Belsimpel

1.542 producten en 2.530 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Belsimpel

Review toevoegen

Algemeen

Easy to order through the website, best price in the market for the earphones I got. Fast dispatch of my order

Algemeen

Makkelijk te bestellen en te betalen. Koptelefoon was er de volgende dag al. Prima verpakt.

Verzending

De bestelde koptelefoon was er de volgende dag al. Product was in prima staat.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik ben al jaren klant en ik begrijp dat er iets fout kan gaan. Wat ik niet begrijp is dat het niet fatsoenlijk opgelost kan worden.

Klantenservice

Bij het overstappen naar een andere provider, hebben ze mijn oude abonnement te vroeg opgezegd. Kan nu al een week niet bellen en het wordt niet opgelost.

Fern Karma 13,6K
Klantenservice: Score: 2

Tegen beloning

Algemeen

Telefoon gekocht en een gratis JBL luidspreker, ...niet dus, blijkt geen Nederlands model.
Telefoon is prima, maar ga niet verkondigen dat je een gratis product erbij krijgt.

Verzending

Keurig verzonden, in anonieme doos zodat een crimineel niet kan zien dat het iets kostbaars is.

Klantenservice

Geen reactie tot dusver misschien dat die nog komt , wie zal het zeggen!

Algemeen

Op aanraden van mijn dochter besteld bij Bel Simpel. Blij met mijn rode iPhone 12.

Verzending

Volgende dag afgeleverd welliswaar aan het eind van het tijdslot.

Algemeen

Na lang wikken en wegen had ik besloten om toch maar een nieuw, eerstehands telefoon aan te schaffen via Belsimpel. Het pakketje kwam netjes op tijd binnen en was keurig verpakt. Echter bij openen bleek dat ik niet de eerste was die de verpakking geopend had. De papieren waren verfomfaaid en er zaten her en der gebruikssporen. Als je lang nadenkt over het aanschaffen van een eerstehands of tweedehands toestel, en je krijgt vervolgens een duidelijk niet eerstehands toestel toegestuurd doet dat wel wat met je vertrouwen voor de winkel in kwestie. Zet het er even bij op de website (lees: Coolblue's tweedekansje) met een kleine korting oid. Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn. Puntje bij paaltje: toestel teruggestuurd, geld netjes teruggekregen en uiteindelijk toch maar voor een tweedehands toestel gegaan.

Verzending

Levering was keurig op tijd, dank daarvoor.

Song Karma 1,78K
Verzending: Score: 2

Algemeen

Via de Tweakerslink Motorola Moto G31 besteld, zomerdeal, tijdens het gehele bestelproces staat er "vandaag besteld; morgen geleverd", als je even op een andere pagina kijkt om gegevens te checken wordt je er heel irritant er aan herinnert dat je snel moet bestellen, vervolgens bevestiging van de bestelling en de volgende dag een mail dat het nog 3 dagen langer gaat duren! Daar zit je dan met je kapotte telefoon...

Verzending

Levertermijn niet zoals aangegeven tijdens het bestelproces, levering uitgesteld, bijzonder spijtig als je een kapotte telefoon hebt en vertrouwd op de belofte "Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis".

Algemeen

Uitstekende behandeling na verkoop. Ze doen niet moeilijk als je het product retour stuurt. Echt goede zorg.

Algemeen

Ik was op zoek naar een snellader voor mijn Samsung A52s en ging googlen, al snel kwam ik bij belsimpel terecht waar ze hem voor een lage prijs aanboden en volgende dag in huis.

Verzending

Ben zeer tevreden over Belsimpel.nl omdat de ze de levering netjes verpakken en snel verzenden.

Algemeen

Zoals altijd was Belsimpel snel met z’n informatie en levering, welke ook gewoon weer op tijd was.

Snelle verzending

Algemeen

Telefoon besteld, makkelijk te vinden en te vergelijken. Prijzen zijn altijd scherp, en voorraadindicatie klopt eigenlijk altijd.

Verzending

Zoals altijd bij Belsimpel de volgende dag geleverd. Alles zoals verwacht.

Algemeen

Nieuw abonnement kunnen verlengen maar waren wat problemen. Netjes opgelost door de klantenservice van Belsimpel.

Verzending

Telefoon was snel de volgende dag verzonden.

Klantenservice

Klantenservice heeft nog contact met mij opgenomen na wat problemen. Prima geholpen en alles goed afgehandeld.

Algemeen

Snel bestellen via internet, betalen via iDeal, order bevestiging via email paar minuten later in mijn mailbox

---

Geen mening. Ik heb nog geen beroep hoeven doen op deze klantenservice afdeling van Belsimpel. Ook niet bij eerdere orders bij hen. (alle apparaten werken goed)

Verzending

Ik ben blij met de pakket afhandeling via Post nl

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Hoewel de aankoop redelijk verlopen is, is de service bij een defect niet om over naar huis te schrijven.

Verzending

Na bestelling werd gewoon netjes geleverd waar om gevraagd werd. Weliswaar wat trager dan beloofd maar daar kon ik mee leven.

Klantenservice

Mijn headset blijkt na een jaartje defect. Van het ene moment op het andere doet hij helemaal niets maar. Niet persé een probleem, via de website een reparatieverzoek gedaan en de headset terug gestuurd. Vervolgens een paar dagen later bericht dat hij door gestuurd is naar de fabrikant en dat ik op de hoogte gehouden zal worden.

Uiteraard wordt ik niet op de hoogte gehouden. Na 3 weken ben ik in de pen geklommen en was de reactie "We weten niets maar je kunt een waardebon krijgen van 60% van het aankoop bedrag".
Dat is niet hoe het werkt, Belsimpel. Garantie betekend dat jullie zonder overlast voor mij zorgen dat het product weer conform is. Dat kan óf door binnen redelijke termijn te repareren, óf door vervanging door een vergelijkbaar product (wat gewoon op voorraad is) óf ontbinding en terugbetaling van het volledige bedrag.

Toen ik hen daar op wees was het antwoord "Een voucher voor het volledige bedrag dan?", nee. Ook dat niet. De opties zijn duidelijk.

Algemeen

Webshop heeft een goed design. Informatie wordt goed en overzichtelijk weergegeven. Het bestelproces is relatief snel en eenvoudig.

Verzending

Voor de levering gold: voor 16u besteld, morgen in huis. Dat neem ik normaliter met een korreltje zout maar dat hebben ze goed waargemaakt. Pakket kwam goed verpakt binnen.

Klantenservice

Ik kwam erachter dat mijn product geen nfc had, dus heb ik online aangegeven dat ik t product wilde retourneren. Dat proces ging zeer vlot; het pakketje kon kosteloos terug gestuurd worden en na ontvangst had ik binnen drie werkdagen mijn geld terug, zonder gedoe. Ook fijn dat ze je gedurende het proces goed op de hoogte houden van de status. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten. De bestelling zelf loopt soepeltjes en ik krijg in korte tijd een nieuwe simkaart.
Echter het gaat mis bij het aanmaken van een online account. Na de aanvraag krijg ik een mail om een wachtwoord aan te maken. Hiertoe heb ik nu meerdere pogingen gedaan. Het formulier genereert echter nog steeds het mailtje dat ik hiervoor nodig heb.

Verzending

Ik krijg geleverd wet ik geleverd wil krijgen, en de lever tijd is naar verwachting.

Algemeen

Makkelijk besteld (via Google) en kwam als laagste prijs naar boven bij Tweakers wat betreft betrouwbare webshops.

Verzending

Snel verzonden en zeer goed verpakt zodat niets beaschadigd kon raken.

pvr Karma 14,7K

Geen cashback terug van de Samsung Galaxy Z Flip 3 256GB Wit - Los toestel
Dit werd ons toegezegd door de winkelier, voor ik het toestel kocht.
EAN Code klopt niet, dus het betreft een model dat niet uit de Benelux kwam.
Gebeld boor medewerker Belsimpel, probleem opgelost.

Verzending

Zaterdag voor Pinksteren bestelt.
Vrijdag geleverd.
Levering was onbekend, dus op tijd

Klantenservice

Medewerker Belsimpel aan de lijn gehad, en een oplossing gezocht voor het cashback probleem met Samsung.
Tot nu toe prima opgelost, en over 3 weken een update over deze bestelling

Algemeen

Snel, correct, betrouwbaar en een hele goede prijs. En die ervaring berust op meerdere aankopen. Wat wil je nog meer toch?

Verzending

Ja de goedkoopste en snel geleverd, zoal altijd.

Klantenservice

Persoonlijke aandacht en correct zonder gedoe en dat je meerdere keren kontakt moet opnemen!

Algemeen

Belsimpel heeft een overzichtelijke site met vaak scherpe prijzen. Ik heb er al meerdere keren besteld en is altijd goed gegaan. Snelle communicatie en de volgende dag geleverd, zoals beloofd.

Vandaag besteld morgen binnen

Klantenservice

Ervaring van jaren geleden toen er een fout in het product zelf zat. Is toen zonder problemen en snel opgelost.

1 2 3 ... 117

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg