Belsimpel

926 producten en 1.447 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling en levering waren super snel. Prijs was ook erg aantrekkelijk. Allemaal prettig goed verlopen. Ga hier zeker nog vaker bestellen! Heb eigenlijk geen minpunten of opmerkingen.

Verzending

Had het product de volgende dag al in huis ondanks dat ik later op de avond had besteld. Erg prettig dus!

Klantenservice

Geen contact met de klantenservice gehad maar wel netjes en steeds mails gehad over de levering, van zodra de betaling binnen was tot aan dat de bestelling geleverd wordt. Erg netjes dus!

Algemeen

Vlotte bestelling en prima aflevering.
Exact wat je wil. Snel en netjes ondanks alle drukte bij de pakketbezorgers.

Verzending

Prima verpakt en keurig binnen gestelde termijn binnen. Middels track & trace goed te volgen.

Klantenservice

Heldere communicatie, schept duidelijkheid.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

De bestelling maken is overzichtelijk en duidelijk. Het is een hardstikke fijne website voor mensen die weten waar ze naar zoeken en wat ze willen hebben. Vorig jaar had ik hier mijn telefoon aangeschaft en ben er erg tevreden mee. Zou het zo weer doen. Doordat ik niet betrokken was met de klantenservice doordat ik geen problemen ondervond, kan ik hier dus geen oordeel over geven.

Ik kan echter wel zeggen dat als je geen verstand hebt van telefoons en dergelijke, je hoogstwaarschijnlijk beter de website achterwegen kan laten. Kennis is hierin een vereiste om een goede telefoon uit te kiezen.

Verzending

De telefoon was de dag na de aankoop alweer in huis.

Algemeen

Al 4 keer een telefoon besteld, altijd is de telefoon goed aangekomen en ging de betaling goed. De prijs is ook altijd wat lager dan bij de concurrentie!

Klantenservice

Nette klantenservice, je wordt snel geholpen en ze zijn goed bereikbaar!

Algemeen

Oneplus Wireless Bullets gekocht via Belsimpel website. Net iets goedkoper dan bij de concurrentie. Gratis verzonden. Redelijk duidelijke site met goede product specificaties. Ervaring tot nu toe als klant is prima! 4/5.

NB: via mail benaderd om een eerlijke review op tweakers te plaatsen, om zo aanschafprijs van de bullets terug te winnen.

Verzending

Absurd snel. Om 22:30 besteld, de volgende ochtend om 10:30 werd het pakketje geleverd. Netjes via PostNL, op vooraf doorgegeven tijd. Top. 5/5

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Goedkope telefoons, maar pas op! Als er iets met je telefoon aan de hand is, kun je naar garantie fluiten. Zoals wel vaker: goedkoop = duurkoop.

Klantenservice

Ik schrijf nooit een slechte review, maar Belsimpel vraagt er om!
Pas op! Recht hebben = blijkbaar niet recht krijgen, bij deze club.
Mijn verhaal:
Net binnen de garantietermijn van 2 jaar, ging mijn LG Nexus 5X stuk.
Na 3 maanden ploeteren met een stoicijnse klantenservice, heb ik nog steeds geen telefoon!
- Telefoon opgestuurd en al gauw krijg ik de melding dat er een onderdeel vervangen moet worden. Kosten: 345,- Meer dan dat de telefoon heeft gekost!!
Met een door hun verzonnen factuurdatum, wordt beweerd dat ik geen garantie meer heb en dit moet betalen...
Ik heb opnieuw de factuur moeten versturen om ze er van te overtuigen dat er nog wel garantie is!!
- Vervolgens een tijdlang niets meer gehoord, bij navraag blijkt dat er gewacht wordt op het dure onderdeel.
- Na een tijdje krijg ik ineens bericht dat het toestel niet meer gerepareerd gaat worden (werd het ze toch te duur?) en dat een ander toestel, een minderwaardige tweedehands LG G5 Gold, opgestuurd gaat worden
- Gauw contact opgenomen dat ik hier niet mee akkoord ga en recht heb op een vergelijkbaar, nieuw toestel. Gelijk een redelijk voorstel gedaan, namelijk de Xiaomi Mi A2
- Belsimpel doet alsof ze dit niet gehoord hebben, en bieden een tweedehands/refurbished LG Nexus 5X aan.
Het is bekend van deze toestellen dat ze, net als mijn toestel binnen +/- 2 jaar allemaal stuk gaan.
Daarom heb ik aangegeven hier ook niet mee akkoord te gaan en wederom de Xiaomi voorgesteld...
- Na een radiostilte (we gaan het even overleggen) komt Belsimpel weer met de LG G5 Gold op de proppen.
Als argument gaven ze hier ook nog eens bij dat de garantie inmiddels verlopen is.
Dit maakt mij helemaal boos: de garantie kan helemaal niet verlopen als je het defect al gemeld hebt!!
Nee, de G5 Gold is nog steeds niet akkoord... zucht. De LG Nexus 5X dan?
Uit pure ellende en omdat ik dringend een telefoon nodig had ben ik hier maar mee akkoord gegaan.
En wat blijkt? Dit toestel vertoond na 2 dagen exact hetzelfde defect als de originele telefoon.
- Weer contact opgenomen en nogmaals aangegeven een vergelijkbaar, nieuw toestel te leveren (Xiaomi ??!!).
Weer een tijdje niets gehoord en ja hoor: wilt u misschien de LG G5 Gold?
Ik heb Belsimpel vervolgens nog 2 weken de tijd gegeven met een fatsoenlijk voorstel te komen en ik anders een slechte review zou geven.
Nou, het is jullie gelukt hoor! Bravo....

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Al met al de meest belabberde service die ik ooit heb meegemaakt. Het hele proces is fantastisch, tot je garantie gaat claimen, want dan kan er niks.

Klantenservice

Nadat ik mijn Huawei Mate 20 Pro ontving bleek helaas mijn toestel last te hebben van de bekende groene waas over het scherm. 5 dagen nadat ik het toestel ontving ging ik langs bij de winkel in Den Haag om mijn toestel ter vervanging terug aan te bieden. Mij werd verteld dat hij eerst langs het hoofdkantoor gestuurd zou worden ter inspectie, hoewel de medewerker in de winkel het probleem al had vastgesteld.

Twee dagen later kreeg ik een mailtje van Belsimpel of ik de rest van de doos mee wilde sturen (nadat hierover niks is medegedeeld in de winkel). Een dag later ging ik wederom langs bij de winkel om het doosje in te leveren en om te vragen of ik mijn bestelling nog kon annuleren. De tweede medewerker vertelde dat zijn collega een fout had gemaakt en dat ik eigenlijk een nieuw toestel zou moeten krijgen ter vervanging, in plaats van de voorgestelde reparatie van het toestel. Mij werd verteld dat ik het nieuwe toestel ongeveer 4 dagen later in de bus zou kunnen verwachten.

Echter, een dag voordat ik mijn toestel verwachtte kreeg ik een mailtje dat het toestel ter reparatie is aangeboden bij de reparateur, in plaats van dat ik een nieuw toestel kreeg opgestuurd! Nadat ik de telefonische wachtrij moest doorstaan werd mij verteld dat ze mijn bestelling niet konden annuleren, omdat ze bij inspectie ''krassen op het scherm'' hadden gevonden. Dat er een defect in het scherm is geconstateerd wat los staat van deze krassen en dat het scherm (met de geconstateerde krassen, welke ik zelf sterk in twijfel trek vanwege de screenprotector die ik erop had laten zetten) sowieso dient te worden vervangen, was geen reden om mijn bestelling alsnog te kunnen annuleren.

Er wordt niet afgeweken van de standaardprocedure en ondanks dat men bij Belsimpel ''mijn klachten snapt'' en ''helaas soortgelijke situaties meemaakt'' komt men niet met een oplossing.

Algemeen

Hartstikke handig, je kunt mooi een telefoon bestellen zonder een abonnement dat was precies de reden om bij belsimpel te bestellen. En betaling via ideal niets mis mee een aanrader om eens te neuzen bij belsimpel als je iets anders zoekt.

Verzending

Goed en beschermd verpakt helemaal oke.

Algemeen

De bestelling plaatsen was eenvoudig. Het pakketje met mijn telefoon werd discreet bezorgd, je zag niet dat er een telefoon in zat.
Pakje werd snel geleverd, ondanks alle drukte bij de post.

Verzending

Met zorg verpakt en snel geleverd.

Algemeen

Toestel gekocht bij belsimpel, prijs was competitief tegenover concurrenten.
Verzending is enorm snel gegaan, s'avonds laat besteld de volgende dag in huis.

Verzending

Telefoon werd snel geleverd, E-mail updates waren kort en duidelijk en het toestel was goed verpakt.

Algemeen

Was op zoek naar een iPad, bij Belsimpel het goedkoopste en binnen een dag geleverd ondanks de drukte bij PostNL.

Was netjes verpakt.

Tegen beloning

Algemeen

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe smartphone en concludeerde uiteindelijk dat ik de Xiaomi Mi 8 wilde. Dankzij het brede aanbod van Belsimpel boden zij ook deze smartphone aan, welke anders relatief slecht verkrijgbaar is in Nederland. Bijkomend voordeel was dat het een Nederlandse webwinkel is en ik dus netjes 2 jaar garantie en Nederlandse service heb bij het toestel. De prijs was eerlijk en de afhandeling (betaling + verzending) was ook prima in orde. Aan te raden!

Verzending

Zoals beloofd op dezelfde dag verzonden.

Algemeen

Prijsalert voor een Galaxy Watch 46 mm bij tweakers ingesteld. Belsimpel was duidelijk de goedkoopste. Donderavond 22:00 besteld en keurig op de dag erna bezorgd. Goed verpakt en voorzien van geprinte factuur. Aaanrader dus.

Verzending

Goed beschermd waardoor ook de verpakking geheel ongeschonden aan gekomen is.

Klantenservice: Score:
Algemeen
Bestelling was zeer gemakkelijk te vinden aangezien de
OnePlus 6T 8GB/256GB Midnight Black in de populaire mobielen categorie stond en de prijs was hetzelfde zoals op de OnePlus site zelf. Details en reviews van mobiel waren zeer overzichterlijk. Gemakkelijk te bestellen. Bestelling de volgende dag al in huis wat zeer fijn is.
Verzending
Product kwam zelfs iets eerder aan dan verwacht wat ik heel fijn vond. Prima informatie binnengekregen van waar mijn telefoon was en wanneer ik het ongeveer zou binnenkrijgen. Netjes binnengekomen, Bedankt! Belsimpel.

Verzending

Bestelling was met zorg verpakt.

Nog niet zover geweest.

Algemeen

Prijzen werden goed weergeven op de site. Het product was zeer makkelijk te vinden, te bestellen en te betalen.

Verzending

Het pakketje was goed en stevig verpakt om schade te voorkomen. Bezorging was prima optijd, ruim binnen de verwachtte leveringsperiode.

Algemeen

Zeer mooi vormgegeven website. Duidelijke vermelding van product eigenschappen. Regelmatig via e-mails de status van bestelling, betaling en verzending.

Verzending

Product goed verpakt en snelle levering.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Voor de derde keer nu een telefoon besteld, waarvan twee keer voor mezelf. Wanneer zij zeggen voor zoaat besteld, volgende dag geleverd, kan je er van op aan. Ik had een zogenaamde special edition besteld, die sneller te bestellen was bij Belsimpel dan bij Oneplus zelf. Gelukkig ook voldoende op voorraad, zodat ik de volgende dag in mijn bezit had.

Klantenservice

Niet echt ervaring mee. Maar wanneer je informeert direct juiste informatie.

Algemeen

Inmiddels al 3 telefoons besteld. levering en bestelling verloopt allemaal perfect. Ook 1 telefoon bij hun gekocht in het filiaal in Groningen. Erg goed behandeld daar enige nadeel is dat er niet contant betaald kan worden.

Verzending

Zeer snel verzonden, werd goed geïnformeerd hoe de verzending werkt en wanneer ik mijn pakket kon verwachten.

Algemeen

Ik kon het toestel wat bij mij past heel gemakkelijk vinden door een vragenlijst in te vullen! Op die vragenlijst kun jij jou prioriteiten aangeven en zo komt er een telefoon uit die het best bij jou wensen past.

Verzending

Voor 23:30 besteld morgen in huis vind ik heel erg prettig en ik heb vaker een telefoon besteld bij belsimpel en dit is altijd gebeurt!.
Ook krijg je een mailtje met een Track&Trace code waarbij je precies kan zien wat er met jouw pakketje gebeurt en hoe laat het bezorgd wordt.

Super!

Algemeen

Bestellen via de website gaat gemakkelijk. Duidelijk informatie van de producten en je kunt goed producten onderling vergelijken

Verzending ging conform verwachting

1 2 3 ... 62

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg