Belsimpel

890 producten en 1.498 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Aantal maanden geleden een Samsung Gear S2 besteld, ze hebben erg veel artikelen in hun assortiment, van smartphones tot smartwatches en vr-brillen. Alles was op voorraad en binnen een dag geloof ik zelfs al geleverd.. Erg goed ingepakt en niks fout gegaan tijdens de verzending. Kortom, heel erg tevreden en ik beveel het daarom ook zeker aan!

Verzending

Zoals hierboven verteld, de verzending ging erg vlot. Gratis en met Track- and Trace code. Binnen een dag zonder schade afgeleverd en goed verpakt.

Klantenservice

Aantal vregen over het product gesteld, Klantenservice was gee specialist in smartwatches maar hebben intzettend hun best gedaan om mijn vragen toch te beantwoorden.

slb Karma 32,4K

Algemeen

Op de webshop zijn producten makkelijk te vinden, maar niet te vergelijken, toch wel een gemis. Ik heb 4 april een Nokia 6.1 Blue besteld omdat ik een nieuwe telefoon nodig had en er een actie met gratis Chromecast was. Maar omdat de Nokia niet leverbaar was, heb ik gewacht met betalen tot hij wel leverbaar was.

Een goede maand later, tijdens mijn vakantie, kwam hij op voorraad, de betaling gedaan en na de bevestiging van de betaling is de telefoon direct verstuurd, de volgende dag had ik hem in huis. Dat was positief.

Klantenservice

Maar de telefoon viel telkens uit. Aanvankelijk dacht ik dat het in mijn broekzak gebeurde, maar dat was niet het geval, het gebeurde ook terwijl hij op mijn bureau lag. Gemeld bij Belsimpel, ik moest de telefoon opsturen naar Dynafix (waar ik niet echt een fan van ben). Ook meteen de vraag gesteld waar de Chromecast bleef.

Week later krijg ik bericht van Dynafix dat de reparatie langer zou duren ivm wachten op onderdelen. Na weer een week (twee weken verder) weer bericht dat de telefoon niet gerepareerd zou worden en gecrediteerd werd door Nokia. Ik moest zelf contact opnemen met Belsimpel.

Daarop heb ik heb een mailtje gestuurd met daarin mijn verhaal en o.a. het volgende:

Aangezien de Nokia 6.1 gecrediteerd wordt, zou ik graag een Nokia 7 Plus (white) willen kopen, uiteraard met wat bijbetaling.
Chromecast zou leuk zijn, maar zal hoogstwaarschijnlijk hier in een la belanden of weggegeven.

Nu ben ik benieuwd tot welk uiterste jullie kunnen gaan voor mij
Hoeveel zou ik moeten bijbetalen voor de Nokia 7 Plus White?

Lijkt mij duidelijk wat mijn wensen zijn..
Als antwoord krijg ik:
Ten eerste wil ik aangegeven dat de klanten die een Chromecast kregen bij hun aankoop, deze naar verwachting uiterlijk aan het einde van volgende week worden geleverd.

Wat betreft de creditering, deze is gedaan vanuit Nokia. Wij nemen hierover contact op Nokia, om deze bevestiging te krijgen. Wij kijken daarna of we hierin iets voor je kunnen betekenen. Naar verwachting ontvang je hier binnen vijf werkdagen een terugkoppeling over.

Oftewel dat ik nog 5 werkdagen (naar verwachting) moet wachten. Dit komt op mij over als vooruitschuiven ipv actie ondernemen.

Belsimpel claimt dat ze "Tot het uiterste gaan voor jou".
Ook geven zij te kennen dat zij de volgende doelstellingen hebben:

1 De mobiele wereld veranderen
2 De slimste oplossingen introduceren
3 Totale duidelijkheid geven
4 Het beste aanbod bieden
5 Alles voor je regelen

Tussen willen en uitvoering zit bij Belsimpel een nogal grote discrepantie, bij mij zijn de laatste 3 doelstellingen al niet vervuld en met "het uiterste" doelen ze blijkbaar op het geduld dat je als klant maar op moet brengen.

After sales is IMO dus gewoon ruk.
Ik wacht nog 1 dag, en als ze dan niet wat actiever reageren, denk ik dat ik maar ergens anders de telefoon bestel en ze voortaan maar mijdt.

Edit 20-6:
Gisteravond ontving ik de Chromecast.
Ook heb ik een email van Belsimpel ontvangen waarin zij vragen wanneer ik het best teruggebeld kan worden, eventueel email kan ook.
Waarom ze niet gewoon direct een aanbod doen via de mail is mij een raadsel. Eventueel zou je in de email kunnen zeggen dat ze het liefst zouden willen bellen.

Ik vind het een beetje omslachtig om weer een stap/handeling toe te voegen.

Algemeen

Na het plaatsen van een enigszins slechte review op Tweakers vond Belsimpel het nodig om het "recht te zetten". Prima, dat is fijn. Alleen jammer dat ze na wat heen en weer gemail nooit meer reageerden.

Algemeen

Zaterdagavond besteld, zondag in huis. Simkaart van provider zat er meteen al bij. Pen erbij. Super!

Verzending

Zaterdagavond besteld, zondag in huis!

Algemeen

Sinds begin februari tot eind maart ben ik bezig geweest met Bel Simpel om mijn telefoon gerepareerd/vervangen te krijgen.

Mijn toestel van twee maanden oud kreeg opeens blauwe strepen in het scherm en reageerde nog maar half. Ik heb daarop in december contact gezocht via facebook messenger. Garantie geval, ik kon het toestel opsturen. In verband met de feestdagen en vakantie in januari, heb ik mijn toestel in de eerste dagen van februari opgestuurd. Daarna begon het wachten, logisch. De reparatie is uitbesteed aan een ander bedrijf, waarbij je de stand van zaken kunt volgen online. Hier stond weken niets anders dan; wachten.

Toen ik dat toch wel lang vond duren, en er niet echt een stand van zaken ws om te kunnen volgen, heb ik contact gezocht. Ging dit allemaal wel goed? Ja, wachten op onderdelen.

Na weer enkele weken leek me dit sterk. Waar moesten deze onderdelen wel niet vandaan komen??

Ik zocht contact met Belsimpel. Ik moest geduld hebben was de boodschap.

Na weer enkele weken en enkele belletjes/berichten, veranderde eindelijk de status van mijn toestel; Wordt niet meer gerepareerd, via Bel Simpel wordt een nieuwe gecrediteerd. Ik belde Bel Simpel met dit nieuws, maar zij wisten van niets. Ik moest wachten tot zij dit bericht ook kregen.

Na een week belde ik weer, maar nog niets. Ik nam weer contact op met het reparatiebedrijf, zij stuurden nogmaals de bevestiging dat ik een toestel gecrediteerd kreeg, nogmaals naar mijn email, niet naar Bel Simpel. Ik belde Bel Simpel weer, nee, het moest echt naar hen. We mailen ze wel even.

Na weer een week belde ik, is er al nieuws? Nee, nog even geduld…. Kunnen we je anders blij maken met een gratis hoesje? Daar heb je vrij weinig aan, een telefoonhoesje zonder telefoon.

Uiteindelijk heb ik me ontzettend boos moeten maken, om iemand hoger in de klantenservice te spreken te krijgen die mij een nieuw toestel stuurde. Eind maart had ik die eindelijk, na bijna 20 uur bellen, zeuren, mailen, geen belminuten meer, en dit alles zonder (leen) telefoon, via simkaart wissel in mijn werktelefoon.

Toen ik hier mijn misgenoegen over uitte was het niet anders dan: Tsja, het kan nou eenmaal even duren. Tsja, je hebt nu toch een nieuwe?

Mijn uitleg over hoe frustrerend dit proces is geweest, hoe klantONvriendelijk dit alles was, de miscommunicatie tussen Bel Simpel en het reparatiebedrijf mij ten nadele is geweest, afspraken van Bel Simpel (over terugbellen, gemaakte kosten declareren, etc etc) niet worden nagekomen, kreeg ik het antwoord dat zij mijn gesprekken allemaal gingen naluisteren en mij daarna zouden terugbellen, want dat geloofden ze niet.

Toen ik zelf (uiteraard) hier weer over terug moest bellen, na weer dagen niks horen, kwamen de woorden “ze hebben expres afspraken in het midden gelaten, dus u hebt geen gelijk, er is niets beloofd”.

Oftewel; ze zeggen alles precies zo, dat je op dat moment gesust bent, ophangt, en ze even van je af zijn.

Wat een klanten”service”.

Ik had al met meerdere medewerkers gesproken over het feit hoeveel kosten ik al heb gemaakt met er voor zorgen dat ik krijg waar ik recht op had (een nieuwe telefoon) en over hoeveel uren dit mij heeft gekost.

Er zou een tegemoetkoming in de onkosten mogelijk zijn, gericht op mijn abonnement kosten die ik door Bel Simpel zolang niet heb kunnen gebruiken. Mijn inziens naar alle maanden dat ik dus mijn telefoon heb moeten missen.

Bel Simpel vond dit onterecht, zij wisten niet dat het reparatie bedrijf er zo lang over had gedaan. Het is niet aan hun om te monitoren of het bedrijf waaraan zij het uitbesteden zijn werk wel doet. Typisch.

Ik mocht in mijn handjes knijpen met een maand tegemoetkoming, want dit was heel veel geld.

Voor Bel Simpel is 35 euro heel veel geld. Geloof jij het?

Enfin, beter iets dan niets.

Dit is 21 maart beloofd. Zou binnen twee dagen op mijn rekening staan. Je snapt het zeker wel, nog niets gezien.

Bedankt Bel Simpel!!

Klantenservice

Meerdere beloftes niet nagekomen, zoals terug bellen en betalingen.
Soms zelfs schofterig behandeld aan de telefoon, gesprekken werden nageluisterd om te controleren of ik de waarheid wel sprak, moest me continue verdedigen in het proces omdat Bel Simpel halve afspraken maakt waar ze nadien op kunnen terugkrabbelen.

PWM Karma 181K

Algemeen

Geprobeerd een zakelijk Vodafone abo af te sluiten. De site is een chaos, maar uiteindelijk gevonden wat ik wilde. Alle gegevens ingevuld, BV, KVK, BTW nummers e.d. en de bestelling was gedaan. So far so good.

Dan willen ze echter een verificatie doen en gaat het mis. Men verwacht dat ik een betaling doe van 1 cent van een rekening op mijn naam. Maar die rekening staat natuurlijk op de naam van de BV. Hier vragen over gesteld, maar geen antwoorden gekregen.

Na diverse mails en, heeel irritant, sms-jes, besloten dan maar via Ideal die 0,01 van mijn rekening te betalen en later aan te passen. 3* 0,01 cent verder, bleef het process terugkomen op de verificatie. Zucht. Op naar de klantenservice.

Klantenservice

Ik had de klantenservice meteen al een bericht gestuurd per mail. Binnen 12 uur zou er antwoord komen. Inmiddels had ik mijn verwachtingen aardig bijgesteld en inderdaad, er kwam niets.

Daarna 2x gebeld. Er is nog 1 wachtende voor u. Dat waren blijkbaar mensen met lange vragen aangezien ik in beide gevallen na een minuut of 10 maar wat anders ben ga doen.

Ik stuur ze nu een mail dat ze de boel mogen annuleren. Benieuwd of ik die 4,95 verzendkosten nog terug ga zien.

Kleine toevoeging nog: Annuleren kan in ieder geval niet via de site.

Een echte bestelhel bij Belsimpel.nl

iPad besteld onder de noemer "morgen afleveren". Deze levering is dus 4 keer uitgesteld, normaal geen groot probleem, maar ik ging op vakantie en wilde dit apparaat meenemen. Daarbij moet ik telkens contact opnemen wat er aan de hand is, geen enkel initiatief van Belsimpel.nl. Uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd en bij MediaMarkt in hun winkel de iPad gekocht. Het positieve: mijn geld had ik de volgende dag op mijn rekening.
Aanpassing: later heeft Belsimpel.nl contact met mij opgenomen en is de situatie opgelost. Er kan altijd wel iets fout gaan, maar ik vind het heel professioneel van Belsimpel.nl dat zij echt moeite doen om te achterhalen wat er aan de hand is en daarvoor een oplossing bieden.

Verzending

In de herkansing is het bestelde inderdaad de volgende dag ontvangen.

Klantenservice

Geen enkel initiatief van hun kant terwijl men op de hoogte was dat ik snel geleverd moest worden.
Aanpassing: zoals hierboven al vermeld: Belsimpel.nl heeft moeite gedaan om mijn slechte ervaring om te zetten in een positief gevoel over hen. Daarin zijn ze uitstekend geslaagd en dat is grote klasse van Belsimpel.nl.

Algemeen

Ik heb een Nokia 8 besteld, terwijl ik de Dual sim versie wou hebben. Foutje gemaakt dus de klantenservice gebeld en ik kon hem zonder problemen terugsturen en voor een eventuele bijbetaling van het prijsverschil ruilen voor de Dual SIM versie.

Vervolgens krijg ik een mail dat de teruggestuurde telefoon beschadigt is. Op de foto staat een Nokia 8 (hieruit is niet vast te stellen dat het mijn telefoon is), met een beschadiging in het hoekje, alsof hij langs steen is geschuurd ofzo.

Dit terwijl hij onbeschadigd verzonden was, ik had zelfs nog een doekje erover gehaald om de vingerafdrukken eraf te halen zodat hij als nieuw terug ging.
Even gebeld met klantenservice, en alhoewel we het eens waren dat dit niet tijdens het vervoer kon gebeuren omdat hij netjes zat ingepakt, geven zij mij de schuld en ik wees naar hun.

Belsimpel heeft een regeling dat je 90% van je geld terug krijg bij een kleine beschadiging. Dus ik stel voor dat ik 100% terug krijg (of 10% korting op de Dual SIM versie) zodat ik niet meer geld hoef te betalen voor iets waar ik geen schuld aan heb, en zij verkopen weer een telefoon waar ze marge op pakken.

Echter hadden ze hier na overleg geen interesse in, waardoor ik ervoor heb gekozen om mijn geld terug te vragen en de nieuwe telefoon bij een ander bedrijf te bestellen.

Alhoewel het over 37,20 gaat (10% van aankoopbedrag), voel ik me nu opgelicht door een winkel die verder alles uitstekend heeft aangepakt. Erg jammer.

Verzending

De verzending was snel, goed verpakt en precies bezorgd wanneer ze hadden aangegeven.

Klantenservice

De slechte waardering komt omdat belsimpel vermoedelijk schade heeft aangebracht aan mijn geretourneerde telefoon en dat op mij probeert te verhalen.

Eventjes in de wacht gestaan, maar daarna elke keer netjes te woord gestaan.
Proces was duidelijk uitgelegd en alles was snel en professioneel opgepakt.

Vervolgens waren ze niet flexibel in het oplossen van het probleem op een manier die vermoedelijk voor beide partijen voordelig is.

Update 07-06-2018:
Een dag na het plaatsen van deze review werd ik gebeld door Belsimpel. Een medewerker vertelde me dat hij na aanleiding van mijn review dieper naar mijn situatie had gekeken. Hij kwam tot de conclusie dat ik het volledige bedrag terug hoorde te krijgen en dat is inmiddels netjes overgemaakt.

Ik vind het erg netjes dat ze de moeite hebben genomen om contact op te nemen en dat ze voor een correcte oplossing hebben gezorgd. Daarom heb ik mijn review omhoog bijgesteld.

Algemeen

Belsimpel = belmoeilijk als je zakelijk bestelt en helemaal als je meer dan 2 telefoons bestelt. De vragen bij eerste bestelling zijn niet volledig, er moet steeds meer aan gegevens worden aangeleverd. Een toegezegde korting is pas na veel zoeken terug te vinden. Daarna weer een probleem met Telfort omdat er meer dan x telefoons zijn besteld maar proactief er achteraangaan doen ze niet. Ben nu bijna 3 weken onderweg voor 9 telefoons. Nooit meer! Liever geen korting en gewoon zonder gedoe geleverd.

Verzending

na 3 weken nog steeds niet geleverd. Steeds administratief gedoe en nu weer gedoe met de provider

Klantenservice

proberen het wel maar geven zelf toe dat het zakelijke proces niet goed werkt (lees: niet werkt)

Algemeen

De BelSimpel methode: "Ons team Verzenden & Bezorgen staat voor je in de startblokken. Zij zorgen ervoor dat je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Ze halen je aankoop uit het magazijn, doen deze in een pakketje en doen een laatste controle. Daarna sturen we je bestelling naar je toe! We regelen het allemaal voor je. Je hoeft zelf dus niks te doen".
Vertaling naar de praktijk: "We vertellen je niet dat je na succesvolle betaling met creditcard k nog 1 cent met iDeal moet betalen omdat we standaard jouw creditcard niet vertrouwen. We laten je status op "wordt ingepakt" staan zodat je zelf de klantenservice gaat bellen om te vragen wat eraan de hand is. Dan sturen we je pas een mail met de betaallink, want ook nadat je gebeld hebt vertrouwen we je nog steeds niet! Heb je dan betaald, dan laten we nog steeds de bestelstatus eindeloos op "wordt ingepakt" staan zodat we je lekker in onzekerheid laten over de levertermijn. Bel je ons nog een keer?". Dit gaat om een bestelling van een telefoon *zonder* abonnement.

Verzending

Beloofde levertermijn wordt niet gehaald zonder communicatie over overschrijding van die levertermijn en met slechte communicatie over de reden daarvan.

Klantenservice

Helpt niet naar een echte klantoplossing, door naar erkenning van de fout aan de kant van de webwinkel de telefoon per spoedzending alsnog op tijd geleverd te krijgen.

Algemeen

Mijn beoordeling van de webshop was totdat ik in aanraking kwam met de garantie kant van de shop enkel positief. Dit inzicht is veranderd, kijk onder het kopje klantenservice wat mijn ervaringen zijn.

Klantenservice

Mijn ervaring was niet zo positief als ik gehoopt had.

Hierbij mijn onderbouwing:
1,5 jaar geleden heb ik een Samsung Galaxy S6 aangeschaft bij de Belsimpel webshop. Nu is recentelijk na 1,5 de LCD kapot gegaan/uitgevallen al liggend op het keuken blad, tijdens het bekijken van een YouTube videootje. Op de website van Belsimpel word je goed geholpen om je probleem aan te geven en een garantie claim te doen. En vervolgens je telefoon op te sturen voor reparatie. Tot hier niks dan lof.

Vanaf hier neemt het een andere wending. Vanuit Belsimpel wordt gebruik gemaakt van de 'gecertificeerde' Dynafix reparatie shop. Eenmaal de telefoon verzonden te hebben begon het al met de status op de website van Dynafix. Deze wordt niet echt bijgehouden, ondanks dat de telefoon na een dag al door PostNL al netjes geleverd was inclusief ontvangst handtekening, was de telefoon enkele dagen zoek en niet geregistreerd in het systeem van Dynafix. Na een kleine week ging de 'specialist' met de telefoon aan de gang (lees, er wordt nu eerst hard gezocht naar mogelijke redenen om onder de garantie uit te komen). Vervolgens heb ik bericht gekregen dat de analyse van mij telefoon als volgt was: omdat de rand van de telefoon wat krasjes had en dus gevallen was is daardoor mijn scherm kapot gegaan. Gezien het feit dat dit zeker niet het geval was en ik dat ook uitgebreid (meermaals) gecommuniceerd had veranderde er niks aan hun opvatting. Dit is echt de telefoon reparatie mafia ten top. Dan wel het lef hebben om een rekening van bijna 300 euro te sturen om het buiten de garantie te repareren. Dat is helemaal lachwekkend, de gemiddelde nette telefoon reparatie shop is 120 euro goedkoper... helaas kwam ik na een kleine zoekactie op Google er snel achter dat dit soort praktijken aan de orde van de dag zijn bij Dynafix en dat het een zeer slecht beoordeelde shop is. (https://nl.trustpilot.com/review/web.dynafix.com)
Ik heb de telefoon nu terug laten sturen zonder dat deze dus gemaakt wordt.

Om vervolgens weer met Belsimpel verder te gaan. Ze hebben nemen de analyse van deze 'specialist' over en menen dus ook dat mijn recht op garantie is vervallen. Ook het verzoek me dan tegemoet te komen voor een vervangend toestel werd aan de kant gelegd. Een shop die hele mooie woorden belooft aan de voorkant, maar wel zaken doet met Dynafix, waar de verhalen niet bepaald positief over zijn. Natuurlijk staat het internet al vol met spookverhalen dat garantie makkelijk aan de kant wordt geschoven. Persoonlijk had ik hier nog geen ervaring mee en ging van de goede intenties uit.

Update 30-05-18:
Na het plaatsen van de shop review hier op Tweakers.net werd ik een dag later gebeld door de klantenservice van Belsimpel. De klantvriendelijke klantenservice medewerker melde me eerst dat hij het jammer vindt dat het zo gelopen is. Echter kon hij ook niks aan de conclusie van de Dynafix shop doen. Ook werd me verteld dat ongeacht waar ik de telefoon ook gekocht had, je bij een Samsung telefoon met hardware probleem/reparatie altijd bij Dynafix uit komt. Dit is vrij spijtig... maar zoals de medewerker terecht zei, het is aan Dynafix om de telefoon te analyseren, niet Belsimpel.
Om me alsnog tegemoet te komen is er een mooie aanbieding gedaan waar ik dan ook op in ben gegaan.
Dit is dan ook de rede dat ik mijn review naar boven heb bijgesteld.

Het aanmaken/plaatsen van de review heeft Belsimpel bewogen toenadering te zoeken en zijn we samen tot een goede afsluiting gekomen.

Algemeen

EDIT: In eerste instantie waardeloos, nu voldoende: hier het verhaal:

Recentelijk Azerty een Xperia X Compact blauw gekocht (F5321). Deze bleek van Panamese afkomst en update niet naar Android 8. Retour gestuurd.

Hierna gebeld met Belsimpel om te vragen of hun toestellen wel gewoon Nederlands waren. Er werd mij verzekerd dat hun toestellen in Europa werden ingekocht en er werd lacherig gezegd dat Panana wel een erg raar land is om inkopen te doen.

Afijn, besteld en snel ontvangen:
Allereerst het EMEI nummer laten controleren door XperiaCare en wat blijkt: het toestel komt uit Panama. Ook deze wou niet updaten.

Wat mij steekt is niet alleen het Panamese toestel, maar nog meer het feit dat ik hierover heb gebeld. Dus eigenlijk hebben ze mij opgelicht. Toestel is retour en ik ben terug bij af.

EDIT:
Vandaag ben ik gebeld door Belsimpel. Ze hebben het verhaal uitgelegd en aangegeven dat er waarschijnlijk iets bij hun leverancier niet goed ging. Hier gaan ze dan ook intern werk van maken. Ik vindt dat fijn om te horen! Verder zijn ze ons tegemoet gekomen om de zure nasmaak van de ervaring te verzachten. Het is netjes opgelost.

Verzending

Verzending snel en netjes verpakt.

Klantenservice

Klantenservice heeft het incident na aanleiding van onze klacht (te lezen in de review) netjes opgelost.

Algemeen

Wegens de prijs mijn abbonementverlenging icm een Samsung S9 plus bij belsimpel gedaan. Proces en afhandeling waren perfect. Hoewel ik het gezien de prijs wel had verwacht kreeg ik dus wel een Kroaats (Kroatisch?) model. Nu heb ik wel de tools en kennis om de software naar een Nederlands model om te zetten, maar dat zal niet voor iedereen gelden. Als koper zit je dan wel vast op de update strategie voor dat land en dat kan tov Nederland toch later of minder zijn. Het feit dat belsimpel het niet explicieter vermeld vind ik daarom toch een punt aftrek waard.

Verzending

De beloofde 24 uur werd 48 uur, maar dat lag aan PostNL. Keurig dus. Goed ingepakt, nette doos.

Winactie

Algemeen

De nieuwe oneplus 6 i.c.m abbonement aangeschaft, zeer vlotte afwikkeling van het hele proces, waaronder nummerbehoud, en een keurige verzending, ben in 4 dagen overgestapt van provider en toestel. Zeer tevreden. Ga zo door!

Verzending

Product keurig op tijd verzonden, goed verpakt.

Klantenservice

Duidelijk en snel emailverkeer zo zie ik het graag.

Algemeen

ideale site om telefoons of een abonnement af te sluiten, goede en duidelijke voorlichting en afspraken worden nagekomen, heb er onlangs tot grote tevredenheid een tweede Nokia 6 aangeschaft.

Algemeen

Top webshop, doet wat het belooft, scherpe prijzen, ook in combinatie met verlenging bij de verschillende providers. Grote kans dat ik de volgende keer weer mijn telefoon hier bestel!

Klantenservice

Na 1,5 jaar begon mijn iPhone 7 kuren te vertonen. Teruggestuurd naar Belsimpel, die de telefoon vervolgens doorstuurde naar Teleplan. Uiteindelijk een geheel nieuwe iPhone 7 teruggekregen. Uiteraard erg blij met deze service! Als ik dan een verbeterpuntje moet toevoegen, zou het zijn dat er iets meer proactief gecommuniceerd mag worden. Ik moest er zelf achter komen (d.m.v. opzoeken serienummer) dat ik een nieuwe telefoon had gekregen en dat niet mijn eigen telefoon gerepareerd was.

Algemeen

Telefoon plus screen protector gekocht. De screen protector paste echter niet helemaal lekker. Per email snel reactie en aanbod om het bedrag terug te storten.

Verder zeer scherpe prijs, soepele afhandeling.

Verzending

Dag na bestelling geleverd, zoals geadverteerd.

Klantenservice

Probleem met niet goed passend screen protector werd soepel opgelost.

Algemeen

Prima afhandeling van de bestelling van mijn nieuwe smartphone, heel duidelijke communicatie over wat de volgende stappen waren en ook gedurende het verzend-en leveringsproces, geen enkele negatieve opmerking.

Verzending

Heel duidelijke communicatie, over alle stappen in het bestelproces. Perfect op tijd geleverd, alles prima verlopen.

Algemeen

Altijd moeilijk een nieuwe telefoon kiezen.
Belsimpel heeft het mij makkelijker gemaakt, goed overzicht.

Inmiddels nog een toestel besteld.

Dannr Karma 9,98K

Algemeen

Perfect. Zoekfunctie uitgebreid, prijzen laag, verzending snel en volgens afspraak. Goed op de hoogte gehouden.

1 2 3 ... 53

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg