Belsimpel

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Scherpe aanbieding.
Eenvoudig te bestellen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status.
Product werd snel geleverd.

Verzending

Keurigop tijd, goed verpakt.

Algemeen

Het was makkelijk te bestellen en het product van mijn keuze was ook op voorraad

Verzending

De verzending was snel en er werd n mail gestuurd wanneer ik het kon verwachten

Klantenservice

Geen ervaring mee, gelukkig nog niet nodig gehad

Algemeen

Ik heb nog nooit een winkel gehad die zo soepel, fijn en vriendelijke klantenservice heeft. Ik was net sprakeloos toen ik niet alleen een vervangend product kreeg (screenprotector), maar mijn geld wordt ook teruggestort.

Verzending

Verzending is altijd netjes, op tijd en zoals aangegeven.

Algemeen

Bestelling was in oktober 2019 al goed en eenvoudig. Nu reparatie bij Pixel3A en die was echt top. Vlot, accuraat en zeer goed geregeld. Klasse.

Verzending

Verzending gebeurt altijd in stevige verpakking die goed is afgesloten en het product is uitstekend beschermd.

Klantenservice

Reparatie zeer snel geregeld. Binnen 5 werkdagen apparaat retour met volledige werking wederom. Top.

Algemeen

Product via pricewatch gevonden en moeiteloos besteld en betaald. Was helemaal in orde en zeer tevreden.

Verzending

's avonds besteld en de volgende dag ontvangen via PostNL op het aangekondigde tijdstip. Verpakking was prima in orde.

Algemeen

Bijna alles op voorraad, duidelijke website. Altijd de volgende dag geleverd, ook indien 's avonds laat besteld. Duidelijke mails omtrent de status van de bestelling.

Verzending

Netjes verpakt, altijd de volgende dag in huis.

Algemeen

Mijn algemene indruk over Belsimpel is in 1 woord top. Snelle levering, scherpe prijzen en een goede klantenservice. Site is overzichtelijk en duidelijk. Betaalproces is makkelijk en je ontvangt voldoende informatiemails.

Verzending

Telefoon was besteld om 19:34. De volgende werkdag had ik hem rond 11:00 al binnen. Kortom zeer goed. Kreeg een mailtje met daarin de Track & Trace code.

Klantenservice

Moest i.v.m. verzekering weten op welke datum de factuurdatum kwam te staan. Kreeg hierover snel en duidelijk feedback waardoor ik direct tot koop over kon gaan.

Algemeen

Samsung Galaxy Active 2. Horloge werd snel geleverd. Was de beste prijs die ik vond via Tweakers.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Bij de iPhone SE 2020 zou volgens de website een 18W snellader geleverd worden. Werd niet geleverd. Kan gebeuren, foutje. Contact opgenomen met de klantenservice, of hier een oplossing voor gevonden kon worden. Als in; lever alsnog wat beloofd is.
Reactie: we hebben het aangepast op de website, dank je wel.
Sorry belsimpel, dat is niet hoe klantbinding werkt. Gemiste kans.

Verzending

Voldeed niet aan wat op de website werd vermeld.
Ook al is het geen grote fout, ik had 'm dan toch liever voor 20 euro minder bij de concurrent besteld.

Klantenservice

Klachtenservice lijkt getraind te zijn met de nadruk op snelle afhandeling, in plaats van tevreden klanten.

Algemeen

moest een andere telefoon hebben heb overal gekeken en belsimpel kwam goed uit de bus, pakket werd snel en goed afgeleverd.

Verzending

door vertraging bij postNL kwam het pakketje de zelfde dag alleen wat later.

Algemeen

De telefoon was bij Belsimpel het goedkoopste. Ik had wel eens eerder van Belsimpel gehoord maar er nog nooit wat besteld. Na het bestellen van de telefoon was het pakketje goed te volgen en bij aankomst bleek het goed te zijn verpakt. Tot nu toe ben ik blij met het bestelproces en de telefoon! Ik zou er weer bestellen.

Verzending

Levering was snel en prima verpakt.

Algemeen

Prima service. Mijn vorige telefoon begon meer kuren te vertonen en de nieuwe telefoon werd na een dag al geleverd.
Wel wat jammer dat je je niet (vooraf) kunt afmelden voor de eenmalige (marketing)mails, maar verder uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Verzending

Keurig de volgende dag geleverd.

Algemeen

Gemakkelijk te vinden. Ik wist wat ik zocht. Afhandeling keurig en snel. En ook bezorging goed gecommuniceerd.

Verzending

Goed verzorgd goed gecommuniceerd en snel geleverd

Niet nodig gehad

Verzending: Score: 0

Algemeen

Met spoed voor verjaardag iPhone SE 2020 (RED) nodig en via de centrale netjes geholpen om deze in Zwolle te reserveren en op te halen (bij uitzondering!)

Prima geholpen!

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Veel te snel besteld!! Als je de link volgt via tweakers betaal je teveel. Wis je cookies en browsergeschiedenis en ga dan naar de betreffende site om de prijs te controleren dan blijkt die 5 tot 10% lager is. Ga een paar dagen later weer zonder cookies en geschiedenis te wissen. Hup weer een tiental euro's lager!! BETAAL NIET TEVEEL!!!

Verzending

Zie boven. Nooit via een link van een review bestellen. Cookies en geschiedenis wissen en naar de site van de leverancier gaan dat scheel 5 tot 10%. Een paar dagen later zonder cookies en geschiedenis wissen weer gaan. En..... Hup weer een tiental euro's lager!!

Algemeen

De website is overzichtelijk en het bestellen is makkelijk. Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat ze goedkoop zijn en omdat ik een goede ervaring met ze heb. De klantenservice heb ik nog nooit nodig gehad.

Verzending

Het product werd binnen het voorspelde tijdwindow de volgende dag (zondag) geleverd door PostNL

Chuk Karma 11,9K

Algemeen

Vlotte bestelling, prijs was uitstekend met de OnePlus Wireless BT Z inbegrepen. Verzending kwam snel aan, aankoop process is duidelijk. Je kan je pakje volgen tot bij je thuis.

Verzending

Levering was iets langer dan belooft (binnen 48 uur ipv 24 uur maar dat is in deze tijden voor mij geen probleem). Pakketje was goed ingepakt.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Al meerdere telefoons gekocht geen problemen ondervonden,het is makkelijk en overzichtelijk om telefoon te vinden

Verzending

Volgende dag geleverd in een neutrale doos

Klantenservice

Geen idee geen contact mee gehad

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

De telefoon die ik had gekocht ging stuk. Deze is vervolgens via belsimpel teruggestuurd naar de producent Motorola. Die maken zich er makkelijk van af door te zeggen dat de telefoon zou zijn gevallen. Dit is niet het geval, anders had ik de telefoon niet voor garantie opgestuurd maar het zelf laten maken. Belsimpel heeft vervolgens geen enkele moeite gedaan om Motorola van mijn gelijk te overtuigen. Aangezien dit niet de eerste telefoon is die ik hier gekocht heb had ik echt wel beter van ze verwacht. Ik koop hier in ieder geval geen telefoon meer.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Ik ben zeer ontevreden vanwege de volgende punten:
- er wordt gegarandeerd dat de levering van mijn nieuwe iphone de volgende dag in huis is, hij kwam 3 dagen later
- Reacties van de klantenservice is niet binnen 48 uur maar pas na 60 uur.
-mijn Iphone ging stuk toen ik de simcard wilde plaatsen, er brak een stukje van de simcardtray af. Ik heb met de klantenservice via de mail het probleem aangegeven en uiteindelijk heb ik na een moeilijke zoektocht een telefoonnummer gevonden om een klantenservice medewerker te kunnen spreken aangezien ik lang moest wachten op antwoord via de mail. deze vertelde mij dat ik de Iphone moest terugsturen en dan zou er een mail volgen met hoe nu verder.
ik heb de mail ontvangen en er wordt gezegd dat ik gebruikersschade heb waardoor ik niets vergoed krijg. Ik heb de telefoon niet gebruikt want de simcard is er nooit in geweest.
Ik ben hier al ruim 17 dagen mee bezig en van service merk ik zeer weinig en heb veel geld uitgegeven aan een defect apparaat welke ik binnen alle garantievoorwaarden heb geretourneerd maar daar niet van terug krijg

Verzending

aanlevertijd niet volgens website voor 23.30 uur besteld volgende dag in huis. Mijn bestelling kwam 3 dagen later

Klantenservice

ik heb een defect product en mijn probleem wordt onzorgvuldig behandeld. Daarnaast heb ik op al mijn mails een reactie gekregen pas na 3 dagen ipv binnen 48 uur.

1 2 3 ... 93

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg