DataIO

272 producten en 434 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DataIO

Review toevoegen

Algemeen

Zoals ook bij eerdere bestellingen is deze weer top gegaan. Via mijn bestelgeschiedenis kon ik gemakkelijk hetzelfde geheugenkaart weer opnieuw bestellen.

Verzending

Verzonden in een stevig envelop, voldoet prima voor de verzending van een kaartje. Snel geleverd.

Algemeen

Het proces om een product te kopen was erg gemakkelijk en duidelijk. Daarnaast een goede filtermogelijkheid voor hun producten.

Klantenservice

Service is zeer goed. Ze vonden het prima dat ik een usb-stick terug stuurde zodat ik een snellere kon kopen. Contact was verder zeer prettig.

Algemeen

Meestal een van de goedkoopte voor SD kaartjes. Gratis verzending voor briefpost is netjes, en service is meestal ook goed. Ook dit keer weer alles top.

Verzending

Briefpost kwam een dag later binnen dan verwacht (normaal de volgende werkdag). Verder wel goed verpakt verzonden.

Algemeen

Het artikel heb ik gevonden via Tweakers.nl.[klikken op link in rubriek "prijzen" , knop "bekijk" achter winkel.
Bestellen en betalen gaat eenvoudig en snel.

Verzending

Snelle SD kaart besteld. Dit past dus in een kleine [luchtkussen] envelop; kan door de brievenbus.
Niet geleverd op de beloofde datum.
Verzendmethode met traceerbaar pakket, wèl een bevestigingsmail van verzonden bestelling maar géén track and trace van DataIO ontvangen.
Hoe is het pakket dan traceerbaar?!
Niet goed...

Algemeen

Gisteren op tijd besteld. Vandaag in huis. Goede prijs. Keurig verpakt met originele doosjes. Prima. Een aanrader.

Verzending

Met track en trace weet je waar je aan toe bent.

Algemeen

Gebruik DataIO al jaren voor mijn opslag behoeften. Altijd een van de goedkoopste. Service is gewoon super. 5 minuten na betaling is het vaak al opgestuurd. Echt goed.

Algemeen

Item in stock , beste prijs t.o.v andere site , vlot kunnen betalen , zeer snelle levering. Ik ben een tevreden klant !

Snel :-)

Algemeen

Bestelling eenvoudig gedaan. Website is voldoende overzichtelijk. Levering binnen 2 werkdagen als brievenbuspakket. Prima webshop!

Algemeen

Regelmatig al geheugenkaartjes besteld. Duidelijke website, keuze uit verschillende verzendmethodes. Enige minpuntje is dat er bij een betaling met de creditcard 3% bij komt.

Verzending

Zoals altijd snelle verzending.

Algemeen

Bestelling plaatsten was makkelijk. Het lukte mij niet om direct met mijn mobiel ideal te betalen met ing-mobile. Een aantal dagen later toch de bestelling afgerond via laptop en ideal-qr-code. Bestelling was snel geleverd maar het was het verkeerde artikel. Website bevat geen informatie over foutief opgestuurde artikelen, dus gebeld en was hierbij snel geholpen. Ik had snel een sd-card nodig, ze hebben deze direct opgestuurd en volgende dag al binnen. Ik hoefde niet eerst het foutieve artikel te retourneren. De 2de levering bevatten niet het juiste artikel wat ik had besteld maar een iets duurdere variant. Waarschijnlijk was het product al uitverkocht nadat ik mijn betaling een aantal dagen later afrondde.

Verzending

gratis voor briefpost en snel.

Klantenservice

Snel aan de telefoon geholpen. Niet uitstekend omdat mijn usecase niet op de website stond beschreven. "Ik heb een verkeerd artikel ontvangen"

Algemeen

De benodigde Sandisk SDXC memorycard zo gevonden en voor de juiste
site-prijs (goeie prijs!) voor 15:00 uur besteld en de volgende dag om
12:00 uur lag het (goed verpakt) al op de deurmat!
Betalen met IDEAL lekker makkelijk en veilig.
2 emailtjes over informatie werden binnen 15 min. beantwoord!
Zo zou iedere webshop moeten werken!

Verzending

Snelle levering (de volgende dag!) en produkt goed verpakt!

Klantenservice

2 emailtjes over informatie werden binnen 15 min. beantwoord!
Zo zou iedere webshop moeten werken!

Algemeen

Bestellen is makkelijk, maar als de levering te laat is ligt het aan iedereen maar zeker niet aan de winkel

Verzending

Bestelling met bijbetaling voor de volgende dag levering gedaan, echter duurde het 4 dagen voor ik het pakketje ontving.

Klantenservice

Hun reactie in verband met de late levering was erg laconiek, jammer maar dit soort dingen kunnen gebeuren, en het ligt zeker niet aan de winkel. Mijn reaktie was restitutie van de verzendkosten, want ik ben niet de schuldige, maar dit werd niet eens in behandeling genomen

Algemeen

Goed en duidelijk aanbod van opslaggeheugen. Scherp geprijsd en je vind alles wat je nodig kunt hebben!

Verzending

Snel verzonden en netjes verpakt. Via de briefpost, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven!

Algemeen

Overzichtelijke website, met redelijk uitgebreide beschrijving van het beoogde
geheugen kaartje.

Snelle verzending, wat wil men meer?!

Algemeen

Ik bestelde een geheugenkaart en werd de volgende dag opgebeld door een vriendelijke en deskundige dame. Ze vertelde me dat deze kaart slecht leverbaar was en waarschijnlijk niet geschikt voor mijn camera. Dat bleek inderdaad zo te zijn en ik kreeg het advies om een goedkopere en ook snellere sd kaart te kopen. Prima service, men denkt daar nog mee met de klant.

Algemeen

Heldere en duidelijke site, ruim voldoende informatie over de door bij bekeken producten.
Op de site komt zelfs het advies om een andere/betere keuze te kunnen maken.
Micro SD kaart besteld (op voorraad) en de volgende dag middels brievenbuspost keurig ontvangen.

Verzending

Zoals als vermeld, keurig ontvangen in een stevige enveloppe en dus onbeschadigd.

Algemeen

Twee jaar geleden heb ik een SD kaar gekocht van Samsung. Deze werd toen snel geleverd. Echter ging hij na 2 jaar kapot. Ik heb DataIO dit laten weten en ik mocht de kapotte SD kaart opsturen. Maandag heb ik hem op de post gedaan en woensdag had ik al een nieuwe binnen. Het is nog een snellere ook: een nieuw model van SanDisk.

Verzending

Prima op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Snelle en vriendelijke mails en zeer snelle RMA procedure.

Algemeen

Ik koop al jaren mijn kaartjes bij DataIO. Snelle levering, goede service en scherpe prijzen.

Algemeen

USB stick besteld. Volgende dag USB stick ontvangen. Zo makkelijk en snel was het. En dat voor een goede prijs.

Algemeen

Samsung microSD kaartje ging na 3 jaar kapot. Na een snelle RMA procedure kreeg ik zonder gedoe een nieuw kaartje opgestuurd.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor DataIO

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie