Belsimpel.nl

678 producten en 1.330 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling i.o.m. de klantenservice gedaan. Was snel en efficiŽnt. Betaling wordt zeer snel verwerkt plus aansluitend de informatie over de levering van de bestelde accu's, de status van verzending en de daadwerkelijke levering de volgende dag.

Verzending

De oude accu's waren uitgeput door intensief gebruik en de nieuwe voldoen naar verwachting.

Klantenservice

De juiste accu's waren snel gevonden en bleken op voorraad te zijn. De bestelling is via de klantenservice gedaan en verliep soepel en efficiŽnt.

Algemeen

Toestel (s8+) op tijd geleverd. Helaas eerste toestel met een dode pixel. Het is echter netjes opgelost door de klantenservice

Verzending

1e verzending was prima en op tijd. Het retourproces duurde helaas echter een aantal dagen, waardoor ik een week verder was voordat ik mijn nieuwe toestel had.Tevens had het eerste toestel al een nieuw zegel op de doos. Ik vermoed dat deze al eerder retour is geweest (wellicht dus geen nieuw toestel). Uiteindelink toch een goede (totaal) beoordeling omdat het tweede toestel wel goed is.

Klantenservice

Uiteindelijk is het probleem netjes opgelost en ben ik nu zeer tevreden!

Algemeen

Tijdens mijn vakantie is mijn moto g 2nd gen kapot gegaan. Ook nog net buiten de garantie(lekkende batterij). Dus ik ben maar op zoek gegaan naar een nieuwe telefoon.

Na wat zoek machine werk kwam ik toch bij belsimpel uit. Hoewel ik niet met belsimpel bekend was. Heb ik ze wel een aantal keer op televisie reclames gezien.

De site werkt erg goed, vergelijken en zoeken werkt uitstekend. En als pluspunt, VEEL telefoons hebben een kort filmpje erbij met wat je er van kan verwachten.

El en al, een top site.

Verzending

Er was met het verzenden wel wat vertraging, maar dat lag aan NL post. Niet belsimpel. Daar was de communicatie goed.

Algemeen

Het opplakken van dit product is heel makkelijk, en product oogt stevig. echter, na nog geen maand gebruik maak ik een misstap waarbij ik gevallen ben, en helaas, behalve de Mobilize Safety Glass Screen Protector is nu ook het scherm van mijn P9 kapot.
Jsmmer, want door evenwichtsproblemen, val ik regelmatig, en had gehoopt dat deze screenprotector mijn telefoon goed kon beschermen.

Volgende dag al binnen.

Algemeen

Mijn LG G4 vertoonde problemen, hij herstarte uit zich zelf, uiteindelijk meerdere malen per dag. de telefoon komt in een LOOP terecht. Het schijnt een probleem van LG G4 te zijn wat is erkend door LG. Via Belsimpel heel simpel dit bekend gemaakt, ik kon direct hier melding van maken en krijg een gratis verzensticker. De telefoon opgestuurd zoals omschreven staat en naar een week kreeg ik hem verrassend terug, gemaakt. Wat ik minder vond is het feit dat ik mijn reparatie niet kon volgen, de link werkte niet. Al met al een dikke 5 sterren waard.

Verzending

Valt weinig over te zeggen, je meld je aan en je word geholpen. Simpel toch!!!

Klantenservice

Op vragen krijg je netjes antwoord, geen geautomatiseerde terugkoppeling.

Algemeen

Meerdere keren besteld bij Belsimpel.nl tot volle tevredenheid!
Zeer snelle levering, betrouwbaar wat betreft betaling, prima service.

Algemeen

Na verificatie of het betreffende toestel op voorraad was in de winkel bleek het toestel na een autorit van 25 min. opeens 18 euro duurder te zijn geworden dan de mij toegezegde prijs.
0 empathie van de verkoopster die op een natte krant had geslapen.

Verzending

nvt. ik heb de tel. zelf opgehaald bij de belsimpel winkel in zwolle

Klantenservice

Heb hierover contact gehad met klantenservice en die willen het goedmaken met een stukje plastic voor op je scherm van een euro!
Wat een farce!

Algemeen

iPhone 7 32 Gb besteld. Duidelijke website waar je eenvoudig kan bestellen. En! Belsimpel had de scherpste prijs.

Verzending

Duidelijke statusupdate bij verzenden (incl. Track en Trace code) en verstuurd met PostNL. Telefoon zat keurig verpakt in extra doos.

Algemeen

Laagste prijs gevonden via zoeken op Google, bestellen en betalen, kan niet simpeler. Zeer uitgebreide beschrijving op de website,

Verzending

Valt mij op dat bij kwetsbare artikelen het opvul- en beschermingsmatariaal altijd bovenop ligt en niet ook er onder maar dat is eigenlijk overal zo.

Algemeen

Goede filters op de website (inclusief filter voor leverdatum). Prijzen zijn dagelijks up to date. Betaling met bancontact mogelijk, wel 5,95 euro transportkosten voor BelgiŽ. Zover ik kon zien worden de kosten pas vermeld als je het land kiest. Verdere communicatie over afhandeling order zoals het hoort.

Verzending

Volgende dag geleverd zoals beloofd. Uitstekend verpakt in grotere doos met luchtkussens. Aan de achterzijde van de leverbon klaar en duidelijk vermeld wat te doen als je wil retourneren. En een klein presentje (balpen).

Algemeen

Bestelling voor 23:30 geplaatst, volgende dag niet geleverd. Pakketje kwam een dag later dan verwacht, wat wel teleurstellend was aangezien ik Belsimpel had gekozen i.v.m. de snelle levertijd.

