DataIO

268 producten en 423 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DataIO

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke website, met redelijk uitgebreide beschrijving van het beoogde
geheugen kaartje.

Snelle verzending, wat wil men meer?!

Algemeen

Ik bestelde een geheugenkaart en werd de volgende dag opgebeld door een vriendelijke en deskundige dame. Ze vertelde me dat deze kaart slecht leverbaar was en waarschijnlijk niet geschikt voor mijn camera. Dat bleek inderdaad zo te zijn en ik kreeg het advies om een goedkopere en ook snellere sd kaart te kopen. Prima service, men denkt daar nog mee met de klant.

Algemeen

Heldere en duidelijke site, ruim voldoende informatie over de door bij bekeken producten.
Op de site komt zelfs het advies om een andere/betere keuze te kunnen maken.
Micro SD kaart besteld (op voorraad) en de volgende dag middels brievenbuspost keurig ontvangen.

Verzending

Zoals als vermeld, keurig ontvangen in een stevige enveloppe en dus onbeschadigd.

Algemeen

Twee jaar geleden heb ik een SD kaar gekocht van Samsung. Deze werd toen snel geleverd. Echter ging hij na 2 jaar kapot. Ik heb DataIO dit laten weten en ik mocht de kapotte SD kaart opsturen. Maandag heb ik hem op de post gedaan en woensdag had ik al een nieuwe binnen. Het is nog een snellere ook: een nieuw model van SanDisk.

Verzending

Prima op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Snelle en vriendelijke mails en zeer snelle RMA procedure.

Algemeen

Ik koop al jaren mijn kaartjes bij DataIO. Snelle levering, goede service en scherpe prijzen.

Algemeen

USB stick besteld. Volgende dag USB stick ontvangen. Zo makkelijk en snel was het. En dat voor een goede prijs.

Algemeen

Samsung microSD kaartje ging na 3 jaar kapot. Na een snelle RMA procedure kreeg ik zonder gedoe een nieuw kaartje opgestuurd.

Algemeen

Zeer goeie website service en niet duur en snelle levering en uitleg tijd voor je.

Verzending

Een dag na de order de 2 SanDisk 32GB SDHC Ultra UHS-I 80MB/s ontvangen.

Klantenservice

Bij het eerste telefoon gesprek voor info,gelijk al een goed gevoel.
Werd mijn alles vriendelijk en duidelijk uitgelegd.

Algemeen

Afhandeling van een garantiegeval van mijn defect geraakte 64 GB microSDXC kaart van Transcend. (Zeer klantvriendelijk!)

Klantenservice

Na ruim drie jaar na dato is mijn 64 GB MicroSDXC kaart defect geraakt. Deze winkel heeft mij zonder morren een volledig nieuwe gestuurd, nadat ik de oude kaart via het RMA proces heb geretourneerd. Ik vind dit een klasse service en raad deze shop van harte aan!

Algemeen

aangeklik , besteld, vlot geleverd. zoals het hoort. Wel 2,50 extra voor de aanbevolen verzending.

Klantenservice

SD kaart na 9 maanden stuk(read only) . na opsturen onder RMA ligt opeens een gloednieuwe vervanging in de bus. Goed geregeld, al maakte ik me ongerust omdat er tot hij in de bus lag eigenlijk geen email communicatie over was.

Algemeen

Goede prijs voor CF kaarten, betaling verliep zeer vlot en de verzending was gratis en de volgende dag in huis. Super.

Algemeen

Zondag besteld, dinsdag dmv brievenbuspakket bezorgd. Beide kaarten (Sandisk extreme) getest en werken goed. Evenals de cardreader.

Geleverd volgens planning

Algemeen

Al meerdere keren besteld en altijd goed gegaan. Duidelijke en overzichtelijke site en goede prijzen. Snelle levering via brievenbuspost, volgende dag ontvangen.
Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Verzending

Altijd netjes verpakt in een bubbelplastic brievenbus envelop.

Algemeen

Product makkelijk kunnen vinden, bestelling geplaatst. De betaling ging soepel. Op de website stond dat het in bestelling was, maar toch besteld omdat het voor mij niet van belang was wanneer het geleverd zou worden.

Verzending

Uiteindelijk toch binnen een dag geleverd.

Algemeen

Ik kende de winkel niet. Positieve reviews hier op Tweakers. Bestelling was de dag erna binnen (briefpost), goed verpakt, juiste product en duidelijke factuur. Top!

Verzending

Levering met briefpost de volgende dag, en goed verpakt.

Algemeen

Heb goede ervaringen met deze webshop, en het was dan ook niet lang nadenken waar ik mijn MicroSD kaartje zou aanschaffen.

Algemeen

Snel gevonden en besteld daarbij ook nog snel geleverd.sd kaart voldoet aan alle verwachtingen bedankt.

netjes verpakt en geleverd Top

Klantenservice

Bestelling snel verwerkt en verzonden.

Algemeen

Prettige website naar mijn idee, heb een goede ervaring met de klantenservice en dit bedrijf biedt producten aan tegen een scherpe prijs. Zou hier zeker weer bestellen!

Algemeen

Ik heb de Pricewatch van Tweakers gebruikt om via een deeplink op de website van DataIO uit te komen. Het bestelproces ging prima, zoals je mag verwachten van een webshop.

Klantenservice

Na het openmaken van de verpakking van een geheugenkaart om deze te testen, moest ik deze retourneren omdat de kaart niet werd herkend door het apparaat waar ik deze in wilde gebruiken. De pc herkende het kaartje wel, dus was er met het kaartje niets mis. Omdat de verpakking geopend was, heeft DataIO 85% van het aankoopbedrag vergoed. Dit is redelijk te noemen, begreep ik ook van de Consumentenbond, maar andere winkels hebben soms betere service. {-naam concurrent verwijderd-} vergoeden in zo'n geval wel 100%. Dat is wellicht iets om rekening mee te houden bij het kiezen van een winkel als je niet zeker bent of je het product wilt retourneren.

Algemeen

Bestellen en betalen conform verwachting; geen bijzonderheden te melden.
Levering na twee dagen via post.
Direct na openen contact opgenomen; dat koste twee belletjes...
Uiteindelijk een ontevreden klant.

MicroSD kaart (Samsung EVO 32 GB) defect geleverd. Twee bezwaren hierover:

Verpakking klaarblijkelijk niet goed opengemaakt (wel schaar gebruikt maar niet netjes over de ''kniplijn". Voor het eerst dat ik een kniplijn constateer op de verpakking..hier mag dan wel wat nadrukkelijker op worden gewezen als het zo precair is.

Tweede bezwaar: defecte product terugsturen als bewijslast. Het vertrouwen dat ik oprecht een defect aangeef (inclusief foto''s die het onderschrijven) wordt hiermee toch wel teniet gedaan. Wel gek dat ze op afstand kunnen aangeven dat het defect ontstaat door het verkeerd open maken maar dat het product toch nog terug gestuurd moet worden omdat het niet wordt geloofd. Alleen dan kom ik aanmerking voor de aanschaf van een nieuw product met een korting van een paar euro.

Op basis van deze ervaring ga ik het kaartje nu ergens anders kopen en omzeil ik DataIO bij enige andere bestelling in de toekomst,

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor DataIO

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie