SEGA toont verschillende nieuwe games met Sonic the Hedgehog

SEGA werkt aan een remaster van Sonic 1, 2, CD, 3 en Knuckles en Sonic Colors Ultimate, en een nieuwe Sonic-game. Ook wordt Sonic een personage in verschillende nieuwe games komend jaar, waaronder in Two Point Hospital, de Tokyo 2020-game en in het komende Lost Judgment.

Dat hebben de ontwikkelaars bekendgemaakt in een livestream rondom het dertigjarig jubileum van Sonic the Hedgehog. In de livestream toonden de makers onder andere Sonic als personages in Two Point Hospital vanaf 30 juli en de Olympische Spelen-game Tokyo 2020 vanaf 22 juni. In de aanstaande game Lost Judgement kan ook met Sonic gespeeld worden, maar dan op een in-game arcadekast waarop de vechtgame Sonic The Fighters uit 1996 gespeeld kan worden.

Ook werd bekend dat er een geremasterde collectie van oude Sonic-games uit moet komen in 2022, met onder andere Sonic 1, 2, 3, Sonic CD en Knuckles, en van de game Sonic Colors uit 2010. Die laatste komt op 7 september uit als Sonic Colors Ultimate voor de PS4, Xbox One, Xbox Series en S en Nintendo Switch. Van de remaster van de echte oude Sonic-games, onder de noemer Sonic Origins is nog geen releasedatum bekend.

Sonic Origins

Sonic wordt ook naar PlayStation Now, de cloudgamingdienst Luna van Amazon en de iPhone gehaald, met drie nieuwe games voor de PS Now, Sonic Mania, Sonic Team Racing en Sonic Forces. Die eerste twee komen ook naar de dienst van Amazon. Voor mobiel werkt SEGA aan verschillende nieuwe Sonic-games en een update voor Sonic Forces en Party Match waarin spelers het kunnen opnemen tegen hun vrienden in privéraces en -events. Sonic Racing komt naar Apple Arcade.

Bovendien wordt er gewerkt aan twee nieuwe animatieseries rond Sonic, Sonic Colors: Rise of the Wisps en Sonic Prime. Die tweede was al eerder aangekondigd en komt naar Netflix in 2022 met 24 afleveringen. Sonic Colors: Rise of the Wisps wordt een tweedelige animatieserie die deze zomer uit moet komen.

Aan het einde van de livestream teasden de makers nog een hele nieuwe Sonic-game die in 2022 naar de oude en nieuwe generatie consoles moet komen en naar de pc.

Door Stephan Vegelien

Redacteur

28-05-2021 • 07:37

61

Submitter: Sonicfreak

Reacties (61)

61
59
21
3
0
35
Wijzig sortering
In mijn jeugd was sonic wel echt het meest coole dat er was. Met mijn NES keek ik toch een beetje met afgunst naar de kindjes met een Sega.
Inderdaad! Ik had ook een Nintendo en was daarom een Mario fanboy. Maar je kon moeilijk ontkennen hoe cool Sonic was en hoe goed de game eruit zag op de Mega Drive :)
Ik had zelf een sega megadrive II van mijn ouders gehad. Maar bij mij was het meestal andersom..
Anoniem: 302359 @Robin428 mei 2021 19:12
Digitaal gras is veelal ook groener op de console van de buren.
Ik denk dat je daar in vergist.
Sonic 2 heeft in 1992 in de eerste 60 dagen, ruim 5 miljoen kopieën verkocht.
Uiteindelijk heeft dit spel voor Sega 750 miljoen dollar opgeleverd. Sonic 3 heeft 460 miljoen opgeleverd. De originele Sonic niet meegeteld omdat deze vaak als bundel werd verkocht.

Dat het na Sonic 3 het achteruit ging is bekend, maar halfbakken of niet succesvol.... niet mee eens.
De nieuwe film van sonic laat zien dat deze nog steeds geliefd en succesvol is.
De film heeft wereldwijd bijna 320 miljoen opgeleverd en is de meest succesvolle game film aller tijden.
Kids zijn zot van de film..(en bijhorende soundtrack).. ook al kennen ze de games niet.
Iets met zeitgeist en daarom niet snappen zien I guess.

[Reactie gewijzigd door Furrr op 23 juli 2024 06:29]

Ho ho ho! ;-)

Mijn eerste console was de Megadrive met Sonic 1. Ik vind zeker dat op dat moment grafisch Sonic zo veel aantrekkelijker was dan Mario! De werelden waren mooier en de snelheid die je in het spel had was voor toen echt heel erg tof.
Sonic Adventure op de Dreamcast was ook top. Verder hebben ze vooral heel veel slechte 3D games gemaakt later, maar dat daar kan het karakter Sonic niets aan doen ;-)
Je hebt de tijd van alex kidd nooit meegemaakt. Daar begon het eigenlijk mee. Alex kidd in miracle world. Sonic was niet hun eerste mascotte. Alex was in de jaren 80 geen groot succes.
Anoniem: 702616 @holoduke5128 mei 2021 08:34
Precies zoals je het zegt. :)
Je vergis je daar toch behoorlijk in, zoals andere hieronder ook al vermeld hebben. Zelfs zo dat Sonic begin Jaren 90 zelfs Disney's mascotte Mickey Mouse van de troon stootte als meest herkende en geliefde mascotte onder kinderen.
Ik heb vroeger nog een Sega megadrive gehad, je kreeg er standaard Sonic bij destijds.
Ik heb Sonic altijd maar matigjes gevonden. Het zou de tegenhanger moeten zijn van Mario en Luigi, maar dat is mijns inziens nooit gelukt.
Ik snap niet zo goed waarom ze zo vasthouden aan Sonic, ze moeten toch een beter personage kunnen bedenken lijkt mij.
Ik snap niet zo goed waarom ze zo vasthouden aan Sonic, ze moeten toch een beter personage kunnen bedenken lijkt mij.
Sonic is voor Sega de beste verkopende franchise. Dat is de reden dat Sega nog steeds Sonic games uitbrengt.

https://www.sonicstadium....ped-by-sonic-generations/

Ik geef toe dat de kwaliteit van Sonic games niet altijd even goed is, maar om nu te zeggen dat Sonic geen waardige tegenhanger van Mario is vind ik te ver gaan.

De gameplay van Sonic is heel anders dan die van Mario. Sonic is meer momentum based waarbij je de level design gebruikt om snelheid te maken of te rollen als een bal, of een heuvel om met een spindash op hoger gelegen platforms te komen waar je normaal niet bij komt.
Dit geldt vooral voor de 2D games. Bij de 3D games heb je bij de Sonic Adventure games nog momentum based gameplay, daarna is het vanaf Sonic Unleashed boost gameplay geworden tot aan Sonic Forces toe.
Ik hoop dat de nieuwe Sonic game weer teruggaat naar de momentum based gameplay van de Sonic Adventure games.

Om een paar voorbeelden te noemen van goede 2D games:

Sonic Mania (veel mensen vinden dit een van de beste 2D Sonic games)
Sonic 2
Sonic CD
Sonic 3 & Knuckles (veel mensen vinden dit nog steeds een van de beste 2D Sonic games)

En een paar voorbeelden van goede 3D games:

Sonic Adventure (DX)
Sonic Adventure 2 (Battle) (veel mensen vinden dit een van de beste 3D Sonic games)
Sonic Colours
Sonic Unleashed
Sonic Generations (veel mensen vinden dit ook een van de beste 3D Sonic games)

En dan heb je natuurlijk nog de Sonic film die in 2020 uitkwam en heel goed ontvangen is. Sterker nog, het is een van de beste films van een videogame serie.

https://www.kotaku.com.au...vying%20for%20the%20title.

Geen wonder dat volgend jaar de tweede Sonic film uitkomt met Tails en Knuckles.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_the_Hedgehog_2_(film)

[Reactie gewijzigd door Sonicfreak op 23 juli 2024 06:29]

Vertel er dan wel even bij dat de eerste trailer van de film een complete drama was, zelf zo erg dat ze heel sonic opnieuw hebben moeten opbouwen. En als stank voor dank is daarna na het maken van de film. Alles en iedereen op straat gezet.
Stank voor dank? Ik weet niet het fijne van dit verhaal, maar is het niet zo dat je gewoon een bedrijf in schakelt en na de dienst waarvoor betaald is, je uit elkaar gaat? De tweede film staat gepland, dus wellicht dat ze dan weer dezelfde mensen inhuren.

Dat ze na de eerste trailer de hele look veranderd hebben zegt wel dat de fancommunity een flinke is die daadwerkelijk wat kan laten gebeuren.
Anoniem: 302359 @Dj Neo Ziggy28 mei 2021 19:23
Vertel er dan wel even bij dat de eerste trailer van de film een complete drama was, zelf zo erg dat ze heel sonic opnieuw hebben moeten opbouwen. En als stank voor dank is daarna na het maken van de film. Alles en iedereen op straat gezet.
Dat sterkt toch juist het argument dat Sonic wel degelijk een prima character voor SEGA is. De trailer kwam uit en alle fans (jong en oud) lieten massaal weten het niet eens te zijn met de uiterlijke veranderingen door de ingehuurde filmstudio. Sonic was te menselijk, men wou een Sonic die er vertrouwder uitzag, meer zoals de spellen en oude tv serie. Dat is precies wat de fans kregen en de makers zijn er voor beloont door een gigantische omzet.
Met deze nickname verhul je te minste niet je conflict of interest :*)

Maar klopt, Sonic kon een plaatsje veroveren als cultureel fenomeen in een tijd dat Mario al volledige domineerde. Dat is een prestatie opzich.
Ik probeer ook nergens te verbergen dat ik Sonic fan ben. :)

En precies wat je zegt dat Sonic een cultureel fenomeen is geworden toen Mario al mateloos populair was. Sega heeft het vooral in Amerika voor elkaar weten te krijgen dat de Genesis (Amerikaanse versie van de Mega Drive) een tijd beter verkocht dan de SNES en dat is dankzij Sonic.
Ik heb ook een Megadrive gehad als kind. Ik vond Sonic 2 geweldig, vooral co-op.
Ook een keer een oude Dreamcast gekocht om Sonic Adventure te kunnen spelen. Ook een leuke game.

Sonic Mania heb ik toen die uitkwam ook gelijk gekocht voor de Switch.
Kun je over Mario toch ook zeggen. De trage loodgieter... Beide spellen hebben gewoon hun eigen vermaak.
Ik snap wel wat je bedoeld. Het karakter Sonic ziet er op zich wel leuk uit, maar het enige wat hij kan is heel snel rennen. Daar is al snel geen echt leuke game omheen te bouwen. Veel meer dan een soort Super Mario Run, waarbij je dan toevallig nog wel een andere kant op kan lopen en stil kan staan is het vaak niet. Ik heb de game meerdere malen gekocht ... waarom weet ik niet, denk nostalgie oid?? ... maar iedere keer is het weer een soort van tegenvaller. De Mario games zijn veel gevarieerder qua spel.

Ik hoop dat Sega nu een leuke Sonic game aflevert die kwalitatief evenwaardig is aan Mario 3D World of Odyssey. Het hoeft geen kloon te zijn, maar puur snel rennen door loopings en spiralen hebben we nu wel een keer gezien.
Ik snap niet zo goed waarom ze zo vasthouden aan Sonic
Nou, omdat het blijkbaar nog genoeg geld in het laatje brengt om er mee bezig te zijn.
De film heeft bijvoorbeeld al 300 miljoen dollar aan omzet gedraaid, en dan hebben we het nog niet eens over de games gehad.
Ik snap niet zo goed waarom ze zo vasthouden aan Sonic, ze moeten toch een beter personage kunnen bedenken lijkt mij
Het bewijs dat niet iedereen tevreden gemaakt kan worden! Iets wat voor jou beter kan, is voor iemand anders meer dan zat.
Anoniem: 454358 @Centurion18328 mei 2021 08:55
Dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak, zo vind ik sinds de jaren 80 Mario helemaal niks, veel te kinderlijk, maar ik begrijp heus wel dat anderen die serie super vinden. Sonic vond ik geweldig, supersnel doen een level flitsen, of het hele level verkennen en dan de bonus ronde bij 100 ringen 🥰
Je bedenkt niet zo maar even een nieuw karakter. Ja, het karakter is opzich geen issue, maar is het spot on en blijft het karakter hangen bij de mensen. Hoeveel games worden er vandaag de dag uitgebracht en welke karakters zijn daar van blijven hangen?

De meeste karakters en franchises werken omdat ze iets van nostalgie oproepen en al jaren mee gaan.
Daarin is Sonic uiteraard geen uitzondering. Logisch dat ze dat icoon dus blijven gebruiken (of uitmelken, het is maar hoe je het bekijkt)

Mario en consorten.
Lara Croft / TombRaider
Pacman
Zelda
Pokemon
Street Fighter
Donkey Kong
Need for Speed / BMW M3GTR

etc... etc...

Uiteraard zijn er uitzonderingen en zijn/worden personages vanuit recentere games welke aanslaan en blijven hangen.

Blijf ik het wel ironisch vinden dat Sonic, welke te voet mega snel is dan vervolgens in een relatief trage kart gezet wordt als zijnde een racegame.

[Reactie gewijzigd door Dograver op 23 juli 2024 06:29]

Blijf ik het wel ironisch vinden dat Sonic, welke te voet mega snel is dan vervolgens in een relatief trage kart gezet wordt als zijnde een racegame.
Anders zou het toch niet eerlijk zijn? Zijn overigens goede kartgames, beter dan Mariokart toen ze uitkwamen. Ik heb Sonic Team Racing niet gespeeld, omdat ik liever alle Sega characters zie. Maar ik hoop in deze vorm deze serie ooit weer terug te zien.
Om dezelfde reden waarom Nintendo vast houd aan Mario. ;)
Ja, het zal ongetwijfeld met geld te maken hebben. Maar ik vind Sonic veel suffer dan Mario. Sonic kan alleen rennen, te weinig karakter.
Na ja, dat vind ik dus. :)
Nou, niet zo zeer met geld alleen, maar ook met marketing en branding en het hebben van een vaste mascotte of boegbeeld. Voor SEGA was dat altijd al Sonic, net zoals Mario dat voor Nintendo is.

Als het niet de vaste mascotte was dan hadden we er wellicht nooit meer wat van gehoord, tegenwoordig, zeker gezien het behoorlijke aantal middelmatige of slechte Sonic games, maar dat is dus niet het geval.
Ik vind Sonic een prima personage. Uiteindelijk heeft hij het natuurlijk niet gered qua kwaliteit tegen Mario. Dit heeft met name te maken met het feit dat Mario de 3d slag goed gemaakt heeft.
Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat er geen FullHD Sonic platformer wordt gemaakt a la Donkey Kong, maar dat ze blijven hangen in dat vreselijke 3D gedoe, waarbij de snelheid van Sonic eerder voor hoofdpijn zorgt dan voor een wauwfactor.
Klopt volledig. Na de Sonic Adventure games zijn ze in 3D blijven hangen en buiten Sonic the Hedgehog 4 (ep 1 en 2) is er eigenlijk geen 2D Sonic meer geweest terwijl daar juist de kracht in zat. Al jarenlang brengen ze vanalles met Sonic uit en het meeste is slecht tot redelijk. Om over de film maar te zwijgen :+
De film is gewoon prima ontvangen hoor? Het was zeker geen meesterwerk, maar een kinderfilm die velen gezien hebben en prima ratings krijgt.

Dat de kracht in 2D zat is te makkelijk gesteld. Met Adventure en deel 2 werd bewezen dat de character in 3D prima kan werken. En feit is dat de industry op dat moment gewoon 3D-games wilde. Sonic in 2D kan overigens ook slecht zijn, zie Sonic 4. Verder kunnen ze natuurlijk niet tot aan het einde der tijde de Megadrive gameplay blijven aanhouden. Ik sta overigens wel open voor een goede 2D game, maar wil je echt een AAA Sonic maken, dan moet het gewoon 3D zijn. Probleem is dat er flink in geïnvesteerd moet worden wil je er echt mee scoren. De snelheid van Sonic is in deze gewoon een probleem.

Misschien moeten ze gewoon hun oude mascotte weer eens een kans geven. Een 3D Alex Kidd in een vreemde wereld met allerlei gekke voertuigen? Denk dat het een prima propositie is voor iets dat nog niet eerder gedaan is. Maar wil Sega het geld erin investeren?

[Reactie gewijzigd door RaJitsu op 23 juli 2024 06:29]

Film is best acceptabel hoor. Een redelijk standaard comedy/actie + superheld/gameheld erin. Jim Carrey is wel 50% waarom de film goed is maar dat terzijde.
Ik zie dat je Sonic Mania gemist hebt, wat mij betreft de beste in de serie.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_Mania
Sonic Mania heeft de graphics van 1990. Wellicht leuk voor nostalgische redenen, maar persoonlijk zie ik graag een moderne 2D Sonic. Zou volgens mij prima moeten kunnen. Zie Donkey Kong Tropical Freeze
Ah, op die manier. Dat hebben ze geprobeerd in Sonic Generations, het werkte best aardig. Ik heb mezelf alleen, misschien puur vanwege nostalgische redenen, veel beter vermaakt med Sonic Mania.

https://youtu.be/QMopx-E4la0?t=2530
Ik vond eigenlijk de 3D-stages leuker dan de 2D-stages. Die waren best aardig, maar de typische momentum-gameplay werkte minder goed dan in de oude games of iets als Mania of de fan-made HD-games.
Of het fan-made Sonic 2 HD of Sonic HD Remix. Ze voelen ook nog eens redelijk aan als de oude games (in tegenstelling tot Sonic 4).
Sonic Mania was leuk, maar alles wat daar goed aan was was gewoon iets dat uit een van de vorige games kwam. Derest van de elementen waren m.i. te vaak niet Sonic-esk en in plaats daarvan meer generieke platform elementen die te maken hadden met springen op het juiste moment.

Derhalve kan ik deze game niet al te hoog in mijn waardering houden ondanks dat het wel een leuke game is.
Sonic & All stars racing transformed, al bijna 10 jaar oud en nog steeds 1 van de beste (arcade style) racers die er is. Hoop dat daar ooit een waardige opvolger van komt. Team Sonic Racing van 2 jaar geleden was het niet.
Helemaal mee eens, topgame!
Het stelde mij vooral teleur dat ze ervoor kozen alleen Sonic-characters erin te verwerken. Die andere games waren echt een soort van Segafeestje. Maar de raceelementen in Sonic Team Racing waren volgens de reviews prima uitgewerkt net als het teamgedeelte.
Maar inderdaad, we moeten gewoon een Sega Arcade Racing hebben.
Wat een toffe game was dat ja! Courses die tijdens de race veranderden en je voertuig kon switchen van auto, naar boot naar vliegtuig.
Daarnaast was story/challenge mode ook nog eens super pittig.
Ondanks dat de oude Mega Drive Sonic games tot in den treure al vele malen opnieuw zijn uitgebracht is volgens mij nog nooit Sonic 3 & Knuckles speelbaar geweest buiten de Mega Drive (en emulatie) om. Sonic 3 was namelijk in twee games opgesplitst: Sonic the Hedhehog 3 en Sonic & Knuckles. In al hun wijsheid had Sega het mogelijk gemaakt om de Sonic & Knuckles cartridge aan Sonic 3 te kunnen koppelen en daardoor de volledige game speelbaar te maken: Sonic 3 & Knuckles. Echter kan ik mij geen heruitgave herinneren die het mogelijk maakte om de games op deze manier te spelen.
Sonic 3 & Knuckles is als gecombineerde rom beschikbaar op steam (en al meerdere keren gratis weggegeven) https://store.steampowered.com/app/71162/Sonic_3__Knuckles/

De steam versie is een emulator, met een daadwerkelijke rom.

Er is een fangame genaamd Sonic 3: Angel Island Revisited https://sonic3air.org/ welke de assets en levels uit specifiek die rom gebruikt om het spel naar een moderne PC te brengen.

Zie ook deze post van youtuber FrameRater https://www.youtube.com/watch?v=0Vdx38dABjw
En ook al tien jaar geleden op Steam uitgekomen. :-) Nou ja, vond het altijd jammer dat de compilaties en heruitgaven deze, in mij ogen ultieme versie, regelmatig oversloegen. Goed om te zien dat er toch een keer aan gedacht is door Sega (en dat de fans er nu ook mee aan de slag zijn gegaan). Laten we hopen dat Sonic Origins ook Sonic 3 & Knuckes bevat.
Sonic 3 was ook speelbaar in Sonic Mega Collection voor de Gamecube. De lock-on versie Sonic 3 & Knuckles was hier in ook vrij te spelen als ik het me goed herinner. Ik heb die game hier nog ergens rondslingeren, zal eens zien :) .
Leuke stream en zeker wel een paar dingen waar ik naar uit kijk. Maar ook een paar dingen die ik teleurstellend vond

* Sonic Colors. Leuk maar niet waard om remastered uit te brengen. Ik had liever een Sonic Unleashed remastered gezien.
* Nieuwe Sonic game. Altijd wel hyped voor een nieuwe game. Maar ja dat was ik ook bij Forces. Dat liep ook niet goed.
* Sonic origins. Tja zoveelste keer dat deze games uit komen. Met nu als kanttekening dat er nu wel Sonic 3 & Knuckles bij zit. Ik hoop alleen dat ze de muziekrechten hebben kunnen redden zodat de Michael Jackson muziek erin zit. En niet de halfbakken re release waar al die muziek uit is gehaald. (Zelfde voor Sonic CD trouwens).
* Nieuwe series. Ben benieuwd. Aosth was leuk als kind. Sonic SatAm was een top serie. Sonic Underground was wat matig maar leuke muziek. Sonic X vond ik leuk tot aan de metarex saga. Sonic Boom is een leuke wegkijker met de kids en geniet ook wel een beetje van de 4th wall breaking grappen. Dus ben benieuwd wat Prime gaat brengen.
Ben het wel met je eens, al moet ik zeggen dat ik Sonic Colors wel leuk vond.
Die speelde ik op de Dolphin emulator op een hogere resolutie en 60fps.

Voor de rest baal ik ook wel dat er geen 'nieuwe' game tussen zit.
Sonic Mania was zo goed ontvangen, dat ik het vreemd vind dat ze daar geen tweede deel van willen maken.

Of een leuke nieuwe 3D game in de stijl van Unleashed of Generations zou ook leuk zijn.
De nieuwe game die 2022 moet uitkomen zou een Open world style hebben. Dan gaan we wel een beetje naar Sonic Advwenture/Sonic Unleashed style. Als ze de booststyle er goed in doen in vorm van Unleashed/Colors/Generations en het verhaal gaat richting Adventure/Unleashed style dan is het voor mij een top game.

De reden dat ik Colors niet super goed vind is dat ze eigenlijk vanaf Colors richting een verhaal zijn gegaan wat echt richting slap en te kinderlijk is(Ja het is een kindergame dat weet ik) De verhalen van de adventures en unleashed waren zo ontzettend goed (voor een Sonic game) Dat ik dat echt mis. Forces had de potentie kwa verhaal maar heeft helaas niet geleverd. Nu hopen dat ze met Sonic Rangers een betere game gaan neerzetten (Naam onder voorbehoud :) )
Dus er komt geen Sonic Jam en Sonic R ervoor?
Dat is jammer want die Saturn generatie heb ik overgeslagen.
Dat is inderdaad jammer. Sonic Jam was echt leuk met de 3D wereld waarin je alles kon zien van de geschiedenis over sonic. En Sonic R was gewoon cool vanwege zijn soundtrack
Leuk evenement in 1 video. Bijna alles van sonic krijgt een update of een remake. Jammer geen gamegear of mastersystem sonic games. Waarom laat Sega die oude 8bit juwelen links liggen en focust zich op de 16bit en latere sonic games. Een gemiste kans. :|
Wat houden de remasters precies in? We hebben een paar jaar terug immers al remasters gehad die door Headcannon gedaan werden die goed ontvangen zijn? Gaan ze nu daadwerkelijk voor een HD-versie ipv iets dat eruit ziet als de Megadrive games? Dat zou ik persoonlijk graag zien, maar dat zullen ze wel niet doen. Er is een Sonic 2 HD-remake door een fan. Zoals dat eruit ziet had I het wel mooi gevonden. Ik neem aan dat Sega met hun bronnen in staat is de gameplay nog altijd hetzelfde aan te laten voelen, terwijl we gewoon met HD graphics de game op onze moderne displays kunnen spelen.

Een nieuwe Sonicgame is voor mij lastig vertrouwen in te hebben. Ondanks dat ik een paar van de biistgames wel tof vind, moet je voor een AAA Sonic game gewoon een goed team van mensen bij elkaar hebben, en ik heb niet de indruk dat Sega dit vandaag de dag nog heeft rn vooral een publisher is als eigenaar van een paar goede studios waarvan geen bekend staat om het kunnen maken van iets dat relevant is voor wat je voor een Sonic game nodig hebt.
Heb de video even bekeken. Het is gewoon hetzelfde als wat eerder gedaan is, waarschijnlijk de Headcannon-versies maar dan voor de nieuwe systemen waar ze nog niet op uitgekomen zijn.
Anoniem: 562971 28 mei 2021 10:50
Hoe een product nog verder uitmelken, begint op de Nintendo te lijken en ook die zijn niet de enige.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.