Belsimpel

1.472 producten en 2.170 uitvoeringen
Belsimpel_logo_2018_%20tagline.png

Belsimpel. Alle telefoons en providers op één plek.

Bij Belsimpel kun je terecht voor alles wat met telefoons te maken heeft: smartphones en abonnementen, maar ook accessoires en tablets. Met de Belsimpel Methode vind je in het supergrote assortiment aan smartphones altijd het toestel dat echt bij jou past, van een Xiaomi tot de nieuwste iPhone. Hier kun je bij ons op rekenen:

Groot assortiment

Bij Belsimpel vind je toestellen van onder andere Xiaomi, OnePlus, CAT, Apple, Sony, BlackBerry, Samsung, Doro, General Mobile, Fairphone, Google en nog veel meer! Ook voor accessoires ben je bij Belsimpel aan het juiste adres.

Snel in huis

Vandaag voor 23.30 uur besteld, morgen in huis. Ook op zondag!

Tot 31 dagen bedenktijd

Heb je nog twijfels over je bestelling? Bij Belsimpel heb je 31 dagen de tijd om je product gratis te retourneren.

Beste Prijsgarantie

Jouw gloednieuwe toestel en abonnement altijd voor de beste prijs.

Verlengen en overstappen bij alle providers

Je kunt kiezen uit abonnementen van alle providers. Of je nu wilt verlengen of overstappen Belsimpel regelt het voor je. Zonder papierwerk; zonder gedoe!

We staan elke dag voor je klaar

Onze klantenservice is elke dag open van 9.00 tot 23.30 uur. Je kunt ook altijd langskomen in een van onze 7 echte winkels!

Scorekaart voor Belsimpel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2170 producten, 664 unsorted producten
Prijsindex Nederland 92,1 (7,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 90,7 (9,3% onder gemiddeld)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech