Sandisk Ultra Flair 16GB Aluminium - Reviews

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
True 2 maart 2017

Sandisk Ultra Flair 64GB Aluminium

Kleine stick(fysiek), zeer geschikt voor grote bestanden, schrijfsnelheid in verhouding stuk lager dan leessnelheid, optimaal gebruik 32MB/s write en 140MB/s read bij bestanden groter dan 32MB per stuk, voor de prijs een uitmuntende stick.

• Klein maar niet nano
  • Leessnelheid ~140MB/s

Minpunten

• Schrijfsnelheid ~30MB/s

BenV50Newbie 19 oktober 2018 Product gekocht

Sandisk Ultra Flair 16GB Aluminium

uiterlijk een leuk ding. misleidende beschrijving. Transfer a full-length movie faster than USB2.0 drives. Haal je de koekoek, daar is het USB3.0 voor.! Voor een beetje film gaat het om snel 5-10Gb. Transfer betekent overdragen dus lezen en schrijven. Schrijven is droevig en na 10 Gb is hij gloeiend heet.

Pluspunten

• aantrekkelijk slank
  • leesnelheid bij gebruik USB3 snel

Minpunten

• erg traag bij schrijven
  • ding wordt gloeiend heet
  • misleidende verkooptekst

temp00 16 augustus 2017 Product gekocht

Sandisk Ultra Flair 128GB Aluminium

Qua prijsklasse goede performance overal. Extreem slechte performance in USB 2.0-mode.

Pluspunten

Minpunten

• USB 2.0 performance
  • Wordt vrij heet
  • Geen led indicatie

Eftegarie 5 juni 2018 Product gekocht

Sandisk Ultra Flair 16GB Aluminium

Leuk compact stevig klein USB stickje in een grotendeels aluminium behuizing. AS SSD benchmark geeft: Sequentiële leessnelheid: 159.85 mb/s. Sequentiële schrijfsnelheid: 15.11 mb/s. Aanvankelijk is de schrijfsnelheid 30mb/s en zakt na ca 5 seconden tot 20 mb/s. Kortom Ideaal voor dagelijks gebruik van bestanden tot zeg ca 100mb.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Grotendeels aluminium behuizing
  • Uitstekende lees-prestaties van 160 a 130 mb/s
  • USB 3.0
  • Initiele schrijfsnelheid van 30 mb/s ruim voldoende voor mijn dagelijks gebruik

Minpunten

• Wordt een warm maar niet heet

Chocola 8 september 2017 Product gekocht

Sandisk Ultra Flair 16GB Aluminium

Het begon best prima, maar deze USB-stick is helaas vrij snel overleden zonder hem echt veel te gebruiken. Vanzelfsprekend kan het toevallig gaan om één rot exemplaar, maar toch zou ik hem zo snel niet nog een keer aanschaffen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Erg compact
  • Kan redelijke leessnelheden volhouden

Minpunten

• Metaal wordt heet
  • Schrijfsnelheden zakken snel in bij wat kleinere bestanden
  • Ging kapot na in totaal een paar uur gebruik (over een half jaar totaal)
  • Niet heel robuust
  • Iets te duur voor wat je krijgt wat mij betreft

Thejosjos 16 mei 2017

Sandisk Ultra Flair 32GB Aluminium

In tegenstelling tot de andere reviewers ben ik blij dat niet het hele ding van metaal is, het metalen deel wordt namelijk erg warm. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelheid is ok

Minpunten

• Klein
  • Metalen deel wordt erg warm

PepieMax 30 december 2016

Sandisk Ultra Flair 128GB Aluminium

Upgrade gemaakt van een paar jaar oude 16GB USB-stick. Onder de indruk van het compacte design en de snelheid is ook uitstekend. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat de onderkant grotendeels van plastic is in plaats van aluminium.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Snelheid
  • Compact design

Minpunten

• Onderkant grotendeels plastic

HuisRocker 12 december 2016

Sandisk Ultra Flair 16GB Aluminium

Ik heb er 2, nu ongeveer 6 maanden intensief in gebruik, mijn ervaring is dat ze een prima prijs/prestatie/kwaliteit verhouding hebben. Lekker compact ook en zeker wel snel (i.t.t. wat de eerste "reviewer" zegt...).

Pluspunten

• Snel
  • Compact
  • Betrouwbaar
  • Goedkoop

Minpunten

• Kunststof "sleutelhanger-oogje", niet echt een nadeel want stevig genoeg

Extricate. 13 april 2016

Sandisk Ultra Flair 64GB Aluminium

Aangezien er nog maar een review eerder was gedaan heb ik besloten deze zelf maar te kopen en te testen. Hier een snelheidstest (voor USB 3.0): https://i.imgur.com/4cXGcSq.png Bij het overschrijven van grote bestanden kan hij de 100 MBps aantikken en ik heb hem niet onder de 30MBps zien gaan.

• Snelheid
  • Compact

Minpunten

• Onderkant is van plastic en niet van aluminium

LordLynx 30 januari 2016

Sandisk Ultra Flair 128GB Aluminium

Bizar traag, haalt nog geen 2MBps bij het schrijven op meerdere systemen, zou ver wegblijven bij dit onding

Pluspunten

• compact
  • voordelig

Minpunten

• schrijfsnelheid heel traag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sandisk Ultra Flair 16GB Aluminium?