij het laten bouwen van machines gaat dit ook snel. De machine wordt uitvoerig getest zodat je thuis niet voor het eerst de machine aanzet en erachter komt dat er iets defect is.

Algemeen

Product optijd binnen en netjes verpakt, de mails die ik bij de bestelling kreeg waren duidelijk.

Verzending

Mijn product deed het naar behoren en doet het goed voor de prijs die ik ervoor betaald heb.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Ja, snel geleverd, nee geleverd bij het factuuradres i.p.v. het afleveradres. Dit en het niet willen afhalen (zelfde gemeente) in corona-tijd is precies waarvoor ik zonder moeite verzendkosten betaal.

Van de week dus maar met frisse tegenzin naar m'n ex om de ssd op te halen... Volgende keer BETER LEZEN.

Geleverde meerwaarde bij deze bestelling: nul. Helaas, een volgende keer hopelijk beter.

Verzending

Product is geleverd bij het factuuradres in plaats van het afleveradres. Gezien de omstandigheden niet wenselijk.

Algemeen

Prima verpakt in noppenfolie en dat weer in een de doos, Was op voorraad dus de volgende dag in huis.

Algemeen

Geen problemen ondervonden bij deze bestelling. Prijs was prima, verzending en ontvangst dik in orde. Voor herhaling vatbaar.

1 2 3 ... 22

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops