Belsimpel

915 producten en 1.512 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Kon de gewenste telefoon snel vinden en vergelijken met andere telefoons en snel bestellen en betalen.

Verzending

Goed verpakt in anomieme doos. Alleen aan de binnenkont kon je zien dat deze van belsimpel is.Werdt zelfs op Zondag geleverd.

Winactie

Algemeen

Heldere site, makkelijk en snel bestellen. Betaling haperde even, waardoor er twee maal betaald werd.

Verzending

Snel en in goede staat afgeleverd: zaterdag besteld, zondag afgeleverd.

Klantenservice

Door een misverstand in de betaling werd het product twee maal geleverd. Dit werd zonder problemen in no-time door de klantenservice opgelost. Geretourneerd en teruggestort.

Algemeen

Ik had een Xiaomi Mi Mix 2S besteld, alleen viel de software mij erg tegen. Ik kon het toestel binnen de termijn zonder problemen gratis terugsturen. Alles werd netjes en snel afgehandeld, en ik had snel het geld terug op mijn rekening.

Het toestel waar ik daarna voor gekozen heb (OnePlus 6) was op dat moment niet leverbaar bij Belsimpel. Maar voor mijn volgende toestel kijk ik zeker als eerste bij Belsimpel. Uitstekende service!

Algemeen

De website is snel, overzichtelijk, de productinformatie staat uitstekend weergeven. Ik heb eerder via belsimpel.nl besteld en tot op heden geen slechte ervaringem mee gehad.
Zelfs nadat een toestel niet beviel kon ik deze na een korte periode terugsturen en kreeg ik, in verband met een klein schadedingetje, 80% van het aankoopbedrag terug binnen enkele dagen. Dat is echt goede service.
Tevens is de levertijd altijd zeer vlot.

Verzending

Zeer vlot geleverd en altijd netjes in een goede verpakking. Vooral de levertijd is een van de sterke punten van BelSimpel.

Klantenservice

Klantenservice is top. Werd bij een vorige bestelling snel en netjes te woord gestaan. Een toestel dat mij niet beviel kon weer worden teruggestuurd voor 80% van de verkoopprijs ivm kleine schade punten. Top!

Algemeen

Belsimpel was voor deze telefoon simpelweg de goedkoopste. De levering ging snel en is makkelijk te volgen.

Verzending

De telefoon was goed verpakt en is in goede staat aangekomen.

Algemeen

Beste prijs, prima service, snelle levering, alles volgens belofte. Ik ben dik tevreden over Bel Simpel!

Verzending

Snel en keurig. Precies zoals beloofd.

Klantenservice

Super vriendelijk en kundig.

Algemeen

Bestel sinds enkele jaren hier mijn telefoons en sinds vorige week heb ik hier ook een tablet besteld. Het is een van de mooiste websites om een telefoon of tablet te zoeken. De omschrijving is bij het product duidelijk en sinds dat ik naar een tablet zat te zoek is nu ook duidelijk wat je kunt verwachten van die ene tablet, zo als games of je video's afspelen dit hadden ze namelijk vorig jaar nog niet.

Verzending

Prima voor 23:59 uur besteld volgende dag thuis.

Klantenservice

Heb is een keer een Sony Xperia z2 compact gehad en dat was alleen maar ellende met het scherm. Klantenservice heeft mij toen goed geholpen

Algemeen

Uitstekende bestelervaring bij Belsimpel. Had een nieuwe telefoon nodig en eerst een Xiaomi Mi A 1 besteld maar deze bleek te groot te zijn voor mijn handen, gelukkig kon ik hem retourneren zonder enige problemen en was het geld snel teruggestort.

In plaats van de Xaomi een Sony Xperia besteld, deze is wel perfect qua formaat. Ook deze tweede bestelling verliep goed.

Verzending

Product was goed verpakt.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice over de retour van het Xiaomi toestel en dat verliep allemaal vlot en duidelijk.

Algemeen

Makkelijk te bestellen, een goede prijs en een prima levering. Alles gewoon top! Echt een aanrader.

Verzending

Snel en op de juiste tijd. Prima verpakt.

Algemeen

Prijs is hetzelfde als in de zoekmachine. Bestellen ging simpel. Levering op afgesproken moment (volgende dag). Levering compleet en onbeschadigd. Enige nadeel was dat mijn Nokia 8 standaard in SPAANS stond en met SPAANSE handleiding werd geleverd. Dat stond niet specifiek vermeld, dus ik verwacht Nederlandse instelling of anders nog Engels. Dat is net het verschil tussen Uitstekend en Goed.

Verzending

De levering was op tijd (volgende dag) en compleet en onbeschadigd. Dat is gewoonweg uitstekend.

Winactie

Algemeen

De bestelling verliep prima. Wel wat weinig product informatie. Ik wist bijvoorbeeld niet dat er nog telefoons verkocht worden waar geen updates meer voor uitkomen. (slechte zaak). Zou fijn zijn als dat duidelijk in de productomschrijving staat

Algemeen

Al meerdere malen een telefoon besteld bij Belsimpel, tot nu toe heeft Belsimpel me iedere keer weer verrast met de snelle levertijden en duidelijke. communicatie. Ook is de site erg overzichtelijk waardoor het makkelijk is verschillende telefoons met elkaar te vergelijken. Het enige nadeel is dat er extra kosten in rekening gebracht worden indien er met een Mastercard betaalt wordt.

Verzending

Op tijd en de telefoon was goed ingepakt

Algemeen

Alles werkt gewoon zoals het hoort word gewoon makkelijk naar Ideal door gestuurd.en alles is gewoon overzichtelijk

Snel en zonder problemen

Algemeen

super telefoon werk perfect gaat hoppelijk lang mee een heb er al heel veel schik van

snel verzonden

super goed

Algemeen

Overzichtelijke website, veel keuze, goede prijzen, makkelijk om te bestellen en betalen was ook allemaal duidelijk en makkelijk.

Verzending

Er is meteen verzonden, volgende dag in huis.

Klantenservice

Moeilijk bereikbaar, geen telefoonnummer, ik had verkeerde huisnummer door gegeven en kon niemand hierover contacten alleen per email, door slimme postbode toch nog goed gekomen.

Algemeen

Bijna twee jaar geleden had ik een toestel gekocht van belsimpel. Dit ging erg gemakkelijk en ik was hier ook erg tevreden over. Toen mijn toestel na bijna twee jaar gebruik niet meer werkte was het zeer gemakkelijk om deze via de website aan te melden voor reparatie. Ik heb mijn toestel opgestuurd en een week later kreeg ik deze weer volledig functionerend en netjes thuisgestuurd.

Algemeen

Gebroken scherm van Mi Mix 2s na een week gebruik (val van halve meter op hout). Reparaties bij andere winkels waren erg duur, maar Belsimpel deed het voor 2/3e vd prijs. Na enkele weken niets gehoord te hebben bleek dat ze het scherm niet zomaar konden vervangen, dus een ander (kort gebruikt) toestel gekregen. Goed opgelost maar duurde wel relatief lang: ik moest er zelf achteraan bellen.

Verzending

Na de weken wachten kwam het nieuwe toestel in enkele dagen, dus dat was prima

Klantenservice

Het duurde lang voordat contact opgenomen werd, maar ze kwamen wel met een werkbare oplossing.

Algemeen

Omdat ik altijd al mijn telefoons bij Belsimpel bestel, heb ik ook deze keer ervoor gekozen om mijn toestel via Belsimpel via iDeal te kopen. Ze bieden snelle levertijden en de toestellen zijn voorzien van fatsoenlijke prijzen. De webshop steekt klantvriendelijk in elkaar en de zoekfunctie werkt goed. De openingstijden van de klantenservice zijn uitstekend, enkel de wachttijden vond ik tegenvallen. Ik moest ruim 15min in de wacht staan.

Klantenservice

Mijn pakketje is zoekgeraakt bij het afhaalpunt. Het pakketje was zogenaamd afgeleverd, echter bleek dit niet waar te zijn. Ik ben 3 dagen achter elkaar naar het afhaalpunt geweest om mijn pakketje op te halen, daar ik het toestel nodig heb voor mijn vakantie. De medewerker van de Jumbo gaf aan dat de bode hoogstwaarschijnlijk diefstal had gepleegd en ik met velen andere mijn pakketje niet in ontvangst kan nemen. Ik moet maar contact opnemen met de verkoper.

Ik heb direct contact opgenomen met Belsimpel om bovenstaande verhaal uit te leggen. Ze gaven aan dat ze een onderzoek zullen starten bij PostNL en dit 5 werkdagen zou gaan duren. Hierop heb ik duidelijk aangegeven dat ik hier niet op kan wachten en ik per omgaande mijn order wilde annuleren. De klantenservice reageerde ontzettend begripvol op mijn frustratie en heeft mijn wens genoteerd. Mijn toestel was na het onderzoek weer terecht bij Belsimpel en bleek dus gelukkig niet gestolen te zijn. Jammer genoeg heb ik het toestel elders in een winkel moeten kopen, omdat ik haast had.

Ik ben vooralsnog positief verbaasd over de geboden aftersales van Belsimpel. Hier kunnen anderen van leren. Ze hebben mij continu goed op de hoogte gehouden, door mij te voorzien van status updates, zodat ik er als klant niet achteraan hoef te gaan. Ik vind het jammer dat het toestel zoek was geraakt, maar ben blij dat deze weer bij u terecht is! Omdat ik op vakantie ging kon ik helaas niet anders dan het toestel fysiek elders in een winkel te kopen.

Ik kreeg zelfs een excuusbrief en een chocola van Belsimpel per post gestuurd. Hulde aan deze geweldige service. Ik zal zeker in de toekomst opnieuw bij hen bestellen!

Algemeen

Goede telefoon voor een goeie prijs telefoon best snel verder niet veel op aan te merken

Snel geleverd

Snel geleverd

1 2 3 ... 56

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg