Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 55 reacties
Bron: FiringSquad

De mannen van de FiringSquad hebben een 15 pagina's tellende overview van de XBox online gezet. In het artikel wordt uitvoerig ingegaan op niet alleen de hardware aspecten, maar ook de doelgroepen van de console, de ontwikkelaars, de te verwachten spelletjes en vergelijkingen van de in de XBox gebruikte elementen met PC-componenten zoals de GeForce3.

Het afgelopen jaar is er nogal wat gedebatteerd over de hoeveeheid data die over de XBox bus gepompt zou kunnen worden en of dat al dan niet een bottleneck zou kunnen worden bij de games. Het artikel legt uitvoerig uit hoe de busstructuur werkt, wat er zoal aan hardwaresnufjes zijn gebruikt waarom de claims van 6.4GB/sec realiteit zijn. Een ander interessant aspect van het artikel is de informatie over de DVD-videoplayback van de XBox. Standaard is die namelijk niet aanwezig:

XboxUnlike the PlayStation2, the Xbox will not ship with DVD-Video support out-of-the-box. While marketing guys from Microsoft might tell you that this decision was based on the decision to put games first, it's really about making the $300 price point. That is, adding DVD-Video playback means adding the cost of the software DVD player and various licenses. Microsoft's plan is to offer a $50 upgrade that includes both the software player and remote control. For comparison, the PS2 ships with DVD support of the box, but the remote control is an additional $20.

Bedankt MRic3!

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (55)

Looking at the published specs, the Xbox has a total of 6.4 GB/sec of bandwidth for the system and graphics. A GeForce3 with a Pentium III/PC133 SDRAM setup offers ~8.5 GB/sec, and the GF3 paired with an AMD Athlon on an nForce 420D with PC2100 DDR would give you 11.6GB/sec. Between the RDRAM and 2560-bit embedded DRAM, the PlayStation2 boasts a total of 51.2GB
:?

Is dit waar?
Waar elke Xbox fanaat constant ligt te benadrukken tegen PC aanhangers dat de XB toch echt met zijn specifieke architectuur veel minder bottlenecks heeft dan een High End PC blijkt hier toch het echt tegenovergestelde.

Ik heb al menig filmpje nauwkeurig geanalyseerd en herkende al op de polygoon-intensieve gedeeltes zowaar schokkerige gameplay.

Dit apparaat zou de next-gen aan games brengen. Maar als je het mij vraagt doet strax tegen de tijd dat ie hier te koop is ( lente 2002 ) geen enkele High End PC voor dit ding onder.

Waarom dan een XB als een Radeon 3 en GF4 er ook zijn?
De enigste rede is een schare aan games die ik niet op mijn PC kan vinden. Ik ben vooralsnog erg skeptisch.
Between the RDRAM and 2560-bit embedded DRAM, the PlayStation2 boasts a total of 51.2GB
Ik denk dat dit in elk geval niet klopt, PS2 heeft die bandbreedte echt niet tussen het geheugen en de proc, maar tussen de core en het cache geheugen, ik herinner me dat de datapad breedte 1024 bit is. En daar kan je nogal wat overheen pompen, maar het is dus alleen intern. Wel een vreselijk grote cache, 32Mbit dacht ik.... oftwel 4MB, maar je moet natuurlijk in blokken van 1024bit denken.. ;)
De enigste rede is een schare aan games die ik niet op mijn PC kan vinden.
De XBox is een uniforme PC waar iedereen dezelfde configuratie heeft. Da's lekker makkelijk ontwikkelen wanthet werkt goed of niet.

Bij de PC zit je met allerlei mogelijke configuraties waardoor het wel eens niet wil werken. Als DirectX nu echt goed was dan had je daar als programmeur geen last van vaan DirectX is echt een beroerde API (tenzij je standaard spul in je PC hebt).

Ook ik ben sceptisch, zeker nu ze zelfs in Japan de release na kerst gaan gouden.. dan geef je Sony toch vrijspel :? En de technische ontwikkleingen halen de XBox inderdaad in :+

We worden trouwens wel genept bij het leven want hoe kan een videokaart 1000 piek kosten en een console met dezelfde chip en geheugen rond de 700 piek. Worden we belazerd door nVidia? :r
We worden trouwens wel genept bij het leven want hoe kan een videokaart 1000 piek kosten en een console met dezelfde chip en geheugen rond de 700 piek. Worden we belazerd door nVidia?
Nee, MS maakt op elke X-box die ze gaan verkopen verlies, net zoals Sony en Nintendo, dus NVIDIA zit je zeker niet te neppen.

De console fabrikanten verkopen de console's met verlies om een zo groot mogelijke afzet markt te krijgen voor de verschillende games, en juist op die games maken ze winst, omdat iedere ontwikkelaar een licentie moet kopen.

Verder kan een high-end pc wel een hogere bandbreedte hebben en een krachtigere CPU, maar vergeet niet dat een pc ook andere taken heeft (zoals programma's in de achtergrond, protected memory etc.) terwijl een console alleen maar games hoeft te draaien.
en juist op die games maken ze winst, omdat iedere ontwikkelaar een licentie moet kopen.
Dan snap ik nog steeds de gedachte van M$ niet, want die pompen nog eens veel geld in de developers van de software ook. (wat die developers de kans geeft goedkoop een spel te maken en vervolgens te porten naar GC of PS2 :) )
Iets verteld mij dat M$ van z'n geld af wilt. Daar hoeven ze alleen mij maar voor te bellen hoor, hoeven ze geen xbox voor te ontwikkelen :)
We worden trouwens wel genept bij het leven want hoe kan een videokaart 1000 piek kosten en een console met dezelfde chip en geheugen rond de 700 piek. Worden we belazerd door nVidia?
Ja en nee. Het is bekend dat Nvidia als graphics-3D-koning nog steeds de prijs bepaald en ATI erachteraan loopt met een misschien kwalitatief hogere standaard maar in een langzamer tempo van het produkt releasen. Nu de Radeon 2 om de hoek staat blijkt de prijs van de GF3 in een half jaar weer 500 piek te zijn gezakt naar rond de 1000.
Kun je het Nvidia kwalijk nemen dat ze zo hoog inzetten. Vanuit hun $$$-oogpunt natuurlijk niet. Maar de prijzen zijn wel onproportioneel hoog. Voor een GF3 heb je 3 Athlons 1,4 Ghz....

Bovendien moet je niet vergeten dat Nvidia waarschijnlijk niet opdraait voor het 64 MB XB 100 Mhz DDR geheugen. Waar dus ook de GF3A gebruik van moet maken.
Hoezo bottleneck?

En het is bekend dat de hoge PC GF3 kaarten prijzen em vooral in dat 64 MB 3,8 ns DDR geheugen zit dat op 450-500 MHz moet kunnen scheuren.

edit-typos
Nu de Radeon 2 om de hoek staat blijkt de prijs van de GF3 in een half jaar weer 500 piek te zijn gezakt naar rond de 1000.
Gek, toen de gf3 uitkwam heb ik alleen de allerduurste topmodellen (van hercules bijv) rond de 1500 piek gezien, de rest lag tussen de 1200-1300 gulden, daarnaast bepaald nvidia alleen maar de prijs van de chipset en niet de prijs van de gehele kaart.

Aangezien er nog steeds concurrenten zijn die erop wachten tot nvidia dezelfde fouten als 3dfx gaat maken kunnen ze zich echt geen al te hoge prijzen veroorloven (je hebt tegenwoordig dan ook voor heel wat minder geld een high-end videokaart dan vroeger)
Maar de prijzen zijn wel onproportioneel hoog. Voor een GF3 heb je 3 Athlons 1,4 Ghz....
Wat zegt de prijs van een ander product met een totaal andere markt en ontwikkelingskosten over de prijsstelling van een grfische chip...juist:helemaal niets.

M.a.w: de prijzen staan los van elkaar, de prijs van nvidia wordt bepaald door de overweging van nvidia op welke prijsstelling ze de meeste winst kunnen behalen, en aangezien ze in een uiterst concurrende markt zitten, die snel veranderd valt hun marge wel mee.
Wat zegt de prijs van een ander product met een totaal andere markt en ontwikkelingskosten over de prijsstelling van een grfische chip...juist:helemaal niets.
M.a.w: de prijzen staan los van elkaar, de prijs van nvidia wordt bepaald door de overweging van nvidia op welke prijsstelling ze de meeste winst kunnen behalen, en aangezien ze in een uiterst concurrende markt zitten, die snel veranderd valt hun marge wel mee.
Om hier bij aan te sluiten:
de prijzen hangen af van de markt, namelijk wat wij ervoor willen betalen.
Je kunt inderdaad gpu's niet met cpu's vergelijken, maar kijk dan eens naar cpu's onderling:
de prijs van een AthlonMP tov AthlonXP, of een P4 tov een Xeon.
Zelfde core, alleen (als er meer cache in zit) meer productiekosten, verder misschien iets meer test kosten....
Zolang mensen (bedrijven) bereid zijn meer te betalen voor dergelijke variaties, zullen ze er zijn.
Zelfde geldt voor grafische chips/kaarten en consoles: zolang mensen een bepaald bedrag willen neertellen, zullen ze er zijn.
De ontwikkelkosten van de X-Box (niet de productiekosten overigens) zouden niet terugverdiend worden met de verkoop van de apparaten zelf. Nee, men rekent erop dat de consument bereid is zoveel meer te betalen voor de games zodat daar de ontwikkelingskosten weer terugverdiend worden.
En dat is de consument vast wel, dus ik denk wel dat dit product zijn eigen marktaandeel zal krijgen.
Console gamers zijn anders dan PC gamers. Daarom vraag ik mij nog steeds af of er sowieso wel behoefte is aan wat nu steeds meer begint te lijken op een soort van games PC.

De spellen op de consoles die de afgelopen jaren populair waren zijn meestal fightgames of racegames en meer in dat soort genre terwijl PC games veelal RTS, Adventures en 3d shooters zijn.

Weet nog steeds niet of Microsoft dus voldoende console games op hun Xbox zal weten te krijgen.

PS2 heeft in ieder geval een redelijk lineup waaronder natuurlijk Tonyhawk3 en Metalgear Solid2. Beide spellen waarom menig gamer een PS2 zal willen kopen.
En je vergeet de allerbelangrijkste nog. Gran Turismo 3 is dé reden waarom ik vrijdag (morgen) een PS2 ga halen. Die zakt morgen namelijk iets van 250 in prijs.
Misschien interessant voor de mensen hier?
Sony doet dat omdat ze nu concurentie van de x-box gaan krijgen. Ze hebben eerst de markt afgeroomd en willen nu vooral veel PS2tjes in de markt gaan zetten. De PS2 blijft inderdaad een erg mooi console, maar voor de X-box gaan (als je MS mag geloven) wel erg veel games beschikbaar komen...
Simpel: Ze willen meer geld verdienen. Persoonlijk denk ik dat dit een van de dingen gaat worden waar ie wel eens op onderuit zou kunnen gaan, want de PS2 ondersteunt het wel. Gamecube is IMHO een andere doelgroep.

Jammer, maar ik zou toch niet zo'n dingen kopen. Niet nodig als je al een PC hebt :7

// tuurlijk, komt een mening langsvliegen waar we het niet mee eens zijn, hoppa -1 overbodig. Waarom geen first post, had ook makkelijk gekund. Kijken ze je hier niet op aan. Boeit niet dat er even wat toegelicht wordt. Das verdomme de tweede keer vandaag. :'(

Bedankt voor het omhoog modden, jammer dat het nodig was! :)
kap eens met dat gezeik over je punten wat maakt dan nou weer uit, beetje zielig om daar een reactie op te geven, al moet ik zeggen dat ik het wel met je eens ben over het feit dat de gamecube een (klein beetje, maar toch) andere doelgroep heeft en dat de DVD optie een pre is bij de aanschaf
kap eens met dat gezeik over je punten wat maakt dan nou weer uit, beetje zielig om daar een reactie op te geven
Dat gezeur over de punten kun je beter doen in Tweakers.net Moddereter Forum deze sub op Gathering is daar speicaal voor bedoeld :)
Kortom gooi je frustraties daar er maar uit, we zullen daar trachten je zoveel mogelijk te helpen.
Daar zijn we namelijk de Modforce voor :)
Het gaat me niet om de punten. Het gaat mij erom dat die posting gelijk WEGGEMOD wordt. Niemand ziet 'em meer. Dan ga je toch ook niet meer moeite doen iets te tikken. Het was een first post, dus er was nog niks gezegd. Er overbodig wassie IMHO dus niet.

Beetje overspannen reactie was het wel ja }>
Om even in te haken op het meer geld verdienen... De X-box zal rond de $299,- liggen en ze maken per verkochte console een verlies van rond de $50,- misschien zelfs meer, als daar ook nog een DVD playback bij zou moeten zitten is dat zelfs een nog groter verlies. De uitendelijke winst valt te halen bij de spellen en controlers e.d..

Nog iets intressants laats moets Dell aan zijn belgische klanten mededelen dat zij hun PC niet met verlies mochten verkopen aan de klanten (dit door een fout) heeft dat ook gevolgen voor de X-box voor de belgische prijs?
Dat heet dumping en het is illegaal ja
Ja, verkopen onder de kostprijs mag in heel veel landen niet. Kan iemand mij heel misschien uitleggen hoe het dan toch kan dat veel consoles onder de kostprijs verkocht worden??
De daadwerkelijke kostprijs zal wel meevallen. Als je alleen naar de kosten van de productie kijkt. Daar zullen ze (hopelijk) wel boven zitten. Wat ze dan buiten beschouwing laten zijnde ontwikkelingskosten, die zijn behoorlijk, en daar draaien ze het 'verlies' op.
Ik weet iig dat het verboden is als bv 5 shell-tankstations de benzine voor fl1,- /liter verkopen om een plaatselijk station te vernietigen.
Hier wordt echter niet iemand anders op die manier kapot geconcurreerd, dus zou het hier wel eens anders kunenn liggen.
Volgens mij is het niet toegestaan om consequent onder de kostprijs te verkopen.
Als je onder de kostprijs wilt verkopen moet je dat zelf weten. Het wordt soms verboden als het gebruikt wordt om een financieel zwakkere concurrent uit de markt te drukken. Maar het is een normale manier van zaken doen: scheerapparaatjes (Gillette) worden altijd onder de kostprijs verkocht, wat wordt terugverdiend met de scheermesjes want daar gaat het uiteindelijk om.
Nintendo, sony , iedereen doet het volgens mij....
de dvd speler in de PS2 = Software matig... quality = BAD!
ik verwacht dat de dvd speler in de X-Box hardware matig is..
en nog een ding het is een console... om spelletjes op te spelen... dat je nou op de Dreamcast dankzij WinCe Mp3's/Nes/Snes/Vcd's/speciale divx's/Megadrive/Atari/etc. kan afspelen is mooi meegenomen.. maar dat ding is toch voornamelijk gemaakt voor de games... het is een leuke upgrade... maar het hoeft er niet standaard in te zitten.
Dus jij wou beweren dat al die PCtjes die gebruikt worden om DVD's af te spelen beroerde kwaliteit beeld afleveren? Er zijn namelijk bar weinig geintegreerde hardware oplossingen op de PC, hoogstens een paar losse PCI MPEG2 decoder kaartjes.

Overigens wil ik nog wel even opmerken dat de "innovatie" op PC gebied ook voornamelijk voortgedreven wordt door de spelletjes industrie.
DVD spelers op een PC halen dus echt niet de kwaliteit die een losse speler haalt.
Er is dus nog duidelijk een hoop te winnen op dat gebied.
Daarnaast kan de decoder van de XBox beter de capaciteiten van de XBox benutten aangezien ze precies de specs weten. Je hoeft niet rekening te houden met 'langzamere' machines of andere geludiskaarten, hierdoor zou de kwaliteit omhoog kunnen.
Wat een onzin, als je t verschil niet meer kunt zien wat maakt het dan uit of het er theoretisch is?

Bovendien speel je met een losse decoder de dvd's vaak op tv af, zodat de kwaliteit (flink) wordt beperkt door de kwaliteit van je tv...

100hz refresh op een monitor is ook beter dan 85hz refresh, maar t verschil kun je niet zien
Ik heb het niet over losse DVD spelers, een goed exemplaar daarvan kost zoiso al meer als een nextgen console.
Ik zie het wel op mijn monitor (ben er wel erg gevoelig voor, ik wordt helemaal gek van 60 Hz terwlijl mijn broer vraagt waarom ik zo raar doe).
Verder kun je er toch last van hebben, ook al zie je het niet.
Het mensenlijk kan na een bepaald niet meer zien welke frequentie het beeldje nu eigenlijk draait, ik durf te wedden dan jij niet ziet wat 100 hz is en wat 85 hz want dat kan het menselijk oog al niet meer aan.
Het mensenlijk kan na een bepaald niet meer zien welke frequentie het beeldje nu eigenlijk draait
Mensenlijken zien over het algemeen niet zoveel ;)
de dvd speler in de PS2 = Software matig... quality = BAD!
Da's bullshit !!

De PS2 heeft weldegelijk een hardware MPEG2 decoder. De (beeld)kwaliteit van een DVD op een PS2 is zelfs HOGER dan van een 'gewone' DVD speler. Deze kan zich makkelijk meten met duurdere 'high-end' klasse DVD spelers. (lees de vele online testen er nog maar eens op na)

Alleen de Japanse PS2's (die overigens op nog meer punten verschillen) hebben een softwarebased DVD player, dit is gedaan om de prijs van de Jap.PS2 zo laag mogelijk te houden. (maar de nieuwere modellen in Jap hebben nu ook een hardware decoder)
helaas moet ik je vertellen dat mijn normale Sony DVD speler wel degelijk beter beeld geeft dan de PS2 met een DVD.

Het schijnt namelijk zo te zijn dat de PS2 geen progressive scan heeft.

Dan nog de kwaliteit van de playback is helemaal niet verkeerd. het is alleen zo dat ie met de zogenaamde 'high-end' echt niet mee kan komen, maar wat wil je een console met geintegreerde DVD voor 700 piek. Tis niet veel voor heel wat leuks.
Ik zou dat wel snel doen.Minder instellingen geen geouwehoer met de video of soundkaart geen vastkaaiers hoop ik.Je joypad is gelijk goed etc. etc.
Vergeet niet dat veel soorten games niet of nauwlijks te spelen zijn met een joypad/stick.
Een voorbeeld hiervan is een RTS, zonder muis is dat amper te besturen volgens mij. Ook FPS zijn niet erg handig in het gebruik van een joypad/stick
Dan heb jij duidelijk nog nooit een FPS op de PS2 gespeeld. Dat gaat zeer makkelijk als je het eenmaal doorhebt. Heeft mij even wat moeite gekost, maar het gaat perfect hoor.
Racen is geweldig met de joystick van de PS2, geloof me. en RTS, ja daar heb je gelijk.
Zeker nooit Goldeneye of Perfect Dark gespeeld op de N64, schaam je! :)
Das idd een voordeel. Nadeel is dat het lastig upgraden is. Je hebt een beperkte keuze aan joypads (vaak slechts 1 soort). Dat ie niet vastloopt zal wel goedzitten denk ik. :P In ieder geval minder dan de gemiddelde PC.

Hopelijk zitten er strax geen memoryleaks in de games / programmatuur, want dan moet je om de 2 uur je console restarten. Zat je net zo ver...
Ik zou dat wel snel doen.Minder instellingen geen geouwehoer met de video of soundkaart geen vastkaaiers hoop ik.Je joypad is gelijk goed etc. etc.
Dat is nou net het hele idee achter gameconsole's, gewoon CD/DVD erin en spelen met die hap zonder eerst allerlei instellingen en OS'en te hoeven configureren.

Alleen zal het voor MS heel moeilijk worden om een eigen plaatsje in de console wereld te veroveren, Sony heeft een hele duidelijke doelgroep net zoals Nintendo.

Daarnaast zal er altijd wel een markt blijven bestaan voor de pc, aangezien sommige dingen nogal moeilijk te spelen zijn op een console.

Ik (en menig tweaker met mij) zelf vind het wel leuk om elke keer nieuwe hard en software te kopen en te installeren en daar mee te gaan zitten klooien, maar heel veel mensen willen na een dag hard werken zich ff lekker laten gaan in een potje "vul-hier-het-spel-in"
Wat de meeste mensen vergeten is dat sony aanvankelijk ook niet of nauwelijks ervaring had op de consolemarkt. Het is met hulp van Nintendo dat ze zo'n groot aandeel hebben kunnen veroveren (wat technology betreft).
Ben er toch van overtuigd dat er goeie games gaan komen voor de X-Box, vooral nu sega zich alleen op games gaat concentreren. En wat developers betreft hoeft Microsoft zich echt geen zorgen te maken, daar hebben ze er genoeg van aangetrokken.
Bovendien is ontwikkelen voor de X-box niet zo moeilijk als voor de ps2/gamecube.
Bovendien is ontwikkelen voor de X-box niet zo moeilijk als voor de ps2/gamecube.
Is dat een voordeel dan??
Developers krijgen de hardware van de PS2 steeds meer door en er blijft constant een stijgende lijn in de kwaliteit van de graphics.
Op xbox zal snel het maximum zijn behaald. Lijkt me dat je daar snel op uitgekeken bent. Een console moet toch minimaal 4 jaar meegaan dus kunnen groeien om de PC bij te kunnen houden.
Is dat een voordeel dan??
Developers krijgen de hardware van de PS2 steeds meer door en er blijft constant een stijgende lijn in de kwaliteit van de graphics.
Op xbox zal snel het maximum zijn behaald.
Tuurlijk is dat een voordeel, als het makkelijker is om een game te ontwikkelen is een developer sneller klaar, is minder geld kwijt aan de ontwikkeling en kan zo dus sneller games ontwikkelen die het platform weer de nodige populairiteit op leverd omdat er meer games beschikbaar zijn.

Trouwens, wie zegt dat de top van de X-box snel wordt bereikt, een developer leert elke keer weer nieuwe truucjes en ik denk zeker dat de games die nu uitkomen in het niets vallen bij games die over een jaar voor de X-box zullen uitkomen.
Een console moet toch minimaal 4 jaar meegaan dus kunnen groeien om de PC bij te kunnen houden.
Aangezien een X-box heel gemakkelijk te upgraden is kan een X-box zeker een aantal jaar mee, totdat er weer iets helemaal nieuws wordt uitgevonden.
Aangezien een X-box heel gemakkelijk te upgraden is kan een X-box zeker een aantal jaar mee, totdat er weer iets helemaal nieuws wordt uitgevonden.
Dat is nu juist het idee van een console dat je niet hoeft te upgraden.
Hoe had je dat gedacht dan??? Spellen die uitkomen voor Xbox maar alleen soepel draaien op en xbox met P4 2Ghz ofzo???

En developers zijn ontzettend lui. Als ze met weinig moeite een redelijk tot goede game kunnen maken, waarom zouden ze dan moeite doen om een hele goede game te maken.
Ik denk dat ik toch bij mijn peeceetje blijf. Kun je tenminste met meer dan 2(ps2) of 4(XB) tegen elkaar spelen. Online op console spelen is nog steeds bagger ( like DC).
Eh volgens mij heb jij hem nog niet helemaal door, GT3 voor de PS2 kun je bijvoorbeeld met 6 players spelen (op 6 verschillende PS2's) de PS2 werkt met een iLink (firewire/1394) kabel om te "netwerken" in tegenstelling tot de eerste die met een peer-to-peer custom design link-kabel werkt.
Gek, toen de gf3 uitkwam heb ik alleen de allerduurste topmodellen (van hercules bijv) rond de 1500 piek gezien, de rest lag tussen de 1200-1300 gulden,
Dat zeg ik dus. 500 piek gezakt...
Die duurste modellen zitten nu op 1000-1100 en die minder dure waar jij op doelt rond de 800-900.
Wat zegt de prijs van een ander product met een totaal andere markt en ontwikkelingskosten over de prijsstelling van een grfische chip
Niks, maar er zijn tijden geweest waar de processor 2-3 keer zo duur was als een grafische kaart. Nu is het andersom. De concurentieslag in de 3D is nog niet begonnen.
Het gaat mij om de algemene prijsdalingen overal in de computermarkt waar de 3D chipbakkers helaas nog niet aan mee doen, alddaniet door monopolies.
Mischien wil ik zeggen wat al boven mij is gezegd (heb niet alles gelezen) Maar wat ik ff wil zeggen is dat ze echt goed bezig zijn..... lekker hoor ga je licentie cup vup sjijze ook lekker doorvoeren op een game console.... al die dingen die je in de pc markt tegen komt ontloop je door een game console te kopen dacht ik maar met de komst van een micros~1 console vroeg ik me dat al af maar nu helemaal nee hoor tuurlijk ga lekker upgraden naar dvd meuk moet je strax ook betalen voor het aansluiten van een nieuwe gamepad. upgraden om je andere 256 mb actief te maken een speciaal plus pakket aanschaffen om te kunnen saven in een game en dan later dat upgraden naar een save plus pakket ja dan kan je namelijk meer dan 3 save games bekijken en word ook je dvd playback omgezet naar dts weergave. en let op als je nu een vup koopt kan je maarliefst ook audio afspelen maar let wel op dat je je stickker op je gamepad plakt en dat hij niet beschadigt want anders is je console illegaal en dan heb je 2 weken de tijd om een nieuwe te kopen anders neemt de bsa alles in beslag en moet je 2 ton boete betalen....
Xbox... Be sure it's worth buying!
ps. Wat gebeurt er als je een bootable windowscd in de XboX gooit ?
X-Box gamez zullen wel een code hebben waardoor ze herkend worden als bedoeld voor de X-Box.

Een bootable windowscd heeft die code natuurlijk niet en zal niet herkend worden.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True