DataIO

306 producten en 567 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DataIO

Review toevoegen

Algemeen

Twee micro SD kaartjes besteld op woensdagmiddag. De dag erna kon ik ze ophalen bij een Pakjegemak punt.

Verzending

Snel verzonden en goed verpakt.

Algemeen

Goede klantenservice, zeer snelle afhandeling en levering van wat voor mij een belangrijke spoed opdracht was.

Verzending

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend binnen.

Klantenservice

Er werd duidelijk aangegeven door de klantenservice dat 24 uurs levering momenteel niet gegarandeerd kon worden maar vrijwel altijd goed gaat. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend binnen, heel fijn.

Algemeen

Eerst even nagekeken of deze shop te vertrouwen is daarna 2 kleine bestellingen geplaatst onder briefpost zonder trackingnummer.
Gezien de kleine waarde en de reviews dit aangedurfd hier een bestelling te plaatsen (daar ook de prijs van het product scherp was )

Verzending

Bestelling de volgende dag al binnen via brievenbuspost. Ook al was het de dag erna, prima want dit staat los van de webshop.
Wat mij opviel is dat beide bestellingen netjes verpakt waren met een nette pakbon.
Over het algemeen verzorgd en prima verlopen zoals je eigenlijk zou verwachten van een webshop.

Algemeen

in eerste instanie was ik niet zo blij. Defecte extreme pro usb stick met flink wat bestanden er op. Dinsdag op de bus gedaan. Gisteren een nieuwe ontvangen.

Verzending

snelle levering. binnen 4 dagen heen en weer.

Klantenservice

ze konden me helaas niet helpen met het herstellen van de bestanden. het afhandelen van het probleem is verder netjes en snel afgehandeld.
Ik kreeg het verzoek om een review te schrijven.

Algemeen

Goede website, snelle levering, track en trace volgde snel.
Produkt in goede orde ontvangen. Goed verpakt.

Verzending

Snelle levering van een CF-cardreader ImageMate Pro reader/writer.

Algemeen

Ik bestel hier al jaren met plezier, nooit problemen, altijd snel geleverd voor de laagste prijs.De website is duidelijk en simpel.

Verzending

Netjes verpakt en zoals altijd supersnel geleverd

Klantenservice

Mocht je twijfelen over een bepaalde keuze: gewoon even bellen, deze lui hebben er verstand van dus je krijgt een goed advies. Meestal nog goedkoper dan je zelf in gedachten had

Algemeen

NOOIT IETS KOPEN HIER Had 2 SD kaartjes besteld kreeg maar 1 , we hebben dit gemeld en ze maken ons het verwijt dat we er toch 2 gekregen hebben

Verzending

NOOIT Bestellen dit is Oplichting ze sturen maar de helft op en je hebt geen verhaal

Klantenservice

Geen eerlijke handel hier zouden we nooit nog wat willen kopen

Algemeen

Zelfde verhaal als hieronder. Kaartje gekocht, zogenaamd verzonden maar 4 weken later nog geen kaartje ontvangen. Ook ik ga aangifte doen.

Verzending

Niets ontvangen helaas, dus ik kan niets zeggen over de levering.

Klantenservice

Geen oplossing geboden. Wel hebben ze een onderzoek gestart bij Postnl maar ik hoor daar niets van.

Wimo. Karma 31,3K

Algemeen

SD kaartje besteld via Bol.com bij DataIO. Vier dagen na 'verzending' niks ontvangen. Bol.com stuurt je naar DataIO en die laten niets horen.

Dit is gewoon pure oplichting. Als ik op kieskeurig kijk komen dit soort berichten vaker langs.. bijzondere manier van zakendoen.

Verzending

Geen track & trace terwijl dit vooraf niet door BOL.com / DataIO wordt aangegeven.

Klantenservice

Mailen helpt niet, ze reageren niet eens. Dit is voor mij een nieuw niveau van service...

Algemeen

Verzending zogenaamd gedaan, maar nooit wat binnen gekregen. Mail contact gehad wat er niet vriendelijk aan toe gaat

Product is niet geleverd. Had een micro sd card naar usb 3.0 adapter besteld

Klantenservice

De mails heen en weer waren niet prettig. Er word snel gesmeten met een juridisch zinnetje: "Wij willen u erop attent maken dat het doen van valse aangifte strafbaar is." Ja dat begrijp ik, maar daar hoef je bij mij niet mee aan te komen, je moet de klant tevreden houden en niet met zulke onzin komen aangezien zij niets kunnen aantonen dat een artikel wel of niet verstuurd is, ze hebben geen poot om op te staan.

53 dagen wacht ik al dat het product binnen zal komen, een voorwaarde die ze stellen dat ik een pdf moet invullen (een verklaring) waarna ze alsnog het product zullen opsturen (indien goedgekeurd) maar wil het product niet meer, 53 dagen wachten op een dingetje van een tientje gaat mij te ver

Algemeen

Ik had een SD kaart besteld die niet meer leverbaar was op korte termijn. Gebeld door medewerker en een super alternatief aangeboden gekregen! Zelfs goedkoper en geld teruggestort gekregen! Top service! Ga zeker in de toekomst, mocht het nodig zijn, weer bestellen bij DataIO

Verzending

Keurig verpakt de volgende dag in huis!

Klantenservice

Telefonisch overleg geweest over niet te leveren SD kaart!
Geweldig! Mijn complimenten aan de persoon (naam ?) die het super heeft opgelost!!!

eNaSnI Karma 6,74K

Algemeen

Het is een duidelijke website, de prijs is prima en het was een snelle levering!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Webshop werkt zoals het moet. Kon gemakkelijk het door mij gewenste product zoeken, selecteren en bestellen.

Verzending

Ik had een Transcend 500S 16GB microSD besteld voor mijn Dahua IPC-HFW1435S-W camera.
Deze bestelling werd in backorder gezet. Mazzel, want toen ik daarover belde, werd mij gevraagd naar de toepassing er van en adviseerde men mij om de SanDisk 32GB High Endurance Micro SD te bestellen. Die was geschikt voor action- en beveiligingscamera's ivm overschrijf mogelijkheid.
Snelheid was OK en dubbele opslag voor dezelfde prijs!
2 dagen later in huis en werkt uitstekend. 👍

Zie boven.

Algemeen

Ik had een professionele SD card nodig voor een schappelijke prijs.
Via de pricewatch gezocht, data io incl verzending bij de top 3.
Goede ervaringen mee ( goed proces te volgen, goed verpakt, onbeschadigde, nieuwe producten) worden uitgeleverd binnen 2 dgn op de deurmat.

Verzending

Mail melding van verzenden incl trace code via postnl.

Algemeen

Ik had een USB stick nodig. Na zoeken in de pricewatch kwam ik uiteindelijk bij DataIO terecht.
Vervolgens kwam ik op de site er nog achter dat een model groter in de aanbieding was, dus die besteld.

Overzichtelijke site en makkelijk bestellen met genoeg keuze in levering mogelijkheden.

Verzending

Aangezien het een USB stick is dat al in een platte verpakking komt zat deze verpakt in een stevige enveloppe met zachte binnenkant.
Prima verpakt dus.

Algemeen

De website is helder en duidelijk ingericht wat nogal behulpzaam is voor het algemene bestelproces.
Ook de betaling verloopt in een logische volgorde, waarna helder communicatie op de site en per mail wordt verschaft.
Kortom uitstekend, hou deze kwaliteit vast.

Verzending

Netjes ingepakt een geheugenkaartje in een brievenbuspakje ontvangen, opdat je niet thuis hoeft te blijven voor iets klein van stuk, doch erg praktisch, een grote capaciteit micro SD kaart (512GB).

Algemeen

Scherpe prijs en artikel snel binnen (dag erna al in huis). Bestelling is ook makkelijk te plaatsen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Verzending

De sd kaart was zorgvuldig verpakt.

Algemeen

Correcte en heldere bevestiging van de inschrijving en orders. De helpdesk was adequaat met een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkster. Perfect geschikt voor haar werk in de front office. Correcte terugkoppeling.

Verzending

Duidelijk een bedrijf dat haar zaken goed heeft ingericht en dat uitstekend functioneert. Aflevering middels 'pakje gemakje' van Post NL met een steunpunt op 5 minuten lopen. Dat is een heel goede optie voor verzending : één rit naar het afhaalpunt, dus milieuvriendelijk en efficiënt. Prima idee !

Klantenservice

Ik plaatste even later nog een tweede order en maakte tweemaal de afleveringskosten over. In no time werd dat tweede bedrag teruggeboekt.

Algemeen

Goede prijs, prima webshop. Geen problemen gehad bij de bestelling van een MicroSD kaart. Verder niets toe te voegen.

Verzending

Snel verzonden (briefpost, niet traceerbaar)

Verzending: Score: 4

Algemeen

Erg goede prijzen voor sd kaartjes en dat soort dingen. Altijd snel geleverd en gratis als brievenbus pakketje.

1 2 3 ... 20

Scorekaart voor DataIO

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie