×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Belsimpel

900 producten en 1.450 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Een heel goede en uitgebreide product beschrijving inclusief technische specificaties.
Betaling makkelijk en vlot.en in de email meteen een betalingsbewijs.

Verzending

Tot heel laat kun je bestellen en dan toch nog binnen 24 uur wordt het product (mobieltje) thuis afgeleverd

Klantenservice

Je krijgt, bij aankoop van een mobieltje, meteen een bevestiging met daarbij hoe je het bestelde kunt volgen.
Ook een bevestiging wanneer je het bestelde kunt verwachten.
Komt allemaal heel klantvriendelijk over.

Algemeen

iPhone XS Max 256 gekocht. Dit op factuur als belgische klant, direct een ex-VAT factuur gekregen en na 2 dagen lag deze op de deurmat!
Communicatie was ook goed! Perfect!

Verzending

Na betaling was deze 2 dagen nadien aangekomen.

Goede communicatie!

Winactie

Algemeen

Eenvoudig site, goed kunnen zoeken, goede informatie over het product.
Duidelijk met betalen en afleveren op afgesproken tijd

Verzending

afgesproken tijd van aflevering was helemaal in orde. Top

Algemeen

Snel geleverd zonder bijzonderheden. Geen idee wat ik daar nog meer over kan zeggen ?

Algemeen

Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had en vond precies wat ik wilde.
Alle informatie (specificaties, etc.) over het product was duidelijk verkrijgbaar.
De betaling ging zeer makkelijk en was snel geregeld.

Verzending

Het product was de volgende dag in huis zoals was aangegeven en ik werd over alles goed geďnformeerd via de mail.

Algemeen

Via de werkkostenregeling van mijn werk 2 telefoons besteld. Zodra de voucher binnen was bestelling geplaatst en de volgende dag had ik ze in huis!

Algemeen

makkelijk en vertrouwd, ook direct wat accessoires besteld zoals hoesje en een beschermglas. Voor herhaling vatbaar.

Algemeen

Overzichtelijke site met kwalitatief goede accessoires, simpele betaling en snelle levering. Geleverd in onopvallende doos.

Verzending

snel en zonder problemen.

Algemeen

Zeer fijne webshop. De website is super overzichtelijk, waardoor je snel vind wat je zoekt.

Verzending

Snel en ze hadden een handtekening nodig, wel zo handig als je een duur telefoontje besteld.

Vriendelijk.

Algemeen

Voor de 2e keer binnen een maand een pocophone f1 gekocht. Van bestelling TOT levering prima geserviced. Levering zelf door postnl is iets anders. Dat is en blijft dramatisch.

Verzending

We komen van 16:00 / 21:30. Nou niet dus. Om 23:00 moet je zelf onderzoeken dat ze niet meer komen. Een tip Belsimpel: ga een contract aan met een andere pakket bezorger. Dit kost jullie een vol punt.

Algemeen

De bestelling bij belsimpel verloopt vlot en soepel. Ook het terugsturen en een andere kleur bestellen verloopt probleemloos.

Verzending

Prima telefoon voor de prijs

Klantenservice

Eerste de copper versie besteld, maar die was me te roze. Teruggestuurd en een blauwe besteld. Verliep vlekkeloos.

Algemeen

Bij Belsimpel al een aantal producten gekocht. Dit vanwege de lage prijs en ook de snelle levering. Op woensdag 26 september mijn laatste bestelling geplaatst.

Verzending

Om 21:00 uur een bestelling geplaatst van AirPods en de dag erna mogen ontvangen. Uitstekende verzending.

Algemeen

Om 10 uur 's avonds de bestelling geplaatst en nog geen 5 minuten later kreeg ik bericht dat de betaling verwerkt was en de bestelling onderweg. Alles bij elkaar was het een plezier om iets bij Belsimpel te bestellen en zou dit zeker weer doen!

Verzending

Net zoals de bestelling verliep de verzending feilloos.

Algemeen

Geen bijzonderheden, gewoon een goede webwinkel die werkt zoals je mag verwachten. Saai is goed!

Verzending

Netjes de volgende dag geleverd met PostNL

Algemeen

Alles duidelijk te zien en geen verrassingen achteraf, bedragen staan netjes bij de producten aangegeven.

Verzending

op weinig plekken voorradig, maar bij Belsimpel 's middags besteld, volgende middag in huis.

Klantenservice

Had vragen over het product en eventuele retourzending, werd allemaal netjes uitgelegd, dus prima service.

Winactie

Algemeen

Het bestellen bij Belsimpel gaat eigenlijk heel simpel en als je een beetje oplet met de dagprijzen die ze tellen,dan hebben ze vaak hele leuke aanbiedingen zoals ook deze smartphone
De bestelling en betaling was binnen 10 minuten geregeld top!

Verzending

Door Belsimpel keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de zending ondanks dat de bestelling op zondag was geplaatst.

Algemeen

Flexibiliteit=0!! Communicatie gaat heel moeizaam. Niet bij de bestelling, maar wel als er iets aan de hand is...belsimpel is niet betrouwbaar in after sales....Dus als men risico wil vermijden is het beter om de Belsimpel methode te vermijden!
=====
Na wat gedoe opgelost. Enige kritiekpunt blijft ingangsdatum en annuleren overgang naar andere provider, inclusief nummerportering. Dat is niet duidelijk!!! Voor mij nu opgelost, maar m.i. een vaker voorkomend probleem/
======

Conform afspraak

Klantenservice

Veel beloven, weinig doen…dat is de belsimpel methode…
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Flexibiliteit=0!! Na een telefoon besteld te hebben met een abonnement tot de conclusie gekomen dat de telefoon niet helemaal aan mijn eisen voldoet. Ik ben erachter gekomen door eerst maar te bestellen. De medewerkers van Belsimpel, hoe aardig ze ook zijn (toch Rose, Bart en David?) weten weinig tot niets over specificaties van de door hen verkochte telefoons. Maar als het aanbod tegenvalt, zeker nadat ‘out of the blue’ na een paar dagen het aanbod veel voordeliger wordt, wat men wist en mij bewust (?) niet vertelde (grrrr….), dan begint het gedoe.
Ik wil de telefoon omruilen voor (nb) een veel duurder toestel. Maar dat gaat niet zomaar. Hoezo? Nu blijkt dat met name het argument bij de provider te liggen. Op de website staat: “Snel in huis, we doen niet moeilijk over ruilen”. Dat is niet waar!!!! Als je een mailt stuurt krijg je geen antwoord en bellen via het keuzemenu gaat belachelijk langzaam (30 min.) als het om ruilen of retourneren gaat. Belsimpel doet heel moeilijk over omruilen, en valt de klant lastig met back-office perikelen, ipv klantvriendelijk e.e.a. op te lossen.
=====
======

Algemeen

Uitzonderlijk scherpe prijs voor een prachtig toestel

niets op aan te merken

Algemeen

Ik raad niemand hier een bestelling te plaatsen, verschrikkelijke ervaring!
Op 14 september 00:29 een iPhone xs max gold 256 gb ge-preorderd. Alles was goed en naar een bevestigd. Ik zou mijn iPhone op de lanceringsdag krijgen namelijk vrijdag 21 september de avond daarvoor veranderde dat opeens in 22 septmeber na te hebben gebeld meldde de eerste medewerker dat heb een storing was en ik de bestelling gewoo krijg hij bevestigde zelfs dat ik een track en tracé krijg. Uurtje later niks gekregen dus weer bellen en natuurlijk elke keer 45-60 minuten aan de lijn die medewerker vertelde dat ik mijn iPhone toch niet krijg en het 22 september wordt want ze hadden hem opeens niet meer
Op voorraad? Ik heb 9 uur voor de preorder tijd een bestelling geplaatst dat kon namelijk bij Belsimpel. Dus werd verteld dat het wordt onderzocht en ik een mailtje krijg. Nooit gekregen(heb gesprekken opgenomen voor bewijs of eventueel de pers) paar uur later in de avond had ik geen track en tracé en opeens kreeg ik een mailtje dat ze mijn abbo niet konden verlengen terwijl dat wel kon namelijk Vodafone next staat ook gemeld op hun eigen Website plus 3 medewerkers hadden dit bevestigd. Na een gesprek te hebben gehad van meer dan een uur vertelde de medewerker dat ze niks Voor me kan doen? Dus al dat wachten en bellen voor niks?
Vershikkelike bedrijf jullie zouden eens moeten leren van bedrijven als Coolblue.

Verzending

Beloofde datum niet gehaald geen levering gekregen dus nogmaals waardeloze bedrijf echt!

Klantenservice

Beloofde datums niet nagekomen, mail niet gekregen waarom de verwachte datum niet werd gehaald

Tegen beloning

Algemeen

telefoon: juiste product voor de juiste prijs en erg snel geleverd. gemakkelijk te bestellen en te betalen.

Verzending

telefoon zat in grotere doos welke extra was opgevuld met lucht zakjes. bestelling werd zoals gevraagd na 18:00 bezorgt

1 2 3 ... 59

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg