Belsimpel

883 producten en 1.492 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Geen moeite gehad met de betaling, ging makkelijk via de telefoon met de betaling en ging zeer vlot.

Verzending

De zending duurde maar 1 dag en was aangekomen rond een algemene tijd dat je van je werk met standaard uren het wel kan redden.

Klantenservice

Voor de rest geen klantenservice moeten gebruiken, aangezien alles op rolletjes heeft gelopen, daarom een voldoende

Algemeen

Alles snel en correct uitgevoerd.
Ben zeer tevreden. Zal volgende keer zeker weer bij Belsimpel bestellen.

Zeer snel en netjes

Algemeen

Waardeloos.Ik ben nu aan het wachten op de derde poging mij het juiste toestel te sturen, dat bij voorbaat al kansloos is, omdat op de gemailde pakbon hetzelfde toestel staat (EAN code van de XZ2 Green Single Sim) als ik de eerste twee keer heb opgestuurd gekregen. En het moet echt de dual sim zijn..

Nog van abonnement moeten wisselen, van KPN naar Telfort, omdat op de datum van bestellen nog niet op de site stond vermeld dat KPN en TMobile abo's werden geleverd met de single sim variant.
Nog een keer verzendkosten moeten betalen, nadat de de eerste order was geannuleerd ten gunste van een tweede.
Tweede telefoon werd 20 april geleverd. Meteen retour gestuurd, mail gestuurd met welke telefoon het dus NIET moest zijn, met vermelding van de EAN code nota bene, maar het mocht allemaal niet baten

Nu staat dinsdag 24 april de postnl bezorger vergeefs bij me voor de deur, en mag ik morgen naar het postnl afhaalpunt om een bestelling op te halen die wederom retour mag, omdat ze wederom de single sim versie hebben opgestuurd.
/edit: Inmiddels heeft Belsimpel contact met me opgenomen (24 april), en sturen ze het goede toestel vandaag nog op.

Verzending

3x het verkeerde opgestuurd. En niet elke keer een andere, nee, tweemaal volharden in het sturen van dezelfde telefoon als de eerste keer.

Drie keer is scheepsrecht zou je zeggen ...

Klantenservice

Volhouden dat ik een dual sim heb, terwijl er echt maar 1 sim in past. Zo krijg je de apparaten wel kapot..
Geen direct antwoord op vragen die per mail worden gesteld.

Algemeen

Een smartphone uitzoeken waarmee je ook makkelijk kunt bellen is een hele klus.
Belsimpel heeft deze klus makkelijker gemaakt en kon ik al vrij snel tot een beslissing komen.

Hele snelle levering.

Algemeen

Bestelling was simpel en aflevering zonder problemen. Aflevering was de volgende dag. Dit vond ik bijzonder snel.

Verzending

Verzending kon goed gevolgd worden.

Algemeen

Ik wist wat ik wilde bestellen. Alle informatie was goed te vinden. Bestelling was eenvoudig te doen.

Verzending

Werd de volgende dag geleverd met aanduiding van dagdeel.

Algemeen

Bestelling geplaatst op zaterdag. Beide producten waren op voorraad. Gekozen voor levering op zondag. Op zondag blijkt dat 1 product toch niet op voorraad was. Hierdoor wordt het pas op maandag bezorgt. Dan ben ik niet thuis. Dus heb het product pas op dinsdag.

Verzending

Levering op zondag niet nagekomen. Voorraad info op website niet accuraat

Algemeen

1ste bestelling was lastig, 2de ging veel makkelijker maar het toestel was even 45 duurder geworden.... Na ontvangst van toestel werd de prijs na 3 dagen weer 45 goedkoper.reactie van de winkel was... We werken met dagptijzen dus jammer...
Dan is de lol van de aankoop na een dergelijke ervaring toch ineens een heel stuk minder.

Verzending

Werd netjes op de hoogte gehouden waar het pakket was en wanneer hij bij de kiala af te halen was.

Klantenservice

Zeggen zich te kunnen inleven in de negatieve ervaring maar "kunnen" er weinig aan doen.....Ik kreeg 15 korting op het hoesje was het maximale.

Algemeen

De bestelling t/m de verzending geschiedt vlekkeloos. Ook de informatie op hun site is goed. Uitstekende klantenservice.
De medewerkers behandelde mij correct op mijn verzoek een aangekochte telefoon weer te retourneren.
Het geld had ik weer binnen een week op mijn rekening gestort.
Ik heb er in het verleden meerdere telefoons gekocht en kan Belsimpel.nl zonder meer aanraden.

Algemeen

Beats koptelefoon besteld op 10 april en zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Na 4 werkdagen niks ontvangen en gebeld met de vraag wanneer het geleverd zou worden. Helaas was het nog niet bekend, maar zou het in de loop van de week geleverd worden, wederom niks ontvangen. Uiteindelijk vandaag op 20 april ondertussen mijn 3e telefoontje gepleegd en het zou het ergens volgende week geleverd worden. Echter kunnen ze die zekerheid niet geven en hebben ze aangeboden om de bestelling te annuleren. Ik ben hier akkoord mee gegaan, maar de geboden oplossing is niet van deze tijd. Een bedrijf zoals Belsimpel had meer kunnen doen voor zijn klanten.

Het is nooit leuk om aan een lijntje gehouden te worden en een bestelling zonder zekerheid te plaatsen. Spijtig genoeg staat er nog steeds op de website dat de betreffende product geleverd wordt binnen 2-4 werkdagen. Wat enorm kwalijk is, want ze hebben geen idee wanneer het geleverd kan worden. Wees eerlijk en vermeld dat de levertijd onbekend of in ieder geval tot 10 werkdagen is, laat aan je bezoekers over of ze bestellen of niet.

Verder vind ik het enorm raar dat je je geboortedatum moet invullen tijdens bestellen.

Klantenservice

Ondanks ze mijn verhaal genoteerd hebben en aan mijn nummer mijn bestelling zien, hebben ze 3x hetzelfde verteld.

Algemeen

Online een Iphone 8 plus besteld. Bij ontvangst zat het niet in de reguliere nieuwe verpakking maar met 2 sealstickers eronder. Na open maken viel me op dat de usb kabel en usb connector verwijderd waren van plastic. Voor de zekerheid dus even Apple gebeld. Gecontroleerd met de Imei en Serienummer en het bleek om een herstelde Iphone 8 te gaan. De monitor was namelijk kapot geweest en gerepareerd.

Daarna nog even contact gehad met Belsimpel, proberen ze me nog wijs te maken dat het om een nieuw toestel ging. En wilde ze weer een "nieuwe" aanbieden. Voorstel afgeslagen en geld terug gevraagd. Dat doen ze gelukkig wel.

Nu een echte nieuwe besteld bij Apple voor een paar tientjes meer.

Service en verzending zijn ok, maar het slaat nergens op dat ze je misleiden met een refurbished toestel.

Verzending

Maandag besteld dinsdag binnen. Ontvangen in een nette doos, zonder beschadiging. En top dat je gratis kan retour sturen.

Klantenservice

Ok dat ze binnen een paar dagen het geld retour sturen. Absoluut niet ok dat ze proberen wijs te maken dat het om een nieuwe toestel ging.

Algemeen

Het was eenvoudig om te bestellen, en super snel geleverd. Voor 2330 besteld, morgen in huis. Daarbij kon ik heel eenvoudig allerlei extra's als hoesjes en screenprotectors bestellen die ik graag wilde.

Verzending

Gewoon solide ingepakt en ontzettend snel geleverd.

Algemeen

Erg blij met Belsimpel! Snelle levering, overzichtelijke site en uitstekende service. Ook een goede email communicatie! Voortaan staat Belsimpel bij mij op plek 1 bij het bestellen van telefoons!!!!

Verzending

Binnen een dag al in huis, je kon zelf ook een dag kiezen en zelfs gratis in de avond, netjes!

Algemeen

Heldere informatie, goede prijzen en gedetailleerde voorraad indicatie. Geen overdreven poespas. Zo zie ik dat graag bij online winkelen.

Verzending

Netjes verpakt, snel verzonden en direct via Track-n-Trace te volgen!

Algemeen

Tot en met de betaling ging het allemaal super makkelijk. Alles stond duidelijk aangeven en er stond precies hoe of wat. Je kon op verschillende manieren betalen en dat is fijn!

Verzending

De levering ging ook prima. Alleen was er op de dag van de levering de hele dag iemand thuis, maar toch zei de track and trace code dat er niemand thuis was. Ook hebben ze het pakket in de brievenbus gestopt en niet om een handtekening gevraagd. Ik denk alleen niet dat dit probleem bij belsimpel ligt, maar bij de bezorgmaatschappij.

Algemeen

Xiaomi Redmi Note 5A Grey besteld. Na een week bleek de camera niet goed te functioneren, ondanks dat we het product maar twee keer gebruikt hadden. Belsimpel een mailtje gestuurd en direct een nieuw product ontvangen. Perfecte service!

Verzending

Track en trace mogelijkheid en het is erg snel geleverd. Als je iets retour wilt doen dan kan dit ook gewoon gratis.

Algemeen

Ben een tijdje op zoek geweest naar een refurbished Iphone en bij Belsimpel heb ik er een gevonden. Gekozen voor de Iphone 5S, A grade. Bestelling was snel geplaatst. Kreeg direct bericht dat mijn bestelling is ontvangen en verwerkt zou worden. Kreeg daarna bericht dat mijn bestelling was afgegeven aan de koeriersdienst met info wanneer en hoe laat mijn iphone zou worden bezorgd. Alles is perfect verlopen. Iphone ontvangen in perfecte staat. A-grade is gewoon een hele nieuwe iphone. De iphone was bovendien goed verpakt, alles om eventuele beschadigingen tijdens vervoer te voorkomen. Helemaal te gek. Perfect, perfect perfect!!!

Algemeen

Vrijdagavond om 22:25 besteld, zaterdagmiddag op de stoep!
Scherp geprijsd, goede aftersales: zonder moeilijk te doen weer teruggenomen na gebleken compatibiliteitsproblemen van het product. Zonder retourkosten, zoals het hoort.

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel. Maar toen ik mijn toestel een paar dagen had, zag ik dat hij een opening aan de zijkant had.en ik zag dat de scherm roze was en de coating niet goed was. ( zag een streep zonder coating ). Nou ik ga terug naar de winkel word verteld dat ik een nieuwe krijg. En wat doet belsimpel ? Sturen ze mij een refurbished toestel op met problemen. Ik bel de klantenservice gelijk op krijg ik een verhaaltje van ja meneer hij is gewoon nieuw hoor. En hoe weet u zeker dan dat uw toestel niet nieuw is ? Nou het toestel had geen plastic seal en geen plastic om de doos. En de imei nummer gaf aan dat de toestel in gebruik is geweest. Ik stuur hem weer terug boos. Na wat boze reviews werd ik persoonlijk geholpen door (Arjan zuur) na wat misverstanden ging Arjan persoonlijk kijken of de Doos dicht was en dat ie zo snel righting mij Kwam. Bedankt voor de goede service door deze medewerker. Hij verdiend zeker een opslag en ze Moeten hem echt behouden!!!!

Klantenservice

Perfect geholpen door arjan zuur top gozer en hij werkt echt voor de klant!!!

Algemeen

Ik zag dat de Nokia 7 in de verkoop was gekomen. Meteen besteld op vrijdagavond en zaterdagmiddag al binnen. Super

1 2 3 ... 51

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops