TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (10m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Nickengi 12 februari 2020 Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Van je kabels af voor een tientje

Pluspunten

• Nano formaat
  • Plug & Play

Minpunten

• Minimale vertraging in signaal

Driverkwaliteit Score: 5

glorkblork 26 mei 2021 Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Gewoon handig om te hebben, voor gamen zou ik dit toch afraden de audio meestal gewoon niet werkt met mijn JBL charge 3. Voor de rest werkt hij wel goed voor als ik even een film wil kijken met een vriend. ook is er een minimale hoeveelheid lag.

Pluspunten

• gewoon handig om te hebben
  • spotgoedkoop
  • Plug and Play

Minpunten

• de lag
  • werkt meestal gewoon niet met spellen

SkyRain 30 december 2020 Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Dit apparaat werkt niet lekker met een Bose QC35II en ik raad 'm ook niet aan voor bluetooth koptelefoons met ingebouwde microfoon. De microfoon kan enkel ingezet worden met één kanaal geluid (mono). De opnamekwaliteit is ook niet al te best.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Werkt direct (plug 'n play)

Minpunten

• Duurkoop
  • Slechts SBC ondersteuning
  • Geen apt-x ondersteuning
  • Mono geluid i.c.m. ingebouwde microfoon

seriousjin 13 november 2020 Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Gekocht zodat ik mijn Sony XM3 met mijn computer kan gebruiken voor zowel geluid als microfoon.

Pluspunten

• Bluetooth.
  • Niet duur.

Minpunten

• Geen win 7 ondersteuning. Werkt wel maar met allemaal niet installeerbare vage driver errors.
  • Matig bereik, mijn oude sony versterker (CMT-HX5BD uit jaar 0) heeft nog beter bereik. Deze haalt een meter of 5..

Thoswey 18 mei 2020 Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Simpele goedkope bluetooth dongle, maar doet exact wat hij moet doen. Plug en play. Bij het eerste gebruik waren nog geen nieuwe drivers voor moederbord en videokaart geinstalleerd, toen haperde het geluid van mijn JBL Charge 3, maar na de installatie en restart, werkt hij prima.

Pluspunten

• Plug en play op Win 10
  • Mooi klein, doch goed verpakt.
  • Geluid van JBL charge 3 loopt niet merkbaar achter op youtube of games, dus prima snelheid overdracht

Minpunten

• geen

inversions 18 april 2020 Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Doet wat het moet doen, niet meer en niet minder. Een goed bereik is geen 10m, eerder de helft. Elke vorm van obstakel is direct te horen op een headset als er wat meters tussen zit.

Pluspunten

• Plug & Play

Minpunten

• Bereik is zeker geen 10m

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter?