SWW Computer

232 producten en 270 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen

Algemeen

Had een RAM kaartje besteld, SWW Computer had een van de laagste prijzen en een van de snelste leveringen.
Het is snel geleverd en goed verpakt.

Verzending

Ik had een RAM kaartje besteld, werd geleverd in een bubblewrap envelop.
Veilig en heel aangekomen, niks op aan te merken.

Algemeen

Verzending op tijd. Onderdeel van een hele set bestellingen voor een nieuw systeem.
Website simpel maar snel. Goede en snelle klantenservice, zelfs tijdens (vakantie)weekend.

Klantenservice

Problemen met nieuw gekochte Moederboard. Zelfs tijdens hemelvaartweekend kwam er via mail hulp. Inhoudelijk niet perse toegevoegde waarde (was zelf al uitgebreid aan het debuggen gegaan), maar wel correct. Vooral respect voor de behulpzame en snelle responsie.

Algemeen

2 Nieuwe 4k monitoren gekocht van samsung, uit de verpakking gehaald, scherm bleek een dode pixel te hebben in het midden die altijd groen blijft. Webshop wil hem niet terug dus moet maanden wachten op reparatie bij Samsung.

Verzending was snel

Klantenservice

Klantenservice vind het oke dat schermen dode pixels hebben en pas bij een x aantal willen ze het vervanen.

Algemeen

Twee keer een bestelling gedaan. Beide keren keurig geleverd.
De tweede keer wilde ik vanwege een vergissing van mijn kant de bestelling annuleren. Helaas was de bestelling al verzonden en werd mij verteld het aan de deur te weigeren, het geld zou dan worden teruggestort min verzendkosten (de 'fout' lag aan mijn kant dus logisch).
Mailwisseling verliep vlot en correct en het geld is keurig teruggestort.

Klantenservice

Zoals aangegeven, per mail wordt vlot en correct gereageerd. De voorgestelde oplossing wordt ook volgens afspraak uitgevoerd.

E65 Karma 27,7K

Algemeen

Overzichtelijke website, alles is makkelijk te vinden. Prijzen zijn juist en voorraadstatus is up to date. Betalen gaat prima.

Verzending

Ik geef hier nog net een voldoende. De bestelde producten, een processor en geheugenkit ter waarde van bijna 500 euro werden opgestuurd in een bubbelenveloppe. Wellicht is dit geen bijzonder bedrag voor de webwinkel, voor mij is het een aardige poot uit mijn lijf waar ik toch voor moet sparen. Hopelijk kan er meer aandacht aan de verzendwijze besteed worden.

Algemeen

Zeer uitgebreid meegedacht bij het samenstellen van mijn pc. Kundig, vriendelijk en geduldig. Een verademing ten opzichte van een aantal bekende dozenschuivers!

Na het tekenen van de offerte een aantal weken moeten wachten op mijn CPU. Geen verrassing, was vooraf duidelijk gemeld en dus een bewuste keuze. Na ontvangst van alle onderdelen is de PC door het team van SWW in elkaar gezet. Fijne club!

Klantenservice

Bij het ophalen nog even staan praten met de eigenaar. Er wordt alle tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, ook na levering per mail. En tijdens openingstijden structureel binnen een uur antwoord. Top!

Algemeen

Bestelling verliep goed en was duidelijk. Was snel besteld en ik kreeg meteen een bevestiging.

Verzending

Usb-stick aangeschaft bij SWW Computer. Gekozen voor gratis verzending. De stick kwam los in een envelop (wel verstevigde envelop) binnen. Waarschijnlijk paste het niet met de verpakking in de envelop. Is wel heelhuids aangekomen, maar klopt eigenlijk niet.

Algemeen

De meeste onderdelen van mijn high end game PC bij SWW gekocht. Overzichtelijk bestelproces met one page checkout. Na bestelling en betaling goede servicemails met factuur, besteloverzicht en pakket-tracking. Bestelling om 17 uur geplaatst, volgende ochtend 9:30 uur op de stoep. Alles compleet, met besteloverzicht en goed verpakt. Het kon niet echt beter eigenlijk..

Verzending

Razendsnelle levering. Grote bestelling overzichtelijk verpakt in meerdere dozen. Uitstekend.

Klantenservice

Binnen een uur reactie op mijn mail aan de klantenservice.

Algemeen

Prima bedrijf met snelle afhandeling. Een van de onderdelen was in een ander doos gestopt, netjes briefje er bij om te voorkomen dat je je ongans zoekt. Prima geregeld dus.

Verzending

Zorgvuldig verpakt met voldoende beschermingsmateriaal.

Algemeen

Vanuit de tweakers pricewatch terechtgekomen bij SWW. Ze waren de goedkoopste en deden aan gratis bezorging.

Klantenservice

Na aanleiding van een niet bezorgd pakketje ben ik snel en adequaat geholpen!

Algemeen

Een Crucial Ballistix Elite BLE2C8G4D26AFEA geheugensetje besteld op deze site. Was uit voorraad leverbaar en was op moment van bestellen de goedkoopste.
Prima ervaring met deze webshop gehad, mede door de overzichtelijke website en de snelle levering.

Verzending

Bestelling was binnen 1 werkdag geleverd en was netjes verpakt.

Algemeen

Enkele weken terug voor mijn nieuw te bouwen PC een CPU en GPU besteld bij SWW. De website was zeer overzichtelijk, genoeg informatie over de producten, en het bestellen ging zeer soepel.

Verzending

Jammer genoeg was er geen optie om met een Creditcard te betalen. Buiten dat was de service zeer goed. Veel emails ontvangen vanuit SWW om mij up-to-date te houden. Levering ging zonder enig probleem .

Algemeen

Bestelling plaatsen was easy peasy, keurige updates over mijn bestelling. versturing via DPD was ook perfect met keurig een sms wanneer ze zouden komen. die kwamen ook keurig volgens afspraak. geen onnodig wachten dus. pakket was keurig verpakt (Synology DS 916+ en 4x 4TB disks)

Verzending

Goed verpakt in een grote doos met allemaal lucht kussens.

Klantenservice

Nog een persoonlijke update van de eigenaar incl factuur. dat is nog eens klantgericht.

Algemeen

SWW is een shop die makkelijk te navigeren is en ook goed te bereiken is. Eigenaar reageert via mail bizar snel op allerlei vragen en order-statussen

Klantenservice

Altijd als ik hier wat koop, komt er altijd een praatje uit voort. Heb je hieraan gedacht? Goede keuze gemaakt! Als je dit nog nodig hebt, bel me even.

Heerlijk, een winkelier die met je meedenkt.

Algemeen

Twee keer harde schijf opgehaald in Zoetermeer. Pand is goed te vinden en de bestelling lag beide keren al klaar.

Algemeen

Artikel was op voorraad zoals de website zegt, afhaal proces ging ook vlekkeloos. Het bestellen ging probleem loos en bij het afhalen nog even een praatje gemaakt over GPU's en mining

Verzending

Artikel lag een uur na bestelling klaar en kon worden opgehaald. Precies zoals je mag verwachten.

Algemeen

Prima levering volgens afspraak netjes op tijd de volgende dag in huis. Geen betere prestatie kunnen leveren.

Verzending

Synology DS216+II - fantastisch snelle NAS. Overzetten van de oude naar de nieuwe versie was zo gepiept.

Algemeen

Case gekocht voor mijn desktop. binnen de levertijd binnen bezorgd, geen gekkigheden. En het niet verplicht zijn van een account maken is op zich best wel fijn.

Prima verzonden.

Algemeen

Had een extra plakje RAM nodig en toevallig was SWW de goedkoopste in de pricewatch. Scheelde maar een halve euro of wat meer, maar in ieder geval besteld. Accountje aangemaakt en de rest verliep prima. Wel zonder track en trace via PostNL, maarja wat wil je voor 35 euro wat door de brievenbus past.
Had alleen gehoopt dat ik het de volgende dag binnen zou hebben, maar helaas nog een dagje later, vandaar geen uitstekend. Ik had wel voor 17.00u besteld, maar zou kunnen liggen aan PostNL ook.

Verzending

Zoals gezegt niet binnen 24u, maar lag wellicht aan PostNL ik weet het niet. Wel bevestiging van verzending gekregen om 17:20 van SWW zelf. Geen track en trace bij een kleine item omdat het door de brievenbus past.
Verpakking gewoon recht toe recht aan. Zo'n bubbelplasticbrief met daarin de plastic verpakking waarin het RAM zit. Niets bjizonders ofzo.

Algemeen

Besteld en gewoon dezelfde dag verzonden.
Wauw, wel echr super snel hoor.
Was heel blij.

Gewoon goed. Klaar

Klantenservice

Goede communicatie, netjes laten weten wanneer ze komen en ver van tevoren

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops