Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 98 reacties

Uitgever Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat het schietspel Star Wars: Battlefront volgende maand een centrale rol krijgt tijdens de E3-beurs in LA. De game verschijnt ook op een evenement voorafgaand aan de gamesbeurs.

Electronic Arts opent zijn E3 met een 'World Premiere'-evenement dat op maandag 9 juni om 12 uur plaatselijke tijd van start gaat. Dat evenement bevat een persconferentie vergelijkbaar met de show die de uitgever jaarlijks houdt op de E3, en is live te bekijken via de website van EA zelf. EA-directeur Andrew Wilson bevestigde woensdag tijdens een conference call dat in elk geval Star Wars: Battlefront aanwezig zal zijn. Ook verklapte de topman dat de uitgever op de E3 zes nieuwe titels aankondigt, aldus Eurogamer.

Star Wars: Battlefront werd op de vorige E3 aangekondigd. Hoewel ontwikkelaar DICE destijds volop met Battlefield 4 bezig was, maakte EA toch al bekend dat de Zweedse studio ook werkte aan Battlefront en aan het actiespel Mirror's Edge 2. Het is niet bekend of dat spel ook te zien zal zijn tijdens de E3. Overige titels, waaronder ongetwijfeld een nieuwe FIFA-game en de op 7 oktober verschijnende role-playing game Dragon Age: Inquisition, zouden een stuk minder verrassend zijn mochten zij acte de présence geven tijdens de E3.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (98)

Hier een lijst van IGN voor de komende E3 expo.
http://ie.ign.com/wikis/e3/Games_at_E3_2014

Ik zie ook Battlefield 5 in de lijst..beetje te vroeg zeg!
Die BF5 is dan ook nog niet confirmed :p
Ze "hopen" erop dat ze daar meer over gaan horen.
Electronic Arts (EA) today announced that at E3 2014, the company will showcase its new lineup of games and services. It all begins at 12:00 p.m. Pacific Time on June 9, 2014 at EA’s annual E3 briefing, "EA World Premiere: E3 2014 Preview."

Hosted by Chief Executive Officer Andrew Wilson at the Shrine Expo Hall in Los Angeles, the live event will feature never-before-seen content from EA's upcoming games as well as sneak peeks at new projects and intellectual properties currently in development. EA said today the E3 lineup will include Star Wars Battlefront.

Be sure to tune in for the broadcast here on ComingSoon.net for the live stream and we'll also be bringing you exclusive coverage from E3.
http://www.comingsoon.net/news/gamenews.php?id=117917
Ja ..dat heb ik gezien maar,ik ging vanuit dat de ontwikkeling van Bf5 is al gestart met een release date in 2015 rond oktober net voor de volgende nieuwe Call of Duty.

[Reactie gewijzigd door Essox Lucius op 7 mei 2014 12:59]

Ik hoop niet dat ze Battlefield 5 willen release net voor de volgende Call of Duty. Dat is namelijk de hoofd reden dat Battlefield 4 niet af was omdat EA de game voor de release van Call of Duty wilde lanceren. Dice stond onder een grote druk en kreeg de game niet optijd af en moest toch gereleased worden. EA was volluit bewust wat ze deden, en DICE moet maar volgen want de baas zegt dat het moet.

Ontopic:
Dice is een goede studio ik denk dat deze game een goed sucses kan zijn als EA ze daar de ruimte in geeft.

[Reactie gewijzigd door darksummenors op 7 mei 2014 13:20]

Denk ook dat Dice een goede studio is, maar als ze 'ja' zeggen bij het verzoek een vroegtijdige release te doen, dan is de reputatie schade ook voor hun natuurlijk.

Ik ben voorlopig wantrouwend m.b.t. de kwaliteit dat ze leveren. Laat ze eerst maar aantonen dat ze het nog kunnen.
Ik durf niet te zeggen of je veel keuzen hebt als studio om 'nee' te zeggen, je moet leveren of gaan. Je wilt als studio natuurlijk ook niet op geven en je harde werk aan een anderen studio geven. Voorbeeld is Command and Conquer (C&C - Generals 2) hier hebben ze het stop gezet en aan een nieuwe studio door gegeven.

Wat ik gelezen heb op de twitter pagina's van enkelen werk nemers bij DICE is dat zij de game moesten leveren voor de release van Call of Duty en dat EA op de hoogte was van de kwaliteit van de game.
Een gameontwikkelaar os niets anders dan een software ontwikkelaar en daar heb je dezelfde druk. Soms omdat een concurent iets op datum x uitbrengt, dam ivm een gewijzigde wetgeving, dan een nieuwe functie, etc.

Als dienstverlener is het belangrijk om zowel kwaliteit te leveren als realistische doelen. Voor mij hebben ze een minder goede release gedaan, waardoor ik bij hun komende releases terughoudend ben... Ik ben ook een klant/afnemer toch?

Wel een slechte zaak dat dice de vuile was zo heeft buitengehangen zeg. Heftig.

[Reactie gewijzigd door 2green op 7 mei 2014 15:28]

Is dat juist niet de functie van EA om dienstverlener te zijn met kwaliteit. Als jij als software ontwikkelaar word ingehuurd om een programma te ontwikkelen en het moet voor datum X opgeleverd worden en jij leverd dit niet dan word de volgende opdracht niet meer bij jou gedaan omdat jij niet doet wat zij willen.

Of zou dit niet het geval kunnen zijn bij DICE?
Ik zie ea hierin als opdrachtgever en verkoper. Het product dat ze verkopen is van merk y, in dit geval dice.

Gebruikelijk is dat de ict dienstverlener aangeeft wat haalbaar is en wat niet. Als de opdrachtgever een onhaalbaar termijn voorstelt moet hier iets mee doen. Meestal een creatieve oplossing zoals een deel van de functies leveren of zoals dice kennelijk deed een onvoldoende afgewerkt product. Niet toegeven aan de grillen van je opdrachtgever is een terugkerende strijd dat potentieel een slechtproduct en imago schade kan opleveren. Voor mij blijft dice hier mede verantwoordelijk voor. Als ze het toen deden, zullen ze dit waarschijnlijk vaken toestaan. Druk van je klant is er altijd. Daarnaast is het ook nog goed mogelijk dat ze hun deadline niet gehaald hebben, maar dat veranderd het plaatje niet qua verwachtingen van hun producten ook niet in positieve zin.
Ik hoop niet dat ze Battlefield 5 willen release net voor de volgende Call of Duty. Dat is namelijk de hoofd reden dat Battlefield 4 niet af was omdat EA de game voor de release van Call of Duty wilde lanceren.
Battlefield 3 release date 27 oktober 2011
Call of Duty Modern Warfare 3 release date 11 november 2011
Medal of Honor Warfighter release date 23 oktober 2012
Call of Duty Black Ops II release date 13 november 2012
Battlefield 4 release date 29 oktober 2013
Call of Duty Ghosts release date 5 november 2013

Zie je een patroon hier?
EA wil zijn titels voor Call of Duty op de markt brengen om toch een stukje van de playerbase van CoD over te halen naar Battlefield.
Het is nu helaas een strijd geworden tussen Call of Duty en Battlefield (Medal of Honor is discontinued http://www.gamesradar.com...y-discharges-medal-honor/)
Misschien stond DICE wel onder druk van EA maar nu 7 maanden na release zul je toch verwachten dat de game toch gepolished is en de bugs opgelost zullen zijn.

Ik heb geen vertrouwen meer in DICE als game developer ,en ik hoop dat Battlefront III een goede spel zal zijn(dit misschien omdat Disney nog de eigenaar is van de Star Wars franchise), maar wij zullen het nog zien.
Ik denk dat DICE nog een zeer lange tijd onder druk heeft gestaan door EA omdat ze namelijk expensionpacks moeten leveren om natuurlijk weer meer geld te verdienen.

DICE heeft aan gegeven het spel te patchen en de expensions uit te stellen.
nieuws: EA stelt Battlefield 4-uitbreidingen uit om game te repareren

Vind het zelf erg slordig en lang geduurd heeft tot dit een prioriteit werd.
Me dunkt, ze hebben zeker tot midden volgend jaar de tijd en hebben ze al 2-3 jaar de tijd gehad om te ontwikkelen. Dit spel moet uitkomen tijdens of net na de nieuwe star wars film die midden 2015 uitkomt.

Dat was inderdaad de reden dat BF4 nog vol bugs zat, ze wilden de primeur wegkapen van Call of Duty, dit is in ieder geval niet het geval bij deze Battlefront III omdat ze geen concurrentie hebben.

Volgens dat lijstje van de e3 kunnen er zelfs 2 star wars spellen uitkomen:
Star Wars Attack Squadrons not confirmed yet.
Star Wars Battlefront confirmed
Battlefield zal ik ook niet kopen als die volgend jaar al in de winkel moet liggen... Na BF4 mogen ze op de blaren zitten tot het tegendeel bewezen is.
Ze moeten eerst nog maar eens 2 mappacks uitbrengen zonder bugs...
Ze zouden ook eerst eens kunnen kijken naar wat er nou werkelijk fout is gegaan. BF3 en 4 zijn technisch nagenoeg gelijk, hoe kan het dan dat de spelervaring zo gigantisch anders is?
Dat vroeg ik mij dus ook al af. Ze hadden volgens mij gewoon BF3 code kunnen gebruiken maar hebben er om een of andere reden toch voor gekozen om alles opnieuw te doen...
Damn, Mafia 3 staat er niet tussen.
Star Wars Battlefront 1 en 2 waren super goeie games!!
Ik hoop echt dat EA/DICE er niet voor zal zorgen dat hier een einde aan komt.

Of erger nog, dat ze de reeks gaan uitmelken

(bang) Afwachten maar zeker...?
Dat gaan ze sowieso wel doen daar er 3 films komen, dus waarschijnlijk ook minimaal 3 games! Ik zou nog wel eens een nieuwe Star Wars: X-Wing vs. TIE Fighter wiilen zien.
Mja maar daarom gaan ze hiervoor nog niet de Battlefront reeks voor gebruiken.
Anders zaten we nu ook al aan 7, hehe

Een nieuwe Star Wars Rogue Squadron ja :-)
Als je naar mijn overige posts had gekeken had je kunnen zien dat er een andere Star Wars game aankomt namelijk Star Wars Attack Squadrons. Nog niet bevestigd door EA maar wel waarschijnlijk en het lijkt meer op een x-wing vs tiefighter. Deze spellen komen namelijk wel uit tijdens of na de release van deel 7.
Battlefront gemaakt door DICE? Hou je hart maar vast dan.

Glitches en exploits overal.
Net als bij BF4.

Al ben ik wel benieuwd of er Jedi knights in gaan komen.

[Reactie gewijzigd door Ekstergroen op 7 mei 2014 11:50]

Battlefront gemaakt door DICE? Hou je hart maar vast dan.
Terechte opmerking met onterechte moderatie. Na het BF4 debacle koop ik echt nooit meer iets van EA/DICE.

Degenen die Star Wars Battlefront III kopen raad ik aan om dit een halfjaar na release te doen. Tegen die tijd heeft EA/DICE alle bugs er wel uitgehaald zodat het enigszins speelbaar is.

[Reactie gewijzigd door F0nz0 op 7 mei 2014 12:20]

Er is GEEN enkel spel dat af productie zonder bugs is.
Er zal altijd wel een bug aanwezig zijn, maar ik zal me wel op glad ijs begeven.

Ik weet namelijk uit eigen ervaring met BF4 dat het soms ook HEEL erg frustrerend is als je weer wordt neergemaaid en je weet dat je een heel magazijn hebt leeg geschoten op je tegenstander zonder dat hij ook maar een schrammetje lijkt te hebben gekregen van jou offensief.

Maar ieder spel mankeert wel wat, ok, de release van BF4 (en BF3) had beter gekund, maar DICE is wel een partij die luistert en probeert oplossingen te bieden, velen voor hun deden dat niet, vele uitgevers lieten niets van zich horen. DICE heeft dat altijd wel gedaan, vond ze altijd vrij open richting hun gebruikers/klanten en nog steeds, zij erkennen een probleem en proberen een oplossing te vinden zo is wel gebleken.
Battlelog forums staan bol van verwijten en klachten, soms gegrond, maar soms ook alleen maar flamen en daar erger ik mij dood aan, puberaal gedrag.
DICE doet echt zijn best wel, EA daarentegen ben ik minder blij mee...
de release van BF4 (en BF3) had beter gekund
Dat is de understatement van het jaar v.w.b. BF4. BF3 kocht ik pas veel later, die had nagenoeg geen bugs waar ik last van had. BF4 daarentegen... Met elke nieuwe patch kwamen er nieuwe bugs tevoorschijn.

EA/DICE heeft gamers een half jaar lang op een duur betaalde halve gare beta versie laten spelen. Men heeft het te snel gereleased, puur en alleen uit winstbejag. Ik denk niet dat Battlefront III hierop de uitzondering wordt.

Het is niet voor niets dat EA twee jaar op rij de "Worst company in America' award heeft gekregen. Alleen dit jaar niet, oh the irony of it all, omdat zij goed luisteren naar hun klanten of dat concurrent Time Warner Cable too hard to beat was?

http://www.forbes.com/sit...any-bracket-in-round-one/

Het was wel een close call:

http://consumerist.com/20...oss-to-time-warner-cable/

[Reactie gewijzigd door F0nz0 op 7 mei 2014 14:07]

DICE is wel een partij die luistert en probeert oplossingen te bieden
Eh, watte? DICE doet geen ene moer. Kijk voor de gein op BattleLog in de forums.
Zijn bakken met commentaar te vinden.
DICE doet echt zijn best wel
Heb het nog niet gemerkt in de tijd dat ik BF3 speel.
Zitten (nog altijd) tal van glitches en bugs in die zelfs een beginnende studio al eeuwen geleden gefixt zou hebben.
Dice kenende wordt de multiplayer weer USA tegen Rusland:P

Als ze dat doen krijg je Battlefield 4 met Star Wars skins en maps.
Ik vind 2 jaar is een redelijke ontwikkeltijd voor een AAA titel waar je al een kant en klare engine voor hebt.
Maaar.. ik ben momenteel redelijk sceptisch over EA en hun games. Ik kijk erg uit naar Battlefront 3, maar ben gruwelijk benauwd voor dezelfde problemen als ze hebben gehad met de afgelopen games(Battlefield 4 en Sim City om paar te noemen).

Ik hoop er heel erg sterk op dat ze geleerd hebben van hoe het gelopen is met bijv simcity en dat ze er voor zorgen dat Battlefront 3 en toekomstige games sterke titels worden.

-edit- Off topic en ongewenst |:(

[Reactie gewijzigd door Essox Lucius op 7 mei 2014 12:35]

Voor Battlefield 1 (edit; ik bedoel natuurlijk 1942) kon je skins downloaden oa met Star Wars thema.
Ik verwacht eigenlijk ook dat dit gewoon een Battlefield 4 met Star Wars sausje is en iets aangepaste maps. Niet meer en niet minder, en dat voor de volle prijs.

[Reactie gewijzigd door Thorgrem op 7 mei 2014 13:01]

Gek genoeg zou ik daar voor tekenen.
Als ze het 'heroes' gedeelte ook nog terug brengen, dan pre-order ik hem zelfs. Volledig mijn kop in het zand stekend voor mijn ervaringen in het verleden met EA en DICE.
Neen, ze hebben gezegd, DICE, dat ze juist niet een Battlefield 4 in space willen maken maar een echte star wars game. Zal mij benieuwen.De game gaat overigens samen met de nieuwe star wars film, die volgend jaar uitkomt.
Als je het zo kort door de bocht omschrijft zijn de meeste games zo "lui". En Dice is nooit veel anders geweest daarin. Snap ook niet dat mensen net doen of het door EA komt dat ze hun "ziel" verkocht hebben, blabla gezever. Battlefield 2421 (ofzoeits) is battlefield met robot en mech skins. Vietnam is battlefield met een tropische skin.

Wat kunnen ze veranderen aan de game nog, dat het niet een totaal andere game word. Battlefront 1 en 2 waren ook gewoon battlefield games met een starwars thema. Mensen vinden dat tof, en betalen daar de volle mep voor. Ja stom van Dice het dan niet uit te brengen, omdat het niet zo integer is.

Dice is geen kunstenaar of artiest, Dice is een bedrijf.
Nee, Battlefront 1 & 2 gebruikten geen battlefield engine.

Daarnaast was 2142 iets meer dan skins; de mechs hadden speciale mogelijkheden. Ze konden zich verstoppen van vuur door achter gebouwen te 'hurken'.
Ook was de Titan een nieuw concept in die game.
Niks nieuws aan. Dezelfde engine, dezelfde assets, een upgradje hier en daar. Precies hetzelfde. :)
Dat gaat niet lukken bij star wars he....Hoogstens empire vs rebels...
Wel DICE maar een ander team dan Battlefield.
Wat zeurt iedereen, starwars game woooooh
Zelfde engine (frostbite), zelfde ontwikkelaars, zelfde publisher die deadlines pusht, ...
Ik koop hem hoogstwaarschijnlijk ook niet, al is het maar als 'wraak' voor BF4.
Heb zelf ook weinig goede ervaringen met EA/DICE door BF3 en BF4. Het is gewoon een feit dat EA en DICE er geregeld een potje van hebben gemaakt door een deadline te pushen. De engine kan ik mee leven, maar breng gewoon een spel uit wat af is.
Er is geen enkele gameserie die erop vooruit is gegaan door inmenging van EA.
Plant vs Zombies 2 is goed, probeer maar eens. :D
Lol, spreek je nog wel als je verder in de game bent. Kijken wat je van het free to play systeem vind dan.
Tja.. is waar.. echter waren het beide toch zeer vette games en speel bf4 nog erg veel. Ik merk amper bugs nog...

Dice maakt vette games dus kom maar op met SW:BF3
Die bugs merk ik ook niet meer, maar ik denk dat het meer aan het feit ligt dat we ze nu gewend zijn en erover heen kijken.
Ik had sowieso weinig last van de bugs. Het enige waar ik in het begin wel eens last van had was dat mijn spel er mee kapte en dat het geluid in het begin van een potje niet goed was. Verder nergens last van. Dat vastlopen van het spel was na twee patches opgelost dus wat mij betreft is BF4 één van de beste shooters atm.
Mee eens, wel wat last van gehad hier en daar maar toch door blijven spelen. is toch een van de beste shooters. Ik ga ook echt wel voor Battlefront III, delen 1 & 2 helemaal grijs gespeeld... :9
Kijk anders eens naar dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=SMyliIAdwz8
Dat gaat over de bugs in BF4. Vooral diegene onder het oppervlak.

Als shooter op zich. Los van graphics, vehicles, unlocks, ontploffingen, spectakel, etc, etc, dus puur het schieten en geraakt worden. Is BF4 zowat de slechtste shooter ooit gemaakt. Veel mensen maakt dat niet uit, omdat er in battlefield 4 veel is wat dat verbloemt.

Het zal best een leuk actie spel zijn, maar als shooter is het echt slecht.

[Reactie gewijzigd door aicaramba op 7 mei 2014 15:33]

Het schieten alleen is niet een complete ervaring, dus ja, alles erom heen zal toch veel goed maken.
Ik geloof je meteen. Maar om het spel dan te bestempelen als 'een van de beste shooters' of 'beste shooter atm' gaat me toch wat ver.

[Reactie gewijzigd door aicaramba op 7 mei 2014 15:48]

Dat kun je ook al niet zeggen van Call of Duty ghost, van wat ik ervan hoor is het net zo erg als BF4... :P

Waarschijnlijk is de ARMA serie de beste shooter, althans de meest realistische.
ik blijf Battlefield toch met plezier spelen. Iets wat ik met andere shooters echt niet meer heb. Dat is iets zeldzaams bij mij omdat bij veel spellen bij mij de verveling snel toe slaat en dat is bij de Battlefield serie nog niet gebeurd (op vietnam na dan).
Jij niet meer nee? Geluksvogel. De game deed het eindelijk perfect, maar de sinds de laatste 2 patches is het bij weer: lag spikes, freezing, rubberbanding, geen geluid in het begin, knipperende schaduw (crossfire), falende killcams.
ahh ik zie ook wel eens iets knipperen maar dat is crossfire eigen :)

BF is gewoon een super vette game, ik heb liever een dikke game met bugs dan een slechte game die helemaal soepel draait ;) dan maar een keertje reconnecten :+
Haha, ben ik met je eens. Battlefield is en blijft episch. Maar het is zo zuur dat als de game dan helemaal soepel loopt, en een patch later weer helemaal kut. Of dan doen sommige servers erg moeilijk, wat ik nu heb.

Maar ff genoeg gezeken idd, battlefronts 3 word voor mij zowiezo een pre-order.
Goede instelling lijkt me :) Ik ben ook erg benieuwd .. (kijk stiekem nog wel even de kat uit de boom hoor mbt pre-order)
Ik vermoed dat de overstap naar Client-side-hit detection de oorzaak is van een heleboel problemen (invloed van lag op de prestaties/ om-de-hoek-doodga a.k.a. curving bullets etc). Tijdens en na BF2 begon de ellende hiermee goed en is nooit meer echt verdwenen.

Mijn vermoeden is dat de keuze voor ChD gedaan is om de servers te ontlasten. En daarmee een probleem van serverbeheerder verplaatsen naar eindgebruiker. Ik heb GEEN idee wie de servers voor een game als BF4 beheerd en betaald, maar als dit een serieuze kosten post voor EA is, dan is het mij wel duidelijk.
het is een geheel nieuwe studio.... (tweede studio van dice)
Ik heb heel lang gewacht op een vervolg op Battlefront, hoe slecht Battlefield 4 ook was na release, ik laat deze game echt niet aan mij voorbij gaan!
Zover wil ik niet gaan, ik vis hem wel uit de budgetbak na een jaar :)
Zo zo, jij bent wel zeer positief betreft het voortbestaan van fysieke winkels.
Een budget bak is ook in online winkels te vinden. Hier op forum is een topic over online keys kopen en daar zijn ook budget bakken van onder 10 Euro te vinden.
heb gister nog een 2de exemplaar dead island riptide gekocht voor 7 euro.. als dat geen koopje is haha
http://www.allkeyshop.com...de-cd-key-compare-prices/

Prachtige site trouwens ook heel goedkoop simcity plus uitbreiding gekocht
Ach ja als je de hele lijst wilt dit is de link naar tweaker forum waar alle budget bakken zijn te vinden

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625
Ik doe mee met de wraak op EA.

Heb niks met Battlefield (nooit gespeeld) maar EA heb ik een schurfthekel aan en probeer dan ook elk EA spel te boycotten.

Al heb ik me vroeger prima vermaakt met battlefront 1 en 2 ik ga hier niet aan beginnen om precies dezelfde reden dat ik Simcity ook voorbij heb laten gaan (en wat blij ben ik daarmee!).
Veel plezier op je cracked crappy servers. Multi-player games vis je niet van torrents, tenzij ze een singleplayer hebben. Kun je toch wel zien aan de hoeveelheid leechers en seeders.
Je kunt makkelijk gewoon de SP spelen, kijken of EA en DICE er geen zooitje van hebben gemaakt en hem kopen zodra je een impressie hebt.
Dat bedoel ik ook inderdaad er zijn veel te weinig demo's tegenwoordig om uit te kunnen proberen ;p
kijk ik ben niet zo iemand met een schroefje los in zijn hoofd
Je Shift en . toets zitten anders wel los... :)

[Reactie gewijzigd door F0nz0 op 7 mei 2014 14:44]

Dat is de digitale uiting van Een sChroEfje Los Hebben.
.
Alleen het spreekwoord dient nog te veranderen naar :
"Er blijven mij mij nogal eens wat toetsen hangen"
https://www.youtube.com/watch?v=dAM4LESuyLM

Cinematic Teaser, valt niet echt veel te zien, maar kijk er echt heel erg naar uit!
Die is alleen wel al van vorig jaar ;)
Cool! Kijk erg uit naar Star Wars: Battlefront III. Heb I en II destijds gespeeld en ondanks dat dat geen topspellen waren, kijk ik des te meer uit naar Battlefront III, omdat dit nou eenmaal door DICE wordt gemaakt op de FrostBite 3 Engine. Ben benieuwd naar E3.
Geen top spellen? Een van de weinige games die ik nog echt 'fun' kan noemen zijn battlefront 1 en 2. EA en Dice maken er waarschijnlijk een battlefield clone van. Helaas was de echte opvolger gecancelled.

https://www.youtube.com/watch?v=2WeX41WfOsY
veel plezier gehad met battlefront 2.
Ik hoop dat de gameplay van de ruimte gevechten niet te veel veranderd, was altijd heel leuk om rond te vliegen in een klein vliegtuigje en je maat in zijn bomber af te knallen.
Ik was die space gevechten alweer vergeten. Kunnen ze mooi integreren met het Carrier assault gedeelte van de laatste DLC.
Battlefront 2 was niet heel goed, maar het was gewoon heel erg leuk om te spelen.
Als 3 hetzelfde concept is alleen dan zonder allemaal kleine foutjes word het naar mijn mening een goede concurrent

[Reactie gewijzigd door machielbijl op 7 mei 2014 11:52]

Cool, battlefront was best wel humor.
Altijd weer humor om je "skills" te testen om zoveel mogelijk droids om te hakken en te schieten
Heb alleen het eerste deel gespeeld. Kan mij er niet veel van herinneren, was wel geinig maar niet heel speciaal. Desondanks heeft elke Star Wars game uitermate veel potentie. Een enorme historie aan verhalen, onvoorstelbaar veel mogelijkheden binnen een altijd boeiend kader.

Bring it!
Ben er wel benieuwd naar,
Vond Battlefront 1 & 2 het net niet hebben,
Veel Galatic Conquest gespeeld voor BF1942,
dat vond ik een goeie mod/game