Microsoft heeft de opening cinematic van Fable III vrijgegeven. Het derde deel in de franchise van ontwikkelaar Lionhead verschijnt op 26 oktober voor de Xbox 360. De pc-versie zou tegelijk verschijnen, maar is onlangs uitgesteld.
Reacties (13)
Dat is een onheilspellend teken. Dit gebeurde met fable II ook al en toen kwam er uiteindelijk geen pc versie. Ik denk zo dat er weer geen pc versie komt, ondanks eerdere toezeggingen.De pc-versie zou tegelijk verschijnen, maar is onlangs uitgesteld.
Filmpje vind ik niet geweldig. Erg vaag en het zegt niks over het verhaal. Men rept over revolutie en wie het dan moet gaan leiden. In welk opzicht past de Guild hier in dan. Het lijkt me niet dat de Guild of Heroes rebellen opleid voor een revolutie.
De guild is sinds het 2de deel ook al niet meer in beeld.... het verhaal gaat over de bloedlijn van deel 1&2...
Aha, dus zeg maar de opvolger van dat jochie van deel 1. Indien er dan toch een pc versie komt is er wel een gat ontstaan zo. Met de eerste Fable heb je nog te maken met de Guild of Heroes.
Waarschijnlijk, hoe sinister het ook mag klinken
Wordt àls Fable III op de PC komt Fable II ook gereleased op de PC.
Althans, grote kans dat je dan voor bijv. €60 voor Fable III betaald en je dan Fable II/III kunt kopen voor €80 of zo
Dat verwacht/hoop ik op z'n minst, tenzijn Lion Head de rechten van Fable II heeft verkocht aan Microsoft
Wordt àls Fable III op de PC komt Fable II ook gereleased op de PC.
Althans, grote kans dat je dan voor bijv. €60 voor Fable III betaald en je dan Fable II/III kunt kopen voor €80 of zo
Dat verwacht/hoop ik op z'n minst, tenzijn Lion Head de rechten van Fable II heeft verkocht aan Microsoft
Is dit een teaser? Zo ja, dan is dit wel een van de beste teasers die ik ooit heb gezien. Is dit trouwens ook niet met Blender gemaakt?
Geweldig bedacht dit 
Gewoon hoe bedenk je het, een kip zo te karakteriseren alsof het je Fable dude is uit deel I/II
Gewoon hoe bedenk je het, een kip zo te karakteriseren alsof het je Fable dude is uit deel I/II
Als dit een teaser of zo was, kon ik het met je eens zijn, maar als dit (zoals hierboven vermeld) het introfilmpje zou moeten zijn, belooft dit niet veel goeds voor het verhaal. Ik heb overigens nooit Fable 1/2 gespeeld (1 wel geprobeerd, maar nooit werkend gekregen op m'n PC), maar dit filmpje weet me nu ook niet te overtuigen dat ik deel 3 zo nodig zou willen spelen.
Dat ben ik niet met je eens. Dit filmpje toond een dermate creatieve uitlaatklep voor een stel animators, dat je alleen maar wilt weten wat ze nog meer hebben gedaan.
Ik ben van mening dat dit intro filmpje een van die creatiefste is die ik ooit bij een game gezien heb en zou niet misstaan in bijvoorbeeld de Pixar shorts Portfolio (al komt de stijl niet overeen).
Ik heb de eerste Fable op de PC gespeeld en hoop nog altijd dat deel twee naar de PC komt, anders zal ik toch echt een 360 gaan aanschaffen, het is namelijk een van de sfeervolste RPG's die terug doet denken aan het gevoel dat de oude NES/SNES RPG's oproepte bij mij vroeger.
Ik ben van mening dat dit intro filmpje een van die creatiefste is die ik ooit bij een game gezien heb en zou niet misstaan in bijvoorbeeld de Pixar shorts Portfolio (al komt de stijl niet overeen).
Ik heb de eerste Fable op de PC gespeeld en hoop nog altijd dat deel twee naar de PC komt, anders zal ik toch echt een 360 gaan aanschaffen, het is namelijk een van de sfeervolste RPG's die terug doet denken aan het gevoel dat de oude NES/SNES RPG's oproepte bij mij vroeger.
Ik ben met je eens dat het filmpje ansich amusant is, echter is het mijn mening dat een introfilmpje je moet inleiden in het verhaal. En, tenzij je als een kip speelt in Fable 3, vertelt dit filmpje je precies helemaal niks over waar het verhaal over zou moeten gaan in dit spel.
Dit suggereert mij dat het spel vooral een grote sandbox is, en dat het verhaal vrij weinig om het lijf zal hebben. Op zich is daar niets mis mee, maar ik vind het niet een overtuigend argument om uit te kijken naar Fable 3 (nog even los gezien van de nare nasmaak die Fable 1 heeft nagelaten door totaal niet te werken op mijn PC; ik kwam letterlijk niet eens het hoofdmenu in).
Ongetwijfeld zal het spel uiteindelijk wel een redelijk goed uitgewerkt verhaal hebben, maar dat blijkt niet hieruit.
Overigens kan ik dit filmpje ook niet bijzonder creatief vinden, aangezien dit soort situaties in vele animatiefilms voorkomen. Het eekhoorntje uit Ice Age schiet bijvoorbeeld te binnen als ik hier naar kijk.
Dit suggereert mij dat het spel vooral een grote sandbox is, en dat het verhaal vrij weinig om het lijf zal hebben. Op zich is daar niets mis mee, maar ik vind het niet een overtuigend argument om uit te kijken naar Fable 3 (nog even los gezien van de nare nasmaak die Fable 1 heeft nagelaten door totaal niet te werken op mijn PC; ik kwam letterlijk niet eens het hoofdmenu in).
Ongetwijfeld zal het spel uiteindelijk wel een redelijk goed uitgewerkt verhaal hebben, maar dat blijkt niet hieruit.
Overigens kan ik dit filmpje ook niet bijzonder creatief vinden, aangezien dit soort situaties in vele animatiefilms voorkomen. Het eekhoorntje uit Ice Age schiet bijvoorbeeld te binnen als ik hier naar kijk.
Misschien moet je wat beter luisteren wat er verteld word in het filmpje.tenzij je als een kip speelt in Fable 3, vertelt dit filmpje je precies helemaal niks over waar het verhaal over zou moeten gaan in dit spel.
Dan weet je wel een beetje wat het idee achter Fable III gaat zijn, Het filmpje illustreert dit in een grappige manier
was voor mij toch redelijk duidelijk
[Reactie gewijzigd door Sinester op 24 juli 2024 05:17]
Tja als je het niet snapt dan wil ik niet gelijk zeggen dat je dom bent maar misschien heb je niet zo goed opgelet?
Ik snap precies waar het verhaal over gaat en het grappige filmpje met de kip maakte dat duidelijk samen met wat er verteld werd, misschien had je het geluid uit?
Ik snap precies waar het verhaal over gaat en het grappige filmpje met de kip maakte dat duidelijk samen met wat er verteld werd, misschien had je het geluid uit?
Arme kip
Haha geweldig filmpje dit
en idd arme kip
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.