×

Help Tweakers weer winnen!

DataIO

268 producten en 423 uitvoeringen
TweakersEVO.png
ACTIE MICRO SD SD CF KAART USB DRIVE SANDISK SAMSUNG

Data IO is marktleider in mobiele data-opslag. Zoekt u een geheugenkaart? Dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij kunnen voor ieder budget of toepassing de juiste oplossing aanbieden .

In onze winkel vindt u uitsluitend de beste merken flash geheugenkaarten tegen de laagste prijzen!
Ons assortiment bestaat o.a. uit: micro SD kaarten, SD kaarten, Compact Flash kaarten, CFast kaarten, USB Flash Drives, SSD, extrene HDD's, cardreaders en intern DRAM geheugen voor o.a. Apple Mac.

Data IO is officieel partner van:

Lexar.jpg Samsung.jpg Sandisk.jpg Transcend.jpg

Data IO staat garant voor kwaliteit en goede service. Wanneer een product defect is gelden de officiŽle fabrieksgarantie termijnen. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

DataIOTweakers.jpg TrustpilotTW.jpg

Scorekaart voor DataIO

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 423 producten, 21 unsorted producten
Prijsindex Nederland 84,2 (15,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 84,1 (15,9% onder gemiddeld)