Belsimpel

783 producten en 1.389 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Ik was aangenaam verrast over de eenvoud van het gehele proces met Bel Simpel. Van begin tot eind is alles geautomatiseerd, met veel feedback momenten wat heel fijn was.

Verzending

Ondanks verschillende berichten over verzending, kwam de bestelling op zondag aan. (op zaterdag besteld)

Klantenservice

Ik kreeg een mailtje met een verkeerd bericht, ik had om verklaring gevraagd via social media (dit liet even op zich wachten) daarom via de mail gecontacteerd, daar kreeg ik sneller bericht.

Algemeen

Via internet telefoon besteld en betaald en zoals beloofd werd de bestelling de volgende dag afgeleverd.

Verzending

Zondag besteld, maandag in huis.

Algemeen

Zeer goede service telefoon op zaterdag middag besteld en werd gratis op zondag afgeleverd. Dat noem ik snelle service!

Verzending

Telefoon is super batterij gaat lang mee en heb zelf jaren diverse iPhones gehad maar deze Android doet er niet voor onder. En de camera is ook geweldig!

Algemeen

Ongeveer een jaar geleden kochten we een smartphone LG G4 bij Belsimpel.
Het bestelproces verliep zeer soepel en mijn vrouw was erg blij met haar nieuwe smartphone. Na enkele maanden begon de telefoon echter kuren te vertonen.
De batterij was na ca. een uur leeg, werd bij laden erg warm, waarna het laden soms door de te hoge temperatuur, stopte. De telefoon liep ook regelmatig vast door een loop waaruit hij alleen te krijgen was door een reset. De telefoon is daarvoor een aantal malen opgestuurd ter reparatie, maar helaas niet met het het beoogde resultaat want na reparatie is het even beter maar komt de storing weer terug. Bij het herhaald aanmelden van een storing, wordt er bij Belsimpel gekeken of er een andere oplossing geboden kan worden. Helaas verzand de geoliede verkoop machine in dergelijke gevallen in een organisatie van afschuiven, doorschuiven, niet nakomen van afspraken enz. Er komt in ieder geval geen oplossing en ook geen telefoontje meer
Resultaat: Een gekochte LG G4 die in 1 jaar ongeveer 6 weken niet gewerkt heeft en nu ergens in de Belsimpel methode is vastgelopen.
Bij reparaties is Belsimpel dus een fut bedrijf

Klantenservice

Ongeveer een jaar geleden kochten we een smartphone LG G4 bij Belsimpel.
Bij reparaties is Belsimpel dus een fut bedrijf

Algemeen

Oneplus 5t besteld, elke keer wordt het opgeschoven. Ik wacht inmiddels al twee weken op mijn telefoon die ik dringend nodig heb

Verzending

Ik wacht al twee weken op mijn bestelling, ik krijg geen volledige informatie waarom dit niet verzonden wordt.

Algemeen

eenvoudig uitzoeken en informatie vinden, makkelijk te bestellen, snelle goed levering, accessoires makkelijk aangegeven en uit te zoeken

Verzending

Makkelijk bij ophaalpunt laten bezorgen, hoeft niet thuis te zijn

Algemeen

Uitgebreide informatie op de website en snelle en correcte levering. Na retourzending omdat ik toch een grotere iPhone wilde, stond het aankoopbedrag binnen 2 dagen weer op mijn rekening. Daarna het nieuwe toestel besteld en ook dit keer snel in huis. Directe reactie op mijn vraag per e-mail, zelfs in het weekend.

Verzending

Snelle levering, discreet verpakt.

Klantenservice

Op mijn vraag per e-mail kreeg ik direct reactie, en dat op zondag!

Algemeen

Voordelig geprijsd. In eerste instantie probleemloos een toestel terug gestuurd (beviel toch niet). Vlotte afhandeling en vlotte levering van het nieuwe toestel.

Snelle levering

Klantenservice

30 dagen op proef en heel eenvoudig terug sturen. Probleemloze ervaring.

Algemeen

Had een stomme fout gemaakt en de verkeerde telefoon besteld, binnen een dag zonder problemen omgeruild voor de Wileyfox Swift 2x Plus.
Dat toestel was prima maar had truecaller geinstalleerd en daar moet ik niets van hebben.
Ook dat toestel terug gestuurd en zonder problemen of lastige vragen mijn geld terug ontvangen.
Dat vind ik echt een geweldige service, daar kunnen veel webshops nog een puntje aan zuigen.!!
Dus voor mij is Belsimpel de eerste shop waar ik weer ga kijken als ik een telefoon vind die niet vol zit met rommel en een mooie midrange prijs heeft.
Heb die helaas nog niet gevonden....

Kort gezegd: Snel en goed

Algemeen

Prima service, toen reparateur beweerde dat mijn defect niet binnen de garantie zou vallen heeft belsimpel dit recht kunnen zetten. Telefoon zonder kosten gerepareerd terug ontvangen. Verder nette klantenservice die adequaat reageert.

Algemeen

Goede website, makkelijk zoeken en combineren van meerdere producten, levering binnen 24 uur voor een uitstekende prijs.

levering binnen 24 uur

Algemeen

Dit is een uitbreiding op een eerdere review. Deze kan ik helaas niet meer bewerken, dus vandaar een nieuwe review. De beoordeling van de klantenservice is nieuw, de rest is een herhaling.

Mijn eerste ervaring met deze shop was helaas niet zo best, maar er waren ondertussen heel wat jaren verstreken en Belsimpel is één van de weinigen die de Pixel 2 aanbiedt in Nederland. Tijd voor een herkansing!

Deze keer liep alles vrijwel perfect. Ik had de Pixel 2 besteld in combinatie met een abonnementsverlenging en nieuwe simkaart. Via mail word je behoorlijk aardig op de hoogte gehouden. Het is eerder teveel dan te weinig informatie. In de doos zat nog wat papierwerk over hoe de nieuwe simkaart geactiveerd moest worden.

De verlenging was geheel online binnen een half uur na bestelling volledig geregeld; ook door Vodafone, dus dat was de grootste verrassing. De nieuwe simkaart was na ontvangst ook met een half uur geactiveerd en wel. En dat om 22:30 's avonds. Dat liep vroegah ook wel eens anders.

De bestelling werd goed verpakt geleverd. In de doos zat zowel een extra oplader als een verloopstekker. Deze Pixel 2 kwam via grijze import uit de Britse Eilanden. Netjes dat zowel een nieuwe lader als een verloopstekker meegeleverd werden. Alle producten, waaronder autolader, hoesje en smartphone zelf waren gewoon goed in orde.

Goede afhandeling dus van Belsimpel. Minus wat onvolkomenheden met de daadwerkelijk bezorging dan, maar dat is Belsimpel niet direct aan te rekenen.

Verzending

Niet direct de schuld van Belsimpel, maar de bezorger had zelf maar alvast een handtekening gezet. Ik heb die clown nog teruggeroepen omdat er getekend moest worden, maar dat was volgens hem 'niet nodig'. Die aanduiding 'Handtekening voor ontvangst' op de doos was kennelijk voor de sier. Dat hij een half uur te vroeg was (ten opzichte van de onderkant van het opgegeven afleverbereik), zien we door de vingers, maar dat had ook geen 5 minuten eerder moeten zijn.

Klantenservice

Naar aanleiding van mijn eerdere review heeft Belsimpel contact opgenomen met zowel mij als PostNL. Zij hebben bij PostNL een klacht ingediend over de verzending en daarin mij telkens op de hoogte gehouden. Dat is erg netjes. Ook erg netjes is dat ik een tegoed heb gekregen om wat extra accessoires bij het geleverde toestel uit te zoeken.

PostNL heeft ondertussen beterschap beloofd en Belsimpel heeft dit beter dan ik van ze had mogen verwachten opgelost. Vooral omdat ik ook opeens nog een aantal rozen en een kaartje met excuses kreeg opgestuurd. Ik dacht even dat het al Valentijnsdag was ;-)

Algemeen

Ik was op zoek naar een ipad en vond deze vrij snel via google bij Belsimpel bestellen was makkelijken de volgende dag thuis ontvangen zo als het hoort

Snelle verzending

Algemeen

iPad besteld, volgende dag binnen. Goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden. De laagste prijs.

Algemeen

goed, bezorging was sneller dan verwacht en alles was aanwezig en goed ingepakt in de doos.

Erg snel

Algemeen

Ze hadden de beste prijs,en een duidelijke website.
Al eerder hier besteld, en dat was ook goed bevallen

Snelle en correcte verzending

Algemeen

Belsimpel had de beste prijs voor het product dat ik zocht. Het bestellen ging vlot, helaas net te laat besteld en daarom moest ik een extra dag wachten op de levering. De communicatie over de status van mijn bestelling was helder en het pakketje was goed verpakt.

Algemeen

Heb voor het eerst iets bij Belsimpel besteld, de afhandeling en snelle bezorging is voor mij een reden om jullie bij andere aan te bevelen.

Verzending

zeer snel en netjes bezorgd

Klantenservice

Zeer snelle levering, na een dag al in huis

Algemeen

Enige plek waar Tele2 Prepaid Simkaart werd verkocht, netjes en snel geleverd, zonder extra verzendkosten.

Verzending

snel verzonden, had 1 dag sneller gekund, maar was geen probleem voor mij.

Algemeen

Super snelle verzending! Leuke origineel doos design met een leuke gratis pen!
Ik ben heel erg tevreden met dit product (apple airpods) ze waren bij belsimpel ook de goedkoopste die op internet te vinden waren echt een super bedrijf!

Verzending

Snelle verzending (1dag) met leuke originele doos met een mooie gratis pen!

Klantenservice

Altijd open voor alle vragen en reageren snel

1 2 3 ... 48

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops