SWW Computer

220 producten en 235 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SWW Computer

Review toevoegen

Algemeen

Erg fijn dat er een goedkope verzendoptie is voor kleine dingen.
Ik moest thermal paste hebben en elke site vraagt meer dan 4 euro verzendkosten voor een item dat soms nog geen 4 euro is. Bij SWW kon het voor 0,90 met een envelop. Makkelijk gemaakte keuze.

Algemeen

Website is goed en overzichtelijk.
Via tweakers gezocht en bij hen uitgekomen.
Goedkoopste en snelle levering.
Had na de bestelling een vraag, email gestuurd en binnen een uur antwoord op mijn vraag.
Ik gebruik tweakers altijd om te zoeken op informatie over producten en kopen van producten. SWW is op veel zaken het goedkoopste en snelle levering. Nooit geen wachttijd hoe gek de bestelling ook is.

Verzending

Snel, zelfs snel met de paasdagen

Klantenservice

Vraag na een uur beantwoord via de mail

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

In de ochtend contact opgenomen met de winkel om een synology ds1621+ te bestellen. Ze hadden hem op voorraad.

Einde middag de bestelling kunnen doen in de winkel waarna ik hem een verdieping lager gelijk Kon afhalen.

Prettig te woord gestaan. Helaas zit de winkel een beetje verstopt. Als deze makkelijker bereikbaar was geweest. Dan had ik er waarschijnlijk al eerder besteld. Ze zitten namelijk hemelsbreed 500 meter hiervandaan woon al ruim 7 jaar in de buurt maar nooit van hem gehoord.

Klantenservice

Zowel telefonisch als op locatie netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Verzending: Score: 4

Algemeen

er valt echt niks bijzonder te melden. gewoon netjes en vlot.
nu naar de 15 woorden ;-)

Verzending

je krijgt wat je besteld en op de correcte dag. stevige envelope.

Algemeen

Het product is goed geleverd in een snelle tijd. Verder geen problemen gehad dus echt oordeel over de service kan je dan niet geven.

Verzending

Wat je er van verwacht, alles is prima bezorg en goed aangekomen.

Algemeen

Reeds jaren klant bij SWW. Ik krijg altijd goed advies bij vragen en de juiste tips mee ook bij complexere vragen. Ik waardeer met name de korte lijnen met de eigenaar en de informele sfeer helpt daarbij. Altijd tijdige verzending. Ook after sales service meer dan op orde.

Verzending

Tijdig en goed verpakt ontvangen

Klantenservice

Juiste advies op basis van voorafgaand telefonisch contact waar de website van Western Digital en Synology vragen opriepen.

Algemeen

Ik had nog nooit eerder wat SWW Computer besteld, maar de eerste kennismaking beviel prima. Op de website vond ik snel wat ik zocht (NAS + harddisk), vervolgens bestelling geplaatst en daarna ook heel snel geleverd gekregen. Direct de volgende werkdag al. Alles was goed en stevig verpakt. Grote kans dat ik hier vaker wat ga bestellen.

Algemeen

Goede overzichtelijke site, bestelling was ook makkelijk te plaatsen en het product ook goed te vinden. Beschrijving klopte ook zoals het hoort. Daarbij ondanks de drukte was de bestelling ook op de aangegeven datum bezorgd !

Verzending

Bestelling kwam optijd binnen zoals aangegeven ondanks de drukte. Goed verpakt etc !

Algemeen

SWW is een prima site met goede prijzen, snelle levering en goed verpakt. Zou er zeker nog een keer van bestellen

Algemeen

Een overzichtelijke website met een duidelijk menu en contact gegevens..
Hebben producten met aantrekkelijke priijzen

Verzending

Duidelijke winkelwagen, makkelijke betaling, goede verpakking, snelle verzending.
Komen afspraken na.

Algemeen

Bestellen was eenvoudig, nette prijzen.
NAS geïnstalleerd, oude NAS (MyBookLive) gekopieerd (1,5 Tb).
Dit ging als een zonnetje. Ben zeer tevreden met deze NAS.

Algemeen

Klein product besteld, dus het kon via de brievenbus. Snel geleverd, geen gedoe, kortom prima ervaring.

Algemeen

Heldere website, eenvoudige en vlotte verkoop. Product in goede staat ontvangen. Zou hier zo weer bestellen!

Algemeen

Makkelijke site. Goedkope verzending: briefpost. Okay . .dan heb je geen track & trace, maar alles ging goed.

Algemeen

persoonlijk advies van de eigenaar. ook voorafgaand aan verkoop en ook bij kleine aankopen. DOA-test mogelijk (tegen bijbetaling)

Verzending

goed ingepakt en DOA-test is mogelijk (tegen bijbetaling)

Klantenservice

persoonlijk advies door de eigenaar

Algemeen

Makkelijk bestelproces en een duidelijke site. Ook prima info over de produkten en de voorraadstatus van alles.

Verzending

Afhalen: Prima geregeld. Afgehaald op een ander tijdstip dan eigenlijk aangegeven bij het bestellen maar dat was geen probleem. Stond binnen een paar minuten weer buiten met m'n bestelling.

Algemeen

Boden voor een kleine vergoeding een bios update aan wat mij veel gedoe scheelde, goede service!

Algemeen

Ik doe al zo'n twintig jaar zaken met SWW computers en word elke kaar weer heel goed geholpen. Prima producten tegen een concurrerende prijs en prima ondersteuning bij technische vragen! Aanrader!

Top ervaring:
Scherpe aanbieding (SSD).
Accurate voorraad indicatie.
Heel vriendelijke klantenservice die meedenkt voor oplossingen.

Verzending

Snel verzonden, zoals beloofd.
Uitstekend ingepakt.
Veel verzendopties.

Klantenservice

Heel vriendelijke klantenservice, enige tijd aan de telefoon gehad.
Zeer goed meegedacht toen PostNL de fout in ging.

Algemeen

Goede kennis m.b.t. de geleverde hardware. Makkelijk om te bestellen. Goede prijzen t.o.v. concurentie. Snelle levering. Goede service. Helemaal top.

1 2 3 ... 24

Scorekaart voor SWW Computer

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops