1 review

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (10m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter Review

Nickengi 12 februari 2020, 132 views Product gekocht

TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter

Van je kabels af voor een tientje

Pluspunten

• Nano formaat
  • Plug & Play

Minpunten

• Minimale vertraging in signaal

Driverkwaliteit Score: 5
Het is letterlijk plug & play. Eenvoudige manier om je bluetooth headset met je desktop te verbinden als je geen moederbord hebt geinstalleerd met draadloze verbindingsopties. De verbinding en kwaliteit van het signaal is uitstekend. Er zit een minimale vertraging in, welke acceptabel is, in ieder geval binnen 5meter vanaf de dongle. Ik heb nog geen storing of beinvloeding ervaren door andere 2.4GHz signalen zoals mijn muis. Voor iets meer dan een tientje van je kabels af is wat mij betreft een goede deal met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Heb jij ook een TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter?