SWW Computer

240 producten en 278 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb een WD My Passport externe schijf bij SWW besteld. Bestellen/leveren ging uitermate soepel.

Klantenservice

De schijf begaf het helaas al na een paar uur. Op zondagavond een mail gestuurd. Maandag reactie van SWW: stuur maar op. Op woensdag al een nieuw exemplaar in huis. Dat is perfecte service.

Algemeen

Op black Friday onderdelen besteld en de volgende dag al in huis. Het bestel proces ging erg makkelijk.

Verzending

Verzending was snel en goed, echter bij een bestelling boven de 100 euro krijg je gratis verzending maar dan kun je jammer genoeg niet kiezen voor een afhaallocatie.

Klantenservice

Ik werd snel een netje geholpen aan de telefoon

Algemeen

Heb al vaker besteld bij SWW, bestellingen zijn eigenlijk altijd de volgende dag in huis. Geen problemen gehad.

Verzending

Snelle levering, eigenlijk altijd volgende dag in huis, tenzij postNL het weer verkloot, maar dat ligt niet aan SWW

Algemeen

SWW had een https://tweakers.net/pric...-link-tl-pa8030p-kit.html in de aanbieding. Ik heb er binnenkort eentje nodig dus deze bij hun aangeschaft, mede wegens de hele goede beoordelingen.
's middags besteld, de volgende dag in huis.
Prima geregeld dus. Ik heb er ook nog een paar cat6 kabeltjes bij genomen. Was ff zoeken op "cat6". Snel gevonden.

Verzending

Vrijdagmiddag 16:16 besteld, Zaterdagmiddag in huis!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Nog nooit eerder bij SWW iets besteld maar ik was op zoek naar een nieuwe router Asus RT-AC86U en volgens de Tweakers price watch was die bij SWW het goedkoopste. Omdat ook de shopreviews goed tot uitstekend waren toch maar besteld.

Bestelling op woensdag rond middaguur geplaatst en tot mijn verbazing was de router al de volgende dag in huis.
Ik mistte de bon in mijn mail (vermoedelijk door mijn eigen fout) maar op een mailtje werd binnen een dag gereageerd en kreeg ik de bon opnieuw gemaild.

Kortom een bedrijf dat snel en netjes zijn klanten helpt.
Wat mij betreft een aanrader waar ik in de toekomst vast nog vaker bij zal bestellen.

Verzending

Originele doos van router was voorzien van bruin pakpapier. Op zich geen probleem (alles was tip top en onbeschadigd) maar ik denk dat een extra doos er omheen in veel gevallen wel wat extra bescherming kan geven ivm het smijtwerk bij de post.

Klantenservice

Binnen een dag reactie op email.

Algemeen

Bestelling en levering verliep goed af werd op tijd geleverd eigenlijk zoals het hoort dus top

Klantenservice

Regeren snel op vragen via mail

Algemeen

Ik was al een tijdje op zoek naar een Seasonic Platinum Series 400 Watt passive PSU. Nadat ik bij een andere zaak al een maand bezig was geweest om er eentje te krijgen en die uiteindelijk maar annuleerde, kwam ik bij SWW uit. Ik had er nog nooit eerder besteld maar het gehele proces was klantvriendelijk (ook mobiel) en overzichtelijk. Genoemde voeding was op voorraad en binnen 10 minuten (!) nadat ik besteld had kreeg ik al een verzendbevestiging. Enige nadeel wat ik kon bedenken is het ontbreken van betalen met creditcard, maar ach.

Verzending

Verzending was snel en doos was verder prima verpakt. De volgende dag (zaterdag) al in huis .

Algemeen

Overzichtelijke website, scherpe prijzen. Ik heb een TP Link gekocht (§85,-). Ik heb gekozen voor gratis verzending. Is inderdaad wat verwarrend, omdat je kunt kiezen uit gratis verzending en bestellen met verzendkosten. Maar gratis verzending bleek gratis verzending!

Verzending

De volgende dag het apparaat in goede staat ontvangen.

Klantenservice

Het bleek dat ik het verkeerde apparaat had besteld. Mijn fout dus. Na een week contact opgenomen en het apparaat retour gezonden. Uiteraard wordt gecontroleerd of het apparaat in goede staat is, waarvan ik netjes op de hoogte gehouden werd. Na 2 weken ontving ik het aankoop bedrag op mijn rekening.

Algemeen

Zending was goed verpakt en netjes op tijd geleverd.
Met track & Trace nummer kon je op de hoogte blijven van de zending.

Algemeen

De site is overzichtelijk, maar is irritant langzaam.
De onestepcheckout-Afrekenen pagina is heel erg onoverzichtelijk en werkt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat potentiŽle klanten hier afhaken, ondanks dat het wel functioneert.

Na bestelling keurig een bevestiging en factuur per e-mail ontvangen. Wel verwarrend dat er een track&trace code wordt gegeven terwijl het wordt verzonden als brievenpost.

Verzending

Op de site stond 1 dag levertijd en ik had het artikel inderdaad een dag later in huis.
Gekozen voor brievenbuspost. Netjes verpakt in een bubbelenvelop. Dat scheelt weer verzendkosten, en een ritje naar het afhaalpunt want er wordt hier altijd bezorgd als er niemand thuis is.

Algemeen

Netwerkkaarten met WiFi ondersteuning en een Intel chip lijken zeldzaam te worden voor desktops. Gelukkig hadden ze er nog een bij SWW computers. Goede prijs en zeer snelle verzending. Een aanrader.

Verzending

Verzending was gratis, en het was de volgende dag al in huis.

Algemeen

Goed geprijsd en de klantenservice is direct bereikbaar. Voor een kleine bestelling werden geen verzendkosten gerekend en snel in huis, helemaal top.

Verzending

Niks op aan te merken, 16:50 besteld op vrijdag en zaterdag om 12:00 in huis.

Klantenservice

Goed bereikbaar en netjes te woord gestaan.

Algemeen

Goede duidelijke website. Ze hebben een telefoon nummer en een Whatsapp nummer. Ze staan je fatsoenlijk en geduldig woord met duidelijke informatie. Communicatie (heel belangrijk) verloopt dus prima, ook met email bevestigingen en voortgang updates van de bestelling en Track & Trace etc.
Tot slot, de levering gaat snel. 3 uur besteld, volgende dag in huis.

Verzending

Snel end communicatief duidelijk.

Email, Telefoon, WhatsApp.
Met fatsoen en duidelijkheid.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede verzending, tegen redelijke prijzen. Klantenservice is me ook goed bevallen. Met name de snelheid en algemene service.

Verzending

2 Harde schijven besteld. Beide waren in beter dan standaard bubbelplastic verpakt. Ook zaten ze in een doos vol met dempend materiaal. Misschien kon de verpakking uiteindelijk wat kleiner, maar voor harde schijven erg goed en veilig verpakt.

Klantenservice

Per ongeluk het factuuradres en verzendadres omgewisseld. Hiervoor een mail gestuurd en dit werd binnen een uur opgepakt en opgelost.

Algemeen

Ik wilde wel een game computer uit de best buy guide, maar de tijd van zelfbouw ben ik allang voorbij. Gelukkig bleek SWW de pc's uit de BBG te leveren, inclusief een hoop keuzeopties. Assemblageprijs viel bepaald niet tegen en de communicatie was uitzonderlijk goed. Geen standaard statusmeldingen maar gewoon heldere mails. Daarnaast goed maatwerk geleverd.

Verzending

Goede afspraken kunnen maken over de bezorging.

Klantenservice

Vragen werden heel snel beantwoord en er werd goed meegedacht. Toen de levertijd van een videokaart te lang leek te duren, werd uit eigen beweging voorgesteld om een andere te nemen.

Algemeen

Heb bij de winkel een netwerkkaart besteld, prijs was goed. Deze verplichte toelichting is voornamelijk zodat ik de rest van de optionele mag invullen .

Verzending

Na aangegeven tijd op de website het product besteld dus ik rekende op 2 dagen voor de bestelling. Was verrast dat het de volgende dag nog binnenkwam.

Klantenservice

Na het plaatsten van mijn bestelling (PCI-E netwerkkaart), werd er nagenoeg direct via de mail contact met mij opgenomen. De vraag of ik wel een PCI-E netwerk kaart nodig had omdat er met dit product vaak de vergissing wordt begaan dat het om een externe netwerkkaart gaat voor een laptop.
Dus prima klantenservice dat dit nog even wordt nagevraagd.

Algemeen

SD kaartje besteld bij SWW Computer. Vrijdag avond besteld, woensdag bezorgd (zoals aangegeven). Gratis verzending bij deze (kleine) aankoop wat een pluspunt is.

Verzending

Webshop gaf aan dat de verzendtijd 2/3 dagen kon duren, dit was geen probleem voor mij. Verzending was gratis wat voor mij het wachten waard was.

Algemeen

Had een RAM kaartje besteld, SWW Computer had een van de laagste prijzen en een van de snelste leveringen.
Het is snel geleverd en goed verpakt.

Verzending

Ik had een RAM kaartje besteld, werd geleverd in een bubblewrap envelop.
Veilig en heel aangekomen, niks op aan te merken.

Algemeen

Verzending op tijd. Onderdeel van een hele set bestellingen voor een nieuw systeem.
Website simpel maar snel. Goede en snelle klantenservice, zelfs tijdens (vakantie)weekend.

Klantenservice

Problemen met nieuw gekochte Moederboard. Zelfs tijdens hemelvaartweekend kwam er via mail hulp. Inhoudelijk niet perse toegevoegde waarde (was zelf al uitgebreid aan het debuggen gegaan), maar wel correct. Vooral respect voor de behulpzame en snelle responsie.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

2 Nieuwe 4k monitoren gekocht van samsung, uit de verpakking gehaald, scherm bleek een dode pixel te hebben in het midden die altijd groen blijft. Webshop wil hem niet terug dus moet maanden wachten op reparatie bij Samsung.

Verzending was snel

Klantenservice

Klantenservice vind het oke dat schermen dode pixels hebben en pas bij een x aantal willen ze het vervanen.

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops