Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 81 reacties

Uitgever Rockstar Games heeft aangegeven de eerste weken na de release van Grand Theft Auto V nodig te hebben om problemen en bugs in het spel glad te strijken. De makers van GTA V roepen gamers op hen van feedback te voorzien.

In een uitgebreide nieuwspost met meer informatie over Grand Theft Auto Online meldde Rockstar woensdag dat de eerste weken dat GTA Online speelbaar is in het teken zullen staan van het bijschaven van de game en het oplossen van problemen en bugs. GTA Online kende geen bètatestfase die toegankelijk was voor gamers van buitenaf en wordt dus vanuit de interne tests van Rockstar direct op de markt gebracht.

De uitgever gaat er in zijn bericht vanuit dat dat gepaard zal gaan met wat problemen. Met behulp van feedback van gamers die het spel spelen, hoopt Rockstar de eventuele problemen binnen enkele maanden opgelost te hebben. Gamers kunnen hun feedback via een speciaal e-mailadres doorgeven of hun bevindingen op het officiële forum van Rockstar achterlaten.

In de post op de officiële website van Rockstar vermeldt de uitgever nog veel meer informatie over GTA Online, waarvan een groot deel overigens al bekend was. Wel bevestigt Rockstar in het bericht dat GTA Online microtransacties zal bevatten. Rockstar benadrukt dat spelers op geen enkel moment verplicht worden om geld uit te geven aan GTA Online, maar echt geld kan desgewenst gebruikt worden om sommige upgrades sneller te krijgen, vermoedelijk vergelijkbaar met hoe dat in een free2play-game werkt.

Het bedrijf maakt in de post ook een deel van de gratis updates bekend die later zullen worden toegevoegd aan GTA Online. Zo zal er een speciale Capture the Flag-modus worden toegevoegd aan het spel en komt er ook nog een Heist-modus waarin spelers coöperatief diverse overvallen kunnen plannen en uitvoeren.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (81)

Nou kan niet wachten tot GTA Online er is. Hopelijk is het wel redelijk speelbaar de eerste dagen/weken.
Gezien de problemen dit GTA5 al heeft met de kleine online zaken, denk ik dat je er vanuit mag gaan dat GTA Online 1 oktober niet bereikbaar is.

Rockstar krijgt het niet eens voor elkaar om de Social Club (die ingame gebruikt wordt voor een foto missie en voor het verdienen van geld met Aandelen binnen missies) online te laten.

Zolang ze de Social Club niet eens goed kunnen laten werken, denk ik niet eens dat ze GTA Online moeten lanceren.
Geld versienen met aandelen binnen missies is mij anders probleemloos vergaan.
Ik heb tot nu toe afgelopen week 2x gezien dat bawsaq niet bereikbaar was.

En ik speel alleen 's avonds.
Foto's uploaden daar-en-tegen... is me nog steeds niet gelukt.
En ik vind het bijzonder knullig dat ze niet eerst lokaal worden opgeslagen en dat je zelf kan kiezen wat er wel of niet naar Snapmatic wordt geupload.
Heb zelf m'n 360 niet online hangen en kwam er achter dat je voor de Bawsaq online moet zijn en anders de aandelen niet kan kopen. Uiteindelijk maar heel even online gezet om wat extra geld te verdienen met die missie, maar vindt het wel kwalijk dat je dat mist als je geen mogelijkheid hebt om online te gaan.
we leven ook niet meer in 1994, tegenwoordig mag je er als game-ontwikkelaar wat mij betreft vanuit gaan dat consoles online kunnen, kan je dat niet dan weet je dat er beperkingen zijn, slaat nergens op dat een ontwikkelaar aan te rekenen. je wordt overigens ook niet belemmerd om het verhaal uit te spelen, alleen dat extra geld loop je dan mis.
MAar als je daar van uit gaat, mag ik er als consument dan ook van uit gaan dat als je als leverancier online zaken in een single player modus implementeerd, dat je dan je servers wel allemaal werkend hebt, zodat ik ook door kan in mijn single player modus?
In feite heb je BAWSAQ niet nodig om je single player modus te spelen.

Dat heb je alleen nodig als je je geld wilt verdubbelen door mate van bepaalde missies.

Het is niet vereist dus kan je gewoon doorgaan in je single player modus
Mis ik iets? BawSaq is de online versie, maar er is ook een offline versie van stocks-market?
ja de LCN effectenbeurs

Maar deze kunnen je niet verder helpen met bepaalde Lester missies.

[Reactie gewijzigd door Ienni1983 op 26 september 2013 15:16]

Bij mij (PS3) is Bawsaq maar 1 keer bereikbaar geweest en toen heb ik AL mijn geld gestoken in aandelen die maar 1 dollar waard waren in de hoop dat ze 10 keer zoveel waar zouden worden. Dat was denk ik afgelopen vrijdag, bijna een week geleden. Daarna geen enkele keer BAWSAQ kunnen bereiken, mn aandelen zijn nu allemaal 0 waard... Erg vervelend.
Net de echte wereld dus :)

Nooit geld investeren dat je niet kan missen. Garanties voor winst zijn er nooit.

[Reactie gewijzigd door Mirved op 26 september 2013 12:26]

Klopt :9 Gelukkig is het bij GTA zo dat geld verdienen niet al te moeilijk is! Dus ik red me wel, nu maar hopen dat ALS BAWSAQ weer up is, ik dik binnen ben! 8-)
Wel handig om te weten is dat de fictieve bedrijven in gta nooit op de fles gaan... dus 1$ per aandeel lijkt me dan wel veilig
Dat is dan wel verkeerd geïnvesteerd. Je kan best afgaan op de tips die je krijgt bij missies over hoe je geld moet beleggen.
De waarde blijft op 0 omdat de game niet online kan checken wat het nu waard is. Zou netter zijn als hij een cache zou bijhouden, zodat als de game er zelf niet bij kan, wel je geld terug kan vorderen (al dan niet met winst)
Omdat je dus geen connectie hebt met BAWSAQ, dan vind ik het niet vreemd dat je aandelen op 0 staan.

Als je weer eenmaal verbinding hebt ermee dan zou het weer op 1 moeten staan.
Ik heb gezien dat als een bepaalde missie al gestart was ik niet op BAWSAQ kon komen. Dat was de missie die een aandeel sterk zou doen veranderen.
Daar kon ik omheen werken door terug te gaan naar het moment voor de missie starte en dan de aankoop te doen. Zou het niet kunnen zijn dat de missie die je doet op dat moment de toegang tegenhoudt?
Je weet dat er voor meer dan 1 miljard aan games verkocht is? dit staat ongeveer gelijk aan 20.000.000 game copy sales. En dan vind je het raar als het traag is/ niet werkt?

Ik vind het dapper dat ze gewoon proberen het online te brengen, en de playerbase gewoon als mini test te gebruiken.
Ben ik met je eens... sinds dag 1 proberen een foto op facebook te zetten... om te kijken hoe het gaat (XBOX360)... steeds foutmelding dat social club service niet beschikbaar is.

Eerste dag OK.... tweede dag OK... maar nu toch wel beetje tijd om het werkend te krijgen... tijd genoeg om het te ondervangen... geld denk ik ook :)

Als dit soort simpele kleine dingen timeouts veroorzaken... wat dan met GTA Online? O wacht, dat gaat perfect werken... geld verdienen met micro transactions...

Misschien kan de API van facebook wel het verkeer gewoon niet verwerken... wie weet. Goede test.
Voor de foto missie was het niet nodig dat Socialclub online was. Ik snap wel niet waarom ze telkens een error geven en niet gewoon offline even opslaan zolang het offline is. Nu zit je namelijk een groot deel van de tijd met een camera te prutsen in het spel die niet werkt :( al een paar leuke kiekjes misgelopen op die manier (en dan de meest onnozele foto van een blote vent die ik toevallig tegenkwam werkte dan wel...). Dus dat systeem is wel jammer, de laatste 2 dagen wel minder last van gehad. Daarom heb ik ook wat schrik voor GTA online op dat vlak. Nu moet ik 1 oktober nogal laat werken dus ga ik zal het dan wel lezen op de sociale media of Tweakers hoe soepel het verloopt :). Rockstar is toch een developer waar ik veel vertrouwen in heb, als daar dan eens iets niet soepel loopt heb ik daar meer begrip voor dan wanneer een uitgever als EA me zo iets flikt.
Dit is precies de reden dat ik met dergelijke diensten wacht. Het is helemaal niet erg dat er wat problemen ontstaan bij de release, maar aangezien ik iemand ben die zich daar snel aan kan ergeren heb ik het me aangeleerd om wat geduld op te brengen en het spel later te kopen.

Ik kan me de ellende nog wel herinneren bij de PS3 versie van Call of Duty : Black Ops. Die had ik direct bij de release gekocht om lekker online te kunnen spelen. Vervolgens kon ik het spel 6 maanden in de kast laten liggen omdat de multi-player onspeelbaar was door vastlopers, time-outs en uitvallende servers.

Ook met de aankoop van een A.C. Ryan Playon!HD2 behoorde ik tot de early-adopters (apparaat ge-preordered) en ben toen ook ongelooflijk op mijn snuit gegaan omdat ik vanwege bugs werd opgezadeld met een onwerkbaar apparaat.

Vandaar dat ik er bewust voor heb gekozen om niks meer vooraf te bestellen. Ongeacht of het een stuk hard- of software is. Bij nieuwe spellen kijk ik liever de kat uit de boom en wacht op zijn minst af tot de eerste patches beschikbaar zijn. Dat kan je een hoop ellende besparen.
in feite heb je gelijk.
maar gta is de enigste game die ik op release MOEST hebben al koste hij 200 euro, had ik hem nog gekocht. ( serieuze gta fanboy hier, heb elke gta game tot en met gta 1 en gta london gespeeld, heb gta 3, gta vc en gta sa zowel op pc, ps2 als op xbox (voor gebruik van backward compatibility x360) aangekocht en gta IV plus de uitbreidingen heb ik zowel op de pc als de 360 gekocht)
Ik heb ook altijd veel lol aan GTA gehad, maar als je bereids 10 jaar op jezelf woont ga je toch wel op een andere manier met geld om. ¤ 200 uitgeven voor een spel vind ik dan ook belachelijk, tenzij er een berg extra's bijzitten die de standaard versie niet heeft (zoals gadgets en verzamelaars objecten. Begrijp me niet verkeerd; ik heb vroeger ook impulsinkopen gedaan maar als je daar niet mee uit kijkt kun je daardoor flink in de problemen komen.

Op een begeven moment ben ik me af gaan vragen of het zich eigenlijk nog wel loont om direct bij de release te kopen. Je betaalt de volle mep, krijgt regelmatig te maken met bugs en problemen en zit je vervolgens hieraan te ergeren.

Persoonlijk vind ik ¤ 50 al aardig aan de prijs voor een spel, hoewel GTA5 je vele uren kan bezig houden en het online gedeelte bij de prijs zit inbegrepen. Hiermee biedt Rockstar je behoorlijk veel waar voor je geld. Daar kunnen anderen nog wat van leren.
was maar een ovedrijving hoor, wou gewoon aangeven wat voor een geweldig spel ik het persoonlijk vind en dat het in mijn ogen zijn 65 euro meer als waard is (is hoeveel een nieuw spel tegenwoordig bij release kost in de game mania).
Ik koop trouwens normaal gezien ook geen spellen bij de release en het was van gta IV geleden dat ik nog een pre-order geplaatst heb. De bugs kunnen mij meestal niet zoveel schelen, maarde prijs wel :p.

Er zijn daarbij genoeg mensen die bijna 200 euro aan het spel hebben uitgegeven, mensen die nog een twedehands console op de kop hebben getikt om gta te kunnen spelen (hoop voor hun dat ze geen x360 van voor 2008 hebben gekocht :p)
Ik vind het heel mooi hoe Rockstar hierover communiceert in tegenstelling tot bedrijven als E.A. en Blizzard. Dit getuigt echt van een compleet andere filosofie op het maken van games. Ook bijvoorbeeld dat ze vragen om feedback van de gebruikers, in tegenstelling tot: Je hebt betaald, wij vinden het al prima, doei.

Goed bezig, Rockstar!
Dat was aanvankelijk ook mijn gedachtegang. Maar je zou ook kunnen redeneren, wat stom dat ze niet eerst met een closed beta hebben gewerkt of iets in die richting. Maar afgezien daarvan ben ik het met je eens dat ik de communicatie richting de klant bijzonder netjes vind. Nu maar hopen dat de feedback ook daadwerkelijk wordt opgepakt en wordt doorgevoerd.
Met een closed beta krijg je nooit de stress test die je met de release krijgt van zo'n populaire titel als GTA-V. Dit bleek bijvoorbeeld ook met de World of Warcraft stress-test, wat eigenlijk meer een soort pre-release was voor de mensen die het spel al gekocht hadden vanuit de closed beta. En stel je voor dat je teveel server klaar hebt staan, dan draai je keihard verlies als bedrijf.
Eens, maar je kijkt nu puur naar het stress testen. Mij gaat het om het geheel, dus ook waar het nieuwsbericht om gaat ''problemen en bugs''.
Aah, op die (gestolen) fiets. Nee, daar geef ik je wel gelijk.
Mja, met een closed beta kan je niet de problemen eruit filteren van overbelasting. Ik denk dat daarvandaan veel problemen gaan komen. TBH vraag ik me ook af hoe gevoelig de stock market zal zijn. Als je een beetje rijk bent kan je het misschien gaan beinvloeden }>
je kan rockstar niet vergelijken met EA en Blizzard.
Rockstar is niet de uitgever van GTA, de uitgever is Take Two Interactive welke je moet vergelijken met EA en Blizzard
"One thing we are already aware of, and are trying to alleviate as fast as we can, is the unanticipated additional pressure on the servers due to a significantly higher number of players than we were anticipating at this point – we are working around the clock to buy and add more servers, but this increased scale is only going to make the first few days even more temperamental than such things usually are."

Misschien niet onverdienstelijk om te melden. Mochten we day 1 niet online kunnen vanwege de servers. Maar ze hebben nog een aantal dagen en ik ga er wel van uit dat we geen toestanden krijgen ala EA.
Speel je GTA5 al? Dan weet je dat ze nu al te weinig server capaciteit hebben om de SocialClub goed te laten draaien.

Daarnaast hadden ze zelf ook wel kunnen raden hoeveel mensen er online zouden komen. Ze hebben immers alle pre-order cijfers toch ook gekregen?
Daarnaast hebben ze zelf de game gehyped.

Ik denk dat RockStar beter GTA Online kan uitstellen. Eerst de Socialclub problemen moet oplossen en ondertussen alvast servers moeten bijschalen of tijdelijk inhuren.
Wat ik niet snap, ik heb juist begrepen dat met cloud zoals Amazon en Azure dat je makkelijk servers erbij kan schalen. Kunnen ze niet wat capaciteit voor een paar maanden erbij huren?
Ze zullen een ander team voor de servers van GTA online hebben dan voor SocialClub in GTA 5 neem ik aan.
Ik weet dus niet of het eerlijk is om te zeggen; SocialClub werkt niet, dan zal GTA online ook wel niet werken.
Daarom juist. Door al de pre-orders en de hype zou je toch zeggen dat sinds de game "af" is dit toch prioriteit nummer 1 zou moeten zijn bij Rockstar. En het zal ook wel met voorbedachte rade zijn dat ze GTA Online niet met de release uitgebracht hebben.

Maar je hebt wel gelijk, ze kunnen beter eerlijk zijn en de game uitstellen als ze de capaciteit niet aan kunnen dan dat we dalijk met een spel zitten dat niet fatsoendelijk werkt.
De Social Club heeft nauwelijks gewerkt sinds ik het spel heb. Als dat ook zo is met online dan zou het goed balen zijn :/.

Ben heel benieuwd hoe ze die gigantische stroom aan mensen gaan opvangen.
Precies, ik vind het heel vreemd dat bepaalde dingen (BAWSAQ stock market) in een offline game afhankelijk is van een online server :?

En laat je dat nu nodig hebben om bijvoorbeeld goed geld in de aandelen te verdienen tijdens bepaalde missies.

[Reactie gewijzigd door Gunner op 26 september 2013 09:57]

Je hebt 2 verschillende stock markets, de BAWSAQ (online market) wordt beinvloed door alle spelers. en de andere (weet de naam niet zo uit mijn hoofd) is puur offline, jij bepaalt dan wat voor inlvoed jij daar over hebt met verschillende missions.
Zal vast zijn dat BAWSAQ wordt beinvloed door alle spelers, echter zijn er minimaal twee offline missies waarbij ze de speler wijzen op aandelen Fruit Computers (Assassination) en Tinkle (random event) - waar je groot geld mee kunt verdienen.

Zoals 'Gunner' al meldde, bij mij en vele anderen is BAWSAQ altijd offline - waardoor je deze aandelen niet kunt kopen. Wekt irritatie op en breekt de 'immersion'.

In de sales forecasts had Rockstar rekening gehouden met zulke grote verkoop aantallen, maar niet in de hosting voorbereidingen - ondermaats en teleurstellend.

Geweldige game verder, don't get me wrong.
vind dit allemaal vreemd om te horen gisteren namiddag nog gta gespeeld en toen werkte bawsaq perfect (xbox 360)
Er is een grote groep waar het niet werkt, maar andersom ook. Ik check elke dag, aangezien ik wacht met bepaalde missies totdat het werkt...

Eenmaal kreeg ik het voor elkaar één foto te maken (ook gelinkt aan Social Club), gelukzalig moment. /sarcasm

In de tussentijd vermaak ik me op LCN (offline markt), buying low. ;)
Dat weet ik heel goed, maar de Bawsaq is op een of andere manier afhankelijk van o.a de R* Social Club en daardoor al hele tijd offline

Zie ook http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200357093
BAWSAQ heeft tot nu toe alle aandelen staan die gebruikt worden in missies.
Fruit staat op BAWSAQ net als Tinkle.

Daar heftig op geinvesteerd, dus heb nog nauwelijks geld, maar kan ook niet incasseren omdat BAWSAQ sinds ik geinvesteerd heb, niet meer bereikbaar is om de aandelen te verkopen.

Baal er enorm van. Mijns inziens zijn de missies geschreven op de verkeerde aandelen.
Ik heb nog geen problemen gehad met BAWSAQ, maar ik denk dat het ook is dat ze door het via een online server te laten lopen kunnen beinvloeden, of ze kunnen gebeurtenissen in GTA online doorvoeren die weer invloed hebben op de stockmarket. Stel je bent GTA online aan het spelen en hoort ineens een radio nieuwsbericht die rockstar heeft toegevoegd over een bedrijf in GTA met een lage koers, maar er staat iets groots te gebeuren, dan kan je aandelen kopen en geld verdienen. Misschien wel gewoon op je eigen telefoon buiten de game om.
Hoe dan ook, de microtransacties ga ik niet aan mee doen, ik verdien mijn geld wel op een eerlijke manier.... door een bank te beroven :p
Ik moet elke keer lachen als ik het lees.

BAWSAQ.

http://goo.gl/PS5alz
heb de hint niet echt door?
en wat hebben beacis and butthead er mee te maken?
Zeg het eens een paar keer hardop achter elkaar.

hehehehehe.

[Reactie gewijzigd door Hillbilly op 26 september 2013 15:35]

GTA Online kende geen bètatestfase die toegankelijk was voor gamers van buitenaf en wordt dus vanuit de interne tests van Rockstar direct op de markt gebracht.
de eerste weken dat GTA Online speelbaar is in het teken zullen staan van het bijschaven van de game en het oplossen van problemen en bugs.
Wat is dan het verschil? Nu ben je toch ook een publieke beta aan het houden, je noemt het alleen niet zo.
Het verschil is dat de spelers al betaald hebben, doorgaans betaal je niet voor beta software.
Met het verschil dat je hebt betaald voor GTA V en je er GTA Online Gratis bijkrijgt.
Moest GTA Online er niet bij zitten was je nog altijd niet bestolen omwille van de hoeveelheid content in GTA V en ik denk ook niet dat er veel mensen GTA V hebben gekocht speciaal voor GTA Online.

Ik denk dat Rockstar GTA Online will laten testen door de mensen die GTA V kopen (en dus gratis aanbieden) zodat ze hier in de komende jaren (en op de next-gen consoles) mee kunnen doorgaan als het aanslaat (en ik gok dat dit wel gaat gebeuren).

Zie het inderdaad als een public beta voor iedereen die GTA V heeft gekocht.

[Reactie gewijzigd door Mr. M op 26 september 2013 11:16]

Ik hoop zo dat gta online niet nog minder soepel gaat lopen dan dat het nu al bij veel mensen doet...


Zaterdag gta v omruilen voor een nieuw exemplaar...word er gek van dat het niet helemaal loopt zoals t hoort,vooral als je met de auto in de stad de bocht om gaat hakkelt t beeld steeds...

Mn 360 elite is volgens de sticker achter op van 11-11-2009 dus of t nou aan de disc ligt of aan de xbox is nog afwachten ( miss dat de HDD van de elite er moeite mee heeft ? )...eerst maar de goedkope oplossing ( game omruilen voor een nieuw exemplaar ) als dat net helpt dan word t de dure oplossing,ben er alleen nog uit of het dan de 360 slim word of de ps3 super slim....
waarom installeer je disc 1 ook niet volledig naar de HDD? heb ik gedaan en sindsdien geen problemen meer
Dat heb ik gedaan...ook op usb en direct van de play disc maar niks helpt...

Maar t word toch juist afgeraden om ook de play disc te installen?
Geen idee, bij mij werkte het na installeren beter, weet niet of het aangeraden is. Ik heb wel de Xbox 360S
Ik denk dat ik ook maar ff ga kijken voor een 360 s of die andere....
Wat is op t uiterlijk na eigenlijk het verschil tussen de s en de 'super slim' ?

[Reactie gewijzigd door joey82 op 27 september 2013 09:38]

De s versie is stiller, kleiner en heeft volgens mij een snellere HDD, maar ik weet niet of het de investering waard is, zeker nu de next gen consoles bijna uit zijn.
Je kan ook een tweedehands ps3 op de kop tikken, kan je nog een paar exclusives spelen. Is volgens mij een betere keuze als je al een Xbox hebt. Informeer je zoiezo eerst bij een paar mensen die er meer over weten :-P
De laatste is toch de E ? Dat staat iig op de doos...hij lijkt een beetje op de one..de S was voor de E.....

De one komt hier komende tijd niet te staan want t spreekt me niet echt aan...zo vaak game ik ook niet,GTA V is / was eigenlijk een game die ik echt graag wilde spelen maar door dat gehakkel steeds heb ik t niet meer gespeeld dus ik heb liever een nieuwe goede 360 nog want ik denk dat ik met gta wel een tijdje vooruit kan :)

Morgen krijgt intertoys hier in de stad weer een nieuwe levering gta dus eerst maar s ff kijken of een nieuwe disc het probleem oplost, ookal ben ik bang van niet..maargoed
je kan beter wachte tot de next gen consoles uitkomen.
Ik ben erg benieuwd naar GTA V online, morgen krijg ik GTA V binnen.

De intro filmpjes deden het lijken alsof er bijna een soort van MMO wereld is, maar het maximaal aantal spelers zal liggen op 16 heb ik begrepen.

Erg benieuwd, 1 van de zwakke punten van GTA was de MP in het verleden. De rest van de game was uiteraard steengoed!
nieuws: 'GTA Online ondersteunt tot 32 spelers' - update

Nog even wachten voordat het echt duidelijk is.

[Reactie gewijzigd door Tweaker_19 op 26 september 2013 11:54]

Update, dinsdag 09:29: Rockstar ontkent het gerucht en stelt dat de onlinemodi maximaal 16 spelers zullen ondersteunen.
Het is al duidelijk.

[Reactie gewijzigd door SuperflipNL op 26 september 2013 12:10]

Ik dacht juist dat ze de ONLINE modus later deden, om bugs uit de SINGLEPLAYER te op te lossen en op die manier een zo dicht mogelijke multiplayer ervaring kunnen leveren, omdat veel SP gameplay terug zou komen in de MP?
zullen wel wat mails komen om het aantal spelers op te krikken zeker?

hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! :+
In je eentje draait GTAV al matigjes, hoop dat ze het goed voor elkaar hebben en het speelbaar blijft. Als het goed draait lijkt me dit echt een mooie aanvulling op het spel, bij GTA IV was de multiplayer een beetje simpel, vooral die co-op heists lijken me erg gaaf.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True