DataIO

271 producten en 431 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DataIO

Review toevoegen

Algemeen

Item in stock , beste prijs t.o.v andere site , vlot kunnen betalen , zeer snelle levering. Ik ben een tevreden klant !

Snel :-)

Algemeen

Bestelling eenvoudig gedaan. Website is voldoende overzichtelijk. Levering binnen 2 werkdagen als brievenbuspakket. Prima webshop!

Algemeen

Regelmatig al geheugenkaartjes besteld. Duidelijke website, keuze uit verschillende verzendmethodes. Enige minpuntje is dat er bij een betaling met de creditcard 3% bij komt.

Verzending

Zoals altijd snelle verzending.

Algemeen

Bestelling plaatsten was makkelijk. Het lukte mij niet om direct met mijn mobiel ideal te betalen met ing-mobile. Een aantal dagen later toch de bestelling afgerond via laptop en ideal-qr-code. Bestelling was snel geleverd maar het was het verkeerde artikel. Website bevat geen informatie over foutief opgestuurde artikelen, dus gebeld en was hierbij snel geholpen. Ik had snel een sd-card nodig, ze hebben deze direct opgestuurd en volgende dag al binnen. Ik hoefde niet eerst het foutieve artikel te retourneren. De 2de levering bevatten niet het juiste artikel wat ik had besteld maar een iets duurdere variant. Waarschijnlijk was het product al uitverkocht nadat ik mijn betaling een aantal dagen later afrondde.

Verzending

gratis voor briefpost en snel.

Klantenservice

Snel aan de telefoon geholpen. Niet uitstekend omdat mijn usecase niet op de website stond beschreven. "Ik heb een verkeerd artikel ontvangen"

Algemeen

De benodigde Sandisk SDXC memorycard zo gevonden en voor de juiste
site-prijs (goeie prijs!) voor 15:00 uur besteld en de volgende dag om
12:00 uur lag het (goed verpakt) al op de deurmat!
Betalen met IDEAL lekker makkelijk en veilig.
2 emailtjes over informatie werden binnen 15 min. beantwoord!
Zo zou iedere webshop moeten werken!

Verzending

Snelle levering (de volgende dag!) en produkt goed verpakt!

Klantenservice

2 emailtjes over informatie werden binnen 15 min. beantwoord!
Zo zou iedere webshop moeten werken!

Algemeen

Bestellen is makkelijk, maar als de levering te laat is ligt het aan iedereen maar zeker niet aan de winkel

Verzending

Bestelling met bijbetaling voor de volgende dag levering gedaan, echter duurde het 4 dagen voor ik het pakketje ontving.

Klantenservice

Hun reactie in verband met de late levering was erg laconiek, jammer maar dit soort dingen kunnen gebeuren, en het ligt zeker niet aan de winkel. Mijn reaktie was restitutie van de verzendkosten, want ik ben niet de schuldige, maar dit werd niet eens in behandeling genomen

Algemeen

Goed en duidelijk aanbod van opslaggeheugen. Scherp geprijsd en je vind alles wat je nodig kunt hebben!

Verzending

Snel verzonden en netjes verpakt. Via de briefpost, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven!

Algemeen

Overzichtelijke website, met redelijk uitgebreide beschrijving van het beoogde
geheugen kaartje.

Snelle verzending, wat wil men meer?!

Algemeen

Ik bestelde een geheugenkaart en werd de volgende dag opgebeld door een vriendelijke en deskundige dame. Ze vertelde me dat deze kaart slecht leverbaar was en waarschijnlijk niet geschikt voor mijn camera. Dat bleek inderdaad zo te zijn en ik kreeg het advies om een goedkopere en ook snellere sd kaart te kopen. Prima service, men denkt daar nog mee met de klant.

Algemeen

Heldere en duidelijke site, ruim voldoende informatie over de door bij bekeken producten.
Op de site komt zelfs het advies om een andere/betere keuze te kunnen maken.
Micro SD kaart besteld (op voorraad) en de volgende dag middels brievenbuspost keurig ontvangen.

Verzending

Zoals als vermeld, keurig ontvangen in een stevige enveloppe en dus onbeschadigd.

Algemeen

Twee jaar geleden heb ik een SD kaar gekocht van Samsung. Deze werd toen snel geleverd. Echter ging hij na 2 jaar kapot. Ik heb DataIO dit laten weten en ik mocht de kapotte SD kaart opsturen. Maandag heb ik hem op de post gedaan en woensdag had ik al een nieuwe binnen. Het is nog een snellere ook: een nieuw model van SanDisk.

Verzending

Prima op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Snelle en vriendelijke mails en zeer snelle RMA procedure.

Algemeen

Ik koop al jaren mijn kaartjes bij DataIO. Snelle levering, goede service en scherpe prijzen.

Algemeen

USB stick besteld. Volgende dag USB stick ontvangen. Zo makkelijk en snel was het. En dat voor een goede prijs.

Algemeen

Samsung microSD kaartje ging na 3 jaar kapot. Na een snelle RMA procedure kreeg ik zonder gedoe een nieuw kaartje opgestuurd.

Algemeen

Zeer goeie website service en niet duur en snelle levering en uitleg tijd voor je.

Verzending

Een dag na de order de 2 SanDisk 32GB SDHC Ultra UHS-I 80MB/s ontvangen.

Klantenservice

Bij het eerste telefoon gesprek voor info,gelijk al een goed gevoel.
Werd mijn alles vriendelijk en duidelijk uitgelegd.

Algemeen

Afhandeling van een garantiegeval van mijn defect geraakte 64 GB microSDXC kaart van Transcend. (Zeer klantvriendelijk!)

Klantenservice

Na ruim drie jaar na dato is mijn 64 GB MicroSDXC kaart defect geraakt. Deze winkel heeft mij zonder morren een volledig nieuwe gestuurd, nadat ik de oude kaart via het RMA proces heb geretourneerd. Ik vind dit een klasse service en raad deze shop van harte aan!

Algemeen

aangeklik , besteld, vlot geleverd. zoals het hoort. Wel 2,50 extra voor de aanbevolen verzending.

Klantenservice

SD kaart na 9 maanden stuk(read only) . na opsturen onder RMA ligt opeens een gloednieuwe vervanging in de bus. Goed geregeld, al maakte ik me ongerust omdat er tot hij in de bus lag eigenlijk geen email communicatie over was.

Algemeen

Goede prijs voor CF kaarten, betaling verliep zeer vlot en de verzending was gratis en de volgende dag in huis. Super.

Algemeen

Zondag besteld, dinsdag dmv brievenbuspakket bezorgd. Beide kaarten (Sandisk extreme) getest en werken goed. Evenals de cardreader.

Geleverd volgens planning

Algemeen

Al meerdere keren besteld en altijd goed gegaan. Duidelijke en overzichtelijke site en goede prijzen. Snelle levering via brievenbuspost, volgende dag ontvangen.
Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Verzending

Altijd netjes verpakt in een bubbelplastic brievenbus envelop.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor DataIO

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie