Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
gas0line 8 maart 2021 Product gekocht

ASRock B550 Phantom Gaming 4

Ik zocht een goedkoop bordje om mijn oude B450 te vervangen omdat daar geen Ryzen 4650G in kon vanwege de bios. Balen maar ben nu voorbereid op de toekomst. Bordje doet het geweldig en ziet er netjes uit. Draait als een zonnetje en alles start opeens ook supersnel op.

• 2 x Nvme Drives mogelijk
  • Geschikt voor de nieuwe ryzen CPU's en APU's
  • Voldoende features
  • Fijne lay-out

Minpunten

• Niet geschikt voor de 3400G of eerder
  • Sata 5&6 niet beschikbaar als je 2 Nvme drives gebruikt
  • Geen display poort
  • Alleen 1 x HDMI

Layout Score: 5

bazs2000 26 april 2021 Product gekocht

ASRock B550 Phantom Gaming 4

Moederbord met alle belangrijke opties en toch voor een vriendelijke prijs. Mijn bord wordt vervangen doordat deze na 3 maanden de geest heeft gegeven. Al zegt dit niet zoveel over het bord, ik denk dat ik domweg pech heb.

Pluspunten

• Goede overklokmogelijkheden
  • Goede plaatsing aansluitingen
  • Geen fan

Minpunten

• Defect na 3 maanden (pech)

Ggampie 28 juli 2020 Product gekocht

ASRock B550 Phantom Gaming 4

Ik zocht naar een relatief goedkoop B550 moederbord, omdat ik out-of-the-box Ryzen 3000-series support nodig had. Ik heb geen plannen om ooit te overclocken. Makkelijk aan te raden voor alledaags werk- en game-gebruik met uitzicht om in de toekomst eventueel over te gaan naar de nieuwe AMD Zen 3 CPU's.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Ryzen 3000-series compatible
  • Toekomstig support voor AMD Zen 3

Minpunten

• Geen DisplayPort
  • Geen heatsink op m.2 slot

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock B550 Phantom Gaming 4?