UPDATE 23-8-2017: Na contact met Belsimpel hebben ze uitgelegd dat het om briefpost ging aangezien het een SD kaartje betrof. De briefpost gaat om 18:00 de deur uit en kan dus niet tussen 18:00 en 23:30 nog worden verzonden voor dezelfde dag. Aangezien Belsimpel zeer netjes heeft gereageerd op mijn klacht pas ik de beoordeling aan.

Verzending

Verzending te laat. Voor 23:30 besteld belofte wordt niet waargemaakt.
Prima verpakt verder.

UPDATE 23-8-2017: Belsimpel heeft aangegeven dat de "voor 23:30 besteld, morgen in huis" helaas niet geldt voor briefpost. Dit was niet duidelijk bij het bestellen en ze zijn aan het kijken of dit kan worden opgelost.

Klantenservice

Na deze review op Tweakers is er contact opgenomen door Belsimpel. Ze gingen serieus om met de klacht en hebben hier actie op ondernomen. Nog nooit heeft een winkel een klacht zo serieus behandeld en zo goed opgepakt als Belsimpel. Complimenten hiervoor!

Tegen beloning

Algemeen

Lekker snel en makkelijk besteld. Zelfs voor een "digibeet" is het te doen.
Als ik het geweten had dan had ik wat accessoires besteld ook.
Maar dat kan later ook nog , toch?

Ook snel, goed geregeld

Klantenservice

Geen ervaring mee. Was niet nodig dus.

Algemeen

Bij telefonische navraag over een reparatie 2x zeer vriendelijk en meedenkend te woord gestaan. Reparatie via Belsimpel zeer goed en vlot verlopen. Toestel was na 4 dagen weer terug. Hulde voor de afhandeling!!

Verzending

Ging zeer snel en was zeer goed te volgen via T&T

Klantenservice

Zoals reeds vermeld: vriendelijk, geduldig en meedenkend!!

Algemeen

Hier al 2x een telefoon besteld. Niks fout gegaan volgende dag al in huis en de beste prijs in Nederland. Alles zat goed ingepakt en ik kreeg er zelfs een mooie Belsimpel pen bij;)

Verzending

Het product was precies op tijd geleverd, goed ingepakt en zonder schade geleverd.

Algemeen

Lage prijs voor een tablet gevonden via tweakers. Veel informatie op de site. De website is niet altijd heel erg overzichtelijk omdat er soms te veel info en aanbiedingen staan. Helaas kun je op de site geen account aanmaken. Dat kan alleen per aankoop. daardoor moet je alles opnieuw invullen en krijg je geen overzicht van wat je al eerder gekocht hebt.

Verzending

Heel snelle levering. Spullen worden in neutrale verpakking geleverd.

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst bij belsimpel voor een nieuw sim-only contract. Het was een bestelling die ik achteraf beter niet had kunnen doen. Aangezien de aansluittijden. Een maand duren (waarschijnlijk is dat overal een maand). Dus heb ik het maar gecanceld. Echter toen begon het pas. Netjes een mailtje gekregen dat de order was geannuleerd . Alleen mijn simkaart was al onderweg. De jongen van de klantenservice vertelde dat ik daar niets mee hoefde te doen. De dag na ik een bevestiging keer toch maar mijn huidige provider gebeld met de vraag wat de mogelijkheden zijn voor mij. Werd verteld dat ik in een overstap van providers zat en dat ze daarom niets voor me konden betekenen. Na de hand van dat gesprek toch maar besloten de provider te bellen waar ik had geannuleerd. Bleek dat ze van niets wisten en de annulering nu pas in gang werd gezet. Al met al zit ik nu 2 dagen voor het einde van mijn contract zonder dat een provider mij kan overnemen.
Update: Ik heb zelf het gekochte abonnement opgezegd.

Verzending

Simkaart binnen gekregen na de bestelling. Maar omdat het om een brief ging geen t&t. Maar zelfs ik als v&a verkoper weet dat je gewoon een t&t kan krijgen op brieven. Dat is dus wel een minpunt.

Klantenservice

De dag na mijn bestelling gebeld netjes te woord gestaan en verteld dat ze alles gingen regelen. Nooit gedaan. Zelfs de medewerker van de klantenservice van mijn huidige provider zei dat ik erachteraan zou moeten zitten nadat ze het woord belsimpel hoorde.

Algemeen

De website was overzichtelijk en ik kon snel vinden wat ik wilde hebben. Vervolgens liep het bestellen ook zeer soepeltjes en de levering was snel. Meestal heb ik met bestellen altijd wel vertraging of iets dergelijks (wie niet), maar hier ging het super en zat er niks tegen! Helemaal top.

Verzending

Het product kwam goed verpakt aan, niks op aan te merken. Zag er netjes uit.

Algemeen

Bestelproces ging heel snel, snelle bevestiging en info per email. Belsimpel had de laagste prijs en de site kwam betrouwbaar over (was de eerste keer bestellen).

Verzending

Levering was een dag later, zoals op de site is aangegeven. Ik was niet thuis bij de levering dus een dag daarna had ik mijn S7 in bezit. Het geheel was verpakt in een compacte doos met luchtkussens, geen enkele beschadiging.

Algemeen

Goede informatie en goede prijs.. Makkelijk te bestellenen supersnelle aflevering. Wat wil je nog meer!

Verzending

Keurig op tijd geleverd. Geen uren zitten wachten.

Klantenservice

Heb de klantenservice niet nodig gehad!

Algemeen

Belsimpel doet wat het belooft . Volgende dag bestelling leveren . Meerdere keren een telefoon los besteld en altijd volgens belofte geleverd . Super bedrijf .

1 2 3 ... 38

Scorekaart voor Belsimpel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops